Hebben jullie ook van die ontzettend beweeglijke ukkies dat ze al met hun voetje door de poepluier heen maaien voordat je hem goed en wel weg hebt gehaald? Gebeurt me zo vaak dat Senna al met zijn hakken door de poep gaat. Of dat hij met zijn handjes bij zijn piemeltje aan het graaien is waar natuurlijk de poep ook vaak helemaal omheen zit.... Mijn zusje komt zo even langs met haar dochtertje, hoop dat Senna niet gelijk wakker wordt. Heb alweer een wasje erin zitten en het bed verschoond. Later nog even boven stofzuigen en de slaapkamer verder opfrissen.
bipat..You go girl! Lekker aan het afvallen.. En leuk he.. alvast dromen over de eerste verjaardag. Veel plezier met de voorbereidingen voor halloween! Evan ook al een beetje grieperig.. zou ik ook niet gaan zwemmen hoor! Amber en Alieke.. werkse vandaag! Salapio ook of niet? Hyves.. ik heb gisteren meteen de foto's van mijn hyves gehaald.. bedacht met laten i.d. dat alleen vrienden op mijn hyves pagina kunnen komen. Ik ga hier mijn album ook leeg maken.. jammer dat mensen het voor anderen verpesten . Lindy.. geniet van de dagen met jullie drietjes! Salapio.. hier ook veel ontwikkelingen in de laatste paar dagen.. ze is er zelf helemaal van de kaart van.. mama ook Het is haast of ik een heel ander meisje heb en moet er best aan wennen Olga.. veel plezier met je vriendinnetje vanmorgen. Hier gelukkig geen poep hakken En al lekker aan de poets geweest.. heerlijk hoor! Gisteren nog een cadeautje gehaald voor een kindje van een vriend van Erwin wat over 2 weken 1 wordt. Een brandweer auto die je in elkaar moet zetten met blokjes.. klinkt heel ingewikkeld maar is het niet hoor. Erg leuk en orgineel al zeg ik het zelf 8) . Afvallen.. hier moeten er nog steeds 7-10 kilo af.. voor de vakantie aan het weigt watcheren geweest.. toen al 6 kilo afgevallen maar in de vakantie is dit verslapt. Heb nu even niet de motivatie.. die komt vanzelf wel .. wacht hier nu al .. Hier vandaag niet veel in de planning... vanmorgen al druk geweest.. boodschapjes.. lekker gebadderd.. gewandeld met de honden...wasje in de machine.. Ga nu zo de waarheid kijken met robert ten brink.. heeft erwin voor me opgenomen zaterdag.. toen moest ik werken.. lief he!
Ess...jee wat een schrik meid! hoe gaat het nu met Liv?! erg last van de hersenschudding? En over foto's op hyves...je kan je profiel zo instellen dat bijvoorbeeld alleen vrienden je kunnen zien... dat heb ik ook... kun je bij instellingen veranderen! ow...nannaf had het ook al uitgelegd.. en vele anderen Daphne...leuk zo'n hobbelschaap...haha Nelly, vervelend voor je oma zeg, dat ze weer huidkanker heeft... Alieke....goed gegroeid dus?! en haar eigen speelgoedtelefoon...heeft Nicky ook... heb je die van V-Tech? Mooie foto's ! Judith...fijn dat het gezellig was bij je vriendin... alleen jammer van dat niet zo'n leuk kindje! Amber...zozo, Jesse goed gegroeid dus! en 9 maanden alweer...gaat snel he?! Olga...hier werkt de dentinox wel beter dan chamodent! maar ja, dat zal bij iedereen wel verschillen denk ik! fijn dat je effe goed gepraat hebt met je mannetje... Britteke...Sam ook lekker gegroeid dus! en leren?! ppff...sterkte meid! en werkse vandaag! Bipat...al 4,1 kilo kwijt! knap hoor! en voorbereidingen voor halloweenfeest! succes ermee... Lindy...fijne vakantie nog hoor meid! Salapio...wat fijn dat Mirre lief in slaap gevallen is... en ze maken inderdaad een grote ontwikkeling door nu he... leuk om te zien!
hier alles prima verder... gisteren gewerkt en vanmiddag moet ik weer werken, tot vanavond 23.30! druk, druk, druk dus! Nicky heeft vanmorgen heel lief uitgeslapen tot 9.45! dus kon ik ook weer effe bijtanken!
