December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    tuurlijk mag je je hart luchten sam.
    ik (wij allemaal denk ik) snappen je onzekerheid...vergeet niet dat elke zwangerschap anders is...probeer gewoon te vertrouwen op je lichaam...de rest komt vanzelf.
    *knuff*

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0

3. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    @ sam : lucht je hart maar hoor meis , we delen al zoveel maanden zoveel met zijn allen!
    NIet teveel piekeren , ik kan me aansluiten bij de bovenstaande meiden, elke zwangerschap is idd anders..

@ Miep:die gids hadden we van het weekend ook op de mat liggen.manlief had hem als eerste te pakken, ik zei al van wacht nog maar een paar jaar dan ben je pas als laatste aan de beurt met bekijken en dan staat er om heel veel dingen al een rondje ofzo voor op een verlanglijstje haha

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :) :) ja dat weet ik nog..vroeger knipte ik t altijd uit...ook leuk voor paps.. :)
    mist ie in 1 keer z'n xbox advertenties..enz.. :)

5. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    haha dat vond je paps vast niet leuk

wij moesten altijd op schrijven of je naam erbij zetten
    want als we gingen knippen dan bleef er niets van het boek over voor de laatste van de 4 kids

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Joepie! Annabel is klaar met haar rommelavonden. *even afkloppen* Ze is vrijwel meteen in slaap gevallen toen ik haar instopte. Ze draaide zich wel meteen op haar buik en begon te kletsen, maar ze is toch gaan slapen.
    Later heb ik nog even gekeken en toen lag ze met haar hoofd tegen het voeteinde en haar knietjes onder zich getrokken op haar buik. Toch maar even rechtgelegd met een ieniemienie-klein huiltje.

@misskeita: heb je Havo 4 nog een beetje onder de duim kunnen houden?

@loesie22: hoe gaat het nu met jullie hum?
    En nog droog kunnen wandelen?

@gerda79: he, balen dat je man onverwachts weg is. Wel fijn dat je moeder komt helpen. Wat een lieverd dat hij al twee keer gebeld heeft.
    Wow, maatje 92? Da's zeker op de groei of het valt erg klein uit? Maatje 86 zit er toch nog tussen?
    Oooow, ik lees het al. Jasjes koop ik ook altijd een of twee maten te groot. Wat een heerlijk kereltje heb je toch.

@maartjeh: nog zo'n koopverslaafde... Kopen jullie ook een nieuwe auto als de ruitenwisservloeistof op is ofzo? Hihihi...
    Heej, wat lief dat je aanbiedt om dat broekje te halen. Ik ga vrijdag in een ander centrum shoppen en als ik het broekje niet kan vinden, laat ik het je wel weten. Hm... Nu heb je alleen nog even geen shopexcuus...
    Zozo, morgen sportief aan de slag! Zet hem op!

@Salapio: wat een heerlijke omschrijving van die tomaat. Ik kan het me helemaal voorstellen.
    Is je ronde van vanmiddag goed gegaan?

@Miep en Miep: agossie, Mika nog steeds uit zijn hum. Hup, Mika, spring!
    Jaaaaaah, wij knipten ook altijd de plaatjes uit van het speelgoed wat we wilden hebben. Mijn moeder vroeg altijd ook nog de boeken van de buren, omdat mijn broertje en ik anders megaruzie kregen.

@Alieke: beterschap voor Loïs! 't Is maar goed dat ze het eruit heeft gegooid, dan is ze het mooi kwijt. Wel zielig hoor...
    Moe zijn is toch ook een van de symptomen van een zwangerschap? Misschien, misschien... toch?

@olga: beterschap voor je grote mannetje. Wat zijn ze zielig als ze ziek zijn he. Verzorg hem maar goed!

@DaphneenEstelle: pfff... Dan ga je op vakantie en dan moet je ook nog alles dubbel inpakken. Maar geniet er maar lekker van! Je vakantie dan he.
    Jaaaaaaa! NKOTB rulez... In het vorige millennium jah. Hihi... Ik heb er nog een CD-tje van. Jeugdsentiment...

