Britt ik zeg altijd maar, gelukkig is het een fase...het begint en gaat ook weer over vervelend is het wel idd... schrob ze en idd kijk uit voor je arm
Ohja! bijna vergeten We moeten vanmiddag weer naar het CB. Ben benieuwd wat ze te zeggen/zeiken hebben
Ik zou nu 6 weken zwanger zijn. Nog heel pril dus..... Ik voel me wel goed. Wel wat moe en heb nog steeds last van ongi gevoel. (maakt me wel een beetje onzeker) Met vlagen ben ik misselijk. Vooral s'avonds. Ik ga nu naar baby zwemmen met Lynn voor de eerste keer.
JOHANA, fijn zo'n buggy. Hier ook. Ik vind het prima fietsen ... en lekker makkelijk MIEP, ooooooo ... *krijgt hebberige blik in ogen* ... Dat eerste jasje had ik al gezien ja. Die is heeeeel mooi! Maar ik vind het meer een jasje voor als ze kan staan. En er zitten ook een aantal tussen van 100+ ... en hoewel oma betaalt ... da's toch wel een beetje erg duur (ik vind 50+ al veel hoor ). Schoentjes zijn een beetje te *blingbling* voor mij hihi. Maar bedankt voor het meedenken (moremoremore) MISSK, aha! Dat zijn de prijsjes. Ik ga eens kijken bij prenatal. En hoe werken die maten dan? Mirre voetjes zijn iets van 11cm. O jee ... het grote Mama-zijn-in-de-21e-eeuw-dillema . Ik snap je gevoel heel erg goed. Waarom wil je kinderen? ... Niet om je eigen leven op stop te zetten neem ik aan . Maar keuzes maken hoort er wel bij. Waarom wil je die studie doen? Hoe leuk vind je die studie? Hoe belangrijk is dat voor jou? Betekent niet studeren dat je een extra dag met Hannah hebt. Word je daar gelukkiger van? Maw: studeer je omdat je denkt dat het moet of omdat je dat heel graag wilt? Wil je liever bij Hannah zijn dan studeren? Nou ja ... hier heb je natuurlijk niets aan. Ik stel waarschijnlijk dezelfde vragen als die je jezelf stelt . Bottomline: ik snap je ... en alleen jij kan bedenken wat je wilt ... En wat betreft het weekend, ook daarin moet je je gevoel volgen. En niet je schuldgevoel . FREDERIKE, die zijn ook leuk! En lekker warm. Moet alleen wel een goeie antislipzool hebben ALIEKE, ik geloof niet in pendelen ... maar zo'n pendel ... krijg je wel testkriebels van AYSE, 10 maanden al weer! Gefeliciteerd en gelukkig gaat het beter met de verkoudheid GERDA, wat vervelend dat de rechtszaak weer is verzet. Kan mee voorstellen dat je nu graag een soort van afsluiting wil ... JUDITH, lekker gefietst! En leuk een vriendin met een dochter van dezelfde leeftijd! Oooh leuke schoentjes (en leuke prijsjes ) AUGUSTUS, allebei errug leuk ... ik denk dat oma een Mexxjasje mag kopen OLGA, klein he die pasgeboren baby's ... en leuk kinderboerderij! Oei lastig avondje dus. Moeilijk hoor als je vriend zo doet. En inderdaad is zo'n moment niet het moment om het daarover te hebben, dus ik denk dat je het supergoed hebt gedaan. En misschien vanavond op een rustig moment dit wel even bespreken. Kindjes hebben gewoon soms huilbuien ... Senna was waarschijnlijk gewoon even heel bang om alleen gelaten te worden. Hoort ook echt bij de leeftiewwjd (mirre tiept mee). j(het zijn net mensen ). Bij Mirre werkte het .laatst erg goed om bij haar te blijven, lekker aaien en handje vasthouden. In het begin ENORM brullen, maar werd langzaam minder. Na half uurtje tocch lekker in slaap gevallen (maar dit werkt ook niet altijd hoor ). En je vriend gewoon naar bed sturen, oordopjes in. KNUF DEE, knuf voor Estelle NELLY, beterschap voor Annabel BRIT, heeeeel herkenbaar (Mirre is nu aan het brullen ) *** Ik ga even een brulaapje troosten
