kreeftje..kan me voorstellen dat t moeilijk is meid..dikke knuff! frederike..die zijn ook leuk! alieke..ohh spannend! ben benieuwd hoor of t uitkomt! Hier lekker filmpje gekeken..
Tugce alweer 10 maanden zeg! Wouw, ik vind dat zoveel ouder klinken dan 9maanden! Wist niet dat Tugce veel ouder was dan de andere kids Er is door iemand anders weer gependelt en daar kwam weer hetzelfde op uit. Ze heeft 5verschillende vragen gesteld en kwam allemaal op hetzelfde neer. Wanneer zwanger; aug. nee sept. ja. Je gaat toch twijfelen als 2x hetzelfde gezegt word door verschillende mensen. Maargoed, ik blijf er nuchter onder en zie het vd week wel =)
Hoi allemaal Zo was ik nog even , kijken of ik og iets onthouden heb. Juffie gefeliciteerd met je verjaardag. Miep lekker weer thuis.En Mika niet helemaal lekker misschien dan toch de tandjes nu Nick is er ook heel erg ziek van geweest ,niet normaal. Nu merk ik ook direct als er een tandje door komt maar beide hoektanden hebben voor veel problemen gezorgd. Maar misschien moet hij ook gewoon weer wennen aan zijn eigen plekje. Salapio een nacht zonder Mirre is geen optie , ik kan ook niet zonder Nick hoor nog geen uur erg he, hij is nog nooit bij een oppas geweest of bij mij of bij Sjoerd. En de rechtzaak er is meer bewijs op gevraagd dus hij is verzet krijg binnen kort de oproep. Ayse Tucge al weer 10 maanden wat gaat dat inderdaad snel. Misskeita wat een leuke foto grote knappe meid al hoor. Sam van harte gefeliciteerd met je zwangerschap . Alieke spannend pendelen, wel toevallig ja 2 x de zelfde uitslag ben benieuwd. Kreeftje voor jouw een dikke knuffel. Frederike hoi hoi Inderdaad leuk te horen dat al zoveel veel weer bezig zijn met zwanger worden . Johanna een buggy gekocht leuk ja wij hebben ook een mclaren speciaal gekocht toen voor de vakantie maar wil straks een koelstra. Sanneke hoi hoi Zo dat was een poging om te reageren hier gaat alles redelijk Nick moest gisteren weer overgeven en net weer en ontzettend veel het ging net goed, dus hij is al in bad geweest en dan straks maar zijn laatste papje en dan kan hij lekker slapen hoop ik. Nou dat was het weer even fijne avond nog allemaal , ga nog even wat doen en als Nick zijn papje op heeft ga ik lekker vroeg na bed ,gooise vrouwen kijken en dan dvd serie en dan maar weer slapen dus tot morgen als het lukt doei doei Gerda
Johanna.. fijn dat je nu kunt fietsen en de buggy mee kan.. ik durfde het niet! Hoe is het met danielle nu? Sam28.. van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Miep.. ik zie dat je flink aan het shoppen bent geslagen voor Salapio.. hahaha En jullie hebben een mooie inrichting!Ik hou alleen niet van leer. Leuke film gekeken? Salapio.. wat lief dat Mirre haar winterjas van oma krijgt... oilily heeft leuke! Vond ze zelf te duur.. zal zo even een linkje opzoeken.. en Aapies heeft leuke slofjes/laarsjes. ( ook de prijs is leuk). Die van babywalz zijn ook leuk, alleen die zijn niet van leer dus zweetvoetjes alom. Kreeftje.. kan me voorstellen dat zulke goednieuws berichten nu even niet zo leuk zijn om te horen.. al een oproep gehad? Hoe is het met de meiden? Misskeita.. 7 euries bij de prenatal.. is ook een leuk prijsje! En wat een prachtige foto van je meisje. Alieke... zijn jullie bewust bezig met klussen? Dat heb ik dan denkt ik gemist . Nou spannend dan.. zal voor je mee duimen. Wat is pendelen eigenlijk? Leuk weekend gehad, gezellig hoor! Ayse.. gefeliciteerd met de 10 maanden van je meisje.. en lekker wezen wandelen. Nelly hoe is je dag geweest? Vanmiddag lekker een stuk wezen fietsen met esmee.. heerlijk.. ik kan hier zo van genieten. Nog lekker gebadderd met haar.. zit dan heel ontspannen in de tummy. Net als mams d'r huispak aan. Lekker degelijk haha.. Esmee slaapt echt vreselijk slecht overdag. Vandaag 2x 45 minuten geslapen.. ze is dood moe maar gaat niet slapen. Ook gaat ze nu steeds staan in bed regelmatig naar boven om een troost kusje te geven. Morgen middag samen met een vriendin op de koffie bij een meid die ook een kindje heeft (10 maand) leuk voor de mama's maar ook voor de kindjes .. Esmee is helemaal kindjes gek.. als ze een kindje ziet dan is het handje uitsteken en ttataatatatatataaaa gillen! Geweldig..
