@ Dee : ik zie dat je ondertussen al 8 redenen hebt! Is het nog opgeschoten met de babybijsluiter? @ Salapio: 4 kids? Jeetje, wel gezellig hoor wij waren ook met 4 kids thuis. Hoe was het bij de Ha? Mirre aan de tomaat , haha je beschrijft het heel leuk! @Judith: soms zou je willen dat de hondjes ook hun pootjes konden vegen ha? Je stelt je niet aan hoor meis, ik zou er ook boos om zijn geworden, helemaal als ik hoofdpijn had ofzo. @ Nelly: moet ik hier ff voor je kijken voor het broekje? Kan hem dan zo naar je opsturen, is voor mij ook weer excuus om ff lekker de winkel in te lopen hahah Hopelijk gaat Annabel vanavond beter slapen als je er alleen voor staat! Lot viel altijd tijdens de laatste fles in slaap maar tegenwoordig word ze op de weg naar boven weer wakker, nog een laatste slaperige lieve blik van haar en dan kan ik haar gewoon wakker in haar bedje leggen , volgens mij is de deur nog niet dicht of ze slaapt al weer Wel grappig al die opsta rituelen hier! @ Loesie: knuff voor jou kan me voorstellen dat het dan ff allemaal teveel is.. Kan je vanaaf lekker bijslapen?Droog gebleven tijdens het wandelen? @ misskeita: oei een opstandige klas, succes ermee! Loesie22 en Salapio hadden slaapkopjes vanmiddag! Ik las nog wat over oppasverhalen en aantal keren bellen!Mannetje van loesie22 belt zelf regelmatig naar de oppas. @ Dee krijgt zelfs mails, idd heel leuk om die te bewaren!Is later altijd leuk om terug te lezen! @ Gerda: Jeetje 80 cm alweer en shoppen in maatje 92 , oei dat klinkt al zo groot! Doe je wel rustig aan meis, fijn dat je mams helpt en hopelijk is je mannetje vrijdag weer thuis! @ Miep: jep, ik mag morgen al beginnen op de sportschool en dan waarschijnlijk 2 keer in week en ze hebben lekker kinder opvang dus dat is wel makkelijk! Ik heb je ff gepbt over de kinderwagen maar dat had je al gezien en beantwoord Oei en een klein huilebalkje in de box bij jou? Nog niet veel verbeterd? @ Olga: beterschap voor je mannetje!Das wel rap binnen een half uur weer thuis! @ Alieke: ook beterschap voor Lois, vind ze elmo leuk? Zooo Hier al boodschapjes gedaan, sportschool geweest, mag morgen al mee doen in een les. Plus er is kinderopvang dus dat is wel makkelijk.. Oei vind het wel spannend hoor, rare ik! Lot heeft haar eigen sportschool hier, er ligt iets op de bank wat ze graag wil hebben maar niet mag van mij dus nu komt ze de hele tijd bij me staan en wil het dan pakken maar dan verplaats ik het naar de andere kant van mij , dus zij ook weer daar heen en zo gaat ze heen en weer Hihi Net zat ze heel lief midden in de kamer op haar liga te kauwen, opperste concentratie, zo leuk om te zien ha!
Loessie Inderdaad erg vervelend ik mis mijn man nu ook erg he,, maar we zijn al een ander half jaar bijna de hele dag bij elkaar af en toen een paar uurtjes bij elkaar weg erg he. En mijn man heeft inmiddels al weer een paar keer gebeld. En is het weer goed gebleven ,tijdens de wandeling. Hij moest ook weg kan de reden niet vertellen hier ivm met misschien meelezers. Maar anders had hij het echtniet gedaan. Maartjeh Wel leuk een andere wandelwagen ,volg je gevoel. Ook al de boodschapjes weer in huis. Geen foto gemaakt van het kauwen op de liga Salapio Mirre tomaat eten , leuk ja,,en liefgezicht is dat he ,,, als ze het proberen maar toch niet echt lekker vinden . En lekker bloed geprikt. En koffie gedronken en gefietst. Miep Dikke knuffel voor Mika,,zielig is dat he kan daarheel slecht tegen. Nog weg geweest of lekker thusi gebleven bij Mika. Alieke leuk dat Loís Elma zit te kijken ,,kijkt ze dan ook zo aandachtig. Olga Ik heb een jas gekocht in maat 92 en ook een gekregen vandaag, dus hij heeft er al 2 maar ik heb nog een gezien die haal ik er nog even bij . Er zijn broekjes die hem nog wel passen van maatje 86 maar sommige dingen niet meer ik heb nu 2 truitjes 92 verder nog niets maar