Zo ... Mirre zit lekker te spelen met dr tamboerijntje. Ze werd er zo enthousiast van dat ze vanuit zit te snel naar kruiphouding ging en keihard voorover viel ... op dr bekkie. Nu zit ze heel zielig na te snikken maar heeft nergens last van. Mirre kruipt steeds meer en tijgert steeds minder. Erg lief gezicht. En het liefst wil ze echt 'stappen', maar dat kan alleen als wij dr handjes vasthouden. En zelf gaan staan lukt nog niet = frustratie (ik snap je dus erg goed Britteke). Sinds gisteren ook 'op eens' aan het klappen (ook als je zegt: ga maar klappen). Spanningsboog weer geknapt (bijna bedtijd geloof ik)
Haaaaallloooooooooooo Nou dames Jufffie is gister een kwart eeuw oud geworden. Ik voel me zo oud opeens! Mijn man en ik zijn samen met Jayda de stad ingegaan en heb hele leuke dingen van mn man gehad oa een gouden ring. Verder hebbenw e voor Jayda ook geshopt bij de Bijenkorf en Hema. Mijn ouders en zusjes zijn savonds langsgeweest en het was reuze gezellig. Ik heb leuke kaarten gehad en geld. Omdat ik zo kieskeurig ben durfden ze niks te kopen hahaha. Verder is vandaag mijn nieuwe keuken binnen en een grappige Antiliaanse jongen is nu bezig in de keuken. Mijn keuken is echt mooi en ik ben er verliefd op. Ik kan niet wachten tot die jongen klaar is. Jayda heeft gister voor het eerst ff gezwaaid naar de Tv en naar papa. Wat ik zo leuk aan dr vind is dat ze precies weet wanneer w enara buiten gaan. Zodra ik mijn jas aanheb of ik pak dr jas dan is het echt gieren van het lachen. Gister zei mn man tegen haar. Kom dan kan mama naar buiten. Ze wilde ECHT niet naar papa toe gaan. Opeens tilde mijn man haar op en ik ging ff de deur aan, nouuuuuuuuuuuuu daar was ze het niet mee eens. Brullen! Broodbeleg; Jayda eet nu dagelijks 1 boterham helemala op. Ze krijgt pindakaas, smeerkaas, roomkaas, jonge kaas, appelstroop en boter erop. Vanaf wanneer mogen ze een eitje eten? En elke dag pars ik verse sinasaapelsap. Mag ze het ook hebben? Wel zuur dus moet ik het verdunnen? 2e kind; Dames hartelijk gefeliciteerd (degene die nu zwenger zijn). Ik kreeg de kriebels toen ik net was bevallen en toen Jay klein was. Nu heb ik er echt geen zin in. Alles wordt zo makkelijker en Jayda is een zorgkindje en wil heel lang van dr genieten. Als ze 4 is ga ik erover nadenken. Mn man wil helemala geen 2e, maar soms geeft ie toe dat ik 'ooit' wel een 2e wil! @ Misskeita Lieverd, waarom studeer je nu? Ik was begonnen met en studie en ben vorige week gestopt. Ik kan het niet combineren. Ik wilde heel graag mn master halen (pedagogische wetenschappen). Jayda en mn man komen uiteindelijk op nr 1. Niks mag tenkoste van mijn huwelijk en kind gaan. Ik kan altijd nog studeren! Maar Jayda's babyjaren kan ik niet meer terugdraaien. Helppppp Ik heb een kind wat niet zelf kan zitten, wat niet kan kruipen, niet kan staan, niet kan optrekken, kortom haats niks doet. En iedereen heeft wel commentaar over oa mn man. Pffffffffff ik word e rgek van! Jassen en schoenen; Jayda hefet heel veel schoenen oa 2 shoesme, Uggs en leren lacosteschoentjes. Ze heeft ook 2 jassen, van esprit en van name it.
