nog 2 filmpjes om het af te leren http://s251.photobucket.com/albums/gg31 ... 023798.flv http://s251.photobucket.com/albums/gg31 ... 023819.flv dank jullie voor de complimentjes *straal*
@MamavEsmee: ik denk dat onze meiden aardig gelijk op gaan, in ieder geval qua lengte. Morgen naar het cb, dan weet ik meer. Ik vond ook al dat die rompertjes van de Hema zo lubberen. Binnenkort maar eens bij Hans Textiel binnenwippen. Dat programmaatje van de belastingdienst had ik al gedownload en eerder al zo'n proef gedraaid. Stelt inderdaad niet zoveel voor. Enne, wat zijn jullie sportief bezig op de wii! Heeeeeel herkenbaar, dat snelle ontwikkelen. Voor je het weet zijn ze al het huis uit! En dat dubbele gevoel he... En de woonkamer afzetten, ik denk dat je dat toch met een hek zal moeten doen... Tja, en wat heet permanent... @Lindy: jeetje, wat een k****weekend heb je gehad. Zorg wel goed voor jezelf he! Nee he, je neuroloog op vakantie. Lekker verhaal. Kun je het nog wel trekken met de medicatie? Let wel op als je aan die maagbeschermers begint, kom je er nooit meer vanaf. Als je dan de volgende keer medicijnen voorgeschreven krijgt, moet je voortaan ook altijd die maagbeschermers innemen. Annabel is ook een slaapkop hoor. Dit is ongeveer haar schema: 07.15u borstvoeding 08.15u slapen 10.00u fruithap 11.30u slapen 12.30u boterham + borstvoeding 14.00u slapen 15.30u liga/koek/o.i.d. + roosvicee 17.30u groentehap 18.30u badje + borstvoeding 20.00u slapen Soms slaapt ze voor de groentehap ook nog eventjes, maar meestal is ze 's avonds best lang wakker. Na haar groentehap blijft ze (soms met een soepstengel) bij ons aan tafel zitten tot wij klaar zijn met eten. Hihi, en Demy heeft nog niet door hoe ze zelf kan gaan zitten. Ik ben benieuwd hoe dat met Annabel zal gaan... @Alieke: wat lekker dat je hebt uit kunnen slapen. Soms zou ik willen dat ik mijn borsten op het nachtkastje kon zetten, zodat mijn man de ochtendvoedingen kon doen... *proest* Beterschap met Loïs dr blaasjes. En veel plezier met de kermisweek. @Britteke: jaaaah, gefeliciteerd met Sam's 9 maanden! Hm... vanaf nu dus ook geen ontzwanger-excuses meer... Hihi. Veel plezier bij het concert vanavond. Misschien voor Jayda dat we een lieve knuffel kunnen opsturen? Ik zat te denken aan een aapje, omdat we elkaar eigenlijk alleen digitaal kennen. En dan apestaartje -> aapje? Of inderdaad een mooie grote kaart van al haar forumtantes. @momhairy: pffff... verbouwing... blegh! Heel veel succes meid! Agossie, Mika ziek geweest. Maar nu weer lekker opgeknapt dus. Naja, behalve de melkflessen dan, maar zo te horen maak je daar niet zo'n probleem van. Zal wel goedkomen. @Burgers Zoo: wanneer waren die dagen ook alweer? Sorry, geen zin gehad om terug te bladeren... *shame* Ik wil het liefst in een weekend, dan kan manlief ook mee. @Miep en Miep: helemaal vergeten te zeggen... Wat een heerlijk jochie hebben jullie toch! @verena87: huh? Hoe bedoel je, als je er niet tussen hoort... Tuurlijk mag je lekker meekletsen. Ik heb er soms ook moeite mee hoe snel we hier met zijn allen kletsen, maar dat betekent niet dat je niet welkom bent hoor! Ik ben ook wel benieuwd naar jullie. Vertel, vertel! @olga: tja, niets zo veranderlijk als een vrouw he. Ik kon het inderdaad niet laten om niet te kletsen op dit forum. Is ook gewoon een lekkere uitlaatklep. @Sanneke: lekker druk weekendje gehad! Succes met bijlezen. @frederike80: heeeej, daar hebben we onze spammerd weer! Wat wil je ook, met zo'n lekker ventje! Lekker weekendje gehad. Ik denk trouwens dat Annabel verkouden begint te worden (en mij aansteekt). Vanochtend vond ik haar met zo'n heerlijke groene snotbel in d'r bedje. In de loop van de dag heb ik een paar keer haar neusje af moeten vegen. Naja, we zien wel hoe het verder gaat. Ik heb in ieder geval de zoutoplossing in huis en voor morgen staan er ook uien op het boodschappenlijstje.
