December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    lekker eten!

En alvast gefeliciteerd! een kwart eeuw! toen ik 25 werd vond ik het opeens wel heel oud!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    misskeita, lekker afrikaanse brut dus.

hier lasagne; t staat al in de oven

wij hadden vanmiddag open dag van mn mans werk, niels heeft vanmorgen een uurtje geslapen en vanmiddag was hij na een half uur alweer wakker :confused: raar kind. geen idee wat er was. lag hij net weer even in bed, was gelijk in slaap gevallen, begint d ebuurman weer te boren. :c: Ik word er echt frustie van. je akn er niks aan doen, hij mag tenslotte klussen en probeert ook echt wel rekening met ons te houden, maar niels sliep net. grrrrrrrrrrr Ik stond ff te janken. GRRRRR
    we kunnen de tv niet eens meer horen als hij boort
    gelukkig is niels wel vrolijk ook al heeft hij maar een kwartier geslapen...
    volgens mij heeft hij overdag nog nooit zo weinig geslapen!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden
    ik kom ff zwaaien.

het gaat niet zo lekker.
    veel last van mijn hand :(
    heb weer te veel gedaan.
    Heb eindelijk vakantie :D:D

ik heb alles bij gelezen maar
    momenteel de puf niet om te reageren :(

Ik ga dinsdag op vakantie en kom pas vrijdag ochtend terug. dus die dagen zullen jullie mij moeten missen :)
    vrijdags viert stefan zijn verjaardag dus druk druk druk.
    ik kom morgen nog wel even buurten ga nu mijn bed in met een flinke pijnstilling.
    hopelijk slaapt ik lekker )

knuffel
    meiden
    voor jullie
    allemaal..

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jufffie, hoe is het nu met je? Nog hoofdpijn? Ook een slapeloze nacht achter de rug dus...? Jammer dat ik de foto's van Jay heb gemist. Oh je bent nu lekker uit eten. Ik hoop dat je er van genoten hebt meid. Fijne dag morgen! X

Salapio, ik was idd erg melig gisteren hahaha :D.

Miep, ook weer lekker thuis? Die ouders van jou verwennen Mika ook enorm hoor! Leuk hihi

Judith, Leuke avond gehad dus. Had je nog wat gedronken? ;)
    Oh en leuk zeg een nieuwe bank.. nog iets gevonden? Wij willen ook een nieuwe, maar zal pas 2009 zijn. Kost al gauw veel geld he.

Misskeita, Afrikaans prutje nog gelukt? ;)

Sanneke, een klussende buurman is echt vervelend. Wij hebben het hier ook een tijd gehad maar hij is gelukkig al uitgeklust. Gelukkig was Niels wel lekker vrolijk!

Lindy, ook al zoveel pijn. Knuffel voor jou. Veel plezier op vakantie. Geniet ervan en lekker even uitrusten hoor! ;)

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Met Sam gaat het vandaag wel iets beter. Hij heeft vanmorgen netjes geslapen en vanmiddag effe een powernappie gedaan in de auto.
    Zijn temperatuur schommelt tussen de 37,5 en 38,8.
    We zijn vanmiddag toch effe met hem de stad in gegaan. Hij gedroeg zich niet echt ziek maar eenmaal daar kreeg hij toch wel last. Rode wangen en veel huilen. Toen zijn we maar snel weer naar huis gekomen. Hij ligt nu heerlijk te slapen.
    Hopelijk slaapt hij vannacht wel lekker door.

In de stad toch nog een broekje, een shirt en een trui weten te scoren bij Name It.
    Hij kreeg zelfs weer een aanzoek haha. De verkoopster was helemaal verliefd op hem. Ze vroeg hoe oud hij was en zei: kom over een paar maanden maar terug om mijn dochter op te halen hahaha. -----> ikke trots natuurlijk :D.
    Vandaag duik ik ook op tijd mijn bed in. Morgen is mijn uitslaapdagje joehoeee...

