December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Echt raar, Senna wil gewoon niet slapen.

Heb hem net lekker verse banaan en stukjes aarbei gegeven en nu ligt hij weer te krijsen in bed. Ook al chamodent voor zijn tandjes gegeven. Ben bang dat hij dus niet slaapt voor we naar het cb gaan. Over een uur moet ik weg en daarna zou ik gelijk bij een vriendin langs gaan. Nou ja, ik zie wel wat het wordt....

2. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ow ja olga die is heel mooi!
    balen dat Senna nu niet wil slapen....

Ess...hier knip ik Nicky d'r nageltjes als ze wakker is en ook lichtelijk in de houtgreep, en dan heel snel... ;)

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Mallaika; Wat een leuke foto! GEFELICITEERD! Fijne dag en laat hem maar lekker verwennen :-D

Olga; Wouw, mooie foto's! Er staalt echt liefde en vrolijkheid af :-D

Nagels; Doet me mannetje, ik heb een keertje een klein stukje velletje mee geknipt en durf nu niet meer. Hij heeft er meer lef voor ;)

4. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wow Olga, wat een prachtige foto's! Succes bij CB. JP wil ook vaak niet overdag slapen als hij veel indrukken heeft...

Malaika: van harte met Patrick! Super hoor! Klein wondertje!

Nagel knippen hier geen probleem, meneer houdt zijn handjes maar liefst wel 3 minuten stil zonder ze te proberen weg te trekken zodat mama vlug het schaartje in de nagels kanz etten :)

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    alieke.....hier durft me mannetje helemaal geen nageltjes te knippen....
    wat dat betreft hier een schijterd hoor...haha
    knap dat je man dat durft!

Nicky zet hier sinds een paar dagen als ze op haar buik ligt d'r knietjes eronder.....
    kruipen doet ze nog niet...tijgeren wel....!
    deden jullie beebs dat ook?

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen...

christa..GEFELICITEERD MET PATRICK!
    alweer 1 jaar! grote kerel wordt t al! :D

essebes..ik zie het al voor me met die speelgoedkist.. :)

loessie..fijn dat alles goed gaat..ook met je mams!
    en klopt ik moest de 10e heen..kwam erop neer dat ik een verkeerde behandeling heb gehad tot nu toe..
    en nu weer veel rust moet nemen..en als t over 6 weken niet over is dan injecties erin..en daarna nog pijn dan opereren..
    dus we wachten rustig af...

salapio..houten speeldingen..ehm..nou ik heb een kralenframe gekocht en een ding..moeilijk uit te leggen..houtenstokjes..met daaraan kraaltjes..en dat zit aan elkaar dmv elastiek...snap je t een beetje..?

misskeita..koprollen..wat goed zeg!

nagels knippen..ik neem mika op schoot en knip dan zo z'n nageltjes van handjes en voetjes..

olga..mooie foto's!erg leuk!

voor de rest ik weet t niet meer.. :oops:
    sorry..

vanmiddag ga ik effe op de fiets wat boodschappen doen met mika..
    vanmorgen even hier in huis bezig geweest..
    nu nog een wasje draaien..

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miep, hihihi ik snap er niets van :oops:

Nageltjes, hier ook altijd gevecht. Zet de tv aan (animal planet of een dvdtje met M.G. Schmidt gedichtjes/liedjes) ... en dat werkt dan voor 2 nageltjes :rolleyes:. Gelukkig ben ik heel boelkloedig :)

Olga, oooooo die van je 2 mannen is echt supermooi/lief!

Hier ook een bedbruller. Ga dr maar redden. Over uurtje nieuwe poging

8. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ Judith: ik woon in de achterhoek, volgende keer kom je maar mee eten en tv kijken hoor , als er weer voetbal op is!

@Miep: welleuke honden zeg,wel goed dat ze lekker waaks zijn!
    Boodschap en fiets ze!
    En klinkt leuk die houten speeldingen!

@es: ik heb ook al wat klaar staan voor je,alleen nog even op de post doen!
    Wat een hartstikke leuke foto`s zeg! Echt schitterend
    Wat ontzettend verdrietig voor dat meisje .
    Haha en die kleine meid van jou telkens de speelgoedbak omver gooien, ze kopieren nu echt alles ha?
    Hier nageltjes knippen als ze slaapt of tijdens de fles , anders lukt het me echt niet met die kleine wiebel

@britt; zo verslaafd dat je zelf met 1 arm komt typen, gezellig meid!
    Oei en de hele dag aflopen vragen wat een boerham was, hhihi arme meid!
    Gelukkig goed geslapen !

@Olga: lekker rustig weekje na je vakantie, dat is wel lekker inkomen ha?
    Hier ook veel vriendinnen zwanger, 2 zijn er volgende week uitgerekend, 1 in Feb 3 in april en dan nog eentje en dat is echt heel pril daar weet ik zo de datum niet van.
    Leuk zeg dat hij ook kiekeboe bij jou probeert te doen!JIijook al van die super mooie foto`s , die laatst is heel lief! Enne welke onderkin, ik zie er ook geen hoor!
    Balen dat Senna niet wil slapen.succes op het cb!

