December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Heey meiden!

Ik reageer ff snel!

JAJA IK WAS OP POPSTARSSSSS

Ik heb het zelf niet gezien :( Ik was uit eten en kom net pas terug. Snel uitzending gemist kijken :) ik werd helemaal plat gesmst.

Voor mensen die niet weten wie ik ben, ik heb een rose shirtje aan met lange mouwen, blond haar maar af en toe een blauwe jas aan met donkere mouwen ;)

Met Loïs gaat het goed.. heeft er nog weinig last van gelukkig :)

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Dames!

Ik heb bijna alles bijgelezen en het is inmiddels al 23:30 ,was van plan er 22u in te liggen ( :) alsof dat mij ooit lukt)

Kruip zo maar m'n mandje in, typ alleen nog even een korte update:

Met Liv gaat alles super, ze heeft nu al twee dagen doorgeslapen, Hallelujah!
    Ze is een heerlijk eigenwijs (& soms ook best driftig) droppie....laten
    we zeggen dat ze graag d'r zin krijgt ;)
    Maar aan de andere kant luistert ze wel heel goed, als ik iets verbied, kijkt ze mij altijd een beetje uitdagend aan maar luistert wel! :D

Gister heeft oma haar een te warm bloemkool hapje gegeven, resultaat: twee blaartjes op haar lip, wat zielig he?! Oma was ook totaal overstuur ervan.

Ik zie dat iedereen slofjes & schoentjes aan het bestellen is. Liv heeft geen makkelijk voetje; hoge wreef & breed voetje, ik moet dus alles passen voordat ik het koop (heb hier al aardig wat miskoopjes liggen) helaas geen internetbestellingen voor mij.

Winterjasjes, 1 van name-it gekocht (kort) en 1 van Mexx (lang) Wat n poepige dingen overal, ik kan wel blijven kopen! :D

Gister ook mezelf weer even verwend met wat nieuwe kleren.
    Heb uit baldadigheid ook mijn oude garderobe zwaar uitgedund, 4 grote vuilniszakken vol naar m'n vriendin gedaan
    (zij heeft nog WEL maatje 36/38 :evil: )
    Ik was het zat om te hopen dat ik ooit nog in mijn strakke broeken & strakke shirts zou gaan passen, dus hup de deur uit! whahahaa :) (vriendin ook blij)
    En ik een excuus om weer nieuwe kleding te kopen ;)

O,ja ben nog met n klein missie'tje bezig;
    Een vriendin van mij gaat eerdaags naar Sri Lanka, Baby's & jonge kids bezoeken in weeshuizen (ook veel terminale patientjes, heftig hoor..)
    Ze verzamelt nu dus allemaal babyklertjes, slabbertjes, doekjes, babyhoestsiroop ed.
    Ben hier dus veel mensen aan het benaderen voor spulletjes.
    Iedereen helpt echt leuk mee! Geeft n fijn gevoel om iets te kunnen doen, ookal is het maar heel weinig..

3. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dames, niks gelezen en heb het erg druk gehad , maar wij stappen over een anderhalf uurtje in de auto op weg naar normandie voor een weekje! 21 september arriveren wij in ons gemoedelijke huisje in grunn, dus dan ergens, wss pas maandagavond of zo haha, horen/lezen jullie weer van mij!
    dikke kus aan jullie en alle hummels (dat zijn zowel kleintjes als aanhang ;))

oh, en zoals ik net in mijn banner lees: IK BEN OP DE HELFT!

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..ik heb dat ook altijd..nog effekes gluren.. :)
    enne..ik vond de boerderij en trekker van little people heel leuk..
    dus denk dat het zoiets gaat worden.. ;)
    Voor de duplo is ie nog net te klein..

Alieke..ik zal straks ook even terug kijken.. ;)

Essebes..fijn dat alles goed gaat!!
    en die arme oma..ook zo geschrokken natuurlijk..
    Tip voor de hoge wreef... laarsjes van Boumy..die zijn speciaal voor hoge wreef..
    Deze bijv.. http://www.boumy.nl/modelspec.asp?sku=2244
    of deze.. http://www.boumy.nl/modelspec.asp?sku=2210
    Die blijven in ieder geval zitten...ik zweer ook bij boumy's.. ;)
    En je kast toch maar opgeruimd..ik ook..de grote maten naar zolder gedaan.. ;)
    En wat lief van je om je vriendin te helpen!
    Gaat ze daar vaker heen?

