December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..wat leuk dat Estelle dat gaat begrijpen! :D
    De peesontsteking komt van de hormonen van de zwangerschap..loop er al 9 maand mee.. :(
    En leuk dat Jurgen fotografeerd!

Judith..leuk nummer hè.. :)
    Mika groeit er helemaal mee op..heb 2 cd's met kinderliedjes..
    1 van woezel en pip en 1 van sesamstraat..maar heb ze er ooit 1 keer in gehad..
    In de auto altijd slamfm aan en anders een cdtje met dat soort muziek..hij vindt t geweldig.. :)

En lekker gezellig samen wat drinken..!
    Hier ligt ie nog te pitten..

2. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Mika nog steeds te pitten?
    slaap van vanmorgen inhalen zeker ;)

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ja ik denk t...die slaapkop..
    ach ik hoef m ook niet wakker te maken..hoef nergens heen..t is toch petweer.. :)

ben aan t surfen.. :)

4. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    surfse verder...ik moet werken!
    fijne dag allemaal nog!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    werkse.. ;)

ik ga effe een bakje thee erbij pakken..

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben ik ook weer effies!

Vanmorgen kwam mijn zusje dus. Bleek dat we allebei appeltaart hadden gebakken. Dus zij een stukje van mij en ik van haar geproefd ha ha!
    Roos (nichtje) stapte gezellig door het huis en was lekker ondeugend. Toen Senna wakker was ging ze heel lief een kusje geven om vervolgens met een blokje tegen zijn hoofd te slan. Ging helemaal niet zo hard, maar Senna brullen joh! Hij is goed in drama!

Bij fysio geweest en ze was best tevreden. Ontwikkeling ziet er in de basis prima uit, maar er zijn wat puntjes waar ik op moet/kan letten. Eigenlijk dus de afwerking.
    Hij mag het liefst niet meer zittend op de grond spelen, tenzij hij echt zelf is gaan zitten. Verder het liefst een groot speelkleed aanschaffen zodat hij niet wegglijdt bij het gaan leren zitten en kruipen en nog een oefening mee gekregen. Ze wil hem met 12 maanden nog eens zien. Nou, ik vind het prima hoor.

Net nog boodschappen gedaan en nu ligt Senna lekker te knorren zonder te hebben gehuild!
    Heb alles al gedweild beneden, heerlijk. Hoef ik morgen niet zo veel te doen aan het huishouden!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, ik doe mee met een bakkie thee!

Loessie, werkse maar weer! Lijkt me trouwens echt heel vervelend om tijdens het wandelen met hond en kind in een bui terecht te komen.

Ik ben vanmorgen op de fiets naar Fysio gegaan en gelukkig is het niet gaan regenen. Het is me ook nog eens helemaal zelf gelukt met de buggy aan de fiets!

Rozijntjes krijgt Senna nog niet. Hier alleen fruit, nijntje koekje/rijstwafeltje asl tussendoortjes.
    En stukjes ontbijtkoek? Iemand enig idee wanneer je dat mag gaan geven? Denk zelf vanaf 1 jaar of zoiets...

Dee, hier ook een man die gek is van fotograferen! Vooral natuur/dieren en macro foto's en natuurlijk van Senna. Hij maakt ook wel een beetje artistieke foto's. Senna kan ook klappen in zijn handjes en oet het dan ook bij het liedje. Handjes op je hoofdje is dan weer heel moeilijk, maar wel helemaal te gek als mama het doet.

8. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik probeer weer een beetje bij te lezen en mee te schrijven !

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja leuk! Hoe is het met jullie?

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    zo ben er weer...
    begon er eentje boven te brullen.. :)
    die ligt nu weer tevreden met fruithapje op in de box..

olga..gezellige morgen gehad!leuk!
    en fijn dat de fysio het goed vind gaan!
    Buggy aan de fiets? ik vond t doodeng..dus heb de buggydrager er weer af laten halen.. :oops:
    Ontbijtkoek..ik denk ook vanaf een jaar wel hoor..
    volgens mij nu al wel.. :rolleyes:

Lisette..gezellig! :D

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, het is wel even wennen met de buggy aan de fiets. Maar nu krijg ik hem er goed stevig op en valt het wiebelen best mee hoor!

