Maandagmiddag en ik zit nu even met een borrel in m'n hand bij te komen van wat er allemaal gebeurd is...even van me afschrijven hoor... Gisterochtend waren we lekker aan het uitbuiken van een uitgebreid ontbijtje (ik had zo m'n best gedaan ) Tot we een onwijs harde doffe klap horen De tussendoor had op een kiertje gestaan ( stomstomstomstomstom !) en Liv was ongezien de deur doorgeglipt, en ja..dus ook de trap opgeklommen met alle gevolgen van dien.. Bar heeft haar opgetilt en ik nam haar over, een paar korte huiltjes en toen werd ze lijkwit en heel suf. Ik heb meteen de huisartsenpost gebelt en we konden langs komen. In de tussentijd ging Liv heel hard achteruit, alle kleur was weg uit haar gezichtje, zelfs d'r lipjes werden wit, d'r oogjes stonden open maar waren hol & leeg, ze had totaal geen uitdrukking meer op haar gezichtje , ik voelde haar lijfje nog meer verslappen, ze zakte elke keer weg.. Het klinkt misschien overdreven maar ik dacht zelfs heel even dat ik d'r misschien kwijt ging raken, het was zo eng! Als ik er weer aan denk schieten de tranen in m'n ogen.. We zijn snel de auto ingesprongen, ik op de bijrijdersstoel met Liv in m'n armen (heel onverantwoord I know..) Eenmaal op de eerste hulp aangekomen heeft Liv de hele wachtkamer ondergekotst (uhmmm sorry.. ) De dienstdoende huisarts heeft ons doorgestuurd naar het Reinier de Graaf. Eenmaal daar aangekomen op de spoedeisende hulp kwam Liv een beetje bij, wat meer kleur op d'r wangen en ze maakte weer oogcontact, pffff wat was ik toen opgelucht. Ze hebben veel testjes bij haar gedaan en alles zag er gelukkig goed uit. We hebben uit voorzorg wel n nachtje in het ziekenhuis geslapen. Daar werd ze om de 2 uur wakker gemaakt (ik heb echt geen 1 seconde geslapen *gaap*) en dan deden ze allemaal testjes bij d'r om te kijken of ze geen hersenbeschadiging had. Vanmiddag zijn we weer ontslagen uit het ziekenhuis, Liv heeft een hersenschudding maar gelukkig niets ernstigs. Jeetje nou de schrik zit wel 'n beetje in m'n donder hoor, maar ik ben super blij dat het allemaal goed is afgelopen. ...enne morgen staat het hele huis VOL met traphekjes
Nelly..leuk hoor zo samen brood eten en plakken.. Essebes..wat schrikken meid..gets..gelukkig gelijk naar t ziekenhuis gegaan! en daar goeie controle gehad! Jeetje meid..echt schrikken..gelukkig is t goed afgelopen.. nu een hersenschudding..moet je haar nu nog elke keer wakker maken of hoeft dat niet.. Dikke knuffel voor allebei!
dee...wat naar dat ze foto's gebruiken van iemand anders..ik haal ze er ook maar af.. hobbelpaardse..
Es, pfff wat schrikken meid! De tranen sprongen mij ook al bijna in mijn ogen. Wat een schrik! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Je moet er toch niet aan denken zeg.... Jeeeetje! Knuffel voor jou en Liv! Foto's van Sam zijn er ook af Nu effe naar de intratuin... als Sam nog een keer wakker wordt haha. Slaapkop!
Ben ik weer! Ess; Tjeeee wat schrikken pff ik voel de schrik echt als ik je verhaal lees! Gelukkig valt het mee en verzorg je meisje maar lekker (wat je ook vast wel zal doen) ** Terug van het CB: Ze weegt 7850kg en is 70,5cm. Haar lengte is iets onder het gemiddelde(is niet gek ook met 2 kleine ouders ) maar het was nogsteeds prima. Ze heeft flinke muggebulten en zij vertelde dat ze gewoon een erge allergische reagtie heeft op muggebulten dus het kan nog erger worden, even in de gaten houden. *Loïs zit met haar eigen speelgoed telefoon te spelen*
...fijn jullie lieve berichtjes Thanks! Ik heb Liv net gewassen, was geen overbodige luxe, ze rook nml nog zuur van het overgeven, dat was er gisteravond in het ziekenhuis niet meer van gekomen. Ik hoop dat ze straks nog even n tukkie wil doen. Ik ben echt bekaf.. Wat lees ik nou over de foto's? Ik haal ze er ook af! Wat dat betreft vind ik het wel een beetje jammer dat niet-leden ook gewoon foto's kunnen kijken (niet dat je daar alles mee tegen houd, maar het scheelt misschien een klein beetje..)
