December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Jayda en ik zijn net thuis!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Woehoe, Juffie wat heerlijk om weer thuis te zijn met je mooie meid!
    Rustig aan doen, bijtanken en genieten hoor.

Kus

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, gaat het weer beter met Dani? Vanacht heb je hoop ik wat beter kunnen slapen.

Bipat, werk ze! Senna begint net aan zijn 2e tandje...

Misskeita, ik wil ook voor die Kubus gaan. Hij is echt leuk!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wij gaan straks naar een bruiloft en Senna gaat voor het eerst logeren. Oei, spannend wel hoor....Denk dat we morgenochtend vroeg weer vroeg bij mijn ouders voor de deur staan!

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Even heel snel bijgelzen,

Olga, have fun op de bruiloft, oei slikken...voor t eerst uit logeren, probeer er maar van te genieten ;)

Yahooo! Juffie & Jayda zijn thuis! Wat een super nieuws! *blijblijblij*

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben kapot dames en ben depri...
    Alles lijkt zo somber en grauw....Een heel naar gevoel!

Ik ga snel wat opruimen heir voordat Jay wakker wordt. Ze is onhandelbaar sidns ze opgenomen is.

Ik ben vanochtend gebeld door werk van mn pa. Hij is ook jongeren werker en ze hebben van pa gehorod wat er gebeurd is met mijn 'oude' werkgever.
    Ze willen mij aannemen om ZMOK na schooltijd te coachen.
    Woensdag sollicitatiegesprek en ik mag gelijk een half dagje meedraaien.

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Joehoeeeeeeeeeeeeeee mijn 2000e bericht!

8. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Olga...veel plezier op de bruiloft meid...
    en Senna voor het eerst uit logeren?! spannend hoor!

Juffie...fijn dat jayda weer thuis is...
    doe rustig aan dikke knuffel voor jullie!

Bipat...mijn moeder en zusje vertrekken vanacht naar turkije! waar zit jou mamsie?!

Amber...leuke foto's!

ik heb nu lekker weekend! heelrijk...ben er echt aan toe!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke.. heb je je lekker laten verwennen bij de kapper?

Amber... wat een leuke kubus.. veel verschillende activiteiten zo te zien! Ik wordt hebberig van al dat leuke speelgoed.

Britteke fijn dat je mams kwam helpen.. lief hoor! Succes vandaag met je dagje alleen.

Alieke, leuk dat je met het kdv mee loopt in de balonnen optocht! En wat stoer dat je mannetje met Loïs gaat..

Maartjeh.. een beetje down meis! Dikke knuf voor jou.. Vandaag weer iets beter te pas?

Olga.. leuk een bruiloft! Ikke ook, maar dan vanavond.. een collega gaat trouwen. En senna voor het eerst uit logeren.. stond na de eerste keer logeren ook vroeg bij schoonouders op de stoep hoor! Wel heel veel plezier vandaag! En je ouders zullen vast genieten van je kereltje.

Johanna.. gatsie.. vervelend voor jou en je meisje.. zulke nachten zijn nooit leuk en dan ook nog vroeg je nest uit om te werken..pfff.. hoe is het nu dan?

Bipat.. evan al 7 tandjes! wow. En werkse nog vandaag en heerlijk genieten van je weekend meid!

Juffie.. wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Goed nieuws in de werksfeer.. hopelijk gaat het bevallen! Lekker genieten van je meisje nu ze thuis is.. Trouwens een mooie foto van Jayda in het ziekehuis.. aan de slangetjes maar toch lachen..

Loessie.. een heel fijn weekend meid!

Ik heb een beetje het idee dat ik de laatste tijd achter de feiten aan loop.. ik zit niet lekker in mijn vel en ben erg wisselend gestemd.. ook ben ik niet altijd even lief tegen mijn vriendje..
    Waardoor ik me nog meer ga iriteren aan mezelf en zo blijf ik in het cirkeltje zitten. Dit is eigenlij begonnen sinds ik weer aan de anticonceptie ben.. ik wil niet meer aan de pil want ik ben "door de pil heen zwanger geraakt" Spiraaltje durf ik niet, condoom wil vriend niet.. ik gebruik nu de nuvaring het bevalt wel goed opzich.. alleen ik heb last van de hormonen denk ik. Vind dit erg moeilijk.. kun je hier ook vitamienen voor slikken ofzo..

Esmee slaapt s'avonds vreselijk slecht... we worden er niet goed van.. wel slaapt ze s'morgens heel lang uit maar dat is ook niet zo gek want overdag pakt ze misschien net 2 uurtjes slaap in totaal. Komt er weer een sprong aan?

