Hoi meiden, effe snel een bericht met 1 arm. bij de ha geweest vanmiddag. pijn was effe niet te houden. pijnstillers en mitella gehad. morgen effe foto's maken... ben benieuwd. oh ja.. ik heb jufffie een kaart gestuurd van ons. willen jullie mij even laten weten wie meedoen voor een cadeautje.. dan kan ik op zoek. geen idee binnen welk budget ik nu moet kijken. ik maak wel effe een lijstje. morgen bestel ik dan wel iets online. goed? ideetjes zijn ook welkom. reageren sla ik ff over knuffels voor iedereen die hem nodig heeft!
Goede avond meiden ! Hey Olga weer terug van vakantie zie ik. Jullie hebben vast heel erg genoten. Alieke jammer dat je vriendin eruit is. en jammer dat de test negatief is. Nog even door oefenen. Kreeftje heel veel sterkte meid. Vreselijk hoor. Gelukkig heb je twee super meiden om je door die zware periode heen te helpen. Frederike wat een super lieve foto's van Rubin. Britteke oei toch niets gebroken he ? Misskeita druk druk druk. Studeren en werken. Wel genieten van die mooie kleine meid van je he ? Juffie heel veel beterschap voor je dappere kleine meid. Wat heeft ze in haar korte leventje toch al veel meegemaakt. Ik wil wel meedoen met het idee van Salapio. Mirre wat knap dat je uit een tuitbeker kunt drinken. Meeting in Burgers zoo wanneer is die ? De rest ben ik even kwijt. Heb op het moment maar weinig tijd om alles bij te lezen. zwaai zwaai naar essebes, ayse en alle andere lieve mamma's
@britteke dikke knuf voor jou. Heel veel sterkte met je arm en ik doe wel mee met het cadeau voor Juffie
JUDITH, ik gooi eigenlijk de luiers altijd direct in de bak buiten. Juist vanwege die stank JOHANA, Dani heeft t ook door ME2, ander gevoel dus ... ben benieuwd of het idd een meid is! Ga je het ook aan ons vertellen ALIEKE, nou zeg ... gek hoor van die ovu testen. Ik heb er geen ervaring mee, heb wel getempt, al gaf dat voor mn gevoel ook niet echt veel duidelijkheid . Veel info hier op t forum onder temperatuurkaartjes (oid) -> zwanger worden MISSK, lekker hoor dat Hannah zo vrolijk is ... en jij (lekker?) druk! AMBER, hoe gaat het met jou en Jesse en je andere twee natuurlijk
Zo hier is het best druk. Pfffffffff ben nu alweer toe aan vakantie. Gelukkig deze week weer gewoon lesgeven. Maar stiekem dus nog best veel klusjes tussendoor. Thomas en Lieke hebben nu al vakantie. ADV vakantie. Het moet niet gekker worden. Lieke heeft sinds een week bedacht dat ze avond eten niet zo lekker vind. Wat een gedoe zeg aan tafel. Maar ja zal de leetijd wel zijn. Jesse is op het moment best bewerkelijk. Hij kruipt als een gek door het huis. Hij trekt alles open. Kastjes laden etc. nee nee zeggen helpt niet echt. Hij lacht een keer en doet het dan gewoon weer. Oppakken en ergens anders neerzetten helpt ook niet hij kruipt er gewoon weer naar toe. Ook gaat ie overal aan staan. En als ie zich kan vasthouden loopt ie gewoon. Lollig dat ie dat vind. Op het moment eet Jesse erg slecht. Hebben jullie kids dat ook. Hij trekt het gewoon uit zijn mondje of spuugt het uit. Ook is ie nog steeds van het knijpen en haren trekken. Maar hij is nog steeds de liefste, schattigste geweldige baby hoor. ! Als ie moe is kruipt ie zo lekker tegen je aan met zijn armpjes om je heen. Hij geeft kusjes, zwaait en klapt in zijn handjes *trots*
Hey Salapio Heel goed hoor ! Thnx for asking. En met jou en je lieve meisje ? Leuke cadeau ideetjes ! vind die pj erg lief van de hema
Herkenbaar hoor Amber, alleen wordt Mirre juist nijdig omdat ze nog niet zo hard kan kruipen (mn luibakkie ) en optrekken/ lopen snapt ze ook nog niet. Eten gaat sinds een paar dagen weer wat beter, al gaat het nog steeds moeizaam. Inderdaad veel op de grond gooien, veel uit dr mond halen en dan bestuderen (meestal dan ook weer terug in de mond). Eten eerst uit elkaar trekken en dan de kleine stukjes tussen duim en wijsvinger pakken en in dr mond steken (maar het duurt dan wel uren ... en daar heeft ze weer geen zin in). En dan knijpen, slaan, trekken .... AUWIE!
Mirre heeft de PJ ook ... is nog wat aan de grote kant, maar past ok. En ik geloof dat Jay wel een stukkie groter is (maar hij is heel leuk )
zo meiden ik ben weg... morgenochtend kom ik terug om het cadeau te regelen. eerst naar het ziekenhuis xxx