nelly wat vervelend meid....knuff... euhm danielle reageert eigenlijk op vanalles...op haar naam, liedjes (gaat ze in de handjes klappen) nee of euheuh luisterd ze naar...als ik poes zeg zoekt ze de poes op methaar ogen...het zelfde bij papa...of mama...euhm nog wel meer maar schiet me zo niet te binnen.
Sam..shirtje vind ik wel een heel leuk idee..tja en anders..ehm. moeilijk....gewoon nog niet zeggen.. Amber..oei lastig meid..ik zou voor de zekerheid even een gehoortest aanvragen..loop je niet nog bij de kno arts? daar misschien even vragen? Mika reageert overal op... Ik zat vroeger zelf ook altijd met de oren..ook vanaf kleins af aan.. En mijn gehoor is aan 1 kant ook minder..maar niet schrikbarend veel..
Thnx Miep en Johana Binnenkort moeten we idd weer naar de KNO arts daar toch maar eens vragen dan. Klappen en zwaaien doet Jesse ook maar alleen als ie ons dat ziet doen.
Miep ik denk inderdaad dat ik nog maar even mond (probeer) te houden en dat shirtje ga bestellen bij simply colors. Ik ga nu lekker naar bed. Tot morgen. (morgen mijn laatste vakantiedag)
@Amber: als je twijfels hebt over zijn gehoor, zou ik gewoon even naar de huisarts gaan. Onze CB-arts heeft er juist op aangedrongen bij zulke vermoedens direct aan de bel te trekken, idd omdat nu de basis voor spraak al ontwikkelt. En met al die oorontstekingen weet je het maar nooit. Ik zou het er niet bij laten zitten in ieder geval. @Sam: mooie banner En leuk, zo'n shirtje! @Johanna: KNUFF!
Hannah heeft weer iets nieuws. Als we haar corrigeren, begint ze hartverscheurend te huilen Tot vandaag barstte ze bij een herhaaldelijk NEE uit in een ongekend lachsalvo (en ging vervolgens vrolijk door met wat ze eigenlijk niet mocht doen). Maar dat lijkt verleden tijd. Nu is NEE ophouden, gaan zitten en het op een brullen zetten. Vind het eigenlijk heel leuk, deze ontwikkeling. Alsof ze dingen wat beter gaat snappen. En na een lekker knuffel is het huilen ook wel weer voorbij
Jaja, eindelijk bijgelezen.... @Britteke: jeetje, dat is schrikken ineens een bloedneus bij Sam. Gelukkig gaat het weer wat beter. Sam is wel een populair mannetje zeg. Ja, heel herkenbaar, die kleintjes die zo graag willen maar niet kunnen. Succes morgen met je examen! @Jufffie: tja, tuurlijk heb ik weer de foto's van Jay gemist... Hoe gaat het nu? Heeft ze weer een beetje een ritme te pakken? Nou en, dat Jayda nog niet zoveel kan! Haar tijd komt nog wel! Geniet lekker van je meisje. Aaaah... Lief aan het zwaaien. Ze worden zich steeds bewuster van zichzelf he! Enne... Beter laat dan nooit... GEFELICITEERD met je 25e verjaardag! Zo te horen ben je lekker verwend. Maar als er iemand is die dat verdient, ben jij het wel. Dikke knuffel. Ach, meissie toch, kijk uit met die agressieve troep voor je keuken. Wel goed luchten he! @Johanna79: al wat meer bekend van die kijkers? Joepie! Binnenkort een sollicitatiegesprek! Spannend. @Essebes: vandaag heb ik eindelijk de doos kleertjes verzonden. Het paste er maar net in. Hihi... Waaaaaah, jeeeeeeees, da's schrikken van Liv. Wow, van de trap af gedonderd. Ik zat met tranen in mijn ogen. Hoe gaat het nu met haar? @Salapio: wat betreft mijn stinkende donkere was heb ik echt alles uit de kast getrokken. Lege trommel op 90 graden met soda, azijn in het wasverzachterbakje, filter en zeepbakje gereinigd, slang minder diep in de buis gehangen, alles wat los en vast zat schoongemaakt, meer zeep gebruikt, minder zeep gebruikt, wasmachinereiniger, extra spoelbeurt, donkere was drie keer wassen. Nope, het helpt allemaal niet. Als ik aan de beurt ben om de teamshirts te wassen, kijk ik mijn mams maar even lief aan. Pannenkoeken mag Mirre toch best proeven? Aaaah, lieve Mirre