December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    IK BEN IN VOOR EEN KAART VOOR JUFFIE! ow sorry capslock staat aan *bloos* ...moet ik iemand geld geven of allemaal kaartje appart?

2. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ik ben weer terug
    demy maar weer op bed gelegd want die was dood op van al die indrukken.

Ik merk dat demy nog steeds erg veel slaapt
    haar schema is nu:

700/800 wakker worden en bambix fles 200cc
    900 gaat ze weer naar bed
    1030/1100 fruit hapje 2 stuken fruit
    wakker
    1230 broodje en flesje 150cc
    1300 naar bed
    1430/1500 uit bed (meestal)
    1500 roosvicee met liga en soms
    beetje yoghurt
    1630 wil ze eigelijk weer naar bed
    soms dan laat ik haar op maar dan
    krijg ik dus geen hap eten naar binnen..
    meestal dus gewoon naar bed.
    en dan slaapt ze tot ongeveer 1800
    krijgt ze haar eten
    Lekker in bad en ff tutten met mama
    tussen die tijd moet mama ook nog eten ..
    heel drama altijd :S
    en dan krijgt ze rond 2000 haar fles maar die wil ze de laatste tijd niet meer.
    dus gaat ze gewoon naar bed maar het probleem is dus dan dat ze neit wil slapen :(.
    en ook geen fles dus dan blijft ze nog half uurtje op en stop ik haar om half 9 in
    maar zelf ga ik om 2200 naar bed
    en maak ik haar wakker voor de fles
    soms drinkt ze die wel soms niet.
    en dan slapen tot volgende ochtend

slapen jullie kids ook nog zo veel ?

ze doet dus overdag 3x slaapjes
    en dan savonds 1 ruk naar de volgende ochtend.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Mom hairy

IK en DEMY en M`n mannetje gaan naar
    burgerzoo
    ik weet niet of er nog meerdere mee gaan :)
    zou het wel ontzettend leuk vinden :)
    wij hebben nog geen datum..
    dus als er nog meer mensen in zijn voor een meeting :),.
    meld je maar aan ;)
    dan HAK ik de knoop door :p

4. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Goh... Al sje hier niet tusen hoort, kom je e rook niet tussen gelof ik:S

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    als mannetjes meegaan is het mischien handiger in het weekend? op een zondag ofzo? mijn mannetje kan anders niet :(

danielle slaapt juist heel weinig maar dat doet ze eigenlijk vanaf het begin al...ze slaapt vanaf savonds half 7 tot sochtends ong. 7u.
    van half 9 tot half 10 sochtend...dan rond half 12 tot uurtje of 1 (soms iets korter soms iets langer) en af en toe van uurtje of 4 tot half 5 nog...

kan je haar niet gewoon om half 5 warm eten geven dan in bad ofzo en dan fles en naar bed? kindje van mijn vriendin ging ook al om half 5 in nachtmodus...dus die kreeg gewoon op tijd warme hap en dan naar bed voor de nacht.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Jammr dat jeje zo voelt meid,..

Het is juist leuk om mee te kletsen..
    en iedereen te leren kennen.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nee toch he...Jayda dus weer in het ziekenhuis. Kan ik me zo droevig van voelen. Het is wel eens genoeg geweest voor die arme Juffie. Hopelijk hebben ze wel een mooie, bijzondere 1e verjaardag gevierd.

MamavanEsmee en Verona, hallo meiden, jullie ken ik nog niet....Gezellig weer twee mama's erbij!

Britteke, een kaartje voor Jayda en Juffie lijkt me leuk! Misschien iets met een klein kadootje erbij en dat we allemaal aan jou een klein bedrag storten?

Lindy en Miep, nog steeds zere handjes...en nog weinig verbetering. Bah zeg, niet leuk. Miep, wat is er bij jou gevonden dan?

Britteke, veel plezier vanavond!

Momhairy, hoe lang gaat de verbouwing nog duren denk je? Vervelend als je maar in de rommel blijft zitten he.

Salapio, is je man er eindelijk weer? Ongezellig he een heel weekend zonder je vent! En begrijp ik dat Mirre nu af en toe door slaapt 's nachts? Dat zou echt beter zijn zeg!

Nelly, he wat leuk dat je toch nog lekker mee kletst! Ik dacht al dat je het niet kon laten...

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Meeting: Jaa goeie! hoe zit het daarmee ;)

Juffie; Sjone jonge wat een gedoe ook altijd!

Verena; Gezellig toch! Hoe meer mensen, hoe meer vreugd :-D Lekker mee kletsen..

Britt; HAVE FUN :-D

**

Was gezellig in het dorp! Kroegentocht is nu nog bezig geloof ik. Wij zijn thuis even wat weze eten. Mijn mannetje wil thuis blijven vanavond en heeft niet zo'n zin om wat te doen dus ikga even me vriendinnetjes opzoeken. Vind het best jammer dat veel vriendinnen niet savonds bij ons thuis komen zitten want vrienden van mijn vriend zijn er elk weekend en is super gezellig. Gelukkig begrijpt hij me wel :)

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, veel plezier nog vanavond!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Britteke gezellig naar stevie wonder.. dat je kaarten hebt kunnen krijgen 8) :) sorry kon het niet laten :oops: En ik doe mee voor de kaart voor jayda en Juffie... Donatie naar je rekeningnummer voor een gezamelijke kaart? Of toch appart een kaartje sturen? Gefeliciteerd met Sam zijn 9 maanden.. Esmee was afgelopen donderdag 9 maand. Bijzondere dag!