@Iloon: balen dat je geen internet had. Fijn dat Yaeda het goed doet en jammer dat je al twee keer voor je theorie gezakt bent. Drie maal is scheepsrecht, niet? Alvast succes.

@Sam28: poeh, je moet wel erg vroeg opstaan voor je eerste werkdag. Enne zeker wat van zeggen jah, van die sporttoetsen. Ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren... Wel jammer dat je het al zo vroeg aan je leiding "moet" vertellen. Maar liever het zekere voor het onzekere he!
    Die onzekerheid hoort erbij meis, iedere zwangerschap is anders. Geniet er maar lekker van, dat je geen last hebt van vervelende kwaaltjes! Had je trouwens al een afspraak bij de verloskundige?

@oppas: ik bel eigenlijk nooit. Ik heb er alle vertrouwen in en hoor het wel als we de kleine ophalen. En lees de bijzonderheden wel in het dagboekje.

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Maartjeh...Mijn paps keek er niet in..maar ik bedoelde mijn vriend.. ;) :) :) :)
    :) dan moest je bij jullie wel zorgen dat je als eerste t boekje te pakken had.. :)

Nelly..fijn dat Annabel lekker ging slapen! :D

Ik ga zo afsluite...lekker met de intertoys gids naar bed.. :) :) :)

8. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    alieke..spannend voor jou zeg..duim voor je dat je zwanger bent.

sam...zie in je banner dat je zwanger bent..gefeliciteerd meid!

theorie..jaa hoop ook dat 3 keer ook echt scheepsrecht is haha

Yaeda..groeit idd als kool nu...verder genieten we volop van haar,want ze is ons laatste kindje!

9. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames ...lang niet meer hier geweest.

Hier begint het eindelijk rustiger te worden we hebben net met zijn alle de griep gehad, en ik weet nou eigenlijk niet zo goed wat ik ermee moet.
    Bjorn heeft namelijk een hele vervelende roggel, je voelt het echt als je een hand op zijn rugje houd. Eerst maakte ik me niet zo heel erg druk hij had immers de griep dus zal er wel bij horen maar nu duurt het al een week en dat vind ik erg lang.

En nu het leuke nieuws Bjorn is vandaag uit zichzelf gaan zitten \:D/ en we hebben ook nog gemist hoe hij het deed :x mijn man liep de kamer in en vroeg toen hij weer terug de keuken inliep of ik Bjorn zo had neergezet....Neergezet ik heb niets neergezet :( :( dus ik kijken en meneer zat zo mooi op zijn kont te spelen.

Zijn er nog meer kindjes hier die nog maar zo weinig doen? dit is tot nu toe het eenigste behalve dan dat hij zich kan omdraaien, voor de rest doet hij motorisch heel weinig, oja hij kan ook nog klappen in de handjes als je dat voor hem zingt en hij danst erbij in zijn stoeltje (ziet zo schattig uit)
    Hij kan wel al praten: mamma en nee

Voor de rest is het hier heel erg rustig.....volgende week woensdag heb ik mijn laatste examen en dan ben ik eindelijk officieel rij-instrukteur (als ik het haal tnatuurlijk)

ik ben misschien weer zwanger mijn buik is aan het uitzetten tot abnormale grote en mijn borsten geven melk ik kan wel pas volgende week testen maar mijn buik spreekt voor zich ...zie mijn album
    maar ik ga het voor de rest nog nergens melden als alleen hier in het heel erg klein, aangezien het in het verleden nog al een paar keer fout is gegaan

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik ga even uit mijn hoofd reageren.. ben nu op mijn werk dus dames die ik vergeet sorry :oops:

Salapio.. ik lag hier helemaal in een deuk over je tomaten verhaaldje.. Zo herkenbaar.. een zuurgezicht trekken en uiteindelijk het heerlijk opsmikkelen.. Esmee doet dat ook als ik haar stukken eten aanbied. En dan lekker kneden in die vuisjes.. Heerlijk! Hoe was het bij de dokter? En eczeem bij Mirre of viel het mee? * kijkt erg jaloers naar het 2 uur lekker slapende meisje Mirre* Ik snap precies hoe jij je normaal moet voelen!

