Volgens mij krijgen wij daar ook altijd een folder van op mijn werk zo rond deze tijd. Echt voor de Sint aankopen he. Zal hem op mijn werk wel eens doorneuzen.
ik zit al met smart te wachten op de makro folder..hebben ze ook vaak goeie aanbiedingen qua speelgoed..
Ik ben nu ook kop thee voor mezelf aan het zetten wnat ik heb keihard gewerkt. Heel de keuken blinkt nu! Jay zit ana de fles en die gaat zo spelen en ik heb liever dat ze ff een oogje dicht doet. Ga ff mn glas thee erbij pakken met heerlijke pepernoten!
Juffie, lekker pepernoten! Wil ik ook hebben, maar is niet goed he....Ik heb gewoon een kaal kopje thee.
Ik ga Senna uit bed plukken, hij slaapt al twee uurtjes! Joepie de poepie! Vanmorgen ook al krap aan een uurtje.
*zwaait even* ga vanaaf bijlezen... ik had gesolliciteerd op een interne functie bij ons...echt een enorme stap voorwaarts en had eigenlijk niet verwacht kans te maken....wat schetst de verbazing..ik werd vanmiddag gebeld met een uitnodiging voor een gesprek...vindt het echt super geweldig...hopen dat ik een goed gesprek afleg (3 okt pas hoor)
Juffie..meid goed luchten hoor..alles lekker even openzetten.. dan zal t vast wel goed komen.. Johanna..wat spannend! Dee..leuk hoor..echt een verjaardagsfeestje! Hier zal t wel alleen mijn familie worden die komt..dus niet echt uitgebreid.. Vindt t ook moeilijk hoor..ze hebben t nu toch nog niet in de gaten met cadeautjes.. En wat mijn verjaardag betreft..ik sla m altijd over..ze komen even een bakje koffie halen..en gaan dan weer..vind er niks aan..
ZwaaiZwaai! @Essebes: jeetje, wat een schrik! Ik zou denk ik helemaal gek worden. Gelukkig gaat het alweer wat beter. Lekker veel knuffelen met je meisje! @Jufffie: ramen open en luchten dat huis! Leuk dat je een nieuwe keuken hebt trouwens. Lijkt me heerlijk.
Hier alles goed. Ben weer beetje uit m'n dip. Gisteren is mijn broertje afgestudeerd (Bedrijfskunde). Ben zoooo trots! Hij heeft ons allemaal mee uit eten genomen. Heerlijk! En Hannah was zo zoet in het restaurant. Eerst lekker lachen in de kindersteol aan tafel, en na de fles in de kinderwagen gaan slapen. Kreeg trouwens vandaag de schrik van mijn leven toen Hannah vandaag bijna uit het Bobike-stoeltje viel. Die sluiting schoot opeens open en Hannah hing helemaal scheef. Ik remde meteen van de schrik, waardoor een andere fietser op mij knalde. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen, maar ik maak me toch zorgen over de veiligheid van dat stoeltje... Gaan jullie trouwens nog shoppen op de mazzeldagen? Ik ga denk ik een winterslaapzak met mouwen halen. Misschien nog wat rompers maat 86/92 (alvast voor de voorraad) en wat kleertjes.
Misskeita..das zeker schrikken zeg! shoppen op de mazzeldagen? ehm..weet t nog niet..misschien.. Ik ben op die lobbes site aan t neuzen..leuk! heeft er al iemand eens besteld?
***KABOEM*** zo ik zit op de bank pfff wat een daggie maar goed heel het huissie is weer schoon en aan kant, alle was is weg en de box is ook uit de kamer... Ik gebruikte hem voornamelijk nog als opslag voor lot haar speelgoed, dus hop eruit met dat ding, wat scheelt dat weer lekker in de ruimte zeg! Nu ga ik eens even bijlezen *** Nestelt zich lekker op de bank voor de tv met de laptop en wat te drinken, snoepen is er niet bij , slecht voor de lijn dus helaas ook niets in huis, had er nu wel zin in gehad.***
vinkook, alles gaat zo snel ineens! en knap van het slapne, wat een heerlijk gevoel dan he! ik ben aan het bijlezen
half 8 al chips op? foei! hier ligt dochterlief gewassen en gestreken onder de wol...ze zit echt in een fase dat ze het liefst in haar eigen bedje slaapt en bij mama is...bij de oppas ging het verder goed maar ze heeft maar 2,3kwartier geslapen dus kind was best stuk. daarna lekker met de (oppas)hond gewandeld dus nu kan ik ook voor de buis met toppie op schoot.
es, schrikken! gaat het weer een beetje beter met liv? knufje johana, niels slaapt bij de oppas juist extreem lang! heeft vandaag 2 3/4 uur geslapen en vanmiddag 1 3/4 uur! dat hebben we hier thuis lang niet gehad. misschien is het daar een stuk stiller? k heb geen idee wat het nou is, maar lekker is het wel! rest, bye bye! ik moet nog ff voor school ah werk. (blegh)
sanneke normaal slaapt daan bij de oppas ook veel langer hoor...soms wel 2of 3u...terwijl dat hier hooguit 1,5u is....maar het is iets van de laatste week...tis een fase denk ik
Kan iemand mij helpen met een nieuwe banner? Ik wil zo graag mijn zwangerschap, maar ook Lynn erbij en ik weet niet hoe het moet. Ik heb alles al geprobeerd, maar het wil niet lukken. Liefs mij