ES, Hoezo ben je Koos? Omdat je het wilt? In dat geval: joeghe! Anders: balen Zo ... ik ga lekker met een viva en thermos thee op de bank. En als Mirre wakker is lekker van het mooie weer genieten! Mirre wordt helemaal wild buiten, naar alles zwaaien / reiken / wijzen en voorzien van commentaar: 'bub', 'bab', 'oh', 'oooooo', 'euh' ... En ik maar: 'Ja dat is een boom' / 'Dat is een schaap' / 'Paardje' etc.
vervelend zeg salapio, hopelijk valt ze snel in slaap! Ja ik ga me er toch maar eens in verdiepen in die testen miep! Raar ha, eerst door de pil heen en nu dan zo, maar ik heb ook zoiets van als het nu nog neit lukt dan is mischien mijn lichaam er ook nog niet klaar voor.. Es: ja, ik vind steeds meer wat ik er in stop, dus vandaag gooi ik de doos nog niet op de post hihiHoezo koos werkloos? nageltjes: ik heb ook al een keer in lot der vinger geknipt en toen vond manlief dat hij het beter kan en dat hij het maar moest doen, om vervolgens ook een keer in haar vingertje te knippen. Aa wat kon ik wel meehuilen met lot..Al was zij na een knuffel al weer aan het lachen.. Nu dus maar als ze slaapt.. Hier net ook boterhammetje gegeten met smeer worst van Bob de Bouwer, pff mevrouw heeft zo weinig geduld,na een half broodje draait en wiebelt ze al weer alle kanten op en is het moeilijk verder eten
Als Mirre in een wiebelbui is, haal ik haar wel eens (heel onverantwoord ik weet t ), uit de stoel, op het kleed, lekker spelen en ondertussen eten (en dan kan ik daarna het kleed fijn stofzuigen)
dat is nu net wat ik vandaag ook heb gedaan.. Lekker op het kleed voor de tv De hond was er wel blij mee.. Lees en drink ze meis!
Jeetje mineetje wat veel gekletst.. Oke ga een poging doen. Lindy.. oeh bijna vakantie! Heerlijk.. samen met je mannetje? En waar gaat de reis heen? Loessie.. de router dus.. mmm wij hebben ook veel problemen gehad met de router ( i.v.m. wii en laptop.) Dus nu weer met het ouderwetse snoer Fijn dat alles goed gaat en dat het ook beter gaat met je mams! Hier alles oke hoor! Esmee doet al een paar weken d'r knietjes onder haar buik..ze gaat op handen en voeten staan en probeerd te kruipen. Het gaat dan ineens heel snel. Leuk om te zien of niet? Werkse meid! Sanneke.. zwaai! Nelly.. niet ziek worden hoor.. en Annabel je aangestoken.. Hoe was je beker mamamelk.. haha Essebes.. hoe meer herrie hoe leuker.. Hier slaat ze af en toe met speelgoed tege de box aan..pff ben dan altijd zo bang dat ze zich zelf zeer doet. En hoezo werkloos per oktober.. heb je al wat anders in gedachten? Hier geen problemen met nageltjes knippen. Ze vind het erg boeiend en zit netjes stil. Fotoshoot bij de v&d is "gratis" maar meestal bieden ze minst mooie foto gratis en aan de mooiste foto's mag je dan kopen. ( dus of het gratis is ligt aan je zelf) Alieke.. wat lief dat Loïs met je knuffeld.. heerlijk he zo'n klein lijfje tegen je aan! Pure liefde. Johanna.. heerlijk dat je meisje je heeft laten uitslapen! En strax ook weer vol aan de bak.. ik heb niet eens aan ouderschapsverlof gedacht.. was best lekker geweest. Olga.. senna kiekeboe doen.. zo veel herkenning in wat je schrijft! heerlijk.. En wat een prachtge pics. die met papa en senna is mooi! Britteke.. fijn dat je arm beter voelt! En Sam naar het kdv.. heb je lekker even rust.. kan me voorstellen dat je linkerarm nu pijn gaat doen.. Malaika.. gefeliciteerd met je grote man! 1 jaar al weer! Was hij net als jayda ook een prematuurtje? Fijne verjaardag zaterdag! Salapio.. ik moet altijd zo om je reacties lachen.. heerlijk.. wat een humor! En Mirre weer doorgeslapen! Joehoe.. Pindakaas mogen ze nu hebben? Oeh ga ik vanmiddag dan maar eens proberen.. ze vind eigenlijk niet zo veel lekker op brood. Misschien