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    juffie..morgen jarig..leuk!
    alvast een hele fijne dag!

judith..fijne avond gehad gister...leuk!lekker genoten!
    en nog geslaagd voor een nieuwe bank!?
    wij hebben ook pas een nieuwe.. ;)

misskeita..en hoe was je prutje?

sanneke..wat balen zeg van je buurman!lekker irri!

lindy..alvast fijne vakantie hoor!lekker even genieten!

britteke..snel effe geshopt in de stad..leuk!
    enne alweer een aanzoek..toe maar weer.. :)
    fijn dat t iets beter gaat met sam!

hier was mika vandaag ook even van de kaart..zielig dan hè..
    paps is thuis gebleven vanmiddag..en ik ben met mams even naar de stad geweest..
    heb even een maillotje gekocht voor mika..want t is op de fiets best fris..
    en die kan ik dan onder z'n broekje doen.. :)
    voor de rest niet veel gehaald..wel gekeken maar kon nog niet ergens voor slagen.. :rolleyes:

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja, dat was van mij....Had nog een kaartje erbij willen doen, maar die lag hier nog op de keukentafel....

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bruiloft was leuk gisteren!

Senna ging pas heel laat slapen bij mijn ouders. Toen we hem gingen ophalen zag hij er zo moe uit. Vond het echt zielig en het voelde helemaal niet goed.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanavond net als Sanneke lasagna gegeten. Mijn broertje en zijn vriendin aten mee, gezellig. Nu zijn we foto's aan het plakken. Ik van Senna en mijn vriend van Noorwegen. Lekker drankje erbij en muziekje aan; ik vind het prima!

Juffie, morgen een kwart eeuw. Niet te veel uitsloven voor je visite he....laat ze jou maar lekker verwennen, dat heb je wel verdiend!

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Even een egoberichtje tussendoor. Heb namelijk helemaal niks teruggelezen. Soooooorry!

Vandaag heb ik lekker wat nieuwe kleertjes voor Annabel geshopt. Laat de winter maar komen! Zulk lief setje bij de Hema. "Gebreide" muts met oorflapjes en een ponpon bovenop met bijpassend sjaaltje en wantjes. Zo enorm schetig, al dat kleine spul. Nu maar hopen dat Annabel die muts niet de hele tijd van d'r koppie trekt.

Pfff... Het lijkt erop dat mijn ongi eraan zit te komen. Ik hoop alleen niet dat dat vannacht dus echt doorzet, want morgen doe ik met mijn moeder mee met Leontiens Ladiesride. *keeps fingers crossed*

Vandaag had ik zo de hoop dat Annabels schoentjes in de brievenbus zouden liggen, maar helaas... Vrouwtje van marktplaats had me eerder al bericht dat ze ze vrijdag op de bus zou doen, dus maandag moet mijn man (thuiswerk-/papadag) de postbode maar goed in de gaten houden.
    Ik wil ze hebbuh, hebbuh, hebbuuuuuuh!

Verder gaat alles wel goed hoor. Hihi...

Maar ik ga nu gauw mijn bedje in, anders kom ik morgen niet over de finishline...

Oja, Essebes: ik heb kleertjes uitgezocht voor Sri Lanka, maar het zijn er iets meer geworden dan ik dacht. Ik kan er geen brievenbuspakketje van maken, dus moet ik nog even op zoek naar een doos om te verzenden.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Hallo dames..

Ik zal eerst even reageren.

Misskeita.. Een afrikaansprutje.. wat moet ik me daar bij voorstellen :) en aangebrand het lekkerst. haha . De kubus is dus helemaal leuk.. aldus Hanna.. hij ziet er ook wel gaaf uit hoor!

Sanneke.. buren frustratie.. hierook. En i.d. je kunt het ze niet verbieden maar het liefst :evil: kan af en toe ook wel janken.. lucht in iedergeval lekker op. Gelukkig kon niels goed zonder de slaap. Lasagna gegeten.. mmm lekker hoor!

Lindy. vervelend dat je zo'n pijn hebt. Slaap lekker en alvast een fijne vakantie gewenst!

