Judith..balen als je zusje niet op tijd is..misschien moet jij ook eens te laat zijn bij haar.. Gezellig naar vrienden vanavond..hoop dat t allemaal lukt met Esmee hoor!
hier schijnt de zon inmiddels ook. toch straks als J wakker is maar even weg op de fiets. ik vind het over het algemeen ook niet erg als mijn man een keertje weg is maar de laatste tijd zien mekaar soms alleen in bed, zo van hoi ben jij er ook nog. en dan verlang ik toch wel naar een lekkere rommelzaterdag met zijn drietjes. @cadeautjes, ik heb nog geen idee, we wilden die loopauto van winnie the pooh geven maar die staat nu al in de kamer. een ding scheelt... aan kerstcadeautjes doen wij niet, scheelt weer nadenken.
De vriendin die meedoet heet Elise (talita) en ik heb zelf een rose vestje aan. Waar je mij ziet tot nu toe is op de 20min. Ik schijn ook nog een keer in beeld te komen maar zover is die nog niet geladen dus die weet ik nog niet.. Hebben jullie me gezien? :-D
jij bent dat meisje in dat knalroze truitje dat achter haar aan loopt als ze bij de jury vandaan komt? ja dan heb ik je gezien!
Nannaf..ja dat is wel vervelend als je mannetje zo vaak weg is.. hier valt t nog wel mee.. Cadeautjes..hier dit jaar nog geen sint..maakt nu toch nog niet zo uit. Dus wel met kerst..maar dat doen we al jaren..zal dan volgend jaar wel anders worden.. Alieke..ik heb je gezien!leuk! Mannetje is al thuis..was al klaar..dus ik ga straks effe snel de stad in wat ophalen en dan weer naar huis..
Alieke.. heb je ook gezien, wat een leuke meid ben jij Nannaf.. oh je mannetje is al niet zo veel thuis.. dan is het i.d. niet zo leuk. Ik weet niet of wij aan sint doen.. bij de gastmama is op woensdag de 3 december sintmiddag met cadeautje.. Ligt ook een beetje aand e opa's en oma's. wat ond betreft vanaf volgend jaar. Miep.. nog even lekker naar de stad heen, wat leuks gehaald? En misschien is het wel een goed idee om haar een keer flink te laten wachten.. zo'n typ ben ik helaas niet Hier een heerlijk zaterdagje.. vanmiddag even op de fiets naar het dorp voor rompers.. ze zit qua rompers al in 86-92 74-80 gaat niet nog weken mee in iedergeval. En ik heb ze liever iets te groot dan dat de striemen in haar nek staan. Nog met de hondjes naar het bos geweest lekker gewandeld met Esmee en manlief heerlijk.. Hij is nu F1 aan het kijken ( had hij opgenomen) en strax als esmee naar bed is ook even relaxen.. ze zit nu heel lief te spelen in de box. Wat een heerlijk weer vandaag.. wordt er helemaal vrolijk van!
Alieke.. je vriendin kan trouwens erg mooi zingen.. ook een leuke meid om te zien.. ga haar in de gaten houden en kijken hoever ze komt.. leuk!
Ze is ondertussen alweer een paar rondes verder van de theater ronde en zit nu bij de laatste 20! Ben echt trots op dr! :-D Hier breekt nu pas de zon door, de mannen zijn aan de vloer in de keuken bezig, eindelijk een nieuwe vloer! Straks eten bij me schoonouders en verjaardag van me vriendin. Fijn weekend allemaal!
Zou ook trots zijn.. zit ze in de live shows dan? En jij als fan.. zul je nog wel vaker op tv komen Veel plezier vanavond en jij ook een fijn weekend.