Alieke..loïs lekker gegroeid! En wat een leuke fotos! Essebes..nog wel geslapen vannacht?! Hoop t hoor..moest je Liv nog wakker maken om de zoveel uur? Nannaf..en hoe was t op t cb? Enne gezellig..gaan we straks samen aan de klus.. Dee..estelle aan de spruitjes..fijn dat ze t lekker vondt! En lekker aan t sporten! Judith..dat was geen leuk kindje..bah! En die motivatie is soms ver te zoeken hè..die stomme lijn ook.. Amber..gefeliciteerd met Jesse! En Jesse ook lekker gegroeid! Britteke..nog wel geleerd? Bipat ook al lekker afgevallen!top! En leuke dingen verzamelen voor de verjaardag!leuk! Lindy..veel plezier! Salapio..leuk hè..al die ontwikkelingen ineens! Olga..fijn dat jullie effe gekletst hebben! Veel plezier met je zusje! Loessie..fijn dat je vanmorgen ook even kon bijtanken! En werkse voor straks..
Zo daar was ik weer eens..er was er hier eentje vanmorgen om half 7 al wakker..dus mijn hele schema ging door de war.. Hebben ook maar vroeg boodschapjes gedaan..en mijn mams is op de koffie geweest..
zozo, Mika was vroeg! en vroeg boodschapjes kunnen doen! was het gezellig bij je mams?! nicky was ook vroeg hoor! 7 uur voor een flesje en terug naar bed gegaan tot 9.45
ja ben t niet gewend..maar hij is nog steeds van slag..hij ligt nu ook te mopperen in de box.. t was gezellig hoor..altijd hè.. Enne dat terug naar bed gaat hier niet op.. als ie wakker wordt gaat ie in bad en dan bordje pap en dan wakker blijven tot ie weer moe is.. Lekker dat Nicky nog wel even terug ging..
dee.. jij ook al zo fanatiek! Lekker gewandeld en werkse nog even! Loessie.. fijn dat je even hebt kunnen bijslapen! En werkse vanavond.. het is ook wat he.. die late diensten. ( ben blij dat ik dat niet meer heb, maar daar heb jij natuurlijk niets aan!) Miep.. mika helemaal van de wijs.. hier gaat esmee dan ook niet meteen weer slapen hoor! En gezellig.. je mams op de koffie.. Hoe gaat het nu met je polsen meid? Esmee heeft heerlijk bijgeslapen... bijna 2 uurtjes maar volgens mij wordt ze weer ziek.. snotterd, hoest en is huilerig.. en mama's reserves zijn ook op.. even doorbijten maar! De administratie vanmorgen toen esmee sliep even bijgewerkt.. dus rekeningen betaald en andere belangrijke dingen afgehandeld.. niet mijn ding.. maar Erwin werkt 40 uur he! Dus ben ik de lul.. ach ja.. als het eenmaal weg is heb je ook even geen omkijk meer naar.Questy van bijhouden. Denk dat ik zo toch maar een ibuprofennetje pak.. bonk bonk in mijn hoofd.
Judtih...vervelend hoofdpijn... en draai jij geen late diensten meer? of alleen slaapdiensten?! Miep...Nicky is altijd vroeg wakker, maar stop haar altijd weer terug naar bed! soms komt ze om 4.00 s'nachts, soms om 7 uur s'ochtends!
Judith..vervelend hoofdpijn! en de administratie weer klaar..ik doe t hier ook altijd.. mijn vriend heeft nergens geen weet van.. Die hoort alleen mij af en toe klagen.. Met de polsen gaat t redelijk..t schiet er soms zo ineens in..en dat is behoorlijk pijnlijk..maar ik doe echt heel rustig aan.. dus hoop dat t zo over gaat.. Loessie..oei 4 uur is wel heel vroeg..
jaja, vroeg he...is ook wel erg vervelend soms hoor! gelukkig komt het niet zo heel vaak voor! effe een vraagje: geven jullie je kindjes al rozijntjes?!