Salapio hier wat linkjes Winterjas http://www.olliewood.nl/product.php?z=1 ... =2&id=5444 https://www.kleertjes.com/foto_window.php? https://www.kleertjes.com/foto_window.p ... &foto=voor https://www.kleertjes.com/foto_window.p ... &foto=voor Schoentjes. http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... ucts_id/53 http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... ucts_id/75 http://baby-schoenen.nl/winkel/product_ ... ucts_id/28
Loop al een poosje met m'n ziel onder m'n arm. En ik heb jullie verkozen om mijn hart even bij te luchten. Is dat niet fijn? Maar goed, even serieus, ik voel me een beetje tekortschieten als moeder. Als ik bij Hannah ben is zij mijn absolute nummer 1. Alles staat in het teken van haar. ALS ik bij haar ben... Want zo vaak is dat niet. Ik werk fulltime op vier dagen en daarnaast studeer ik nog een dag. In het weekend ben ik veel bezig met voorbereiden voor mijn werk of boeken/artikelen lezen voor mijn studie (doe ik wel als zij slaapt). Ze gaat 3 dagen per week naar het KDV, mijn moeder past 1 dag op. Waarom wilde ik ook alweer kinderen? Om ze vervolgens te pas en te onpas ergens 'te dumpen'? En hoe zit het met mijn wens om weer te gaan studeren? Moet mijn eigen ontwikkeling nu niet gewoon plaatsmaken voor mijn meisje? We zijn over 2 weken uitgenodigd voor een groot feest in Hamburg. Dat zou dus een weekendje weg worden. Ik zou dolgraag gaan, maar ik voel me zo bezwaard om Hannah dan weer ergens onder te brengen. Ik vind dat ik mijn verantwoordelijkheid moet nemen om op zijn minst in het weekend zelf voor haar moet zorgen. Kortom: ik ben uit balans/de balans is even helemaal zoek Even voor alle duidelijkheid: dit is MIJN gevoel. Ik wil niemand voor het hoofd stoten die ervoor kiest veel, weinig of niet te werken Bedankt voor het lezend oog en luisterend oor! Ben erg blij met mijn digi-dinnetjes
MamavanEsmee; Ja wij zijn sinds een maand echt bewust aan het klussen. Heb je denk overheen gelezen, schaam je Pendelen is met een ketting vragen stellen. Rondje draaien is Ja en heen en weer is Nee. meer weet ik ook niet echt. Misskeita; Wat goed dat je even je hart lucht, moet je ook zeker doen! Ik weet precies wat je bedoelt ookal werk ik niet zoveel als jou maar heb inderdaad ook buiten het werken om een studie ect ect. Ik vind het erg vermoeiend en dan vooral om het feit dat ik het gevoel heb dat ik Loïs tekort schiet(waarmee ik bijna klaar ben gelukkig). Het is juist knap van je dat je ook een studie doet! Volg je gevoel :-D
misskeita, tja, lastig dilemma van dat weekendje. doe wat je hart je ingeeft. ik ga er niet over oordelen of je wel of niet een goede mama bent, wan tdat kan je alleen zelf aanvoelen. ik werk 3 dagen en niels heeft het ontzettend naar zn zin bij zn gastouder, dus dan ben ik ook tevreden. hoe heeft hannah het op het kdv? ook belangrijk natuurlijk. digidinnetjes zijn idd fijn he! sterkte meis en dikke knuf