Hm... Ik heb net dat programmaatje voor de kinderopvangtoeslag ingevuld, maar kan het kloppen dat je ongeveer 70% terugkrijgt? Lijkt me wat aan de ruime kant... Hellup?!
nelly dat kan wel kloppen hoor...is ook een beetje afhankelijk van jullie inkomen geloof ik... goedenmorgen allemaal trouwens pfff ben hartstikke duizelig, geen idee wat ik heb dus ik zal wel veel hier te vinden zijn...ik ga maar eens eff rustig aan doen vandaag. dani zit al lekker te spelen die is momenteel weer erg goed te pas...
Goedemorgen allemaal! Wij zijn ook weer op. Stevie was geweldig gisteravond. Wat een show en wat een stem. Die man is dan wel zo muzikaal. Ongelofelijk! We waren alleen wel laat thuis (00:30). Alain Clark zat trouwens voor ons in het publiek. Hij is ook echt leuk zeg! En superaardig! In ieder geval een geslaagde avond. Wat Juffie betreft, ik moet om 13 uur bij het CB zijn. Daarna loop ik wel effe door het winkelcentrum voor een kaartje en evt een cadeautje. Ik laat jullie straks wel weten wat ik heb gehaald. Als ik nou echt iets leuks heb gevonden kunnen degene die dit willen wel geld aan me overmaken. Maar voor een kaartje moeten jullie die moeite allememaal niet doen hoor! Dus jullie horen vanmiddag meer. Zo nu effe naar mijn mannetje. Die zit me hier toch aandacht te vragen hihi.
nouuuuuuuuuuuuuuuuuu! helemaal tekst geschreven is ie weg!111 nou dan maar een korte uitboering. britteke : lief dat je wat wilt kopen (ik stem in) dus ik hoor wel wat de kosten zijn.nog wat gehoort van juffie? frederike80 wat een knapperd is die rubin he... en die laatste foto is echt leuk (ondanks het zand in zijn mondje) en kwa verbouwing.... ze denken met deze week erbij dat het nog 3 weken duurd, maar ik zit nu al ruim 4 weken boven met een kleine(aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh) idd niet echt handig) verder is mika weer begonnen aan de fles vandaag, hij dacht zal het maar weer eens een keer doen. na een minuut worstelen begon hij toch te drinken... nou fijne dag vandaag xxx momhairy
Goeiiieeemorgen! *zegt ze met een schore stem* MamavEsmee; Mijn mannetje (kijk me banner ) is 24 Frederike; Aaghh wat een leuke foto's :-D Lindy; hmmm jam pannenkoeken Britt; Ooeh alain clark, sexy! =P~ Enne die kaart, ik doe mee! Laat maar horen wat je hebt gehaald. ** Gister erg gezellig, wel optijd thuis want moest natuurlijk vandaag weer uit voor Loïs. Nu weer even rust weekje, van het weekend samen weg.. ik mis me mannetje dan wel met uitgaan vooral om af en toe een knuffel te geven/krijgen. Ik ben af en toe een beste knuffelbeer, dus gaf mijn goeie vrienden maar een knuffel *zijn best groot dus kom met me gezicht bij hun borst *
goedemorgen allemaal! @Alieke, zo he dus ze is al best ver! leuk joh! @verena: welkom (terug?) gewoon meekletsen hoor, komt vanzelf. soms wordt er zoveel gekletst dat reageren op iedereen niet lukt. @Britteke: leuk dat je wat gaat kopen! @Frederike: mooie foto's! @Johana: lekker rustig aan doen vandaag! vervelend dat je duizelig bent. @de dames die nog bv geven: wat goed en knap dat jullie het al zo lang volhouden! best mooi weer vandaag! zometeen fruithap doen, vanmiddag nog even naar de boekhandel, bestellingen ophalen. fijne dag allemaal! oh ja Jonathan zijn schema -7.00 papfles (200 cc) -8.30 slapen -9.30 eruit -10.00 fruithap -12.00 broodje met fles (200cc) - 12.30 slapen - 14.30 eruit en dan wat drinken met een koekje - 18.00 warme hap met toetje - 19.30 op bed en tussendoor soms nog een slaapje tussen 17.00 en 18.00 en af en toe een soepstengel. tijden wisselen wel per dag dan is hij een half uurtje later oid. of slaapt langer smiddags.
Goedemorgen dames Wat een super idee om Jayda wat te sturen, ik wil ook graag wel meedoen! Pff hier een paar gebroken nachten achter de rug, Lot sliep altijd zo lekker door en de afgelopen nachten telkens rond 12 uur en dan een uur of anderhalf is ze klaar wakker en wil spelen.. Vrijdag gaan we lekker babyzwemmen, heb er zin in! Ook afgelopen weekend lekker gefietst voor het eerst met Lot en ze vond het geweldig, kleine wiebelkont is het..