is zonder protest gaan slapen. Heerlijk! Wat gaat Mirre ineens hard zeg. Kruipen, stappen en klappen. Leuk, leuk, leuk! @Miep en Miep: hihi, weer terug van je logeerpartijtje. En Mika is weer lekker verwend door je ouders. Heerlijk hoor. En da's toch gewoon handig, een maillotje voor een jongen? Lekker warm en hij kan hem zelf niet uittrekken. Nope, wonder boven wonder geen spierpijn gehad van de Leontiens fietstocht. Dikke niet-zo-mopperen-hoor-knuffel voor Mika van Annabel. @MamavEsmee: lekker genoten van de bruiloft. Heerlijk om je te laten gaan, niet? En op zoek naar een nieuwe bank. Leuk! Wij moeten ook nog steeds. Ik dacht ook dat Leontiens Ladiesride voor borstkanker was, maar ik kan het nergens op de site vinden. Aaaaah, wat leuk dat Esmee zelf gaat staan! Wat bedoel je met groene zalf tegen builen? @misskeita: huh? Aangebrand Afrikaans prutje? Het zal mij benieuwen. Hihi... En het idee dat je als moeder tekort schiet doordat je zelf druk bent, dat herken ik ook wel een beetje. Maar het is ook niet niks, vier dagen werken en dan nog een dag studie. Pfff, petje af hoor! Heeeeele dikke knuffel. Lucht maar lekker je hart! Misschien ook wel fijn om de voors en tegens op papier te zetten, zoals Miep en Miep ook al zegt. Stukje duidelijkheid en rust voor jezelf. Volg je gevoel. Gefeliciteerd met je afgestudeerde broertje! Wow, dat was schrikken van dat fietsstoeltje. Gelukkig liep het goed af. Wanneer zijn die mazzeldagen? Jaaaah, Annabel kan ook zo enorm gaan huilen als wij haar iets verbieden met Nee! Geweldig he! @sanneke: ow nee, die buurman van jullie! Grrrr. *geeft Sannekes buurman een flinke trap onder zijn kont* Succes met je "huiswerk". @Lindy: leuk, vakantie! Doe lekker rustig aan he. @olga: plakkerdeplak. Is het allemaal gelukt met de foto's? Hihi, en Senna voor het eerst naar de kinderboerderij. Als ik naar de supermarkt loop, loop ik altijd een stukje om, om maar niet langs die stinkende geitenverzameling te hoeven. Ach, eigenlijk zijn de beestjes wel leuk. Getsie, wat balen van je vriend, dat hij soms moeite heeft om zich in Senna's situatie in te leven. Hoe gaat het nu met Senna? Was het maar bij een moeilijke nacht gebleven? Fijn dat je met je vriend hebt kunnen praten. Hahaha, allebei appeltaart gebakken vanmiddag. Dubbel smullen dus! Fijn dat het bij de fysio toch wel goed was. Peperkoek geven ze hier op het KDV al. Wist ik ook niet... @Sam28: whieieieieie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wanneer ben je uitgerekend? En tuurlijk een nieuwe banner, leuk! Als je niet kan wachten met vertellen, kun je natuurlijk ook zelf een iets op een shirtje strijken. @kreeftje1984: heeej, je bent er ook! Hoe gaat het ermee? @Alieke: spannend, dat pendelen... Ga je donderdag ook pas testen? Volgens je banner zou je vandaag kunnen testen... Ik ben benieuwd! Ah, goed nieuws van het CB. Vervelend van die allergische reactie op de muggenbulten. Scheeeeeeeeeetige foto's! @Gerda: pfff... nog langer wachten voor die rechtzaak. Blegh. Hm. En Nick nog aan het spugen. Hoe gaat het ermee? @augustus: heeej, leuk om je ook weer te "zien"! Hoe gaat het met Rosalie? @DaphneenEstelle: ocharm meisje, van je hobbelschaap gedonderd? Dikke knuffel hoor. Hm. Wazig verhaal van die hyves-foto's. Ik laat ze gewoon staan. Alleen vrienden kunnen alles zien. Zozo, lekker sportief bezig! En Jurgen een bruidsreportage. Ik begrijp wel dat hij daar zenuwachtig voor is. Voor die twee is het de dag van hun leven die vastgelegd wordt. @momhairy: nee he, acute hernia. Pfff, meis dat is echt geen pretje. Heel veel beterschap @loesie22: wat lief, puma-schoentjes van je zusje. Rozijntjes mag denk ik wel, maar ik vind het zelf een beetje