Claartje..hele fijne vakantie meid!
    Geniet er van! en gefeliciteerd met je 20weken!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..
    Rishe en Shine.. :)
    ben alweer even wakker.. :)
    het regent...bah!
    Hoop dat t straks even droog is..kan ik even boodschappen doen..brood enz..
    Mika ligt nog in dromenland.. ;)

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

hier ook net wakker.....even de was ophangn en dan maar evn boodschappen doen...

fijne dag allemaal!

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Es, HALLOOO! Ben je daar ook weer? ;). Goed om te horen dat het goed gaat met je meissie. Het echte opvoeden is nu wel begonnen he.. merken we hier ook wel. Zielig van het bloemkoolhapje.. kan gebeuren helaas. En kast ook opgeruimd... lekker toch?

Miep, wij hebben ook al een hoop dingen gezien hoor voor de eerste verjaardag. Leuk is dat he? Mogen we weer shoppen :).

Claartje, fijne vakantie!

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo hier ook weer wakker. Heerlijk geslapen :D.
    Effe Sam verschonen en bakkie drinken!

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Mogguhhhhhhh!

Zo Liv heeft weer doorgeslapen tot 6.30! :confused: :D
    Me soooo happy yesss :D :D \:D/ :D

Claartje alweer 20 weken, gefeliciteerd! Je had de 20w echo toch al gehad? Hele fijne vakantie, geniet ervan!

Me2 heb ik n poosje terug ook voorbij zien flitsen hier, hoe gaat het meid? gefeliciteerd met je zwangerschap.

Miep, bedankt voor de link! Ik zal idd ook even speuren naar speciale schoentjes. Enne ik heb niet de grote maten weggedaan, maar de (te) kleine maten :( ;) Wat fijn dat ze eindelijk weten wat je aan je polsen hebt, wel WEER afwachten, maar goed...nu eindelijk met resultaat (laten we daar maar van uit gaan he!) Hier is het trouwens lekker weer, wel mistig maar er komt een zonnetje door, ik vind dat altijd wel n romantisch weertje 8)

Heeeej Britteke, hoe gaat het? Hihi, tjsa we moeten nu echt gaan opvoeden idd, ik blijf het raar vinden om m'n "kleine baby'tje" dingen te verbieden :) Moest jij nou afrijden? Ja toch?

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Liv is ondertussen de folders aan het verscheuren, ik krijg om de haverklap kleine stukjes van de karwei folder aangereikt, dan draait ze zich om en gaat weer verder scheuren, o nog n stukje krijg ik...

....Even ingrijpen maar.... ;)

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Liv d'r gezichtje liep net rood aan van het persen dus ik ga maar even kijken wat "de buit" is... :)

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiiiiemorgen!

Ess; Há! daar ben je weer! :-D Wat lekker dat Liv doorslaapt zeg, dat zal veel rust brengen! Enne aaghh arme oma, ze bedoelen het allemaal zo goed.

Claartje; 20 weken alweer! tjjeee gaat best snel, ookal vind jij zelf misschien niet ;) Gefelcitieerd :-D

Miep; vandaag een "huisvrouw" dagje? ;)

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Es, en wat was de buit? haha.
    Bij ons liep het er net naast langs.... bleeh.
    Ik moest idd afrijden afgelopen maandag... ben gezakt. Vet onterecht vond ik... geen fouten gemaakt f gekke dingen meegemaakt maar ze verzinnen altijd wel iets he...

14. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

@Alieke: ik ben wel even benieuwd naar je! dus zal straks even kijken, het staat nog niet op de site volgens mij.
    @Lindy: wat balen dat je zoveel pijn hebt!
    @Claartjeh: hoera op de helft! en lekker een weekje weg, veel plezier!
    @Miep: hier ook begonnen met regen maar nu is het droog. echt zo'n dag om in huis te blijven. maar ja kmoet eigenlijk ook nog even naar de markt, fruit halen en ik wilde lekker even neuzen... :rolleyes: xie wel

manlief is vandaag de hele dag weg, niks aan maar ja.
    Hij is naar Scheveningen naar de kampioenschappen zwemmend redden.
    ik ga zo de was ophangen en dan straks pluk in bad en wie weet als ik zin heb ;) daarna even naar het centrum. en vanmiddag ga ik muffins bakken met cranberries. jammie.
    en ik kom hier af en toe even om het hoekje kijken!
    fijne dag allemaal!