Britteke.. Joehoe uitslaapdag... lekker hoor! En zeker wat gedronken.. rode wodka met ijs 8) mmm.. Geen bank kunnen vinden naar onze smaal en prijs ;) is i.d. een duur grapje. Sam nog niet zo lekker.. en hem lekker verwend met kleertjes. Complimentjes zijn altijd leuk! Sam is dan ook een lekker ding hoor :D .

Miep.. Mika ook al van de kaart... maillotje gehaald.. doe ik hier nu ook aan onder de 3/4 broeken.. sommigen kan ze anders niet eens meer aan.. zonde hoor, maar met een maillotje wil het prima en staat ook nog eens stoer! En lekker warm natuurlijk! Wat voor bank hebben jullie dan?

Olga.. ook een leuke bruiloft gehad! Vervelend dat jullie kereltje zo moe was.. kon hij niet slapen? En foto's plakken.. vind het altijd een leuk klusje.. kan er helemaal bij weg dromen.

Nelly.. je schoentjes nog niet binnen, helaas! mmm en je ongi is nooit leuk.. zit er ook op te wachten.. nou ja eigenlijk niet maar.. jullie snappen me wel. :) En lekker wezen shoppen! Veel plezier morgen... ladiesride is toch voor kankerbestrijding? Of zeg ik iets heel doms :rolleyes:

Zit nu in mijn slaapdienst.. van slapen zal nog wel even niets komen.. ben nog klaar wakker... We hebben vanmiddag geen bank kunnen vinden helaas. Op de terug weg nog even bij mijn ouders een bakkie koffie gedaan.. Hoeft dat morgen ook niet en kunnen we ook eens lekker een zondag samen zijn met zijn 3tjes.

* GROOT NIEUWS*

Esmee is vanmiddag voor het eerst uit haar zelf gaan staan in de box en ik heb het op film! Ik moest bijna huilen.. zo trots was ik! Staat ze heel parmantig in de box.. tatata te zeggen en stapt zo op zij en weer terug! Ik was zo trots en heb haar helemaal de hemel in geprezen. Ze was ook erg trots op haar zelf geloof ik! :D Nou had erwin haar vanavond naar bed gebracht en na 10 minuten vreselijk gehuild. Nou is ze waarschijnlijk in bed gaan staan en omgevallen :( ga dat vallen denk ik best moeilijk vinden... tandjes door de lip enz. Ik heb al 'groene'zalf in huis tegen builen op haar hoofdje. Door te vallen leren ze maar toch.

* einde groot nieuws*

Ik ga nog even tv kijken en dan proberen te slapen..

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal (ik ben toch niet de eerste?!)

GEFELICITEERD JUFFIE!

JUDITH, geslaagd voor een bank? Oooooo wat knap van Esmee!

MISSK, uitrusten ... wasda?! ;) En hihi ... lekker gegeten? En nog lekkere veggie/vissige recepten in de aanbieding (aanbranden kan ik ook!)

SANNEKE, hoe lang denkt die buurman nog bezig te zijn dan? Of is het er meer een voor dat rtl-programma over mislukte klussers? En ik ben ook altijd verbaasd als Mirre na een slaapweigerdagje nog heel blij en vrolijk ligt/zit te spelen

LINDY, heb je lekker geslapen?

BRITTEKE, leuk hoor die complimenten, hopelijk hebben jullie een beetje geslapen vannacht~

MIEP, Mika ook een beetje van slag ... en lekker hoor zo'n maillot :D

OLGA, geeft niets hoor een keertje wat later slapen ... niet schuldig om voelen, Senna weet het allang niet meer en heeft nergens last van gehad. Alleen die moeders ... die zitten er maar mee ;). En gezellig avondje zo samen foto's inplakken :D

:) Mirre zit net in een onbewaakt ogenblik (hoewel ze naast me zit) grote lol te maken: bordje met pindakaas naar zich toegetrokken, alle stukjes van het bordje af gooien en lekker te smikkelen (moet mama ook opletten en stukjes blijven geven *duh*)

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    juffie gefeliciteerd met je verjaardag! fijne dag gewenst :D

gisteravond bij vrienden wezen eten en filmpje kijken..voor het eerst dat daan dus daar naar bed ging, snacht er weer uit en dan thuis weer in bed..maar het ging echt prima! ze is thuis na een kleine huil heerijk weer gaan slapen tot half 8 vanochtend :D

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Juffie Gefeliciteerd!! :D
    een hele fijne dag!