Maartje.. nou moet je aan de bak! Sportze.. en opvang voor lot bij de sportschool.. dat is handig!

Miep.. ik ga wel eens zonder esmee dingen doen hoor, mijn vriend red zich prima met Esmee maar ik mag altijd opdraven als ze huild..kon er gisteren even niet zo goed tegen. En Mika nog niet in zijn hum? Esmee ook niet :rolleyes: ..

Kelly.. gefeliciteerd met je zwangerschap toch? En wat goed dat hij zelf is gaan zitten :D Ik zou even een afspraakje bij de dokter maken als ik jou was.

Iloon.. 2 weken geen internet.. ik zou gek worden ;) en 3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch? Succes!

nelly.. fijn dat annabel weer lekker gaat slapen s'avonds! Dan heb je zelf ook een fijne afsluiting van de dag!

Misskeita.. heb je de havo 4 leerlingen nog in bedwang kunnen houden? ;)

Alieke.. ach je meisje beetje ziekjes.. hoe is het nu met d'r.

Sam.. hier tot 20 weken nauwlijks gemerkt dat ik zwanger was en daarna :rolleyes: Geniet er van dat je je goed voelt! Wanneer moet je voor het eerst naar de vk? En politieagente.. stoer hoor 8) ik zou het wel vertellen.. hier ook vroeg verteld i.v.m. agressie..

Johanna.. fijne dag gehad zo te lezen.. en een nieuwe coupe! Lekker is dat he!

Esmee was echt helemaal van slag! Ik was blij dat ik in werken mocht en voelde me haast schuldig. Gelukkig ging het bij de oppas mama goed en daar heeft ze zelfs nog een uurtje geslapen. Bij papa ook nog een uurtje geslapen en na de fles van 19.00 weer.. deze mama is helemaal blij!

Zou esmee dan toch in een 'sprong" zitten.. hoop dan maar dat die snel over is..

Intertoys speelgoed gids.. we hebben hem ook! Vond er niet heel veel bijzonders in staan eigenlijk.. Ik ben nog steeds druk opzoek naar het ultieme verjaardagscadeau voor Esmee... ook al krijgt ze er waarschijnlijk maar weinig van mee :rolleyes: .

vanmiddag esmee haar speelgoed uitgezocht.. heb het in een opbergbox van de hema gedaan.. zo'n bal van 50 liter.. tot de rand toe vol :confused: ik wist dat ze veel had.. maar zo veel.. Esmee werd helemaal wild toen ze de bak met speelgoed zag :) heb haar heerlijk laten gaan op de grond.. op een gegeven moment zat ze zowat in de bak haha..

het is al laat.. ik ga slapen.. morgen om 6 uur gaat de wekker hier en is het werken geblazen.. als ik morgen thuis ben kom ik weer kletsen.

Meide die moeten werken werkse!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Kelly..bah allemaal de griep gehad..
    en wat Bjorn betreft..ik zou even langs de huisarts gaan om de longetjes te laten luisteren..
    Misschien krijg je er wel medicijnen voor om t slijm los te maken.
    oh spannend meid..ik duim voor je hoor!

Judith..oh gelukkig..dus je hebt nog wel je eigen ding.. ;)
    Wel lastig dat jij altijd moet opdraven als ze huilt..want dat hoort er ook bij hè..
    En Esmee ook niet in haar hum..Mika ook nog steeds niet..
    ik heb ook niet echt wat gezien in de intertoys gids..maar vindt t wel leuk om m door te bladeren.. :)
    Enne zo te horen hoef je niks meer te kopen..aan speelgoed.. :)

Goedemorgen! :D
    Mika slaapt nog..kijken wat deze dag ons weer brengt.. ;)

12. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Goedemorgen

Iloon leuk weer wat van je te horen.

