ai Britteke, gebroken? @me2 gefeliciteerd met je zwangerschap! alles goed? @essebes: beterschap en knuffel voor je meiske!
@ es beterschap voor je meissie! @ britt: oei, is hij gebroken meis?Sterkte! @ me2 gefeliciteerd met je zwangerschap! hier afgelopen weekend weer ongesteld geworden, echt balen! @johanna: balen van de E zeg!hihi rot toetsenbord soms ook ha?
Effe kort.... He me2, wat leuk dat je er weer bent! En je bent zwanger! Gefeliciteerd! Britteke, hoop dat het niet gebroken is, sterkte met de pijn! Sanneke, leuk ook were weekendje druk geweest. Zit je er al weer helemaal in op school? Essebes, beterschap voor Liv! Het zeker weer mooie foto's, maar dat komt later van de week.(denk woensdag) Maartje, jammer van je ongie. Lot, je hoort s'nachts niet te spelen meisje! Frederique, ook een leuke week gehad in Zeeland, lekker hoor en weer super foto's! Ik vind jou ook zo'n leuke meid om te zien!
dank je .... en ik ben ook weer erg benieuwd naar jouw foto's ! oei britt ...succes/sterkte met de pijn
LINDY, jeetje wat een nachten ennuh die ruzie ... dronkemans ruzie denk ik ... Lekker toch dat ze zo veel slaapt. Hier maar 1 a 2 slaapjes overdag (1x ruim uur 1x half uur). En dan rond 19u naar bed, rond 23u drinken en vaak snachts dus ook). En kun je niet in de tijd dat zij slaapt (voor 18u) jouw eten maken, dan hoef je het alleen nog maar op te warmen (of eten als zij eet) ALIEKE, ooooooooo wat heerlijk heb jij uitgeslapen! Heb je een leuke avond gehad? BRITTEKE, je hebt PB, en gefeliciteerd met Sam! He getsie ... kun je je arm wel gewoon bewegen? JUFFIE & JAYDA, lijkt mij leuk om ook iets kleins te sturen voor Jayda (knuffel of leuke pyjama) en een bosje bloemen voor Juffie. MOMHAIRY, sterkte met de verbouwing! VERENA, Welkom terug! Zijn wel meer mama's die erg druk zijn hier . En hoezo kom je er niet tussen? Er wordt toch op je gereageerd? Niet zo snel op je teentjes getrapt zijn hoor , gewoon lekker meeschrijven MEETING, in het weekend kan ik niet. Mn man wil niet mee en weekend is er eindelijk weer tijd voor leuke dingen met zn 3en JUDITH, fijn dat het zo goed gaat met Esmee ... heerlijk he zijn die rustige periodes 8). En moeilijk hoor zo'n afscherming ... hier geen goeie ideeën SANNEKE, leuk weekend! En werkse vandaag! FREDERIKE, wat een zalige foto! Mirre vindt het zand ook te gek . En lekker een weekje aan zee. En jummmmmmie lekker een hap zand (had ie later een zandluier?) ES, stuur maar PB met je adres en beterschap voor je meissie! ME2, knap hoor van JP dat ie al kan zitten/staan! *** Pffff ... Mirre wil niet slapen . Ligt nu al een half uur te mopperen in dr bed. Het mooie is ... bij dr papa doet ze dat zelden ... bij mij altijd. Hmmmmm ... (de dondersteen)
Goeiemorgen iedereen! Even snel een berichtje tussendoor, want ik ben eigenlijk aan het werk. Annabel en ik zijn vanochtend naar het bureau geweest. Ze is overal voor geslaagd en kreeg alleen maar bewondering. Heerlijk, om zo je dag te beginnen hoor! Ze is nu 76cm lang en weegt 8820 gram. Onze scheet had haar plasje netjes opgehouden tot ze gewogen was. Mama doet het juist andersom als ze op de weegschaal gaat staan. Hihi... Vanavond lees ik even bij.
zwaai naar Olga, frederique ( echt ontzettend leuke foto`s , heb nog ff terug gelezen , had ze helemaal over het hoofd gezien , mijn excuses!) en Salapio! Annebel goedgekeurd weer en wat een nette meid, plasjes ophouden tot na het wegen!
