December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wow, wat verstandig!
    ik kan ook echt wel mn huis gaan schoonmaken, maar over een paar maandjes slapen ze alleen nog maar s middags en dan kan je NOOIT meer (tot ze naar school gaan, maar misschien heb je dan wel een nummer 2 overde vloer kruipen) je bedje induiken, ook al wil je wel. Ik denk dat ik dan spijt krijg: had ik het toen maar wel gedaan.

enne... ik ben net weer wakker, met koppijn: koffiegebrek...
    niels heeft 1 uur en 3 kwartier geslapen! toch weer lekker, ik ong. een uur

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hey elise, leuk dat je er nog bent!

spannend dat je nog niet ongi bent, sam!

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    goedemorgen..kan nog net hè..
    vanmorgen even naar t cb geweest..
    mika was 75cm en 9300g
    heb even naar z'n voetje laten kijken..het voetje wat omkneld was toen met de navelstreng dat staat naar binnen..
    dus ik moet even naar de kinderfysio en daar even overleggen of we er wat aan moeten doen of dat t zo over gaat.
    de rest heb ik alles bijgelezen..maar ga niet op alles reageren..sorry.. :oops:

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JALOERS! Op de mama's met lieve baby's die wel lekker slapen overdag zodat hun mama ook even lekker een tukkie kan doen.

ELISE, BV gaat nog prima hier. Wel minder is dat Mirre eigenlijk geen fles meer wil (laatst gelukkig 1x wel bij papa, maar dan is het meer spelen met de speen en per ongeluk wat drinken). Gelukkig gaat het drinken uit de tuitbeker wel steeds beter :D. En tof dat je nieuwe baan bevalt!

MAARTJE, niet erg hoor!

SAM, spannend (duimen draaien hoor) ... en speentje afleren ... geen idee. Mirre wilde m gewoon niet meer.

SANNEKE, lekker eventjes geslapen, wel jammer van de koppijn (koffieverslaafd?)

Hier weer slaapdrama ... ik moet eerlijk zeggen dat ik het even heb gehad. Had gehoopt dat het doorslapen van Mirre voor wat meer energie zou zorgen, maar helaas is dat niet zo. Heb echt het gevoel alsof ik om mn allerlaatste restje aan het teren ben. En ik eet toch goed en gezond, beweeg veel, kom veel buiten, neem BV-vitamientjes ... En toch ... als Mirre zo'n bui heeft. Kan ik even niet relativeren ](*,)

:cry:

*heb nu stiekum de babyfoon uitgezet, wel deur open, dus maakt eigenlijk geen verschil ... :rolleyes:*

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MIEP, Mooie cijfertjes ... en vervelend van het voetje. Hopelijk komt het gewoon vanzelf goed!

Ik ga Mirre maar redden ... is nu echt aan het krijsen ... (heb gisteren al geprobeerd of dat overgaat in slapen ... maar nee ...)

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    salapio..ik ga niet tukken hoor..dus op mij hoef je niet jaloers te zijn..
    ik zal mika eens porren om toch een lezing te houden.. ;)
    vervelend hoor dat mirre zo weinig slaapt..dan kom je zelf ook tekort hè..
    misschien toch eens even een dagje rust nemen zonder mirre? :rolleyes:
    hier eigenlijk nooit geen babyfoon meer aan...als ie huilt hoor ik m zo ook wel.. :)

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miepje, geeft niets hoor! We hebben allemaal wel eens geen fut om te reageren. Ik wist niet dat Mika iets aan z'n voetje had overgehouden, kan hij er straks met lopen last van krijgen? Hoop van niet hoor! En netjes gegroeid is hij weer!

Salapio, voel je niet verplicht om kleertjes te doneren hoor, bewaar maar lekker voor de nr 2, 3 en 4 :) :)

Sanneke, ik lag lekker joh! was net in slaap gedommelt.... en toen werd Liv wakker... :( Maar toch even lekker gelegen! 8) En idd wat je zegt, straks kan het helemaal niet meer. Eigenlijk moet ik mezelf aanleren iets eerder naar bed te gaan, maar ik vind de tijd voor mezelf alleen altijd zo lekker s 'avonds. Gister wilde ik ook optijd naar bed gaan, al met al sliep ik pas om 24u.

Sam, spannend hoor, wie weet? :(: Liv mag van mij alleen een speentje in d'r bed, ik krijg d'r goed in slaap met het speentje dus ik ga het nog niet afleren, geen idee wat de beste manier is (heb je lekker veel aan he ;) )

Maartjeh, ben je aan het piekeren dat je niet kan slapen?
    Ik heb ook wel s van die periodes dat ik maar wakker lig in m'n bed, vervelend is dat. Probeer een lekker boek te lezen in je bedje.

Elise, erg leuk om weer van je te horen. Wat zielig dat Lucas zo ziek is geweest :( Fietszitje achterop? ik vind het wel erg fijn dat ik Liv kan zien, maar idd soms is het best zwaar aan het stuur. Hoe gaat het met jou? en nog steeds Bv goed hoor!