dit wel. Esmee slaapt s'nacht al in haar winterslaap zak. haar katoenen pyjama er onder. Strax als het kouder wordt een flanellen pyjama. Overdag een zomerslaapzak met allen haar shirtje aan. Wat herkenbaar van het kletsen tijdens wandelen en fietsen... Moet dan soms haast huilen van geluk! Vind het prachtig.. mijn meisje wat al zo groot wordt. En lekker de viva lezen.. have fun! Miep miep.. al weer aan de poets ( hier alles weer schoon haha) en lekker op de fiets weg vanmiddag.. heerlijk! Maartjeh.. achterhoek.. dat wist ik ook wel. Is niet zo ver van hier! Misschien ooit.. En dat het slapen en eten minder wordt is te merken ja.. al ging het vannacht goed en heeft ze gisteren redelijk gegeten. Laten we hopen dat het tijdelijk is. Nou ben ongeveer 20 minuten bezig geweest met reageren . Al een drukk dag er op zitten..vanmiddag slaapdienst dus dan wil ik graag alles aan kant hebben.. eten voor erwin is klaar.. boodschapjes binnen en mijn logeertas ingepakt.. ook alles voor esmee voor naar de gastouder staat klaar, lijkt wel een volksverhuizing. Bij de trekpleister hebben ze flanellen baby pyjama's in de aanbieding dus vanmorgen ook nog even snel op de fiets 2 pyjama's opgehaald voor in de winter. Echt schattig! Esmee is vreselijk aan het miepen.. ze wou niet slapen.. ik dacht misschien heb ik het raam weer open gelaten ( we wonen aan een drukke weg en dus veek vrachtverkeer) ( zwaar geluid) . Kom ik haar kamertje binnen.. zit ze recht op in bed.. slaapzakje open en maar kletsen. Haar weer ingestopt en een kus.. even bléhren en toen is toch gaan slapen en slaapt nu al een uurtje Kom vanavond nog even kletsen
Klopt, mamavan esmee, Patrick is met 27 weken en 5 dagen geboren. Ik had het Hellp-syndroom en het ging met ons beiden niet goed toen. Thanks, ladys voor de felicitaties.
britt: wat een leuke foto`s zeg en wat een heerlijk koppie! Judith: Druk druk ben je dus!Leuk zeg die pyajama`s pff zit ik mezelf eens lekker in de weg vandaag Genoeg te doen maar nergens geen zin in en dan ook nog ergeren aan mezelf dat ik niets doe grrrr
Daar ben ik weer... Nou Senna heeft vanmorgen dus niks geslapen. Hij was lekker aan het mopperen op het CB. Hij is nu 72,5 cm lang en weegt 8545 gram. Niet zo heel veel gegroeid deze keer, maar nog wel mooi op zijn lijntje. Daarna even uurtje bij vriendin geweest en nu ligt Senna lekker op bed. Hoop maar dat hij tot minstens half 5 gaat slapen. Weet iemand van jullie een mooie tekst/klein gedichtje/wens voor iemand die gaat trouwen?
Sam, die oogjes van jou zullen veel vrouwen gaan verleiden denk ik! Lekker ventje ben je toch! Maartjeh, wat zou je eigenlijk allemaal willen gaan doen dan? Heb ook wel eens zo'n dag, dan komt er echt niks uit je handen he. Es, waarom werkloos? Bewust stoppen met werken of ben je naar iets anders op zoek? Salapio, hoop dat je nu lekker aan het fietsen bent, het is echt heerlijk buiten! Senna is trouwens nog steeds niet echt fan van brood eten. Hij eet nu af en toe een kwart tot een halve boterham op. Judith, je werkt dus ook in de zorg? Succes met je slaapdienst. Is niks voor mij dat onregelmatig werken... Miep, leuk he houten speelgoed, alleen vaak best wel prijzig...Ik wil ook nog iets kopen voor Senna omdat hij het zo goed gedaan heeft in de vakantie.
WHAAAAAAT? Niet veel gegroeid zegt ze... (je bedoelt natuurlijk 8545 gram!) 'k Kon het even niet laten om hierop te reageren. Hihi. Zo af en toe lees ik eventjes op mijn werk mee. Misschien dat ik vanavond wat uitgebreider reageer.
Olga, goed gegroeid toch. Senna volgt gewoon zijn eigen pad . Kijk hier eens... Misschien heb je er wat aan? http://www.gedachten-gedichten.nl/huwel ... taties.htm Nelly, jij bent ook goed wakker haha