Gerda..wat naar dat Nick weer heeft overgegeven..hoop dat ie nu lekker met een vol buikje in bed ligt.. Judith..thanks..enne smaken verschillen he.. lekker gefietst..leuk! En gezellig morgen hoor! hier niet iemand in de buurt die zo dicht met leeftijd op elkaar zit..best jammer.. Misskeita..hartstikke goed dat je even je hart lucht! moet ook gebeuren zo af en toe! Ik denk dat je gewoon alles op een rijtje moet zetten wat je belangrijk vindt..en wat je aankan natuurlijk! Misschien eens de voordelen en nadelen van alles op papier zetten en dan bekijken.. ik weet t ook niet goed hoor..maar denk met je mee meid! Ik zou na de zwangerschap 2 dagen gaan werken..maar tot nu toe nog niet gebeurt door de polsen.. Nu zit ik er sterk aan te denken om gewoon thuis te blijven..of misschien 1 dagje te gaan werken.. tja financieel wat minder maar wel fijn om bij mika te zijn..
miskeita lieverd ik denk niet dat iemand hier gaat oordelen..het is immers jouw gevoel. ik vindt het juist goed dat je het deelt....je moetidd doen wat je hart je ingeeft bedenk ook dat als jij je verder ontwikkeld je dit ook doet voor je meisje...*knuff*
Ik kom ook nog even een link plaatsen met jasjes http://www.piratenenprinsessen.nl/artik ... ssen-girls Rosalie heeft dat onderste MEXX jasje in het blauw en het bruine Babyface jasje..
Ze hebben ook schattige dingen voor jongens.. Waar kopen jullie schoenen voor jullie beebs? Ik heb al slofjes enzo. Maar wil schoentjes zoals shoesme (ofzo)..Zit on-line te kijken. Veel site's hebben zilveren of roze schoentjes..Zucht ik wil wat anders, maar wat? en waar?
Misskeita.. je moet i.d. doen waar je jij en je meisje baat bij hebben. Ik vind het knap dat je het kan en zo lang Hannah het goed doet en het naar haar zin heeft, prima toch! Ik zou in jou geval het dan wel moeilijk vinden om dan ook nog een weekend zonder haar te zijn. Hormonen.. je bent toch niet zwanger? koprolverhaal Alieke.. sorry .. spannend voor jullie! Donderdag testen dus? Miep.. smaken verschillen i.d. maar vind het erg mooi.. ik vind leer alleen niet lekker zitten. En nijverdal is niet zo ver van kampen hoor! Augustus.. wat een leuke site.. is geplaatst in favoriten. We hebben Esmee om 19.00 de laatste fles gegeven..normaal drinkt ze hem nooit zo vroeg. Ze was dood moe, kon niet slapen en lag alleen maar te huilen, boven,beneden, opschoot. Gewoon geprobeerd en ze dronk alles op! Morgen begint de dag dus vroeg voor mij. Ze slaapt altijd het klokje rond. Eerder kreeg ze om 20.00-20.30 dus kan ik tot ongeveer 8.30 uitslapen. Ja ben een slaapkop
augustus..de shoesme heb ik in de winkel gekocht voor mika.. de boumy's heb ik laatst wel besteld gewoon via internet.. enne wat vond je van die bronzen shoesme laarsjes dan ..die staat tussen de link die ik voor salapio heb opgezocht..