December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    EN?EN?EN?

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Jaa ik moest heeel nodig ;)

nope hij is negatief. Zou ook wel snel zijn.. tis jammer maargoed ik had ook niet anders gedacht =)

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Hè wat jammer..maar goed..net als je zegt..t was nu ook wel snel geweest anders..
    Op voor de volgende ronde..dat wordt vaak klussen.. :)

Mika huilde net..even heen geweest..gekeken of ie had gepoept maar nee..
    dus weer in bed gelegd.. ;)

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    juffie sterkte, hopelijk is ze gauw weer beter!

miep, leuke foto's!
    wat een bink al he! en nog steeds van die lekkere wangen!

alieke, heb je toch duidelijkheid, is ook wel lekker he.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wij hebben bij prenatal een autostoel gekocht en de oude (maxicosi) ingeruild. 50 eurie korting. we hebben een mctobi. hij zat er al als prinsje in. lekker ding.

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..thanks.. ;)
    enne goed geslaagd bij de prenatal!
    Maar ehm..wou je de maxicosi niet bewaren dan?

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen mamma's !

Fijn sanneke een autostoel gekocht ! In de grote stoel vind Niels vast super

Alieke jammer niet meteen raak. Maar het klussen is natuurlijk ook leuk :)

Juffie heel veel sterkte voor jou en je meissie. Gelukkig is ze in goede handen. Heel veel beterschap.

zometeen weer richting school. Gelukkig de laatste dag.
    Heb al weer een hoop meegemaakt met het klasje./ Dit gaat echt een pittig jaar worden vrees ik.
    Ontwrichte duim, jongen die broeken bij meisjes naar beneden trekt, botsing met twee fietsen, een gekneusde arm etc etc.
    Vandaag moet ik tot 14.00 en vanavond van 8-11 schoolfeest. Ik heb er zooooooooooooooo genoeg van. Ik mis mijn kindertjes. Gisteren toen ik thuis was kleefde Jesse steeds aan mij. Veel huilen.

Tijd voor weekend

Tot laters meiden.

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    miep wat een leuke foto van Mika !

Het wordt al een heel mannetje he ?

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen

Amber..wat vervelend zeg zo'n klas..hoop dat t minder wordt met al dat gedoe..je had toch niet zelf een ontwrichte duim of gekneusde arm?
    Enne 1 tip...zet die jongen die dat doet voor de klas..en trek zijn broek naar beneden.. :)
    ach wat zielig dat Jesse je zo mist..dat is dan hartverscheurend.hè..

Straks de grote boodschappen doen..en de rest van de dag..zien we wel weer...

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..thanks..ja hij wordt groot..en ook zo wijs..echt leuk.. :)

De ene morgen is ie wakker om 7 uur en de andere morgen moet ik m wakker maken om kwart over 9..
    Maar dat vind ik niet erg....kan ie lekker in z'n eigen ritme blijven.. ;)
    Dat heeft ie echt nodig..want t is al zo'n slaapkoppie.. :)

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Goedemorgen,

wij zijn ook weer wakker! Sam was ook vroeg. Om 7 uur hoorde ik hem al maar heb hem tot half 8 laten liggen.
    Ik trof hem dwars in bed aan, helemaal ingewikkeld in zijn lakentje. Net een mummie haha.

Zo nu effe bakkie drinken....

Amber, heftig klasje idd... nog even en je hebt weer weekend. Kan je lekker veel tijd met je kindjes doorbrengen!

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ooooh meiden.
    ik ben me kapot geschrokken!
    Sam kan nu aan tafel staan. Dus hij stond daarnet aan tafel en ik stond achter hem. Hij was een beetje aan het springen enzo... toen zakte hij ineens door zijn knietjes en viel met zijn mond op de glazen tafel.
    Hij keihard brullen... ik tilde hem op om te troosten en toen kwam er bloed uit zijn mond.
    Ik kon niet goed zien waar het vandaan kwam. Lip of tandvlees. Gelukkig was hij zo getroost en heeft hij al zijn fruit op. Er kon weer een lachje vanaf en hij hij ligt nu heerlijk te slapen.
    Nou moeders had het nie meer hoor.... :(
    pffffffffffff

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke..leuk zo'n mummie in bed.. :)
    En ach wat schrikken zeg..en t zal nog wel vaker gaan gebeuren..naar hè..
    Dikke knuff voor jullie allebei!

Dee..heftig hoor..maar soms moet je dat even doen hè..
    even met de neus op de feiten drukken!
    Fijn dat t iets beter gaat met Estelle!
    Enne hier gaat de slaapkamer snachts altijd dicht.. ;)

Hier zijn de boodschappen weer binnen..
    ook weer klaar!tenminste..voor nu.. ;)

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Alieke.. leuk jasje en uggs 8) voor Loïs gescoord! Gaaf hoor.. en nu gewoon weer flink aan de klus na de negatieve zwtest.. toch een dikke knuf.. negatieve test is nooit leuk natuurlijk :( .. Hoe is het nu met mkz bij loïs?

Juffie.. wat vreselijk dat ze weer in het ziekenhuis ligt.. het zit jullie niet mee.. wat amber al zei: ze is in goede handen.

Amber.. heftige week zo te horen.. en hier ook een claimende esmee als ik veel heb gewerkt.. maar extra aandacht geven en lekker knuffelen. Hoeveel werk je? Of is dit extra i.v.m start van het nieuwe schooljaar?

Miep.. Wat een lekker ding is mika 8) Esmee wil wel een date hoor! :D
    Wij laten Esmee ook lekker in haar eigen ritme.. hier ook een slaapkoppie..alleen de laatste fles bepalen wij.. maar meestal is het elke dag het zelfde ritme met ons madammeke..