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Salapio, je gaat vast keihard Neeeee! roepen :) Maar misschien Mirre 1x een dagje (& misschien een nachtje bij opa & oma brengen? En jij dan de hele dag & nacht op bed/bad/bank (soort van BBB, maar dan anders)....
    Kan je even weer op krachten komen, jij hebt nml een "slaapschuld", enige oplossing is om een beetje bij te slapen, vitaminepillen & goed bewegen en eten is natuurlijk helemaal super maar daar haal je je slaap niet mee in.

Nelly, ik geef Liv op d'r bammetje: Appelstroop, Geprakte banaan/aardbei, Smeerkaas(kids), Peer of tomaat met jonge kaas eroverheen gesmolten (vind ze heeeerlijk).
    Verder mogen ze ook: Fricandeau, smeerworst,pindakaas.

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    essebes..volgens de arts moet ie er niks aan over houden..maar ik ga liever voor de zekerheid even heen.. ;)
    enne lekker nog even uitgerust..lekker!

dee..fijn dat alles goed gaat met estelle..en lekker nieuwe kleertjes aan!

salapio..idd..net als es zegt..misschien toch 1 dagje..of een halve dag?
    je mag haar hier ook een dag brengen hoor..

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Heej Dee, leuke update, hihi ik hoor d'r al de bromtol na doen :) Ik heb Liv toen ze 1 week oude was ook mijn 1ste jurkje aan gedaan, zag er niet uit! :) Haha, maar we hebben het wel op de foto gezet. Enne idd wat gaat het snel he! mmmm lekker ik zou wel n beschuitje lusten..

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep, ja ik zou ook wel van de double check zijn hoor, maar wel een fijn idee dat ze niet verwachten dat hij er iets aan overhoud!

Weet iemand een leuke site voor echte stoere jongens kleding?

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    essebes...stoere jongenskleding..voor kleintjes?
    je kan bij kleertjes.com leuke kleren scoren..\of bij kixxonline..
    wat voor maat zoek je?

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    BTW Salapio, ik weet zeker dat jij Mirre ook hoort als de deur dicht zit hoor, ik heb nooit een babyfoon gebruikt en altijd 2 deuren dicht.
    Moeders horen nml alles 8) 8) 8)

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik denk maatje 62 ofzo...

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hoe was je koffie Sanneke?
    Ik denk dat ik ook een kopje ga zetten, Granenkoffie welteverstaan 8)

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    es..van name it en noppies is wel stoer.. :D

er roept er hier eentje..die wil uit bed..
    dus we gaan effe een broodje eten..spreek jullie later weer...

doegie... :D

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    NEEEEEEEEEEEE!\

:)

Ben al erg gelukkig als het weekend is en mn man ook eens Mirre in bed kan gooien ;). Maaruh ... ze slaapt :D

En dat mama's alles horen ... nou kweenie hoor. Als de deur van de kamer dicht is dan hoor ik Mirre echt alleen als ik heeeeeeel stil ben en ingespannen luister en Mirre keihard krijst (dat kan ze gelukkig goed ;)).

DEE, leuke foto's!

ES, ik vind dat de HEMA vaak erg leuke kleertjes heeft voor jongentjes :D

Mirre is helemaal gek (echt letterlijk) van dr koeienmuziekdoos. Met van die magneetjes waardoor de koetjes ronddraaien. Als ik dat tevoorschijn haal wordt ze echt helemaal wild, kan opeens heeeeeeel snel kruiptijgeren (normaal is ze liever lui dan moe) en begint ze te gillen/lachen. En dansen natuurlijk :)

Wij liggen dan echt helemaal in een deuk!

(en jammer dat die koetjes een beetje gammel in elkaar zitten, dus ze kan er niet echt mee spelen ... alleen onder toezicht)

(vandaag wilde ze het tot 3x toe in dr mond steken en ze begreep mijn 'nee' echt heeeeel erg goed :) ... )

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    koffie was senseo. volgens mn man geen echte koffie. ik heb hem al ruim anderhalf jaar, maar hij heeft nog noooooooooit een bakje senseo gehad (bij anderen drinkt ie het wel hoor)

en waarom drink jij granenkoffie?

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    HIHI....dat antwoord was te verwachten! ;)
    Ahhhh..leuk he?! als ze zo enthousiast kunnen worden, heb je het al op de film/foto gezet? willen wij natuurlijk wel zien! 8)

Miep, ik heb al veel leuke dingen bij Kixxonline gezien (heb mezelf eigenlijk verboden om bij de meisjeskleding te kijken, maar het vlees is weer zwak... ;) )

ik ga ook even bij de Hema kijken!

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Heej, meiden,

Ik heb niks gelezen, maar heb even een vraagje tussendoor:

Weten jullie misschien wanneer een baby geen moedermelk/kunstvoeding nodig heeft?

Ik heb eigenlijk geen zin meer om tussen de middag te kolven en heb het idee dat mijn productie toch een beetje terugloopt nu ik ziek ben en Annabel maar drie melkvoedingen krijgt. Vanmiddag heb ik maar 40ml gekolfd, vette tegenvaller...
    Eigenlijk vind ik het zonde om nu nog over te stappen op kunstvoeding, maar als de middagvoeding vervalt, vraag ik me af of Annabel voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt.

Groetjes!

Deel Deze Pagina