Vanavond heb ik een bruiloft.. gezellig een feestje maken met zijn allen.. een collega is getrouwd vandaag. Ik ga samen met een andere collega met de taxi naar huis dus kan vanavond ook lekker borrelen * burb* hahaha.. Heb nu mijn haar in de verf zitten.. zal het even uitspoelen nu.. van blond naar donkerbruin.. heftig maar erg leuk!

Liefs.

10. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Judith...vervelend dat je niet lekker in je vel zit...
    en met die hormonen enzo...tsja, ik weet het niet...ik zelf ben aan de pil...

vanavond een bruiloft...leuk hoor...veel plezier!
    enuh, hoe staat het...het bruine haar?! spannend!

11. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo

Olga veel plezier bruiloft

Juffie wat fijn dat jullie thuis zijn.

Amber leuk speel goed kubus.

Veder knuffels voor meiden die nodig hebben.

liefs Ayse Tugce

Hier nog ziekjes griep met Tugce gaat wel goed.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Loessie, de pil bevalt je wel goed?

Ayse.. vervelend dat je zelf nog niet lekker bent... met je meisje wel alles oke, fijn!

Mijn haar is mooi geworden al zeg ik het zelf! Heb het wel 2x moeten verven.. het had niet goed gepakt.. nu weer een brunette dus :D

De buren zijn vannacht weer gekomen van vakantie.. en dat was te merken.. jeetje zeg.. volgens mij hebben ze vannacht eerst nog de koffers en zo uitgepakt.. om half 3 was het eindelijk rustig en kon ik weer slapen.. gelukkig heeft esmee er door heen geslapen! Ze waren er rond 1 uur weer dus op een gegeven moment kookte ik :evil: ..

Vanmiddag lekker genieten van meisje en mij mannetje!

13. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Judith...de pil bevalt me prima! ik krijg er alleen wel af en toe een grote pukkel van....haha
    vervelend die buren midden in de nacht....

Dee...werkse nog effe meid!

Ayse...beterschap hoor....hopen dat je je gauw weer wat fitter voelt!

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    knuffie voor alle dames die niet lekker in het velletje zitten. volgens mij heeft het ook met de tijd van het jaar te maken. ik ben zelf ook niet heel blij gestemd in september, maar ik wijt het altijd aan het nieuwe schooljaar, nieuwe klas, van onderafaan weer opbouwen (ook mn zelfvertrouwen: zal het me dit jaar wel lukken...); heb ik altijd wel een beetje moeite mee.

naar de kapper geweest; ik ben niet zo'n fan van de kapper. ik voel me altijd doodongelukkig als ik er weer anders uit zie dan anders. (hoezo lekker zelfbeeld, hahaha) maar t moest echt weer gebeuren. NIels was er ook bij (gister kon ik niet meer geknipt worden) en die heeft ruim een uur tevreden in zn karretje zitten kijken. lekker ding.

Juffie, fijn dat jullie weer thuis zijn. En gaaf dat je gelijk op sollicitatie mag! dikke knuf (hoeveel heb je dr al gehad?)

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ayse, beterschap!

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    sanneke...dus weer lekker bij de kapper geweest?!
    ik ben er ook nooit zo blij mee... :(
    mijn schoonzussie knipt me altijd...zeg ik puntjes bijknippen, haalt ze er zo 3 cm vanaf.... :evil:

meiden die zich een beetje depri voelen....dikke knuffel!
    ik heb er momenteel geen last van...komt waarschijnlijk omdat ik nu 4 dagen vrij ben ;)

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    ik heb het bandje van de videocamera weer vol...90 minuten....
    ga nu effe naar mijn zussie om op dvd te laten zetten... :)
    ik kan dat niet...ben niet zo technisch enzo ;)

18. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @loesie22: ook al lekker weekend! Wat moet je tot laat werken... Pfff.

@Alieke: bonken doet Annabel trouwens wel, maar dan met haar voorhoofd. Ze tijgert zichzelf in haar bedje naar het hoofdeinde en ligt daar net zolang tegen aan te bonken tot wij haar weer terug leggen.
    Zo te horen is de kermis bij jullie echt een grote happening. Gezellig hoor!

@amber1978: ik zie wel hoelang ik borstvoeding volhoud. Geen idee tot hoelang het echt nodig is.
    Aaaaah, weer mooie buitenfoto's.
    Wat een leuke knikkerbaan.

@sanneke: weg?! Neeeeeeeeeej! Ik had gisteren eventjes gekeken op mijn werk, maar daar heb ik geen geluid, dus ik wilde jouw filmpje vandaag kijken. Nou zeg... Hihi... Ik kijk wel even op je hyves.
    Aaaah, toch naar de kapper geweest. Ook niet een van mijn meest favo bezigheden. Wel tevreden over het resultaat?