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ALIEKE, leuk hoor die mini-uggs. Mn zusje wilde ze ook voor Mirre kopen ... maar ik heb het verboden (vind t te duur) ... wel met pijn in mn hebberige hart hoor ;). Oooo je hebt het kunnen overnemen, dat is echt super!
    Hihi herkenbaar hoor die onzekerheid over eisprong/ongi/zwangerschap. Er zijn trouwens maar heel weinig vrouwen die echt hun eisprong voelen, dus daar zou ik maar niet vanuit gaan (kan zoveel zijn - darmen bijvoorbeeld). Maar ik vind het erg leuk als je ons op de hoogte houdt :D (ennuh ik ben heel erg en had allang een testje gedaan :oops:). En jij bent ook erg :) ... Balen dat ie nega is, maar ja ... weet je wel waar je aan toe bent. Hopelijk volgende test POSITIEF :D

BRITTEKE, was vrij dramatisch. Ben bijna 2 uur met Mirre bezig geweest ... ik denk last van tandjes (ging ook opeens weer bijten in mn tepel ... auwie), dus heb een zetpil :)oops:) gegeven en uiteindelijk is ze lekekr in slaap gevallen, tot de volgende ochtend :D
    Arme Jay en Juffie. Wil je een sms met beterschap sturen?
    Arme Sam ... of nee ... arme mama ;)

JAYDA EN JUFFIE, dikke knuf van Mirre en mij!

MIEP, superleuke foto's :D

AMBER, hihi klussen = leuk (jaah!). En pfff dat klinkt inderdaad als een pittige klas. En een jongetje die broeken van meisjes naar beneden trekt :confused: (is ie een beetje raar ofzo?). Je maakt lange dagen hoor, zeker met die fijne feesten :rolleyes:. Nu lekker weekend! Lekker veel knuffelen met je kids (en je man natuurlijk ook ;))

DEE, fijn dat het allemaal goed gaat. Misscien last van tandjes? En logisch dat ze beter slaapt met deur dicht (`weinig prikkels)

JUD, Mirre vindt de pyjamapap smerig ... :rolleyes:. Lekker hoor zo'n fris huis en leuk he dat zwaaien

MAARTJE. zwaaizwaai!

SANNEKE, superfoto! En oepsie ... zonde van de mails (nou ja ... is je inbox weer mooi schoon ;))

LINDY, knuf voor jou, echt vervelend dat je zo veel pijn hebt :(. En gefeli met Stefan! En hahahaha 'al' 24 ... hmmm ... :evil: ... wat bedoel je daar eigenlijk mee :) (ennuh ... ik win: mijn mannetje is al 41 ;))

:cry: ... heb ook Alieke gemist (maar ook wel blij: kan die twee presentatoren echt niet uitstaan ;))

NELLY, leuke foto's .. en vervelend dat je mannetje zo weinig doet in huis ... ben bang dat het hier andersom is :oops:

ES, leuke uodate en fijn dat Liv een beetje aan het doorslapen is geslagen (mirre ook!)

CLAARTJE, jeeeeeej! Op de helft!

SLOFJES, leuk hoor. Mirre heeft nu babypaws (gekregen bij dr geboorte), als die te klein zijn, ga ik denk ik voor zootjes. En dan simpel donkerbruin, past overal bij :D ... hoewel die mini-sneakertjes ook wel erg leuk zijn!

Mirre ligt net in bed. Eerst brullen, toen stil (denk dat ze dr knuffel ontdekte in bed), nu weer aan het mopperen :rolleyes: ... Is echt een beetje irri hoor dat slapen van Mirre (kan haar eigenlijk pas in bed leggen als ze echtechtechtecht moe is, niet als ze een beetje slaperig is).

Vannacht een nachtje niet doorgeslapen, nou ja ... hoort er bij. Mirre heeft ook echt zo veel last van dr tandjes. Vind het maar zielig voor dr. Hopelijk schieten ze een beetje op.