Maartjeh misschien binnen kort het filmpje.
    Binnenkort misschien sporten ,leuk hoor!

Alieke ben benieuwd naar de test zaterdag zal voor je duimen.

Miep lekker thuis gebleven ,arme Mika.En macaronie gegeten vind ik zo vies Sjoerd is er gek op.
    Wat een leuke knuffel gaf je sam moets er echt van lachen echt iets van jou leuk hoor.
    Ik heb de intertoys gids nog niet ontvangen we lopen vast achter hier in Zwolle.
    Met de intertoys gids na bed is eens wa anders dan een spannend boek ,vind je niet loopt altijd goed af.
    Mika slaapt nog heerlijk is dat , Nick is hier al wakker riep vanmorgen zijn papa.

Olga de honden ik heb mijnneef op gebeld en die is nog even gekomen achter zijn tv weg lief he,, vanmorgen was het een drama ik moets wandelen met de honden een voor een, ze snapte er niets van .maar ze kunnen er weer even tegen aan.
    Werkse de komende dagen.

Johanna Daan is ook al een grote meid, het gaat gewoon erg snel.

Sam sterkte morgen en inderdaad daar kun je beter wat van zeggen .
    Natuurlijk is het niet erg dat je je hart hier lucht, en net wat je zegt iedere zwangerschap is anders dus zal me niet te druk maken ik weet makkelijk gezegd.

Nelly wat fijn dat Annebel vanavond direct in slaap viel dat was hier helaas wel anders.

Kelly leuk wat van je te horen en allemaal een beetje ziek wat naar.
    En Bjorn voor de eerste keer zelf zitten leuk moment is dat he.

Mamavanesmee nou je bent al aan het werk hoop dat het mee viel vandaag.

Nou hier zwaren nacht gehad Nick wilde niet slapen ,en als die even sliep was hij zo weer wakker kan het op zo'n leeftijd al dat ze iemand missen
    Vanmorgen in zijn ledikantje papa papa zo zielig ik had Sjoerd gebeld en hij was aan hetbrabbelen tegen hem zo zielig, Nick de hele tijd met zijn handje zwaaien hij wist dus wel dat hij er niet was.
    We hebben gisteren avond nog meedere keren met elkaar gebeld het was net toen elkaar nog maar net kende , maar hij kan het niet en wilde gisteren avond nog thuis komen , maar dat was te moeilijk hij gaat vandaag de dingen regelen en dan komt hij vandaag terug , Ik ben wel heel erg blij en nick denk ik ook en Sjoerd niet vergeten he.
    Nou verder hebben we hier weinig gedaan.
    het was een vroege dag.

Iedereen een fijne dag

Groetjes Gerda

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ALIEKE, beterschap voor Lois! Ach gossie ... spugen ... is het weer goed gegaan vannacht?

OLGA, beterschap voor je vriend! Leuk avondritueel :D ... Mirre slaapt tegenwoordig tussen 11-13 (meestal iets minder, soms iets meer) en dan als we gaan wandelen in de namiddag nog een half uurtje. Gisteren niet, merken we ook wel aan het avondhum en ze lijkt ook minder goed te eten (gaat zitten spelen met dr eten) ... WERKSE!

MAARTJE, Lotte lekker aan het sporten :D

BLOEDPRIKKEN, niet gedaan ... werd toch een beetje krapjes wat tijd betreft, dus doe het vrijdagmiddag, dan is mn man ook thuis met Mirre (had ook geen buggy bij me, dus wist ook niet zo goed wat ik met Mirre moest als ze mij aan het prikken waren)

DEE, kan me voorstellen dat je in tweestrijd bent. Wanneer ga jeweg?

GERDA, nog maar een nachtje en dan is je man er weer!

