salapio...lekker toch, dat Mirre al bijna 2 uurtjes ligt te slapen? Nicky slaapt nu net anderhalf uur! ligt ook nog te slapen...Heerlijk!
Ja heerlijk vind ik het en vooral omdat ze zo lekker vrolijk is dan smiddags. Mn lieve meisje! (Mirre is echt zo lief en leuk en geweldig en fantastisch ... ik word helemaal dol van liefde )
Dat lijkt me het lastigste aan KDV, ik bel mn moeder 1-2x tijdens haar oppasmiddag (inmiddels is mn moeder me voor en stuurt me sms-updates) en mn schoonmoeder maar 1x (en die is eigenlijk nooit bereikbaar, niet van het mobiele tijdperk ). Mn man bel ik ook vaak. Maar ze zien je aankomen op het KDV . Is trouwens geen controleren hoor, ik mis Mirre dan gewoon en wil leuke verhalen horen
hier ook een oppasboekje.... voor beide oma's een apart boekje, want ze kunnen niet zo goed met elkaar overweg... bellen doe ik vrijwel nooit als iemand oppast...mijn mannetje wel! die belt dan wel 2 x in een uurtje hoe het gaat naar de oppasoma's! soms is hij bezorgder dan dat ik ben ( hhmm...bezorgder...is dat wel goed geschreven zo?! ik kijk er zo raar tegenaan )
Goedemiddag dames Ik heb alles terug gelezen , maar reageren even geen tijd ,mijn man is een paar dagen weg door omstandigheden , wat ik dus echtr niet leuk vind en hij ook niet maar er zijn dingen die geregeld moeten worden. Als alles rond is , is hij er vrijdag weer. Maar wel druk met Nick en 3 honden , Maar mijn moeder komt langs om te helpen anders zou ik het allemaal niet aan kunnen en nu maar hopen dat ik geen slechte dag er bij de komende dagen. Hij heeft al 2 keer gebeld en is nog maar 2 uur weg lief he. Met Nick gaat het iets beter gelukkiheeft niet meer overgegeven. Hij weegt nu trouwens 11,5 kilo en is 80 cm grote jongen he. Ik heb afgelopen weekend dus ook voor het eerste keer kleding gekocht maatje 92 wel raar hoor bij sommige winkels valt het al onder de peuter afdeling. Nou ik spreek jullie later wel weer fijne dag allemaal Groetjes Gerda
Gerda, vervelend dat je mannetje weg is en vrijdag pas terug komt! wel lief dat hij al 2 x gebeld heeft! fijn dat Nick niet meer overgeeft... en wat een grote knul heb je toch! leuk hoor...
oo ik kom ff langs wippen voor raad hoor dames dillemma dillemma Ik heb op Mp een leuke kinderwagen gezien . We hebben er nu ook 1 die goed bevalt maar ik ben uitgekeken op de kleur.. oo erg ha? PLus deze kan je tzt ombouwen tot duowagen en het kindje kan ook naar je toe kijken wat ik wel heel leuk vind, dat kan bij de onze niet. twijfel twijfel twijfel
maartjeh....hhmmm....moeilijk dilemma ja... uhm, als het financieel geen probleem is zou ik het gewoon doen denk ik uhm, tsja ik weet het eigelijk niet... aan mij heb je niet veel zo he
Gerda, echt vervelend dat je mannetje er vrijdag pas weer is Loesie, ik ben bezorgder ... Ik ben meer bezorgd ... Ehm ... WAAR ZIJN DE JUFFIE'S!? Maartje, hihi ... ik zou nog ff wachten
Mirre eet tomaat: Stukje tomaat naar dr mond, heel vies gezicht trekken, op tafelblad gooien. Stukje tomaat naar dr mond, aanraken met dr lippen, heel vies gezicht trekken, op tafelblad gooien. Stukje tomaat naar dr mond, even in mond doen, uit dr mond halen, heel vies gezicht trekken, op tafelblad gooien. Ongeveer 9 keer herhalen en uiteindelijk 4 stukjes met smaak op eten.
wauw * Go Mirre* Grote meid aan de tomaat....! Hier Nicky net uit bed gehaald nu effe samen met de hond het park in ( hoop dat ik niet WEER en bui op m'n kop krijg ) en dan effe bakkie doen bij mijn vader....( zit de hele week alleen he ) en idd....Juffie's help met bezorgder en meer bezorgd!
