Juffie, fijn dat je in het RMD zit. Lekker dicht bij je kleine meid en ook wat rustiger voor jou. Tenminste, dat von dik zelf toen wel fijn. Is dit het ziekenhuis waar ze in het begin ook op de neonatologie heeft gelegen? (LUMC toch? daar was je wel over te spreken geloof ik)
Jufffie: sterkte! Sam: nog geen testje gedaan? Wij hebben in de vruchtbare periode niets gedaan omdat mijn mna weg was en zie mijn banner: in 1x toch raak hahahahahaha. Het kan dus allemaal! Hier de hele tijd handje klappen en zwaaien. En vannacht werd er echt "mama" geroepen!
Britteke, nou ja, Juffie weet inderdaad dat we allemaal aan haar en Jay denken.... Sam, was je voor Lynn ook onregelmatig ongie? Ik voor Senna wel heel erg en na de bevalling ging het 5 cyclussen helemaal perfect en nu al weer twee van 6 weken. Maar goed, wanneer wil je gaan tesetn als je ongie uit blijft?
er zitten denk ik een paar mailboxen vol meiden die nog geen bericht hebben gehad... DIE VAN JULLIE DUS
Ik was in augustus voordat ik zwanger werd van Lynn gestopt met de pil. Ik ben het toen tot januari heel onregelmatig geweest. Sloeg echt maanden over, maar sinds die januari werd ik het keurig om de 28 dagen en in maart was ik zwanger. Nadat Lynn geboren was heeft het even geduurd voordat ik ongi werd. de tweede keer dat ik ongi werd, werd het regelmatiger (ongeveer 30 dagen) en nu sinds 3 maanden is er niets meer van te zeggen. Ik snap er niets van. Ik heb nu wat ongi pijn dus ik wacht het tot vrijdag even af en anders ga ik maar testen. Ik zie het wel. Ik ben hartstikke blij met Lynn hoor en mocht het niet meer lukken dan ben ik al super gelukkig met 1 kindje, maar het liefst wil ik er meer. Ach we zien wel! Lynn is weer wakker en heeft een boerham op dus we gaan even boodschappen doen en naar de kermis. (hier in het dorp) Vanavond met mijn mannetje uit eten en Lynn gaat naar een hele goeie vriendin en dan haal ik haar daarna weer op Misschien tot straks.
@ britt:gelukkog niets gebroken! @frederique ook bezig voor een tweede dus! leukleukleuk En rubin kan zwaaien, super! @ gerda: leuk zeg de hoektand van Nick @Misskeita:werkze, wel heel sportief op de fiets naar het kdv ! @ Olga: lekker gezwommen dus,en wat leuk van de bal en het tweede tandje van Senna! @ sam , hierbij wat energie en klinkt als een leuke vakantie en oei overtijd, ja geloof dat je cyclus eerst wel beetje op gang moet komen , anders testje doen? veelplezier opde kermis hier een cyclus van 28-35-34-33 grapsig ha?(ahum , baal baal baal) De eerste was dus gewoon lekker 28 daagjes, dus bij de tweede ronde dacht ik dus ook echt al dat ik zwanger was maar helaas op de avond dat ik een week overtijd was en wou testen hoefde het al niet meer en nu word hij bij elke ronde telkens een dagminder pffffff
@Juffie: he ook dat nog! sterkte @maartjeh: ja hier ook geprobeerd intresse te wekken voor de muziek en de paardjes maar helaas
@Jufffie: getver meis, wat vervelend dat ze je in je proeftijd ontslagen hebben. Dat kan er ook nog wel bij. @maartjeh: leuke nieuwe avator! Op je hyves staan ook al van die schetige foto's, vooral die met dat blauwe knuffelbeest. En wat een lieve fietsoutfit heeft Charlotte. Meteen even een vraagje: die spijkerbroek kun je daarvan de pijpjes terugslaan? En waar heb je die gehaald? Annabel heeft hetzelfde probleem als dr mama, lange ledematen. Alles is te kort! Dus als ik ga winkelen is het eerste wat ik doe, de pijpen en mouwen bekijken of die langer kunnen. @gerda79: hihi, minidracula! Nick doet het lekker op zijn eigen manier! Wat hebben we het ineens veel over zwanger worden... Tijd voor een nieuw topic? Hihi...