foei [-X hihi geeft niks meid !... ik wou trouwens ook nog even op jouw stukje reageren (is alweer ff geleden )...maar wat het je dat mooi geschreven...ik heb zitten huilen toen ik het las ....ik weet een beetje hoe het voelt (mijn papa leeft niet meer) dus bij mij kwam alles ook weer een beetje boven........ik wil je even een hele dikke virtuele knuffel geven...komt ie hoor...pas op....zit je klaar ?...hier is ie dan !....*knuffelknuffelknuffel*
Frederike wat een leuke foto's En lekker uitgewaaid in zeeland? Love it! Essebes.. Vind het altijd zo zielig als ze ziekjes zijn.. beterschap voor je meisje! Ik heb 2 shih tzu's een bruin met zwarte baart en een zwart met witte.. Beertje en Cosmo . Me2... wat vervelend dat jp de nacht niet gewoon lekker doorhaald! En dat spoken in bed is erg herkenbaar! Hier vooral vroeg in de avond. En Jp ontwikkeld zich ook snel nu! Leuk he En gefeliciteerd met je zwangerschap! Johanna.. doe maar lekker rustig aan vandaag als je niet helemaal lekker bent! En fijn dat Daniëlle weer in haar hum is .. Britteke.. een spetterende avond gehad.. enne Alain Clark.. jammie Oeii... gevallen.. duimt dat het niets ernstigs is! Enne ik doe meer voor een cadeautje voor jayda.. Maartjeh.. de duivels nooit leuk Olga *zwaai* Salapio.. Esmee slaapt bij papa altijd slechter als bij mij.. Vannacht weer door geslapen? Nelly.. Annabel door de apk heen En ook een lange meid! Werkse! Maandag Poetsdag ! Hier dus alles weer gesopt en gezogen.. alles lekker fris.. de was draait.. moet alleen nog even afwassen ( we hebben geen vaatwasser ) Vanmiddag nog even een paar boodschapjes halen op de fiets. Ik denk dat wij toch voor een hekje gaan.. en inderdaad wat is permanent.. veiligheid gaat mij voor alles! Esmee heeft al sinds donderdag de billetjes helemaal kapot, er komt gewoon wondvocht uit.. Als ik er creme op smeer dan glijd het er gewoon af.. Het doet haar ook erg veel pijn. Bepanthen geprobeerd.. sudocreme.. ik had nog een creme van de dokter liggen.. ketanotazol (had ze de vorige keer voorgeschreven gekregen) Tips please.. Ik ga zo even een paar broodjes smeren.. esmee zal met een 20 minuten ook wel wakker zijn... Misschien tot vanmiddag.. Miep waar ben je? JOEHOEEEEEE...
hallo dames Ja leuk kraatje sturen naar juffie ik doe mee. Olga leuk dat je er bent we hebben je gemist frederike leuke fotos sanneke leuke weekend gehad leuk Britteke ooee dat doet zeer hoop dat niet gebroken is. Zo ik was er lang niet meer geweest ik ben erg druk ik werk nu 4 dagen inplaats van 3. Ouderschapsverlof is verlopen. Met tugce gaat goed ze wilt nu vaker bij me zijn en vaker huilen volgens mij is het sprongetje en tandtjes krijgen. liefs Ayse Tugce
Nannaf gefeliciteerd! Judith, wat zielig voor Esmee. Ik gebruik Weleda billetjescrème ... werkt echt super. Verder is het allerallerbeste om Esmee lekker in dr blote kont te laten (maar ja ... kan zo'n troep geven he ). En heel vaak verschonen (eventueel ook nog voordat je zelf naar bed gaat). En kan ook te maken hebben met tandjes. Ayse, vervelend dat je verlof voorbij is ** Nou Mirre ligt ein-de-lijk te slapen. Was project van ruim anderhalf uur. Pffffff ... ik heb ook maar een paar traantjes gelaten. Ik vermoed toch pijn aan dr tandjes. Heb net flink gesmeerd met dentinox en nu ligt ze te slapen. Of gewoon moe van het huilen. Tja ... ik zal het nooit weten . En dat makkelijker slapen bij dr papa, komt denk ik vooral omdat ze weet dat dr papa niet zo snel terugkomt als ze huilt. En ik wel . Ben nu dus ook wat strenger geworden ... maar vandaag hielp dat dus voor geen :c:.