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..welke buggy hebben jullie?
    wij hebben de maclaren quest mod..die is ik geloof 5,2 kilo..of zoiets.. :rolleyes:

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb een chicco, maar geen idee hoeveel die weegt. Toch ook best nog wel zwaar hoor.

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, ik ging een bakkie thee maken, zo terug!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    aha..dat zat ik me net te bedenken dat je die had.. ;)
    ach ja..weet je ik vond t maar niks..dat gewiebel..en hoe vaak heb ik dat ding nodig op de fiets..dan kan ik ook gaan lopen..woon 10/15min van de stad lopend af.. ;)

enne hier is de thee bijna op..ga ook nog een nieuw bakje pakken..

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lekker dat de stad zo dichtbij is voor je. Ik loop ongeveer 25 minuten naar de stad en op de fiets ben ik er in hooguit 10 minuten denk ik. Maar ik vind fietsen gewoon lekker, dus ben erg blij dat dat nu weer kan!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    oh das ook nog best dichtbij.. ;)
    ik vind fietsen ook leuk...mika vindt t ook leuk.das ook belangrijk.. :)
    we doen nog wel eens boodschappen op de fiets..maar dat is helemaal schandalig..want de supermarkten zitten hier net 500m vanaf.. :)

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. hier ook pet weer.. getsie.. en i.p.v. thee heb ik koffie.

Olga.. hoezo mag Senna niet zitten terwijl hij het zelf wel doet? Hier ook een groot kleed i.v.m. wegglijden en binnen een week kon ze kruipen! Fijn dat het verder goed was bij de fysio.. Moest erg lachen om het blokje verhaal van je nichtje.. Enne was de appeltaart lekker?

Lisette.. hallo..

Ontbijtkoek zit toch vrij vee suiker in voor de kleintjes..

Buggy op de fiets.. hier een no no.. durf het niet.

Hier ook boodschappen doen op de fiets.. krijg op de fiets meer boodschappen mee. En de supermarkt zit om de hoek :) en buggy niet nodig want binnen 5 minuten in het centrum.

Esmee wil niet slapen.. gaat steeds staan in bed.. had weer een beetje moet na het 2 uur durende slaapje van vanmorgen.. helaas.

Ik ga even lampjes aan doen in huis.. het wordt gewoon donker :(

Ik zat net op www.lobbes.nl te kijken en daar heb je echt heel leuk speelgoed voor weinig geld. Ik zit er aan te denken om voor Sinterklaas toch wat kleinigheidjes te kopen... vind ik wel leuk :D

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..wat een petweer hè.. :(
    Esmee niet aan t slapen..ach ja wat wil je ook..waarom gaan liggen als je kan staan..? :)
    Lampjes hoeven hier nog niet aan..heb zoveel ramen. ;)
    Die site ga ik ook effe bekijken...
    sinterklaas doen we dit jaar nog niet aan..nog gewoon met kerst..
    en opvolgende jaren maar even bekijken wat we doen..omdat Mika van 5dec is hè.. :rolleyes:

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, beetje lastig uit te leggen, maar het heeft te maken met een bepaalde zijwaartse beweging die hij zelf moet leren maken. Verder is het belangrijk dat hij beide kanten even goed leert gebruiken. Ik zie het niet zo erg hoor, maar als de fysio het uitlegt snap ik het wel. Ik ga er echt niet extreem op letten. Maar kan er wel een beetje rekening mee houden.
    Jij woont lekker dicht in het centrum! Hier ook een winkelcentrum om de hoek, das wel makkelijk met de boodschappen!
    Ga even op die site koekeloeren!

Deel Deze Pagina