Juffie: nou veel erger kan het ook niet zeg! Wat lekker meelevende baas heb jij Sterkte en een knuf van Esmee aan jayda! Britteke.. pff niets gebroken dus.. maar kneuzen moet nog pijnlijker zijn zeggen ze! Hoop dat de pijnstillers goed aanslaan! En anders lekker een wijntje voor het naar bed gaan Hoe is het met Sam zijn slaaptoestanden? Maartjeh... dus lot niet echt in voor de troonrede... ik geef haar groot gelijk Gerda.. leuke foto! Frederike.. esmee zwaait naar Rubin ( wat een leuke naam trouwens.. nooit eerder gehoord met een i ) Olga... Senna dus ook alleen wanneer het hem uit komt.. ben je trots en wil je het laten zien doen ze net of je iets in het chinees vraagt Sam28.. gezellig een avondje uit Heel veel plezier.. Salapio.. werkse.. en lekker geknuffeld met je meisje? Zwaait naar de rest van de mama's. I.d. veel meiden die praten over zwanger worden/zijn.. hier de komende jaren nog geen wens voor een 2e ( zeg ik nu). Esmee was een grote verrassing waar we erg blij mee zijn.. laat ik dat voor op stellen! Maar aan nog een zwangerschap/bevalling moet ik even niet denken hoor. De cursus dag er weer op zitten.. gelukkig ging alles goed met esmee bij oma. Ze wou alleen geen brood eten. Verder heeft ze zich voorbeeldig gedragen.. Net nog een vriendinntje op de koffie gehad. Die kwam een boek weer brengen die ze een jaar geleden had geleend Ik ben het niet gewend om de hele dag op mijn kont te zitten dus ben nu zo duf als een konijn.. en vanavond weer voetbal tot vanavond dan maar . Miep... hoest bij je pa en ma.. en de honden?
judith...hier gaat t goed hoor.. was net online.. wat drukker als anders..en paps heeft de computer op mika's kamertje staan..dus lastig.. moet ik er elke keer aan denken dat ik m even meeneem naar de kamer.. fijn dat de cursus dag er weer op zit! ik ben even de stad in geweest..leuke houten speeldingen gekocht bij zo'n winkeltje die dat zelf maakt.. ik ga even proberen bij te lezen..
@ Nannaf: ik denk dat onze beebs liever wat meer actie zien of niet? @Nelly: tnx voor je complimentjes! De spijkerbroek is van de zeeman ( 4 euro ) en de pijpjes heb ik zelf omgeslagen, want hij was net wat aan de lange kant voor lot.. Ik heb er nog een paar en daar zit elastiek onderin plus die van de zeeman is lekker lang dus ik denk wel wat voor annabel dan! @judith; ik denk dat lot het hoedje van de koningin niet zo mooi vond Kom vanaaf maar hier tv kijken hoor, manlief is er toch niet!Dus hier geen voetbal! @ hey miep!Wat leuk die houten speeldingen! En lekker bij je ouders aan de oppas?
kreeftje..meid dat is niet niks..hele dikke knuffel juffie..ook een dikke knuffel voor jou en jay! britteke..ik heb m gehad..ik heb je terug gepbt.. en beterschap met je arm! 2e..tja..spannend hoor..straks allemaal weer zwanger? ik slik al wel weer vitamientjes.. maar we gaan er pas voor in december... voor de rest..erg..maar ik heb alles bijgelezen..maar reageer niet op alles..sorry daarvoor..is niks voor mij..
jaja..t is wat..ben er maar druk mee.. nee hoor..vindt t altijd weer gezellig met de hondjes.. alleen kunnen deze hondjes niet bij mika..dus dat is wat lastiger..
ola britteke fijn dat het niet gebroken is! juffie nou dat kan er ook nog wel bij meid, wat ontzettend rot! maar steek je energie maar in je meisje die heeft je harder nodig denk ik veel meiden bezig met de wens voor een tweede lees ik? leuk hoor pfff drukke werkdag gehad ik moet even bijkomen..
Wat voor honden hebben je ouders dan miep? Maartjeh.. kom zo langs hoor Johanna.. ook een drukke werkdag gehad! Bijkoomse
johanna..bijkomse.. judith..mijn ouders hebben een griffon korthals en een bordeauxdog (die hebben we zelf ook gehad.) maar ze wonen op t industrieterrein..dus zijn ook een beetje voor de waak.. ze zien natuurlijk niet zoveel mensen..en daarom zijn ze iets valser..zeg maar...de griffon heeft vorig jaar een werknemer van m'n paps in de bips gebeten..die kwam door de achterdeur..
@ johanna: lekker uitpuffen na een werkdag heb je goed meis! @ miep: leuk zeg de hondjes , wel jammer dat ze neit bij mika kunnen geeft niets hoor dat je niet op iedereen reageert! @ judith; stap maar in je auto, wil je ook mee eten?
meiden..ik moet afsluiten..mika roept..en mijn vriend komt thuis..dus we gaan patatjes eten..jammie ik kom vanavond nog wel even langs..dan ga ik toch even naar huis.. doegie..
Maartjeh.. ik heb het eten al op .. Waar woon je trouwens? Miep.. oeh lief is anders..enne moet hij maar aan bellen Wel mooie honden trouwens.. ben je nu de hele week bij je ouders thuis?
Johannah & Judith bedankt! Lieve meides vandaag kreeg ik van de postbode heel veel kleertjes voor Sri Lanka. Echt gaaf hoor, ik heb hier 1 klein berichtje op het forum geplaatst en de volgende dag heb ik al kleertjes in huis, nogmaals: Thanks!