@Miep en Miep: ik ben ook helemaal gek van houten speelgoed. Het is maar goed dat het zo duur is, anders stond het hele huis vol!

@misskeita: gisteren weer lekker emo... Geeft niks, laat maar lekker lopen!
    Ik moet ook iedere keer aan mijn bevalling denken, als ik langs het ziekenhuis rijd met Annabel. Ik heb er een dubbel gevoel aan overgehouden. Ik wilde zoooooo graag thuis bevallen.

@Britteke: fijn, dat het weer wat beter gaat met je arm.

@johana79: beterschap voor je meissie! Hopelijk heb je vannacht wel kunnen slapen en gaat het vandaag wat beter.

@maartjeh: komt een vrouw bij de groenteboer. Vraagt ze: zijn de appeltjes zoet? Ja, zegt de groenteman, ik heb ze de hele dag nog niet gehoord.
    Hahaha... Flauw he!
    Nee, zonder gekheid. Niet zo lopen balen meid. Wat zal jou het huishouden toch bommen? Morgen is er weer een dag. Ga anders lekker even een blokje om met Charlotte. Lekker de buitenlucht in! Dikke knuffel!
    Ehm... Wacht ff. Je had gisteren een baaldag... Oepsie!
    Hoe gaat het vandaag met je?

@bipat: wow, Evan ZEVEN tandjes! Klein monstertje! Wat leuk!

@Jufffie: joepie! Eindelijk weer thuis! Wat fijn zeg.
    Och, meissie, wat zijn jullie weer vreselijk door de mangel gehaald. Heeeeele dikke knuffel!
    Wat fijn dat zo snel weer aan de slag kan! Ik zal duimen voor je sollicitatiegesprek.
    Wat kijkt Jayda ook lekker vrolijk, ook al heeft ze een slangetje in d'r neus!

@olga: spannend, je zoon de eerste keer uit logeren! Veel plezier op de bruiloft.

@MamavEsmee: getverderrie, saggie door de hormonen. Is een prikpil misschien niet iets voor je? Die moet je geloof ik een keer in de drie maanden laten zetten ofzo. Maar goed, dan heb je nog steeds hormonen in je lijf... Dikke knuffel!
    Enne nieuwe haarkleur? Foto, foto, foto! Tuurlijk dan wel een voor en na foto he!
    He getver, buren die geen rekening houden met anderen. Ja, vakantie is leuk, en ja, waarschijnlijk ook maar een keer per jaar, maar toch. Je woont niet alleen in de straat!

@Ayse: beterschap! zwaai-zwaai.

@DaphneenEstelle: misschien zijn we allemaal te perfectionistisch!

Aaaaah, gisteren weer lekker getraind. Ik had er totaal geen zin in, maar ik ben blij dat ik toch gegaan ben.
    Ow, Annabel was vandaag de hele ochtend al wakker en actief. Lekker mee naar de markt gewandeld en wat boodschapjes gedaan. Na de lunch zakte ze iedere keer weg aan de borst. Heeeeeeeerlijk! Ze bleef zelfs tegen me aan liggen dutten. TOT ik haar in bedje had gelegd. Nu ligt mevrouwtje klaarwakker te spollen in bed. Ben benieuwd hoelang dat dat nog duurt, want ze was wel weer aan het duimen.
    Ik heb haar nu voor de derde keer terug onderin gelegd en nu is het toch een tijdje stil. Zometeen nog eventjes spieken.
    Oeps, ik heb nog een wasje in de trommel zitten. Gauw ophangen voor die weer stinkt. Morgen gaan we voor een nieuwe wasmachine op pad, want de schone donkere was stinkt! Verschrikkelijk gewoon. Ik heb de machine al tig keer schoongemaakt en alle trucjes geprobeerd, maar de donkere was blijft gewoon stinken. Yegh!

19. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Sanneke: jaaaah, ik heb lekker toch je filmpje gezien! Hihi... Wat is Niels toch een heerlijk vrolijk manneke.
    Ik zal eens kijken of ik ook een filmpje op mijn pc kan zetten van onze kletskous. Ben alleen een beeeeeeeeeeeeeeeetje a-technisch, dus dat zal nog wel even duren.

Zo, nu mijn wasje ophangen en ook nog even kleertjes zoeken voor Essebes.

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Pfffff... YEGH!
    Ik heb deze machine nu voor de derde keer aangezet. Ik trok hem daarnet open en ging bijna over mijn nek van de stank.
    En nu zit er sportwas in, dus die MOET gewoon lekker ruiken. Zo smerig, als je gaat zweten en je kleren gaan dan enorm stinken. Blegh.
    *baal, baal, baal*

Deel Deze Pagina