ILOON, welkom terug! Leuk hoor dat kruipen en spannend 3 okt!

MIEP, lekker getut met Mika ... is al een beetje meer in zn hum?

JOHANA, nieuwe coupe?

SAM, oei wat moet je vroeg op (jek) ... en idd even zeggen ... want in je buik trappen is geen goed idee! Lijkt op mijn zwangerschap ;) ... had ook helemaal geen symptomen, was alleen onwijs moe.

NELLY, lekker gaan slapen die Annabel :)

KELLY, bjorn is gewoon meer bezig met praten dan met grove motioriek. ieder kindje eigen ontwikkeling... en spannend! hoezo nu nog niet testen? en das idd een behoorlijk buikje!
    Voor rochel even naar HA

JUD, werkse en hopelijk is t sprongetje/fase snel weer over

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Kellly: wat typisch, ik heb gisterenavond nog op je hyves foto's gekeken van je lekkere mannetje. Ojee, allemaal de griep gehad. Als je het rocheltje niet vertrouwt, gewoon naar de huisarts gaan hoor.
    Enne, een voorzichtige gefeliciteerd! Ik duim voor een positieve test. Ik hoop echt dat het deze keer "gewoon" goed gaat!

@MamavEsmee: succes met Esmee. Vindt ze het gezellig om samen met Mika te springen? Ik hoop ook dat ze er snel overheen is.
    Jeeeeeees, je kan zelf wel een speelgoedwinkel beginnen! Ongemerkt heb je toch veel he. Hihi...

@gerda79: ach, Nick mist zijn papa. Wat goed van hem! Wel balen dat hij vannacht niet wilde gaan slapen.
    Wel fijn dat je familie hebt, die je meehelpt.

Vanochtend hebben we Annabel gedropt op het kinderdagverblijf. Haar speelmaatje Stijn kwam toevallig tegelijk aan. Leuk hoe die kleintjes met elkaar om gaan. Wat een verschil trouwens. Stijn is een dikke maand ouder, maar veel kleiner dan Annabel. Ik heb ook het idee dat Annabel wat verder in haar motorische ontwikkeling is dan Stijn. Wat een scheetjes zijn het toch.
    Papa is trouwens ook verkouden, dus nu zijn we met zijn drieen aan het snotteren. Gezellig he...
    Vanavond heb ik een oefenwedstrijd (volleybal) en zaterdag de eerste wedstrijd van het seizoen. Ik ben benieuwd of ik het allemaal trek met mijn kop vol snot. Sorry voor de onsmakelijke uitdrukking...
    Nu gauw aan het werk.

*gooit iedereen spekkies toe, omdat ik anders de hele pot leegvreet op kantoor*

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0

Nelly en Miep & Miep

Onwijs bedankt voor de kleertjes!

(ik ga snel naar m'n werk nu, voorlopig m'n laatste dag! :D )

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

*zucht* dat zou super zijn. Mijn hoop word met de dag minder. Heb rare krampjes in me buik. Laat mij maar flink misselijk zijn (op dat moment heb ik spijt van wat ik zeg) en dan weet ik zeker dat ik zwanger ben.

Kelly; Ohjee allemaal ziek geweest. Enne er zullen vast meer kindjes zijn maar ieder kind doet het op zijn eigen tempo. Bjorn vond het waarschijnlijk nog wel even best om liggend te spelen ;)

Intertoys boekie; Mwah vond het tegenvallen..

Sam; Ik begrijp wat je bedoelt. Ik kwam bij Loïs pas na 8/9 erachter dat ik zwanger was en had nergens last van daardoor maar daarna vaak moe en misselijk.
    **

Met Loïs gaat het gelukkig weer goed en heeft als een blok geslapen.
    Hier nogsteeds rare buikkrampjes, ik kan het echt niet plaatsen! Vd week voelde ik iets heel raars, onderin in het midden van me buik kriebelde er wat :) ik wist niet wat ik ermee aanmoest, het was zo een gek gevoel! Durf ook zaterdag niet te testen eigenlijk. Ik heb zw.testen van de babyboom shop maar de ov.testen vertrouw ik niet meer en die zw.testen vind k ook maar gek :rolleyes:

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Essbes, veel plezier op je laatste dag

Nelly, heb je geen dropjes (ik hou niet van spekkies ;) ... ondankbaar he).