Olga..fijn dat de bruiloft leuk was..
    Senna alweer een beetje bijgeslapen?

Nelly lekker kleertjes geshopt..altijd leuk!
    Jammer dat je schoentjes nog niet binnen zijn!
    succes met fietsen vandaag!

Judith..wat goed dat Esmee kan staan!en ook nog op film!leuk!
    wel zielig dat ze zo moest huilen..dikke knuff!
    Geen bank gevonden..ach dat komt vast nog wel!
    Wij zijn geslaagd bij De Groot in Apeldoorn..zal even kijken of ik nog een foto kan vinden..zet ik m in m'n album hier.. ;)

Salapio..ja t is wat..Mika de maillot aan..tegen mijn principes in...maar voor de warmte toch maar doen hè.. :)
    Mirre lekker aan t donderjagen met de pindakaasboterham.. :)

Johanna..fijn dat t slapen goed ging met Daan!

Hier liggen er nog 2 te pitten..ga ze zo allebei maar eens wakker maken..
    want anders krijgt Mika wel erg laat ontbijt.. :)
    en paps moet zo tennissen... ;)
    Dus tot straks...

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Clienten liggen allemaal nog op 1 oor.. en ik heb gister een uurtje langer doorgedaan dus mijn werk is allemaal weg.. Nu even brood, koffie en het forum :D

Juffie.. gefeliciflapstaart!!

Salapio.. jaja moet je maar opschieten.. hier soms ook een ongeduldige tante tijdens het eten.. grijpt ze weer in dr schaaltje met yoghurt. Geeft vaak hele mooie foto's . Ach en ze eet het tenminste.. Vannacht weer door kunnen slapen? Nee niet geslaagd voor een bank , helaas.

Johanna.. een gezellige avond gehad gisteren. Fijn dat Danielle zonder pardon weer ging slapen. Vond het de eerste keer ( vorige week) best eng. Ik was helemaal bang dat ze over haar slaap heen zou zijn en we met een wakker kant zouden zitten s'nachts. Welke film heb je gekeken?

Miep.. Goedemorgen! Lekkere uitslapers heb je zeg! Zal zo ff googlen op de groot te apeldoorn.

Nog een paar uurtjes te gaan en dan heb ik eindelijk weekend ;) Vanmiddag denk ik nog even lekker op de fiets weg. Als het weer een beetje mee werkt. Hier is het helemaal mistig :rolleyes:

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Jufffie: GEFELICITEERD!

@MvE: Wow, Esmee gaat zelf staan. Wat een mijlpaal he?

Foto van Hannah met kubus in m'n album :D

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    judith..dit is de site http://www.degrootwonen.nl/index.html
    enne foto staat in m'n album..die is genomen toen we m net hadden gekregen. ;)
    en lekker nog een paar uurtjes werken en dan vrij!

Misskeita..leuke foto!
    ik ga m denk ik ook bestellen.. :)
    bart smit hebben we hier niet zitten..

nou ze zijn wakker..mijn vriend is al tennissen..
    en mika ligt in de box..
    dus ik ga even gauw de zolder op voor essebes.. ;)

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Missk, leuke foto! Leuk rokje ook. Stond laatst met spijkerrokje in mn handen en dacht ... nee das nog te groot (of Mirre te klein), maar zo te zien kan het best :D ...

Vraagje?

Geven jullie al pannenkoeken? We gaan strakkies wandelen in het Amsterdamse bos (jeugdsentiment voor mij) en dan natuuuuuurlijk pannenkoeken eten in het pannenkoekenhuis. Maar mag Mirre dan al een hapje?

*twijfel twijfel*

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ennnnn....

:whistle:

Mirre is 9 maanden!

(maar de echte mijlpaal is pas met 39w5d)

Deel Deze Pagina