er is een begin. En het is voor mij best zwaar de honden en Nick maar ze zijn wel lief voor mij en mijn moeder was er, die is nu net vertrokken. En ligt Senna nog te mompelen. wat senu dat je vriend ziek thuis zit beterschap voor hem. Daphne Wel moeilijk zo'n uitje ,lijkt me ook erg leuk maar ook moeilijk om estelle achter te laten ben benieuwd wat je doet. En wat leuk als je haar weg brengt , en als je haar weer terug op haalt dat ze ander kleding aan heeft. Zo dat was al even een drukke middag de honden zijn uiteglaten , maar moet nog kijken hoe dat vanavond gaat laat Nick absoluut niet alleen in huis, dus is nog even kijken . Verder ga ik denk ik vroeg na bed ,,boven tv kijken .en dan mijn manetje nog even bellen . Nou iedereen alvast een hele fijne avond Groetjes Gerda
Hey meiden, Pff het stink hier een uur in de wind. Ik word Loïs veelste rustig worden en maakte me best zorgen maar geen koorts ect. Ze zat even met me mannetje op de bank en viel in ene in slaap, daar stond ik van te kijken want dat heb ik in geen halfjaar gezien! In ene BLEEEGHHH alllllesss onder! Me mannetje zat ook helemaal onder en de hele bank was wit. Arme meid.. en viel daarna weer in slaap. Ik haar omgekleed en ze had weer praatjes voor 10. Ze ligt nu in bedje en is alweer opgeknapt. Ik denk dat het door de hapjes snijbonen komt, daar zat ze al mee te kokken. Armee meid
Zoo ben er weer, heb 2 weken zonder internet gezeten Zijn er nog leuke dingen gebeurd? Want ga echt niet terug lezen, dan ben ik volgende week nog bezig haha Met ons gaat alles goed. Yaeda kruipt nu en word al een echt dametje! Ze weegt nu 7440 gram en is 66cm lang..ze doet het erg goed! Met rijlessen gaat het ook goed, alleen al 2 keer voor de theorie gezakt. 3 oktober mag ik het voor de 3e keer gaan proberen!
@ dee: jij ook lekker aan de sport dus? Heb je alles al klaar , wanneer vertrek je eigenlijk? En had ze nog hetzelfde shirtje aan? @ Gerda : helaas geen foto gemaakt van het liga kauwen, wel een filmpje maar heb hem nog niet op de compu staan! Ben je lekker aan het bij komen van de drukke middag? @ Alieke: ach gos arm meissie, kan me voorstellen dat het nu stinkt idd Als ze overgeven ruikt het nu ook echt naar dat zure ha? @ Iloon: hey je bent weer terug, rot is dat zonder internet of niet? En Yaeda al lekker gegroeid zo te lezen en al druk bezig met vooruit gaan! Hopleijk haal je het de derde keer , meot toch wel , 3 keer is scheepsrecht toch?
Pfff nou en of! Laat staan die vieze smaak die ze hebben :-# Iloon; Welcome back! :-D Wil snel weer foto's zien van Yaeda 8) Enne echt balen van je theorie, ik zie mezelf ook nog 3x bij dat CBR zitten pff. Ik heb sporten overgeslagen maargoed ook vanwege loïs! Ik ben ook zo moe en heb nergens meer puf voor. Rare krampjes/steekjes voel ik in me buik en ik kan het echt niet plaatsen. Owee als het de zijn! dat zou erg jammer zijn maar geeft wel wat duidelijkheid in iedergeval. Zaterdag ga ik testen inplaats van donderdag
OO ik duim voor je alieke dat het niet ongi steken zijn! Ja vaak als lot overgeeft dan geef ik haar nog wat water ofzo, even die smaak wegspoelen
Olga..beterschap voor je vriend! Maartjeh..oei morgen al beginnen..leuk joh! wat ga je doen? steps of zoiets? Wel handig dat er kinderopvang is! En die Lot..ik zie haar al rond de bank kruipen en springen om t te pakken te krijgen.. Dee..fijn dat je babybijsluiter af is! Wanneer gaan jullie precies weg? En al potjes ingeslagen? Gerda..we zijn thuis gebleven.. zo hè..al in maatje 92..gaat snel hè! Vervelend hoor dat je mannetje weg is..dikke knuf! Alieke..ah die arme Loïs..dikke knuf! hoop dat ze er nu geen last meer van heeft! en mijn vingers duimen hoor.. Iloon..balen van je theorie meid..hoop dat je t de volgende keer wel haalt! en Yaeda lekker gegroeid! Zo..we zijn thuis gebleven..heb macaroni gemaakt.. en met Mika lopen tutten..