eng. @Nannaf: ook al aan de snotterij. Beterschap! @amber1978: Jesse ook weer goedgekeurd bij het CB. Wat een lekker ventje toch. Jahoor, wat een hork op het CB. Inderdaad ook maar eens bij de KNO arts navragen. @bipat: hallo, hallo! Veel plezier met de halloween voorbereidingen! @Lisette: hooooi! Meelezen valt niet mee. Ik ben ook met een inhaalslag bezig... Hoe gaat het met jullie? @maartjeh: wow, de box al uit de woonkamer. Bij ons blijft die lekker staan. Is wel zo handig dat papa op zijn thuiswerkdag niet iedere keer achter Annabel aan hoeft. Oja, helemaal vergeten te vertellen. Ik heb vandaag de slofjes binnen gekregen! Ze zijn alleen nog een beetje te groot, maar ik ben er hartstikke blij mee. Zoooo superschattig! En Annabel heeft ook haar eerste buil opgelopen waar ik niet bij was. Ik liep naar de auto om al het babyspul in te laden en papa, opa en oma waren nog lekker met Annabel aan het tutten. Hoorde ik buiten ineens een doffe bons en daarna een gebrul! Mijn vader had Annabel geholpen om zelf te gaan zitten op de tafel, maar toen mijn moeder binnenkwam, draaide ze zich iets te snel naar haar toe met als resultaat dat ze met haar voorhoofd keihard op de tafel knalde. Zo zielig... Tranen met tuiten... En die drie grote lummels stonden er maar een beetje bij te kijken. Hihi... Mijn oma krijgt trouwens 6 oktober de uitslag van de punctie en dan horen ze wat ze verder kunnen doen met die kanker in d'r gezicht. Hm.. 't Is wel een beetje veel tekst geworden. En ook een beetje laat... Ik ga mijn bedje opzoeken, weltrusten!
Amber..idd vragen hoor!en anders misschien zelfs de afspraak laten vervroegen als dat lukt! Sam..succes met mond houden.. Misskeita..ahhh wat zielig..dat brullen bij Nee... Nelly..fijn dat je de slofjes binnen hebt! En Annabel zich zeer gedaan..ah..die grote lummels niet opgelet.. dikke knuffel! Goedemorgen.. ik hoor er alweer eentje brabbelen..volgens mij gaat ie z'n schema veranderen..gister ook al.. Misschien tijdelijk omdat ie niet zo lekker is..? Maar ach..daar wennen we ook wel weer aan..
Oja..had gisteravond nog wat leuks gezien.. http://www.speelgoedplezier.nl/Shop/Art ... d4ca7c5a2a of deze.. http://www.wensink.nl/paginas/pw/shop/k ... inderauto1 Dat is een leuk cadeautje voor Mika van opa en oma.. Opa is helemaal gek van mercedes... dus maar eens overleggen..
miss keita; herkenbaar hoor het huilen bij een duidelijke nee! en nu begint evan volop nee te schudden hahahahha dat is echt lachen! iedere vraag die je roept schud hij nee! dus ook als we vragen of hijn 100 euro wil hahahhahahaha gisternavond model geweest bij mijn vriendinnetje in haar kapsalon, koppie is weer netjes! was ook erg nodig handig hoor zo'n vriendin met een kapsalon dan is het of goedkoop of zoals gisteren gewoon gratis Evan is al klaarwakker en ik dus ook hij is enorm vrolijk aan het brabbelen...... dus had ik ff tijd om hier te schrijven!
Morgen, Vandaag heb ik een sollicitatiegesprek en mag gelijk een half dagje meedraaien. Jay gaat weer naar de creche. Sinds gister kan Jay klappen. Zo leuk hahahah! verder huilt ze ook zooooooooo zielig als ik haar iets verbied/corrigeer. En die lipjes van haar. Zo cute! Ik ga een keer foto van maken. Over een week is het suikerfeest en ik heb wat leuks besteld van Tommy voor Jay. Ik zelf ga denk ik een nette jurk halen van zara. Mn ma en ik heben gister lekkere koekjes besteld bij de bakker. @ Miep Ik wil boumy's bestellen. Waar bestel jij ze? Wie gaat er naar mama mazzeldagen? Ik ga wel en ga het volgend ehalen; pyama's winterslaapzakken rompertjes slofjes voetenzak voor de MacLaren sokken/maillot En ik weet zeker dat ik met meer dingen aankom. Ik ga nu snel alles opruimen van hier...