Bipat leker de haren weer kort! Juffie..succes bij je sollicitatie! En hier kun je boumys bestellen.. http://www.boumy.nl/order.asp Die jas..gewoon bestellen..nooit weg een extra jas! Mazzeldagen..weet ik nog niet of ik heen ga Dee wat geinig dat Estelle samen met dat andere kindje ging huilen! En straks gewoon genieten van je uitje! Komt vast wel goed hoor! Alieke..spannend meid! Ik duim! Lobbes..ga ik nog wel wat bestellen..ben elke keer even aan t neuzen..staat zoveel op.. Judith..lastig is dat hè..nergens aan toe komen.. Hier ook meer als anders.. En nog effe goed geslaagd! Leuk! Heb je de kinderwagen niet meer? Gebruikte je m niet meer dan? En pak die kerel van je maar aan hoor! Laat t m maar even voelen..kan geen kwaad! Ga je ook wel eens shoppen of zo alleen zodat Esmee bij paps thuis blijft bijv? Maartjeh..hier gaat t zo : als Mika wakker wordt maak ik gelijk het bad klaar.. Meteen in bad en schone outfit aan..Dan naar beneden papje maken en bordje pap geven.. Dan kan ie met een volle buik spelen in de box.. Ik ben dan al gedoucht en aangekleed..doe dat altijd om 6 uur al En nog wat gevonden bij de sportschool? Salapio..je hebt wel gelijk hoor..wat de verjaardag betreft..t is zo overweldigend voor de kids.. Gelukkig zal er hier niet veel visite komen.. Hoe was t bij de huisarts? Nelly..4 zoons? Oei dan kan je nog effe.. En vooral als er nog meiden tussendoor komen.. Loessie..hoop dat je vandaag nog effe de kans krijgt om bij te tanken meid..dikke knuff! Gerda wat vervelend dat je man weg is..hoop dat ie snel weer terug is! En fijn dat je mams komt helpen! Gelukkig gaat t met nick beter!
Tja..ehm...klinkt wel goed..je kunt er altijd gaan kijken of t ook echt wat is? en wat voor type wagen is t?
Salapio...tomaat...mmmm...dat ze t opeet.. loessie..veel plezier bij je paps Hier weer een huilebalkje in de box..
Jeeeej! Volgens de buienrader geen regen ... wij gaan lekker fietsen naar de stad, ik ga lekker roll bloed laten prikken, dan naar de HA en dan lekker koffie drinken in cafeetje en dan hup naar huis
salapio...have fun.. ik weet nog niet of ik wegga.. Mika is best uit z'n doen..dus misschien leg ik m ook wel in bed..
Hallo kwebbelkonten, jullie denken dat ik niks te doen heb zeker met al dat terug lezen Loïs zit Elmo te kijken voor de tv, ze is niet zo lekker. Lekker rustig aan en met een flesje rovise Anders zit ze eigenlijk nooit voor de tv hoor!
Dee, goed dat je inmiddels alweer wat moed hebt voor jullie uitje naar Sevilla. Eeerste keer je meisje missen is denk ik voor iedereen moeilijk. Gewoon vaak bellen en als je daar eenmaal aan het genieten bent met je man wordt het vast wat makkelijker. Salapio, Mirre lekker geslapen zeg. Ik vind dan ook dat Senna altijd zo vrolijk wakker wordt daarna. En die tomaat heeft ze toch maar mooi op, goed zeg! Succes bij de HA. Nelly, 4 jongens! Wil je over 10 jaar nog wel eens spreken....ha ha. Judith, oei ook een akkefietje met je man. Zoals jij het omschrijft zou ik er ook wel van balen hoor. Misschien heeft hij een heel ander idee en zitten jullie even niet op hetzelfde lijntje? Zou er maar eens over gaan praten. Gerda, succes in je eentje met Nick en de honden. En al maatje 92 gekocht voor Nick? Als hij 80 cm is moet hij toch nog wel in maat 86 passen. Maartjeh, als Senna wakker wordt krijgt hij een schone luier, dan naar beneden voor pap en lekker te spelen. Daarna aankleden of soms blijft hij in pyama totdat hij weer geslapen heeft. Senna ligt inmiddels al een half uur op bed, maar ligt nog te mompelen....
Mijn vent zit trouwens ziek thuis met buikgriep....Vanmorgen om half 8 vertrok hij en om 8 uur was hij were thuis. Hij heeft het continu ijskoud en dan weer bloedheet, dus is echt wel ziekjes.