Sanneke.. scheelde nogal wanneer je de maxicosie inruilde.. 20% meen ik? Fijn dat Niels goed in zijn troon zit! :D

Britteke.. is sam weer lief voor mama? En al weekend? Heeft sam nog last van zijn mondje.. Hier ben ik dus ook altijd bang voor.. bibber..bibber..

Dee.. Leuk om wat van je te horen.. hier hebben we altijd de kamerdeur van Esmee dicht. dit geeft haar veel meer rust! Oh en je meisje niet zo lekker..Heerlijk een rustig weekendje.. me to! Vervelend dat je strubbelingen met je pa hebt! Hier ook een pa die niet bepaald op zijn gezondheid let maar ondertussen wel klaagt en bloeddruk verlagers slikt en hartkloppingen heeft.. het er uit gooien is vaak erg duidelijk! Neem aan dat jij nog graag je pa even bij je hebt.. dus komt uit liefde.. knuf!

Salapio.. pyamapapje is hier een succes.. vind het zelf ook wel lekker.. ook heb je biscuit lepeltjes pap van nestle.. moet je water bij doen en kun je dus met de lepel geven en met extra water in de fles..

Hier is het huis weer aan kant.. de banken van de kant getrokken.. SCHRIK.. er lagen nieuwe levensvormen onder de bank :oops: toch maar vaker doen dan! We hebben zware banken die ik in mijn eentje bijna niet van de kant krijg.. was dan ook kapot net.. Maar het is weer allemaal fris en fruitig. De lekkere boodschapjes voor het weekend binnen :D dus hier is het weekend begonnen.. nou ja bijna.. strax nog werkoverleg met mijn leidinggevende en dan echt weekend.

Vanavond lekker bankhangen.. morgenavond gaan we naar vrienden lekker borrelen.. nou ja ik aan de sap want mag/moet bobben. Ze hebben zelf een zoontje van 11 maanden.

Esmee zwaait dus sinds een paar dagen.. maar dan ook echt naar alles.. naar de honden.. de lamp.. de knuffels op de plank.. moet echt vreselijk om haar lachen.. wat een lekker ding.

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..nieuwe levensvormen..wat moet ik me daarbij voorstellen? :)
    enne daten kan altijd hoor met zo'n schatje als Esmee ... ;)
    Wat leuk dat Esmee zwaait naar alles!hier nog geen gezwaai.. :rolleyes:
    Gezellig vanavond naar vrienden!leuk!
    succes met je werkoverleg straks!
    ;)

Ik kreeg net de OOK binnen..heb ik besteld voor mijn moeder..zat een jongegezinnenbeursboekje bij in.. ;)

16. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    pfffffffffff vroem vroem
    scheurt ff langs
    zwaait naar alle lieve meiden
    schrikt van het bericht dat Jayda in het Zk ligt!
    sterkte Juffie en Jayda, hopelijk mag ze snel weer mee naar huis..

Vroem vroem, scheurt verder, mijn zusje komt zo op visite en haar hond is nog een stukke groter dan de mijne , dus ben ff bezig alles hondproof te maken

17. MamavEsmee

Wat lief dat je de OOK voor je mams besteld hebt! :D Staan er leuke dingen in het boekje?

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik wel of niet ga.. lijkt me heel leuk en gezellig maar aan de andere kant ook erg druk :rolleyes: en kan er niet zo goed tegen...

Levens vormen.. ja .. umh... :rolleyes: :oops:

18. MamavEsmee

Hoi Maartjeh!

Wat voor hond heeft je zusje dan.. als een vriendin komt met haar benner sennen moet ik ook alles hondproof maken.. die pakte de knuffels nog uit de box :rolleyes: vond het altijd best wel eng.. spreek haar nu niet zo veel meer.. :( Ze snapte ook niet dat een hond niet met zijn kop in de box hoort.. wil haar strax als ze zelf kinderen heeft wel horen.

Veel plezier..

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartje...Tuuttuut!
    succes met opruimen..

Judith..ja had een abbonnement genomen voor haar..alleen is t misgegaan met t adres..ik krijg m thuis.. :)
    Staan wel leuke dingen in!
    Van Vtech die telefoon en kiekeboe bal voor 10euro
    ehm..kortingen en gratis dingen.. :)
    Ik moet de kaarten ook nog bestellen..maar ga denk ik wel heen..
    Mijn vriend wou wel mee en mijn moeder ook.. :)

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    hallo allemaal!
    @Juffie he wat vervelend! heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel weer naar huis mag!
    @Maartjeh: Jonathan zit al op 2 flessen, eentje 'sochtend met bambix en eentje naar de boterham. ging zo'n beetje vanzelf. we hebben op een gegeven moment na het toetje geen fles meer gegeven en gekeken of hij doorsliep en dat ging goed.
    @Alieke jammer, volgende keer misschien!

sorry verder wel gelezen maar veel vergeten :oops:
    vanmorgen is de boekhandel opengegaan, echt zo'n climax waar je naar toe werkt, ben ook best moe nu. maar goed het is open. nu kijken hoe het verder gaat lopen en wat voor mij haalbaar is naast Jonathan en andere werkzaamheden. vind het wel heel moeilijk, want ze vragen veel maar heb niet het idee dat ze echt begrip hebben dat ik Jonathan niet bij een oppas dump voor hun. ik heb overdag ook geen oppas. :(
    vanmorgen wel grappig, de voorzitter ging en met J. vandoor! kon ik ook even koffie pakken, dat vond ik dan wel weer aardig. ;)
    nou ik ga even wat in huis doen, en straks misschien nog even online shoppen.

Deel Deze Pagina