Dames ik zit met een DILLEMA! Jayda heeft nu 2 jassen 1 van esprit en 1 van name it. Nooit gedragen en hangen netjes in de kast! Nu heb ik een supergave jas egvonden van Burberry en die wil ik hebben. Alleen heeft Jayda nu 2 jassen en dan wordt deze de derde. Ik vind het een beetje te veel maar wil heeeeeeeeeeel graag die van Burberry. Wat moet ik doen?
Goeiemorgen meiden! Ik heb even geen tijd om te reageren sorry Heb hier een verselijke pittige tante. Als ze iets doet wat niet mag en ik zeg nee dan gaat ze lachen en dan til ik haar daar vandaan en dan word ze toch boos! Niet normaal.. expres in me gezicht slaan, haren trekken en keihard gillen/brullen Dus ben druk haar in de gaten aan het houden, ik schrik er helemaal van! Ik dacht is dit mijn dochter?! Heb gisteren getest, sorry kon het niet laten. Hij is negatief. Ik hoorde dat donderdag alsnog kans is omdat het hcg gehalte met 2dagen verdubbelt maar ik ga tot zaterdag wachten. Ik heb de afgelopen dagen zo vreselijke vieze afscheiding. Gister was ik aan het werk en ik voelde wat tussen me benen lopen, ik dacht dat ik ongi was geworden. Leek wel of ik in me broek stond te piesen! Het was 1 kliederboel met alleen maar witte afscheiding (sorry voor het vieze) en hoorde van meerdere vrouwen die dat ook hadden in de zwangerschap, dus nog een beeeetje hoop, ookal is het wel een beetje weg
Miep.. makro is i.d. ook erg leuk! en leuke loopauto's hoor! Johanna.. spannend dat je op gesprek mag komen.. Stoer dat je toch gereageerd hebt! Dee.. die pop in je album is i.d. erg lief.. waar kun je die kopen? En huilen bij het kdv.. niet leuk weg gaan dan.. oei weekendje sevilla.. veel plezier.. Verjaardag.. hier ook niet dol op die van mij zelf of die van mijn vriend.. ik loop me de hele avond rot.. heb een grote zooi in huis .. Ik ben altijd blij als de visite weer weg is.. erg he! Esmee haar verjaardag zal ook wel een drukke bedoeling worden. Juffie.. ik zou lekker gaan luchten in huis.. amoniak is erg schadelijk! Schoonmaakazijn werkt voor de volgende keer ook prima! En een jassen dilemma.. ik heb er maar 1 voor Esmee.. meer als genoeg. Ik zou de burbbery jas laten en wat leuks voor je zelf of je man kopen! Misskeita.. Gefeliciteerd met je broerte.. en hannah lekker geslapen in het restaurant.. wat een dotje is het ook. Mama mazzeldagen.. ik zit er aan te denken om een combisleeper te halen..iemand ervaringen? Of anders een aantal slaapzakken met langemouwen.. ik vind ze nog best prijzig anders. Badring.. Esmee gaat staan in haar tummy.. het badje is hier helemaal geen succes.. nou had ik op internet een badring gezien.. kan deze ook in het babybadje? Leek me ook makkelijk om haar te douchen. Lobbes.. heeft leuk spul he! Een ton met houten bouwblokken 90 stuks... 5,99 bij de intertoys een ton met houten bouwblokken 100 stuks 17,99 vind blokken erg leuk! Ze hebben er zowiezo leuk houten speelgoed! Ook muziekinstrumenten.. * salapio ik heb het gevonden* Maartjeh.. rustig meid.. ik voelde de plof hier nog hahaha.. druk geweest meid? Vind de box nog wel makkelijk i.v.m. de honden. Hoe is het verder? Sanneke.. werkse meid! Sam en Amber..wat een toeval.. precies de goede banner gemaakt! Nelly.. hebben wij het zelfde kindje? Succes meid en een dikke knuf natuurlijk! arnikindzalm ( groenezalf van vroeger) Tegen bulten en stoten. Spannend.. nu wachten tot de 6e oktober. Amber.. esmee reageerd op haar naam, nee, liedjes, klappen, zwaaien,, ik zou naar de ha gaan! Sam.. bijna weer aan het werk! Leuke vakantie gehad? Rainbowbabies leveren erg snel hooguit 4 dagen.. Bipat.. hier nog geen neeschudder maar dat lijkt me i.d. erg grappig.. Alieke.. vreemde afscheiding..mmm eigenlijk nooit zo op gelet. Vervelend die onzekerheid.. je had al ongi moeten zijn? Esmee was vanmorgen al erg vroeg.. 7.00uur *gaap* Na een half uurtje slapen van 9.00-9.30 zit ze nu al weer de honden te terroriseren.. ik vind dit zo'n vermoeiende periode.. ik kom nergens aan toe.. Heb al in geen dagen mijn haren fatsoenlijk gedaan! ( doe het altijd met de stijltang) Heb nu maar een staart in. Gelukkig is ze wel redelijk vrolijk.. maar ze vraagt enorm veel aandacht.. Ik ga nu de honden uitlaten.. ook nog geen tijd voor gehad en dan daarna naar de babydump.. ga toch een badring halen denk ik.. Misschien nog wat leuks te spelen voor haar. Misschien tot later..
