December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    vandaag voelt mijn arm wat beter! Heb sam wel naar het kdv gebracht want dat is nog niet te doen heel de dag.
    Nu doet mijn andere arm ook pijn. ben natuurlijk niet gewend om alles met links te doen haha.

olga... leuk foto's!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Staan vast twee pics in mijn album, ga nog even verder hoor!

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    mijn ouderschapsverlof is ook op aan het einde van het jaar....nou ja ik neem nog 66u mee naar volgend jaar...maar die gebruik ik voor de verhuizing...en zelf ga ik vanaf januari 3,5dag werken.

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

Senna bij mama in de rugdrager. (let niet op mijn onderkin...)

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MAARTJE, hier ook de slaapzak ... ligt Lot er al in? Mirre vannacht voor het eerst, geen PJ aan, wel romper met lange mouwen. Maar volgens mij had ze wel koude handjes ... pfff ... vind het zo lastig dat aankleden snachts.
    En dat lijkt me best pittig met 2 honden, zeker als je man vaak weg is. Maar wel lekker wandelen :D. Voor Mirre had ik ook cycli van ruim 30 dagen ... dus hoeft niets te zeggen over vruchtbaarheid hoor.

GERDA, nou zeg! Dacht toch echt dat ik de enige was met zo'n ouwe bok haha! (nee hoor mn man is heel hip). En lekker met Nick knuffelen, valt ie vast in slaap van :)

MISSK, leuk antropologische onderzoeksopzet :D. Oh getsie ... racen op de fiets voor werk. Brrr ... vind ik altijd zo naar, kom je bezweet aan en hup direct voor een klas vol (zweterige?) pubers ;)

OLGA, lekker gezwommen en leuk hoor dat kletsen (of poging daartoe). Wat gaat het hard op eens! En een lekker rustig weekje ... fijn joh! Wat veel zwangere vriendinnen! Hier niet hoor ... soms wel lastig, ik ben echt t moedertje zeg maar :( (en de rest staat te slempen in de kroeg). Wel een goeie vriendin met een zoontje, maar die woont niet echt in de buurt en een zwangere vriendin die ook in een andere stad woont :rolleyes:

BRITTEKE, beterschap!

SAM, misschien heeft Lynn last van dromen? En spannend hoor weer overtijd :D

JUFFIE, nou zeg dat is echt belachelijk! Ik zou eens uitzoeken wat je rechten nu zijn ...

RUBIN, zwaaizwaai!

ME2, wat leuk echt mama roepen!

JUDITH, heerlijk geknuffeld met mn meissie

MIEP, wat voor houten speeldingen ;) ... en FOEI niet reageren :). Ooooh lekker patatjes!

ES, jeetje wat ziet Liv er al groot uit! En superlief die haartjes! Leuk dat spelen *smelt*. GEtsie wat vervelend ... word ook altijd emo van die nare dingen ... En beterschap voor jou! En hier ook een speelgoedbak waar in/uit/mee gegooid kan en mag worden ;) Ook een groot succes: pan en pollepel en dan heel hard rammen :). EN goed zo Liv, lekker doorslapen (Mirre vannacht ook weer :whistle:)

ALIEKE, jeeeeeeej! Examen gehaald :whistle:. Hmmm ... ondergekleurd door de dochter :rolleyes:

LOESIE, gewoon lekker beginnen bij deze pagina ;)

MISSK, nou ... hij kan wel geen kriebels hebben, maar die wijsheden kun je toch niet zomaar voorbij laten gaan *duh*

LINDY, lekker hoor bijna vakantie!

SANNEKE, zwaaizwaai

NELLY, beterschap ennuh ... proost ;)

7. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Hallo dames. Kennen jullie mij nog? ;)
    Ik ben al een tijdje hier niet geweest. We waren op vakantie en daarna was het zoveel wat ik bij moest lezen dat ik het heb laten zitten. Ik heb dus al een tijdje niets meer gelezen en ben dus niet echt op de hoogte. hopelijk gaat het goed met jullie en jullie kindjes.

Hier gaat alles goed. Patrick is vandaag 1 jaar! Groot feest dus. We vieren het vandaag en zaterdag, dus die smurf zal wel schandelijk verwend worden. Van ons heeft hij een kralenframe en een babywalker van hout met blokken gehad :D
    Hij weegt nu 9330 gr en is ongeveer 75 cm lang. Hij eet als een bootwerker momenteel en groeit dus goed. Hij tijgert als een raket de kamer door en niets is meer velig voor zijn grijpgrage handjes. Hij is mega nieuwsgrierig en moet alles zien en meemaken. Kruipen doet hij steeds vaker, maar tijgeren gaat toch makkelijker volgens hem. Hij gaat zelf zitten en probeert steeds te gaan staan. Valt niet mee.
    A met al is het een vrolijk lachebekje met een duidelijk eigen willetje. Als meneer niet wil, dan wil hij echt niet en dat zullen we horen ook :(

Wie had vorig jaar gedacht dat hij nu al zo ver zou zijn....... Ik ben super trots op m'n binkie.
    Vandaag is een dag met een lach en een traan. Ik moet de laatste weken erg veel terug denken aan vorig jaar en de lange tijd in het ziekenhuis. Maar ik kijk ook vooruit en geniet elke dag van mijn lieve knul.
    Ik zal weer vaker meelezen (en meeschrijven?).