Britteke, wat BALEN dat je niet geslaagd was...ik weet hioe het is meis, ik heb dat snertpapiertje pas in de 4e x gehaald, bloednerveus werd ik ervan, nu heb ik inmiddels 5 jr m'n rijbewijs en ben er nog steeds reuze happy dat ik hem heb! Nog ff doorbijten hoor! Wel mega balen, het kost zoveeeeeeel geld Alieke you're soooooooo famous! Test was negatief, jammer.. En..hoe waren de Franse babykleertjes Salapio? Fijn dat Mirre zo af & toe ook n beetje doorslaapt! Mamavesmee, heb je n pb'tje gestuurd....ahhh ik zie dat je zo lekker mee aan het helpen bent met je berichtjes, lief! Wat voor hondjes hebben jullie? Nannaf, waarom doen jullie niet aan kerst? Balen hoor dat je je man zo weinig ziet, i know how you feel.. Salapio & johannah & Nelly wat super dat jullie ook willen helpen met de kleertjes! Ik wil eventueel de verzendkosten wel vergoeden hoor, geen idee wat het kost alleen... Het gaat trouwens om: rompertjes, spuugdoekjes, speentjes, flessen, babyhoestsiroop,(liefst) katoenen shirtjes/broekjes. Thanks! hihi Nelly, lief he dat ze de folders met mij deelt Over de karweifolder gesproken volgens mij stond daar n bolderkar in met n zebraprintje (dacht ik... ) 29,- ik vind dat niet te duur. Ja ik ken het Liv heeft ook genoeg speeltjes maar ze reageert altijd zo leuk als ze speelgoed ziet: spartelende beentjes & armpjes, heel druk lachen en wijzen....zo schattig...ik kan het dan niet laten om wat te kopen (ik verpest d'r nu al..i know.. 8) ) Hoe gaat het met je drukke bestaantje? Hai Verena, succes met het uitzoeken vd dozen (ik heb er ook nog een paar staan na 3 jr.. .) Olga, herkenbaar wat je schrijft, lijkt n beetje op mijn vakantie hihi, best wel n beetje wennen he?! ben benieuwd of je nog n paar van die hele mooie foto's geschoten hebt. Cd met kinderliedjes die kan ik ook al dromen lindy, wat n vervelend weekend als ik het zo lees, woorden met je mannetje & weinig slaap, blergh...Is het alweer een beetje uitgesproken? En hoe gaat het met je polsen? Alieke, soooo lekker uitgeslapen zeg, heerlijk! Moet ik ook maar s instellen n "mamauitslaapdag" klinkt goed! 8) Britteke, en hoe was Stevie? Bedankt voor je update van Jayda, wat rot zeg dat er nog geen verbetering in zit, ik wil graag n kaartje sturen hoor! Frederike, wat n leuke foto's!
Hey meides! Nou ik zit met een heel zielig meisje, ze is snot verkouden & heeft heel erg last van vastzittende hoes, tot aan overgeven toe... Heb net in de doucheruimte gestaan, douche loeiheet aan & stomen maar...Ook n zetpilletje gegeven, nu ligt ze even in bed maar ik hoor een hoop gerommel. Ik klap nu m'n computertje dan ook even dicht (ff iets aan m'n huishouden doen) en kom zo weer even meelezen... Kusje
essebes ik heb bakken vol kleren staan...dus ik wil best wat afstaan, heb ook nog wel spenen en flessen over dus no problemo...geef even je adres dan ga ik mijn best doen het vandaag nog op te sturen. en moet je bepaalde maten hbben?
Essebes: dat stomen is goed en ook het zetpilletje...Hoop dat Liv snel opknapt! Altijd zoooo zielig een ziek kindje.... Jufffie: at een naar bericht over Jayda! Heel veel sterkte.... Hoe is het met haar? Hier alles ok. Hebben een week achter de rug waarin JP elke nacht 4 keer huilend wakker werd. MOest dan speentje erin doen en even over z'n bol aaien en dan ging hij weer slapen....schijnt dat ze nu gaan dromen en de dag verwerken....erg slopend, dat wel...Hij slaapt nu weer lekker door. HIj trekt zich nu ook zelf op en staat dan ni zijn box. Ook kan hij op elke manier nu van liggen naar zit,naar staan, dus tref heb regelmatig zittend in zijn bed aan. Kruipen is nog een mengeling tussen kruipoen en tijgeren, maar.....ons kleine mannetje wordt nu echt groot......*kleine snif*, maar hopelijk krijgen we in april dat hele circus weer opnieuw!
ah dikke knuff voor je zielige meisje ess *kkknnuufff** me2 snel gaat het mt onze kleintjes he?! zielig dat hij nu begint te dromen n wakkr is.
Johanna, heb je n pb'tje gestuurd..thanks alvast! Me2, gaat snel he?! Ik vind het echt heel erg leuk dat ik steeds meer contact met Liv heb, dat hele kleine baby'tje van toen was ook erg schattig maar ik vind het wel echt steeds leuker worden hoor! Erg leuk dat je weer zwanger bent! In April uitgerekend dus..Leuk! Voel je je goed? Enne rot he zulke nachten?!
oooh meiden ik gleed net uit in de badkamer... viel op mijn rechterarm. hoorde knak en nu heb ik pijn. heb ik weer! vriend onderweg naar huis... ben misselijk van de pijn. sam natuurlijk ook wakker. (links typen is #$%^)