MamavanEsmee; Ja ik hoor allang ongi te worden Ik begrijp precies wat je bedoelt met dat aandacht vragen van de kids. Ze proberen (tenminste merk ik wel met lois) hun zin te krijgen en te drammen. Ik ga altijd douchen als loïs op bed ligt, zoals nu. Zit ik hier aangekleed en opgetut en loïs slaapt nog lekker
Goedemorgen dames, Jeetje een aantal meiden hebben weer flink hun best gedaan met een update en reakties zeg! Ben zo benieuwd hoe het met Liv en Esther is. Hoop dat ze beiden van de schrik bekomen zijn. Juffie, is het nog goed gekomen met de ammonia lucht in je huis? Succes met sollicitatie; lekker dat je zo snel terecht kan en ook al mee mag draaien! Nee schudden doet Senna al heel lang, vind hij erg leuk. Reaktie van Senna op NEE wanneer hij b.v. de bladeren van de plant wil trekken is lachen en gewoon doorgaan. Dus ik zet hem steeds weer ergens anders neer n als die kleine dondersteen er weer heen gaat, kijkt hij me al lachend aan....boefje! Alieke, nog steeds spannend dus! Succes met je kleine driftkikker! Judith, lekker aan de wandel en shopse bij de babydump. Ja, de kindjes zijn nu erg op onderzoek uit en ik vind dat ook erg vermoeiend hoor! Juffie, heb je van 1 jasje niet nog het bonnetje, dat je kan proberen die terug te brengen? En anders....ik zou hem dan toch maar niet kopen. (wil je misschien niet horen) Welke Mazzeldagen bedoelen jullie steeds? Die bij de prenatal zijn inderdaad op 2e maandag, maar dan werk ik altijd.... Sam, wat een lieve nieuwe banner! Amber, ik vind het super goed dat je Jesse zo goed observeert en als jij het idee hebt dat hij mogelijk een verminderd gehoor heeft zou ik zeker even naar de HA gaan of alvast eerder een afspraak bij de KNO maken. Moedergevoel zit er zelden naast. In dit geval zou dat niet zo heel erg zijn natuurlijk. Maar goed, dan maar een keer voor niets naar de arts toch. Je hebt ook al twee kinderen en hebt dus echt wel wat ervaring.
Nelly, pfff Annabel ook al in haar mopperdagen.... vermoeiend al dat gehuil in de avond. Dat zijn uurtjes die je dan eigenlijk even voor jezelf kan hebben. Maartjeh, jij hebt gisteren even ingehaald waar je van de week ging zin in had! Goed bezig zeg! We hebben al een tijdje niks van Iloon gehoord volgens mij?