Oohhh juffie klinkt leuk allemaal! Een nieuwe keuken *jaloers* ik wil ook! Loïs kan ook vaak niet kiezen, dan kruipt ze op de bank eerst naar papa en dan naar mama en zo de hele tijd. Schoentjes! Pfff ik ben nog niet echt leuke tegen gekomen.. Wil ook uggs voor dr halen. Watvoor maat heeft Jay nu? Lekker verwent met je verjaardag! Heb je verdient! Enne een 2e, ik geef je gelijk en kan het echt begrijpen. Geniet van je meisje :-D
@ Lieke, Jayda hefet kleine voetjes dus maat 17. Maar ze heeft maat L (uggs). ze zijnw el groot maar gaan lang mee. En ik de winter krijgt ze hele dikke sokken aan! Ik zat net te googlen en wkam nete en site tegen en dara kosten de Uggs maar E45. Vraga me af of ze echt zijn!
OH Ja, mn man heeft mij gister ook verrast met 6 dagen marokko. We gaan begin november erheen. heb zo'n zin in. kan ik ook onze vakantiehuis bekijken. Nu is het daar zo'n 30 graden. Straks tussen de 20 en 25. Heerlijk toch! Maar snachts wel ijskoud!
Ja die site was ik ookal tegen gekomen. Normaal gesproken zijn ze E65 toch? Toch vind ik het moeilijk om te kiezen watvoor maat. Oohh enne wat gaaf naar Marrokko weer! *bonk bonk hoor ik boven, er is er 1 wakker*
johanna..gezellig een hondje te logeren! britteke..lastig meid..hoop dat deze fase snel voorbij is! enne al 7 kilo eraf..top! alieke..succes op t cb! sam..vervelend dat je misselijk bent meid! zwemse vandaag! salapio..ach als oma betaald maakt t toch niet uit.. nee hoor grapje.. ik zal straks nog eens verder kijken..misschien vindt ik nog wat.. mirre druk met haar tamboerijn...leuk! hier wil mika ook allemaal stappen..leuk gezicht hè.. juffie..lekker verwend gister..leuk! en een nieuwe keuken..gaaf! Die site met uggs..heb ik ergens gelezen dat t oplichting is..dus zou ze daar niet bestellen... De boodschapjes zijn binnen..mika ligt weer even in bed.. en ik heb effe pauze..
Goedemorgen allemaal. Zo ben ik weer even , Nick kruipt momenteel door de kamer heen ik dacht nu kan ik even een verslag je doen. Mamavanesmee Gezellig op de koffie geweest bij een leeftijds genootje van Esmee. Esmee helemaal moe, hopelijk heeft ze lekker geslapen vannacht. Misskeita Moeilijk zoiets maar net wat vele andere zeggen volg je gevoel. Knuffel voor jou. Augustus Wat een leuke link van de webshop ik kende hem nog niet. Miep Jij had toen een link met slofjes voor baby 's met hoge free of niet, Nick heeft ook problemen met slofjes ik ben op zoek naar slofjes heb nog steeds niets gevonden ,ik denk vraag het nog even. Meeting apeldoorn lijkt me ook leuk. Hoe is het nu met Mika al wat beter. Lekker lang slaper heb jij toch. Olga Nick is verder wel vrolijk, en speelt ook wel dus weet niet goed wat het is. En op kraam visite geweest leuk ja,en nog zo klein , dat zijn die van ons ook geweest wat lijkt dat lang geleden he. Voor jullie ook een dikke knuffel . Dee Wat naar een huil dag hopelijk is het nu beter een dikke knuffel voor jullie. Nelly Leuk de hele dag gefiets, gezellig hoor. Johanna Ook daar al weer vroeg dag,,en ook verkouden zielig is dat he. Britteke Voorzichtig zijn he vandaag in de badkamer. Alieke Ben benieuwd wat ze zeggen op het cb Salapio Mirre ook al aan het klappen leuk is dat he,, als ze nieuwe dingen leren . Juffie Leuke verjaardag gehad, endat van Jayda maak je niet druk ze doet het op haar tijd komt allemaal goed. Nou ik ga even stoppen Nick wil steeds een kabel pakken . Nick heeft trouwens de hele nacht gehuild en last van zijn buikje, ik weet hoe niet hoe het komt,hoop dat het snel beter is. En de meeting hoe zit het daar mee. Iedereen een fijne dag Groetjes Gerda