Als klap op de vuurpijl nog een foto van patrick

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ondertussen is mijn kleine brulaapje al weer een uur aan het mopperen, huilen en krijsen. Ga hem maar weer eens pakken en trossten. Het ging de laatste dagen zo goed met slapen...

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Superrrrrrfoto's

Ennuh ... welke onderkin?

*pakt vergrootglas erbij*

*nee hoor geen onderkin*

;)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Malaika en Patrick - GEFELICITEERD!

(superleuke foto ook)

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Malaika, gefeliciteerd met je knappe binkie! Echt een leuke foto en wat kan hij ook al veel zeg! Super hoor. Enne, gewoon af en toe even updaten en kletsen zou leuk zijn!

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, wat een leuke fotro's! ben je mal met je onderkin,you silly whoemannnn! ;)

Salapio, hihi Mirre ook lekker herrie aan het maken met d'r speelgoedbak & de potten & pannen leuk he? Als liv iets ontdekt heeft dat herrie maakt gaat ze helemal op in d'r spel, Uber geconcentreerd & een dikke vette grijns op d'r gezicht 8) Lekker he dat doorslapen?! ik zou er zo aan kunnen wennen en het mooiste is, ze wordt nu ook pas om 7 uur wakker! heeeeerlijk...

Malaika, Gefeliciteerd! met je lieve manneke! Enne tuurlijk kennen wij je nog, ik zat gister nog stiekem op je profiel (bij prematuur) te lezen, was benieuwd wanneer Patrick nou 1 zou worden, vandaag dus! :whistle: Wat een leuke foto, echt een lekker binkie is het! Gaat het ook goed met hem?
    Nou ga maar lekker feest vieren vandaag & zaterdag en we horen je graag snel weer. Liefs

Britteke, ik heb de centjes vandaag overgemaakt hoor! (was het gister vergeten :oops: ) oei ja da's wel logisch dat je andere arm nu ook zeer gaat doen, maar even rustig aan doen vandaag.

Johanna, half 9 :confused: Lekkerrrrrr

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga die 1na laatste foto is echt zooooo scheetig! (ze zijn allemaal echt lief)

Vraagje:

Hoe knippen jullie de nageltjes?
    Ik knip ze altijd als Liv slaapt, maar ze slaapt de laatste dagen heel licht (denk omdat ze ziekjes is) en elke keer als ik een poging doe ontwaakt ze bijna (ze heeft nu dus best lange nageltjes :oops: )

En is er iemand die de bonnen van Portrait Place gebruikt heeft?
    Dat je die fotoreportage kan laten maken bij de V&D...
    Ik vond ze ineens, denk dat ik dat wel wil laten doen, zou het echt gratis zijn?

xx

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Patrick...gefeliciteerd! 1 jaar alweer.... :)
    mooie knul hoor!

Olga....fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! mooie foto's hoor!

Johanna...zozo, dat is lekker uitslapen!

Salapio....ja ik probeer wel alles bij te lezen...maar reageren laat ik van de afgelopen 3 weken even achterwege ;)

Britteke...jammer dat ik niet meer mee kan doen voor kaartje en cadeau voor juffie en jayda..
    volgende x beter.... ;)

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    malaika gefeliciteerd met patrick's eerste verjaardag :D kan me voorstellen dat je veel terug moet denken aan vorig jaar....en gezellig als je weet wat vaker meeschrijft.

olga wat een ontzettend mooi mannetje heb je toch, leuke foto's hoor :D

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Malaika, Gefeliciteerd met Patrick!

Olga, wat een onwijs mooie foto's! Mooi mannetje zeg!

nageltjes, knip ik vaak tijdens het geven van de fles of gewoon als hij wakker is. hij heeft dan wel wat afleiding nodig maar gaat meestal wel goed.

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Thanks voor de complimenten!

Es, nageltjes is hier ook een drama. Altijd in gevecht met zijn handjes die hij steeds weg trekt. Toch even in een lichtelijke houtgreep houden en heel snel zijn en dan lukt het redelijk.

Salapio, begin je een beetje slaap in te halen ondertussen? Voelt goed zeker!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    deze vind ik ook zo schattig!

Deel Deze Pagina