@salapio: Ja hier ligt Lot er al in, wel met een rompertje met korte mouwtjes en bovenstuk van de pyjama , ze is `s nachts een echt koudkleumpje, als ze het niet warm heeft dan meld ze zich !Ik vind het ook lastig hoor, dat aankleden voor de nacht, ik vind het best fris op haar kamertje in de avond..
    Aa wel fijn dat er meerder zijn met zo`n lange cyclus, ik heb geen flauw idee hoe wie wat of waar, heb me er nog nooit zo in verdiept om heel eerlijk te zijn, was het altijd een ver van mijn bed show.Maar ja nu met de kriebels voor een tweede ga ik er denk ik maar eens wat over lezen enzo..
    Oo Mirre wil niet slaaapje doen?
    Hier gaat het de laatste dagen weer prima, gelukkig, even afkloppen!

@Malaika: Gefeliciteerd meis met patrick!Alweer een jaar, gaat snel zeg!en lekker de boel versierd las ik op Hyves!Ik zie net dat hij thuis is gekomen op de dag dat Charlotte is geboren..

@ Alieke: hah , ikvond het idd ook al grappig dat er meerdere zijn met beebkriebels hier bij de decmama`s
    Gefeliciteerd met je engels examen! Super zeg!
    Balen van de uggs zeg!
    @ loesie: fijn dat je weer internet hebt, wel jammer dat het draadloos niet werkte!Zonder internet is maar niets toch?

@Misskeita: wat grappig een koprol, wie weet volgt dan idd de tweede wel snel, wel een leuk gezegde!

@Bipat: balen van je sollicitatie, ik duim verder voor je!
    En evan vandaag voor het eerst op kdv, laat je weten hoe het ging?

@lindy bijna vakantie, lekker zeg!

@ sanneke: zwaai zwaai

@nelly; ben benieuwd of de spijkerbroek goed past bij annabel1En niet ziek worden ha!

@Johanna: lekker uit kunnen slapen , dat is wel heel fijn..

9. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Miep...dus je bent al die tijd verkeerd behandeld....
    mooi balen zeg...
    hopen dat het gauw beter gaat hoor!
    en de wasjes alweer draaien?!
    ik ga straks ook met Nicky fietsen...naar mijn ouders....die passen straks op...moet werken namelijk!

Salapio....balen zo'n bedbruller!
    succes ermee hoor!

10. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Zoo, goedemorgen dames!
    Hier lekker kunnen slapen tot 7 uur ipv midden in de nacht te gaan spelen hihi rare lot..

Maar ik lees nu net dat als de kids vooruit gaan in de motorische ontwikkeling , dus kruipen en staan enzo dat het dan wat terug gaat met eten en slapen. Maar het is tijdelijk staat erbij.. Nou laten we daar dan maar op hopen toch?

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    salapio..ja jij niet snappen..? dat kan niet.. :)
    als ik nou thuis was maakte ik even een foto..maar dat gaat niet.. :rolleyes:

loessie..ah jij ook even lekker fietsen..en werkse straks hoor!

maartje lekker geslapen fijn!
    lastig dat je cyclus niet helemaal zo fijn loopt..
    hoop toch dat t snel raak is hoor..en anders misschien ook eens ovulatietesten proberen?
    dan krijg je er een beetje inzicht in?

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre zit weer lekker vrolijk naast me te eten van dr bammetje pindakaas en onwijs te geinen. Erg gezellig dus :D

Slapen proberen we later wel weer ... kan er ook niet meer van balen. Tis gewoon een moeilijke slaper. Ben allang blij dat ze (soms) doorslaapt!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    salapio lekker aan t broodje samen met mirre! :D
    ach ja..als ze niet wil..dan wil ze niet hè...

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    salapio...wel fijn dat Mirre dan niet vervelend is he?.... ;)
    zo te horen is het gezellig! :)

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hahah hier ook een man die de nageltjes van daan knipt...in het begin 2keer in haar vinger geknipt dus ik heb gezworen het nooit meer te doen. ik ben niet zo'n prielig en manlief wel ;)

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik zit een beetje stomverbaasd te lezen dat er veel zijn die de nageltjes gewoon kunnen knippen bij een wakker kind, nu mag ik sowieso niet van Liv aan d'r handjes komen, laat staan nagels knippen.
    Alieke & Johanna hier juist andersom, vriendjelief heft 1x geprobeert nageltjes te knippen, bij het eerste nageltje zat hij al in d'r
    vinger, wat hadden we daar een buikpijn van ;) Hij doet
    het nooooooit meer..

Ze tukt nu nog ff, ik ga het nog even proberen...

Vraagje of de beebs al pindakaas mogen is ondertussen ook al toevallig door salapio beantwoord :) Ik had al twee kleine stukjes geporobeert, ze lust het!

O,ja per Oktober ben ik Koos werkeloos...

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    dame'tje tukt helemaal niet, ze is wild met d'r teddytettie (beertje dus 8) ) aan het zwaaien in bed :)
    Zolang ze niet huilt laat ik d'r even gaan, straks nog ff n fuppie erin..

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Maartjeh super dat je al iets klaar hebt staan! :D

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    okee, nu huilt ze dus... ;)

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ssssssst! Mirre is net stil ...

Pfff ... was weer een gevecht hoor. Duidelijk dat mama het moeilijker heeft dan paps. Bij mij wil ze perse tiet en dan als ik haar in bed wil leggen gaat ze weer op zoek. Niet geven = blèren. Heb haar nu blèrend en wel in bedje gelegd. Hoor nu niets meer *klopklopklop*

ARGH! Te hard geklopt ...

Deel Deze Pagina