EI, mag vanaf een maand of 9 SINAASAPPELSAP, citrusvruchten mag vanaf een maand of 9 ... dus ik neem aan ook het sap. Maar als je echt een beker vol geeft, is verdunnen wel beter (ook voor tandjes) denk ik. *dit mogen is volgens vrij streng schema van Stefan Kleijntjes -> www.borstvoeding.com/voedingsintroductieschema ... zullen vast CB's zijn die anders oordelen * ONTWIKKELEN, ieder kind ontwikkelt op zijn/haar eigen tempo. Mensen die daar commentaar op hebben ... :c: ... (ook als het papa's zijn ) JUFFIE, gaaf naar Marokko ... lekker warm UGGS, geen verstand van GERDA, kusje voor Nick op zn buikje *** Mirre ligt lekker te slapen. Moet eigenlijk lessen voorbereiden, stofzuigen, vaatwasser uitruimen, etc. GEEN ZIN IN!
even de lijst weer naar boven gehaald...weet niet zeker of dit de laatste was hoor..moest een heel eind terug Burgers zoo 29 september - Britt en Sam - Johana en Daniëlle - Claartje & Sven - Maartje en Charlotte 30 september - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte 1 oktober - Claartje & Sven - Johana en Daniëlle - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte 2 oktober - Claartje & Sven - Amber en Jesse - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte 3 oktober - Amber en Jesse - Britt en Sam - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte
Burgers zoo 29 september - Britt en Sam - Johana en Daniëlle - Claartje & Sven - Maartje en Charlotte - Alieke & Loïs (ff kijken met vervoer?) 30 september - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte - Bipat en Evan 1 oktober - Claartje & Sven - Johana en Daniëlle - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte - Bipat en Evan 2 oktober - Claartje & Sven - Amber en Jesse - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte 3 oktober - Amber en Jesse - Britt en Sam - Lindy en Demy - Maartje en Charlotte
goedemorgen ( kan nog net he ?!) alieke...succes op het CB! Juffie nog gefeliciteerd met je verjaardag! leuke dag gehad....fijn! en naar marokko...GAAF! en, schiet het al een beetje op met de keuken!? Gerda....vervelend dat nick zo'n last van z'n buikje had vanacht! Nicky had het ook vanacht...erg vervelend! hopen dat het gauw over is... hier een superdruk weekend gehad! ook geen tijd gehad om hier effe te komen.....naar de voetbal, op vistite, invallen op mijn werk en weer op visite! erg druk dus!
hoi hoi. hier echt een ego berichtje lig nu met een hernia op bed. ik had al langer rug pijn maar vanaf woensdag is het acuut geworden maar net niet erg genoeg voor een operatie. ik heb net een rugfoto laten maken en woensdag krijg ik een mri en donderdag uitslag. ik zit nu aan de zwaarste morfine pillen en ben daar heel misselijk en duizelig van. ik heb echt zoveel pijn.ik denk dat de optie is alleen opereren(weet dat ze dat niet snel doen maar ik loop er al zo lang mee en het word alleen erger) het enige wat ik kan is liggen. ik zit dan ook al vanaf vorige week woensdag bij me moeder met mika .... dus ik lees heel ef en toe mee als ik puf heb en niet te dissy ben en zal weinig reageren. over hoe het verder allemaal zou gaan hoop ik te kunnen melden als ik ervoor in staat ben.... het word of heel lang rusten of opereren maar dat weet ik pas donderdag liefs momhairy(esther)