Lindy.. vervelend, een ruzie met je mannetje.. met alcohol op is het toch altijd anders en later spijt door dingen die niet gezegt hadden mogen worden en dan werkt de buurt ook niet mee... Ik hoop dat je vannacht iets meer slaap krijgt! Burgerszoo.. ikke ga niet mee.. Esmee een heledag op sleeptouw.. Uhmm nee.. Wanneer ze moe is en niet kan slapen ( wat ze dus niet in de buggy doet) wordt ze erg ongezellig.. dus nog even niet! Vind het wel een erg leuk idee :D Hier ook nog een slaapkoppie hoor.. s'ochtends 2 uur s'middags 1,5-2 uur en na de warme hap van 19.00-20.30 en dan nog een fles. Demy drinkt de fles ook niet vroeg of wel.. esmee ook niet.. om 20.30 wel dus dan maar zo ;)

Momhairy.. aan de poepluiers wen ik ook nooit hoor.. soms :rolleyes: brrr. En vervelend dat Mika de fles niet meer drinkt.. kan i.d.een sprongetje zijn of hij is fles moe ;) Pap van een bordje dan? ( denk even mee)
    Leuk dat je komt posten :D

Verena.. tuurlijk kom je er wel tussen.. Ik schrijf nog maar 3 weekjes mee geloof ik maar vind het erg gezellig en voel me helemaal thuis :D Vertel eens iets over je zelf om te beginnen! Gaan jullie nu aan wal wonen? Lijkt me erg gaaf op een boot :D

Johanna.. jij dus geen slaapkoppie.. ik wou dat esmee af en toe wat langer kon wakker blijven.

Olga.. ik schrijf nu 3 weekjes mee.. vind het erg gezellig! :D

Alieke.. Feest week bij jullie.. gezellig :D en vanavond nog lekker borrelen.. :whistle: Joehoe! Jammer dat je vriendinntjes dat niet wille/leuk vinden.. Misschien eens een bigparty organiseren met zowel jou vriend zijn vrienden en jouw vrienden.. Gezellig.. Loïs een nachtje uit logeren. Is je vriend veel ouder dan?

Wat een heerlijke dag vandaag.. vanmiddag lekker met de hondjes en Esmee een stuk wezen wandelen.. Erwin was F1 aan het kijken..
    Ik merk dat Esmee zich op het moment zo snel aan het ontwikkelen is en ondanks dat is ze super vrolijk.. lief.. slaapt en eet goed.
    Helaas duren deze periodes maar erg kort heb ik altijd het idee..

Ze trekt zich op.. gaat staan op haar knieën kletst hele verhalen en wil alleen nog maar recht op zitten in de wandelwagen. Ze wordt zo groot. Ik vind het soms wel jammer dat het baby er af is maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot ze kan lopen e.d.

Het weekend is al weer voorbij.. een drukke werkweek voor de boeg.. dat is het nadeel van onregelmatig werken.. zo ben je een hele week vrij en de andere week werk je 40 uur :rolleyes: dit is zo'n week :( Dinsdag weer cursus, erg veel zin in. Vrijdagavond bruiloft van een collegaatje.. Joeppie party time!

Liefs..

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ben ik weer :D
    heb lekker pannekoeken gemaakt:D
    demy ligt lekker op bed. ze gaat iedere keer staan
    in haar bedje hihi en dan wordt ze boos want
    ze kan nog niet zelf gaan zitten.
    krijsen. en dan kom ik naar boven en dn moet ze lachen hihi..
    ik ga ook niet te laat naar bed.

tot morgen meiden duik lekker voor de tv :)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hallo

ben ik weer

jij ook weer olga! leuk!

ben weekendje weggeweest (zaterdag naar opa en oma en zaterdagavond en zondag bij de andere opa en oma) Nu is sanneke moe... en morgen weer werken :cry:

ga ff bijlezen

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke werkse morgen.. En soms ben je in de weekenden zo druk dat je amper het idee hebt dat je weekend hebt..

Lindy.. pannenkoeken mmm lekker..

We zitten met een probleempje.. als esmee strax eenmaal kruipt willen we de woonkamer afschermen in 2en i.v.m. de honden.. ik wil niet dat esmee in de hondenmand komt enz.. Dit is terrein van de honden (ze zijn totaal niet agressief en wil dat graag zo houden.. ;) ) Nou zaten wij te denken aan een rolsystheem met een net.. deze zij van kiddygard maar gaan maar tot 130cm.. wij zijn 3 meter minimaal nodig..

http://www.bambinoworld.eu/Flexibel-afg ... L::11.html

Dit leek ons ook wel wat maar omdat permanent in je woonkamer te hebben.. :rolleyes:

Ideën? Kom maar op! :D

Ik ga afsluiten.. fijne avond meiden en tot morgen :D toedeloe..

14. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hello ladies !

nou het heeft even geduurt hahaha maar ik ben weer bij met lezen ;)...reageren doe ik ff niet want dat is veeeeeeeeeeel te veel :)...wel wil ik jufffie en jayda veel sterkte en beterschap toewensen

wij zijn weer terug van ons weekje zeeland...heerlijk weer gehad...lekker gefietst, gegeten en geluiert ;)....Rubin heeft zich ook voorbeeldig gedragen :D...nu nog ff spammen ;)

15. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    tuurlijk wel meid! lekker meekletsen hoor! t is hier beredruk maar dat geeft niet. je hoeft ook heus niet perse op alles en iedereen te reageren.

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    frederike leuke fotos hoor!

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Frederike leuke foto`s hoor :)

nu ga ik echt :)
    doeii

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)

hier waren we net te laat en nam ie een hap zand :( :)

20. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    op de terugreis zijn we naar blijdorp geweest

zeehondjes waar zijn jullie nou ?!

Deel Deze Pagina