@ Miep: woow een zakkie chips op gegeten, was wel ff jaloers op je gisteraaf hoor! Dat wil ik ook wel jamjam, smikkel Ojee, veranderde schema`s bij jou en mika? Voelt hij zich al wat beter?Leuk zeg die links die je liet zien!haha ben benieuwd wel cadeautje hij krijgt! @bipat: dat is wel handig zeg zo`n kapster vriendinnetje, eigenlijk zijn we nu wel benieuwd naar je kapsel!! @Salapio: Mirre maakt dus met recht een sprong in de ontwikkeling..Super zeg! @ Sam; had ik je al gefeliciteerd?Ik weet het niet meer , maar van harte meid , wat ontzettend leuk zeg en ik zie dat je banner ook helemaal geluk is! Ik vind het idee van het shirtje ook wel heel leuk! En vandaag je laatste vakantiedag, nog ff genieten dus! @Johanna: Het heeft ook wel wat toch dat je meissie bij jou beter slaapt dan bij de oppas? Ik las nog iets over een sollicitatie, spannend zeg! @ Es:ik had op je hyves al gereageerd op je blog van liv, echt schrikken zeg, hoe is het nu? @ Amber:haha wel goed gegokt met de banner van sam! Lot reageert op echt alles wat maar geluid maakt. Hopelijk kom je meer te weten bij de kno arts als je er heen moet. wel super hoor dat je dat zo opmekrt bij hem! @Sanneke; heb je nog veel werk gedaan gisteraaf? @Nelly: Gooi het er maar lekker uit hoor meis, hoe is het nu?Heeft ze nog wel wat geslapen? Was je nog bij de zeeman geweest, ben wel benieuwd! En de slofjes binnen,leuk zeg! Aa arme annabel , een buil op der hoofdje!( gos maakt ik net ff een typ fout ipv annabel had ik annebal , schaam schaam sorry!) @ Misskeita: een kleine drama Queen dus als je iets verbied, hier ook en dan gaan de lipjes echt zo zielig , hihi kan er soms ook wel beetje om lachen want gauw wat afleiding met een ander speeltje en ze speelt vrolijk weer verder. @ britteke: zo dat is schrikken zeg die bloedneus! Hoe is het nu? @ Juffie: nog van harte gefeliciteerd meid met je 25 ste verjaardag!Heb je de geur nog uit de keuken kunnen krijgen? Volgen smij ben je lekker verwend met je verjaardag! Je ver dient het meis!succes met je sollicitatie vandaag en Jayda lekker naar de creche! Mama mazzeldagen wil ik ook zeker even heen, heb eigenlijk ook wel een behoorlijk lijstje wat we nog moeten hebben. Koop gewoon de derde jas er ook bij, mocht je er eentje niet gebruiken dan kan je die altijd weer doorverkopen toch?En soms is een reserve jas wel super makkelijk! @ Judith: sorry dat je de plof nog voelde ! haha kleine aardbeving veroorzaakt dus! Ik zei toch al dat ik druk was met afvallen hahah Ja onze woonkamer is niet zo groot , en ik had de box al dik 2 weken niet meer gebruikt, dus bedacht me ineens dat ik hem er ook wel uit kon gooien.. De honden terroriseert ze toch wel..scheelt behoorlijk in de ruimte en mocht ik mijn handen ff vrij willen hebben dan kan ik haar nog in de jumperoo zetten.. Lekker shoppen bij de baby dump dat is wel leuk! Ik kan je niet verder helpen met je vraag over de badring , hier hebben we geen bad, ja lot der babybadje waar ze zich nog heerlijk in kan vermaken! Rot is dat soms ha, als je niet aan je zelf toe komt? @ Alieke: Pittig meisje heb jij dus!Balen dat de test negatief was zeg!dat van de afscheiding zou ik zo ook niet weten!! Hopelijk heeft het nog wel wat te betekenen! @ Dee:ach gos , dat je kleine meid zo mee ging huilen met dat andere meisje! Wel leuk dat ze zo weinig schelen en lekker kunnen spelen! Heerlijk dat zwijmelen over de kleintjes ha? @ Olga, heel herkenbaar dat van het wegzetten en dan met een lachje er weer naar toe gaan! Hier nog zo een, dan zet ik haar aan de andere kant van de kamer neer, dan kijkt ze ff mijn kant op en dan zoeffffffff zit ze weer precies daar waar ze niet wezen mocht..Boefje
hehe zo ben geloof ik helemaal bij! lot sliep vanochtend tot kwart voor 8, heerlijk zeg! Ze zat zo lekker te babbelen daarna tegen haar knuffels!lekker genieten is dat. Kleden jullie trouwens eerst je kindje aan en dan de fles of eerst de fles en dan aankleden enzo? Voor vandaag staat er hier weinig op het programma, stofzuigen en dweilen heb ik al gedaan daarna ging ik snel boven wat pakken, denderen de honden met hun zandpootjes de kamer weer in, oei heb ff staan *** *** ***. Lot zat ondertussen ook al te mopperen dat ze spelen wou hihi, ff chaos dus.. Vanmiddag ff boodschapjes halen en naar de sportschool, kijken of ze een leuke les voor me hebben dan kan ik me inschrijven..