Pyjamapapje vond ze smerig. Ik vond het ook goor ruiken. Mn man heeft geproeft (durfal) en vond het ook goor. En heeeeel zoet! 92% opvolgmelk. De rest suiker? Staat niet duidelijk op de verpakking, maar volgens mij zit er veel suiker in. Nou ja ... ze wil het niet ... dus das makkelijk. Gisteren bij papa wel goed gegeten, nauwelijks gedronken. Paar slokjes water. En dus ook slechte plasluiers. Maar ja. Bij mij lekker ingehaald (17u, 18u, 19u, 23u, 4u drinken :)).

Mn moeder komt zo langs, zijn net terug van weeke Frankrijk. Heeft zich lekker uitgeleefd op de babykleertjes. Ben benieuwd :)

Weekendje alleen met Mirre. Mn man is het weekend weg met het toneelgezelschap om flink te repeteren. Ik vind het helemaal niets hoor zo'n vent ... maar ja, heb genoeg te doen (verjaardag, bezoekjes, moet ook nog wat werken en natuurlijk het kleine aandachtvragertje entertainen :D).

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zijn we allemaal 'manloos' vandaag, haha..mijn mannetje is bij mijn schoonzus laminaat aan het leggen...ik ga vanmiddag naar de verjaardag van een vriend van ons...n manlief gaat er dan vanavond heen....

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    http://www.sbs6.nl/web/show/id=189593/langid=43

Dit is die aflevering, alleen hij moet erg lang laden dus ik laat hem gewoon afspelen totdat hij klaar is bekijk ik hem dan. Hopen dat hij dan wel in 1x afspeeld want dat ge-haper word ik gek van.

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heej, Alieke, hoe heet je vriendin trouwens die meedoet met Popstars? Da's iets makkelijker zoeken... En is het ergens in het begin of het einde?

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke..ja dat shoppen vinden we niet erg hè.. :)

Essebes..een romantisch weertje...nou hier niet..hoop dat t zonnetje doorkomt.. ;)
    En Liv lekke aan t scheuren en poepen tegelijk.. :)

Alieke.."huisvrouwdagje"heb ik hier elke dag.. :rolleyes:
    ik ben aan t kijken..wanneer kom je?

Nannaf..lekker muffins bakken..jammie zeg!

Salapio..pyamapapje niet geslaagd.. ;)

We zijn idd vandaag allemaal manloos hè.. :)
    ikke ook... :)

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Claartje fijne vakantie gewenst..

Essebes.. Fijn dat liv door slaapt.. Als je je adres pb't dan stuur ik je even een pakketje kleertjes.. Je er ook maar bij neergelegt dat je oude kleertjes niet meer gaan passen.. :) Ik ook :oops:

Aliek.. je bent beroemd 8) ga het nog een keer vlug terug kijken.. ben nu wel benieuwd wie je bent hoor!

Miep.. de boerderij en de tractor.. voor een jongen i.d. leuk! Ik ben ook weg van little people.. maar er is zo veel van..De boodschappen weer binnen? En hier schijnt de zon ;)

Johanna.. ook druk met de was.. en de boodschapjes weer binnen?

nannaf.. fijne dag! En een keertje zonder man.. heerlijk :oops:

Salapio.. Mirre wordt dus flink verwend met nieuwe kleertjes.. Leuk :D en het pyamapapje niet geliefd.. niets is zo lekker als mama melk natuurlijk :D

Hier ook de boodschapjes weer binnen en de gebruikelijke huishoudelijke taakjes.. Esmee ligt er weer in en nu is het wachten op mijn zusje.

Erwin heeft een knipbeurtje nodig en ze is kapster dus lekker makkelijk.. 1 probleem met haar kun je wel een tijd afspreken maar ze komt rustig en uur later.. mijn zusje is soms een beetje te makkelijk.. best wel iri want wij zorgen dat we er om 11 uur weer zijn maar nog steeds geen zus. :rolleyes:

Vanavond naar vrienden.. zie er best wel tegen op met Esmee.. ben benieuwd op ze vanavond laat als we terug komen zo weer gaat slapen. Anders weten we het in iedergeval voor de volgende keer.

Dames fijn weekend allemaal.

Deel Deze Pagina