Judith..zo hè..al in maatje 86-92 rompers! grote meid! en lekker gerelaxed! Alieke..idd ze kan t goed..wat leuk dat ze al zover is! effe eten..tot later misschien..
alieke je vriendin kan echt mooi zingen...kan me voorstellen dat je trots op haar bent! is er al iets beknd of juffie en jayda? vanmiddag naar verjaardag geweest daan heeft het prima gedaan. morgen naar mijn paps verjaardag....die is eigenlijk vandaag jarig maar viert het morgen met zijn kids, wordt vast gezellig
Miep heb je lekker gegeten.. wij hebben kippenpootjes met een soepje gehad.. Johanna gefeliciteerd met je paps.. veel plezier voor morgen..en fijn dat daniëlle het vanmiddag zo goed deed.. Het is altijd afwachten hoe het loopt. Essbes is met zo'n goed initiatief bezig. Als iedereen nou een shirtje.. romper.. broekje.. of wat ze nog meer nodig zijn op stuurd. dan hebben ze strax genoeg voor de kindjes daar. Het kost ons een envelop en 2 postzegels. Dit kan iedereen toch wel missen. Nou wat doen we I'm in!
Essebes, ik vind het een goed idee van Esmee. Heb wel wat kleertjes die Mirre nooit heeft aangehad ... die kunnen zo naar Sri Lanka wat mij betreft
@Essebes: heeej, leuk om je weer te "zien"! Fijn zeg, dat Liv doorslaapt! Hm. En zelf je kleding weggegeven. Tja, vervelend zeg, dat je nu moet shoppen. *grinnik* Wat een goed initiatief van die vriendin van je! Wat willen jullie graag van ons hebben? Pb anders je adres even, dan zet ik hier even een doos op zijn kop. Wat lief dat Liv de Karwei folder met je deelt! @Claartje79: jaaaaa, over de helft van je zwangerschap. Nu kan het aftellen echt beginnen. Fijne vakantie! @Nannaf: mmmmm... muffins. Ik krijg spontaan zin om ook te gaan bakken! Chocoladetaart ofzo... @Salapio: hm. Even een dipje voor Mirre. Lastig hoor, die tandjes. Ik heb al een paar keer doorkomende tandjes de schuld gegeven, maar tot nu toe blijft het bij Annabel bij haar twee ondertandjes. En ja, jij wint het wel met jouw man. De mijne is in januari 30 geworden. @Alieke: dan heb ik je ook gezien! Inderdaad in die 20 minuut nog wat. En je vriendin kan goed zingen hoor! Ow, ze zit al bij de laatste 20. Goed man! @MamavEsmee: pfff... Ik kan er ook echt niet tegen dat mensen hun afspraken niet nakomen. Is zuslief toch nog op komen dagen? Jeetje, wat is Esmee groot dat ze nu al maatje 86-92 zit. En heb je toevallig rompers van de Hema? Die vallen erg ruim, vind ik. Annabel draagt maatje 74, maar ik doe haar de Hema-rompertjes 62-68 aan, omdat die wat beter aansluiten. De 74-80 zitten behoorlijk los om haar lijfje. @johana79: gefeliciteerd met je vader Zo, vanmiddag even ongegeneerd lekker relaxed met mijn mams gaan shoppen. Vanalles gekocht, behalve natuurlijk waarvoor we gingen. *shame* Voor Annabel heb ik bij de Hema een leuk truitje en een broekje meegenomen en bij de Etos een leuk speeltje (die had ze toch nog niet genoeg...). Morgen gaan we naar mijn schoonouders. Vreemd genoeg heb ik er eigenlijk wel zin in. Hihi... Verjaardag... Ik denk dat wij voor Annabels verjaardag op zoek gaan naar een zandbak of een bolderkar. Waarschijnlijk zullen we ons tegen die tijd rot moeten zoeken, want wie koopt zoiets nu midden in de winter. Hihi... Oja, vandaag ook nog iets nuttigs gedaan. Mijn man en ik hebben de badkamer een grote beurt gegeven. En dan kom je erachter hoe groot je badkamer is. Poehpoeh... Maandag komt er een monteur een onderdeel van de spiegelkast vervangen, dus ik wil het wel netjes hebben allemaal. Ehm... Ik zie dat het inmiddels alweer morgen is... Trusten!