Gerda, jij ook een fijne dag!

Mirre heeft iets nieuws: lekker kauwen op dr eten en dan a la 'Kiss' alles er weer uitwerken. En lol dat ze heeft :). Nu is ze aan het mopperen. Heeft trek, maar spuugt alles uit en gooit het op de grond. Ik geloof dat ik wel weet wat ze wil (tiet). Maar ik wil eigenlijk een beetje minder 'u vraagt wij draaien'. Tijd voor iets nieuws: lekker aankleden dus :D

Ga vanmiddag naar zwanger vriendinnetje die een ongelukje heeft gehad met glasscherven ... is geopereerd aan pezen in dr hand en heeft onwijs veel pijn en verveeld zich te pletter. Bovendien zitten ze midden in de verbouwing van hun nieuwe huis ... en zij kan dus niets doen (terwijl ze wel tegen de 'troep' mag aankijken de hele dag).

Ik neem dus een stapeltje DVDs mee :D

18. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen allemaal! *pikt gauw een spekje van de vloer, jammie! dankjewel!*
    zo even tijd om hier te komen kijken, ik lees hier en daar wel mee hoor maar het ontbreekt me aan tijd om te reageren.
    hier gaat alles goed, kben nog steeds wat verkouden maart het gaat de goeie kant op.
    Jonathan was op het CB 10655 gram en 75,5 cm en doet het verde hardstikke goed, een vlotte jongen noemde ze hem.
    wij hebben helemaal geen problemen met ons bureau, ze laten je gewoon lekker je eigen gang gaan en adviseren alleen. verder houden ze hem natuurlijk in de gaten en als ik vragen heb kan ik altijd terecht. dus nee ik ben heel tevreden.

@sam: knuffel de symptomen komen vast nog wel en anders vertrouwen op je lichaam! en genieten van nog geen kwaaltjes! ;)

@intertoys gids, hier ook! gisteravond laat met manlief bekeken het blijft leuk. zitten fantaseren over wat J later uit zou zoeken en wat we nu voor hem zouden willen kopen. ik vond er best leuke dingen in staan.
    ik denk dat we voor z'n verjaardag en sint niet heel groots uitpakken hij krijgt het toch nog niet mee en vind het pakpapier het leukste. :) gewoon een leuk cadeautje en verder zien we wel.
    nou ik ga zo even stofzuigen en er zit alweer een wasje in. straks pluk in bad en even boodschapjes doen.
    sorry dat ik verder niet heb gereageerd, ik denk wel veel aan jullie hoor en leef ook echt wel mee!
    fijne dag allemaal! ;)

19. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @buggy, hier ook nog niet op de fiets boodschappen doen dan kan hij in het karretje en naar het centrum is 10 tot 15 minuten lopen. misschien in het voorjaar. soms mis ik het wel even gauw naar het centrum is er niet bij.
    @tussendoortje: hier theebiscuitjes en soepstengels en laatst van oma rozijntjes hij vond het super en ook wel lekker alleen vergat ze door te slikken. :) verder krijgt hij dixap en af en toe roosvicee of thee.
    we geven hem af en te ook wel eens iets wat we zelf eten. een zoutloos patatje bv. :oops: hij vond het heerlijk! en gisteren een paar happen fruit&yoghurt van de mac. veels te veel suiker I know maar voor een keertje...
    @miep he ja gezellig! ;)

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @alieke: hoe is het met Lois? was het echt alleen de boontjes? arme meid.
    zo en nu ga ik echt aan de gang!
    zwaai!

Deel Deze Pagina