Maartjeh, wat ga je doen op de sportschool? Leuk dat je morgen al kan beginnen! Iloon, he daar ben je weer. Zei net vanmorgen nog dat we je lang niet gehoord hadden. Wat is Yaeda nog een klein popje zeg, maar alles gaat in ieder geval goed! Gerda, Alles goed gegaan vanmiddag gelukkig. Kan niet iemand anders de honden vanavond even uitlaten? Alieke, wat sneu voor Lois zeg. Gelukkig verder niet ziek. Senna heeft trouwens vanmiddag niet meer geslapen hoor. Dus alleen vanmorgen twee uurtjes en daarna wakker tot hij naar bed ging. Hij werd wel wat mopperig zo rond etenstijd. Nog even met papa mee in bad geweest. (papa ging voor de tweede keer vandaag, want hij krijgt het maar niet warm. Zelfs in bad ligt hij te rillen) Daarna enorm hyperen op het grote bed in zijn blote kont. Zo heerlijk zeg....dat kleine lichaampje wat alle kanten op rolt en maar ligt te lachen en gek te doen. Net viel hij tijdens de fles in slaap en ben ik mooi nog even een half uurtje zo met hem blijven zitten. Nu ligt hij heerlijk in zijn bedje.
jongens....herstel....meiden wat kletsen jullie veel op een dag alieke arme lois,beetje ziekjes....knuff hoor. en spannend hopelijk komt er geen ongie maar goed nieuws...ik ga voor je duimen gerda wat rot dat je man er niet is...kan me voorstellen dat je hem mist..als je even je 'ei' kwijt moet...pb staat open hoor.. en jee nick al in maatje 92! pff die is groot...vond daan al groot met haar 80/86 salapio wat heb je dat tomatenverhaal leuk omschreven! olga beterschap met je mannetje...hoop dat hij niet te 'zielig' is. daphne leuk dat je met manlief er even tussenuit gaat..en idd moeilijk om je meisje achter te laten..maar je gaat vast enorm genieten..en als je lekker uitgrust thuiskomt is je meisje extra extra lief iloon goed weer van je te horen...vervelend he als je inet eruit ligt. maartjeh lekker sportief dus..goed bezig hoor..handig dat ze zo'n oppas hebben bij de sportschool, ideaal niet teveel spierpijn kweken he? hier vanochtend wezen werken en vanmiddag bij dinnetje geweest haar mams heeft mijn haar gedaan...dus ik kan er weer even tegen. daan was gezellig mee en die heeft lekker gespeeld.
olga: werk ze morgen meis! Genieten is dat dan van je kleintje? Hierheeft lot vandaag maar 3 kwartiertjes geslapen over heel de dag.. ik had haar net in bed toen gign de buurvrouw stofzuigen en dat ging niet zachtjes volgens mij zitten de deuken in de muren dus toen werd lot al gauw weer wakker.. Maar het viel gelukkig de rest van de dag mee met de mopperigheid ( is dat een woord? hihi) MIep: lekker thuisgebleven en macaroni gegeten en getut!Is ook leuk toch? Ik weet niet precies wat ik ga doen, erg ha? eerst een fittest en dan geloof fitness, hij wou een programma voor mij op gaan stellen Moet ( vind ik zelf ) flink wat kilo af dus strak programmaatje hoop ik! En dan 2 keer in de week als het niet te duur is natuurlijk Johanna: ik hoop van neit , de spierpijn , anders kan ik het er vrijdag weer uitzwemmen met babyzwemmen haha Wat handig zeg dat zij je haar heeft gedaan!
Mijn vakantie zit er helaas ook weer op. Morgen moet ik gelijk alweer om kwart over 5 opstaan dus het begint gelijk weer goed. Ik heb morgen sporttoetsen waar zelfverdediging met slaan en schoppen ook bij hoort. Ik vind het nu niet zo fijn dat ze in mijn buik gaan schoppen dus daar zal ik maar even iets van gaan zeggen denk ik.
JOhanna...weer lekker kort koppie! fijn! Maartjeh..oh jee..dat wordt spierpijn.. ik wou dat ik ook alweer lekker kon gaan sporten! heerlijk! Ik heb net de speelgoedgids van intertoys binnen gekregen..ben net zelf een klein kind..
Sam...nee dat zou ik ook niet willen ... misschien zeggen dat je last hebt van je buik? of kun je t al zeggen op je werk?
Ik denk dat ik het maar tegen de leiding op mijn werk ga zeggen, want zoals je weet werk ik bij de politie en werk ik vooral op straat.
Meiden ik voel me weer zo onzeker. Ik ben zo bang dat het fout gaat. Ik heb er geen reden voor hoor, maar ik heb vergeleken met de zwangerschap van Lynn zo weinig symptomen. Ik ben alleen erg moe, maar verder valt het heel erg mee. Ik ben niet misselijk (ook wel fijn hoor), mijn borsten zijn niet super gevoelig, ik ben niet zo erg emotioneel. Noem maar op. Ik weet wel dat het elke dag anders kan zijn en dat ik nog maar 6 weken zwanger ben, maar toch. Sorry dat ik dit bij jullie eruit gooi, maar bij jullie heb ik al een zeker band opgebouwd en jullie weten ook hoe het is. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik hier me hart even lucht.
Meid ik zou t dan ook gewoon vertellen.. en elke zwangerschap kan anders zijn hè.. ik werd pas misselijk bij 9 weken.. Niet te negatief denken hoor! dikke knuff! en hier mag je altijd je hartje luchten..