Oja ... ook leuk nieuws: Mirre kan zelf uit dr tuitbeker drinken . En trots dat ze dan is! Ik merk ook uit jullie verhalen dat dit echt een enorme ontwikkelperiode is. Leuk he! Ik zag dit weekend een heel klein babietje op een verjaardag (5 weken) en die lag zo lief te slapen in het verjaardagsgeweld ... Zo klein! En dan Mirre ernaast ... mn kleine grote supermeid . Ik zei toen nog tegen een vriendin: "Ja met 5 weken slapen ze nog wel in de drukte". Waarop zij zei: "Dat doet die van mij nog steeds" (ruim 4 maanden). En ik weer: "O nee ... Mirre deed dat al na een week of 3 niet meer ...". Maar goed ... wat zijn ze dan nog hulpeloos he. En dan trots zijn dat ze heel gericht naar iets kijken. Of iets volgen met hun ogen. En nu ... kruipen, staan, lopen
Nelly: fijn dat alles wwer goed was! Britteke: toch niet gebroken he?! Maartjuh: balen van die ongi als je weer wilt he.....Ik heb tot 7 maanden bv gegeven en had geen cyclus daardoor. Ik baalde ook omdat ik voor mijn gevoel niet"verder kon", maar toen ik ophield met bvben ik meteen zwanger geworden...wachten wordt dus beloond NafNaf en Essbes: ik voel me misselijker dan bij JP. Vind het ook best zwaar zo met een kleintje. Ben ook erg moe. Probeer zoveel mogelijk slaapjes mee te pikken. Heb wel het gevoel dat het een andere zwangerschap is dan bij JP dus wij denken zelf een meisje dit keer, maar alles is natuurlijk welkom als het maar gezond is! Dit ker willen we wel het geslacht al van te voren weten Hoop dat Liv snel de oude is! En Naf NAf gefeli met je tante-schap! Salapio: ja wat leuk dat Mirre uit de tuitbekr drinkt! Pffff ja het gaat echt hard met onze kleintjes he! Ik vind het ook steeds leuker. Zo'n babietje is natuurlijk uberschattig, maar nu ze zoveel meer kunnen en echt intreractie met je hebben is ook wel erg gaaf!
Nelly bedankt meid. ja ik moet het wel trekken met deze medicatie voorlopig vandaag de HA gebeld en die mag mij geen nieuwe medicatie geven annabel verkouden demy ook een beetje. ze wordt er heel sagerijnig van. essebes ja gelukkig is het wel uitgesproken .. hij doet nu overdreven lief hihi ja met mijn polsen het is echt K*T veellast. vooral vandaag met dat wisselvallige weer enzo. heb ook weer te veel gedaan het weekend britteke wt vervelendmeid en nu? naar het ziekenhuis foto laten makne of is het niet zo ernstig? salapio is misschien wel een idee om het te koken als zij slaapt en dan op te warmen thnx voro de tip annabel goed gegroeid wat fijn nelly nannaf gefeli met je neefje salapio hier ook eens strijd met slapen vandaag mevrouw slaapt nog niet ligt ze mopperen in de box ga er nu maar op bed leggen hopen dat ze zo wel slaapt Ik zit er ff door heen hoofdpijn, demy die alleen maaar ligt te krijsen :S en dan moet ik straks op mijn vrije dag(avond)naar me werk om te vergaderen in haat dat :S ik hoop wel dat demy ff gaat slapen want die gaat straks naar de buurvrouw en dan zal je net zien dat ze daar de boel bij elkaar krijst tot vanavond
*komt even spieken of britt al terug is* Ik hoop dat het niks ergs is.. pff wat kan je ongelukkig vallen zo in een badkamer.. Hier nogsteeeeeeds het lichte streepje. Ik begrijp het nu niet meer, het kan toch nooit dat hij al 5/6 dagen een lichtstreepje aangeeft en ook niet donkerder word? Ondertussen is mijn ongesteldheid ook niet begonnen. Ik ben een beetje aan het google-en en rond vragen. Een ovulatie test kan ook een zwangerschap aangeven maar vind het zo raar want de zw.test vorige week was negatief en ondertussen wel een streepje bij de ov.test. Waarom word die nou niet donkerder