Rozijntjes...ehm..nee. maar Mika krijgt nog helemaal niks geen aparte dingen..ook geen liga enz.. Hij krijgt 2 keer fruit op een dag..en dat vindt ie nog heerlijk.. Heb t 1 keer geprobeerd met een liga..nou hij wist niet wat ie ermee moest..dus dan maar niet hè.. Maar volgens mij mogen ze t wel hebben..
ja ik heb nicky nu 2x rozijntjes gegeven, en ze vond het heerlijk.... Mika niet weg van Liga? Nicky vindt Liga wel lekker, maar ze raakt er zo verstopt van wat ontlasting betreft dan... net effe de hond uitgelaten in het park met Nicky...krijgen we toch ineens een bui.... ben DRIJFNAT! gggrrr...
Miep.. nou rustig aan doen dan maar! Loessie.. ik draai voornamenlijk slaapdiensten ja.. met hoge uitzondering eens een vroege of late dienst. Vind het heerlijk! En rozijntjes.. Esmee heeft het nu een aantal keren gehad. Soms vind ze het lekker en soms spuugd ze het zo weer uit. Bij opa en oma.. toen ze aan het oppassen waren een heel doosje op . Esmee krijgt hier soms een biscuitje of een nijntje 8 maanden koekje.. maar meestal 2 x een stuk fruit of s'middags een stukje komkommer/tomaat. Oei 4 uur is wel héééééé'l vroeg Esmee lijkt weer iets beter te pas nu.. net even lekker naar buiten toe geweest.. hondjes mee.. nu zit ze heerlijk te spelen op haar kleed. Ze heeft de grootste lol met haar telefoon ( v-tech) en haar zingende nijntje.. Af en toe sneakt ze naar de honden mand heen de donder .. Hebben jullie kleintjes ook wanneer ze een bekend liedje horen ze mee gaan "zingen".. Esmee heeft dat met het liedje van woezel en pip.. lalalalala erg schattig is dat! Ze is zowiezo helemaal gek van de liedjes van woezel en pip! Essebes.. hoe is het met jullie?
Loessie..ah dus ze vond de rozijntjes lekker! ach weet je..ik wil dat nog niet teveel geven ..want ik ben zelf altijd gezet geweest..dus wil eigenlijk zo goed als dat kan voorkomen dat Mika zo'n snoepkont wordt als ik.. Balen van je bui regen! Judith..heerlijk is dat hè als ze zich zo vermaken! Mika is gek van dit nummer.. http://www.youtube.com/watch?v=EkMr6-2DovQ hier staat altijd tmf party op.. Gaan we altijd even samen dansen..
Judith...hier ook de telefoon van V-Tech! Alleen echt oog heeft ze er niet voor... meer het spiegeltje van V-Tech...haha dek op muziek?! hier ook hoor, maar niet echt voorkeur! Nicky vindt het altijd wel leuk effe met mama dansen
loessie.. bah een bui op je dak.. en met baby en hond ben je dan niet zo snel thuis ook.. Al weer droog sorry! Miep.. Esmee vond het nummer niet zo leuk..mama wel woehoe! Esmee zit nu naast me in de kinderstoel met een tuitbeker sap en een koekje.. Lekker ding is het ook
Dee.. leuk dat je man zo goed kan fotograferen! En lekker extra middag met je meisje! Woezel en pip.. heb geen flauw idee wie wie is hoor.. wij hebben de drie voorleesboeken met liedjes cd's.. Het eerste boek al gekregen toen erwin en ik net samen waren.. guusje nederhorst was toen net overleden en vond het zo mooi dat ze een cd/boek voor haar kindje nog had. Dus het boek gekregen toen.. in de zwangerschap deel 2 gekocht en deel 3 gekregen in de kraamtijd! Wel heb ik de kubus van woezel en pip en de muziek mobiel ( is inmiddels verkocht). Ze hebben ook leuke puzzels. Evaluatie gesrprek.. altijd ene beetje spannend en trainingen ingediend.. wattedan? Zwemmen.. leuk zeg!
Esmee lekker bij je met een sapje?! gezellig....Nicky ligt lekker op de grond te dollen met de hond.... straks effe oppastas inpakken en Nicky naar m'n vader brengen! Judith...wij hebben helemaal geen slaapdiensten...wij hebben een wakkere wacht aan de locatie tegenover ons gebouw