even snel reageren op de hyves verhalen. je kunt gewoon je profiel afschermen voor niet-vrienden van je. en dus ook voor niet leden. mijn hyves is alleen te bekijken door vrienden die ik heb toegevoegd. dan is er in principe niks aan de hand lijkt mij. hier verder alles goed, druk druk druk. Morgenochtend naar het CB ben heel benieuwd hoeveel onze boef nu weegt. we zijn verder allebei verkouden en daar word je zo moe van oh ja @essebes: wat een schrik meid! wat zal jij het benauwd hebben gehad! fijn dat alles goed is afgelopen. knuffel
jee ess dat is schrikken.....zou zelf ook helemaal in tranen zijn hoor..gelukkig dat het mee lijkt te vallen, al is een hersenschudding ook niet niks natuurlijk *knuff* leuke foto;s alieke ik ga wel mijn album hier leeghalen..op hyves kunnen alleen de door mijn toegevoegde mensen erbij dus dat vindt ik minder erg.
Hallo hallo! Even kort reageren hoor.... Momhairy, een hernia...jeetje zeg, wat erg voor je. Fijn dat je bij je moeder bent nu zodat ze met Mika kan helpen. Hopelijk heb je snel duidelijkheid wat betreft rust of operatie. Juffie, je hebt je verjaardag gezellig en rustig gevierd zo te horen. Fijn hoor. En nog een weekje naar Marokko straks. Gaaf zeg, eindelijk vast je nieuwe huis bekijken! Salapio, ik had het er toevallig van het weekend over tegen mijn vriend om eens naar het Amsterdamse Bos te gaan. In Zoeterwoude geloof ik zit ook een leuke geitenboerderij. Britteke, wat knap dat je al 7 kilo kwijt bent. In hoeveel weken? Je gaat sneller als ik hoor. Ik let nu wel goed op, maar er is nog niks vanaf.... Judith, dochter van mijn vriendin heet Sanne. Haar zus heet Anoek, dus leuke combi vind ik zelf! Loessie, wat lief dat je zusje schoentjes mee brengt voor Nicky!
Salapio... ik weet eigenlijk ook wel dat de slaapbehoeftes steeds verschillen maar mams is nogal een structuurkipje en wil gewoon weten wanneer esmee slaapt Alieke.. leuke foto's , wat heb je ook een mooi meisje.. heeft ze de donkere ogen van jou? Dee.. Spruitjes.. jammie.. Britteke nog wat leuks gekocht bij de intratuin? Miep.. hoe is het nu met mika? Essebes.. jeetje meid, de schrik zal er flink in hebben gezeten.. gelukkig is ze goed onderzocht en nu lekker weer bij jou! De rest weet ik even niet meer... Vanmiddag was het erg gezellig.. het andere kindje was vrij agressief naar esmee toe ging boven op haar staan en stampen en dan heel hard lachen.. en kijken hoe haar moeder reageerde.. niet zo'n leuk kindje dus verder was het erg gezellig. Dat kindje was trouwens 11 maanden.. het andere kindje is 4 maand dus nog niet echt mee gespeeld. Esmee is helemaal weg van mijn vriendin.. heletijd kusjes vragen. Echt leuk.. Vanavond lekker bankaardappelen ( aldus salapio ) Gooise vrouwen kijken en tegen mijn mannetje aan hangen. Ongesteld dus erg zielig
goede avond allemaal es wat schrikken zeg dikke knuffel voor jou en je meissie sam gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb net heel even vluchtig door de laatste pagina's gekeken. je foto's op hyves kun je zo instellen dat alleen je vrienden ze kunnen zien. mensen zijn wel ziek om zoiets te doen zeg. hier laat ik het verder even bij. allemaal een dikke knuffel van ons. enne jesse is vandaag precies 9 maanden oud ! hij was vandaag bij het cb 9400 gram en 73 cm lang.
Ess, getsiederriedakkie....Liv van de trap gevallen. Ik zie gelijk weer Senna van de commode stuiteren en word zowat niet goed als ik er aan terug denk. Heel eng dat ze ook gelijk helemaal wit werd en niet meer reageerde; owwww bah om hysterisch van te worden. Hoop dat ze weer snel de oude is en jij je ook weer wat beter voelt. Kus!