December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ben vandaag hele de dag weggeweest en ben oa naar prenatal geweest en op kraamvisite bij mijn vriendin. Ze heeft een zoontje gekregen Zakariya!

Ik heb oa gehaald;
    * kraamkadootje
    * Noppies truitje
    * Noppies legging
    * Noppies wollenj urkje
    * 2 slabbertjes
    * 2 rompertjes met lange mouwen
    * 1 dikke zachte roze winterslaapzak
    * 2 pyama's
    * 1 potje om alvast op te oefenen
    * 6 hydrofiele luiers
    * voetenzak voor de buggy
    En ik betaalde tegen de E200!

En nu ga ik koken want mn man en ik vasten. Ik heb zo'n 10 dagen niet gevast want ik was echt beroerdtoen jay in het ZH lang en toen ze net thuis kwam.

Menu;
    * Marokkaanse soep
    * Pizza tonijn
    * Vis; Gamba's en ton
    * Saus; tomaat en paprika
    * verse sinasappelsap
    * Marokkaanse thee met mint voor mn man en een stukje notentaart

2. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hai hai

hier nog steeds een stuiter..
    Ga zo lekker warm eten met lot
    Maar wou jullie nog even mij hyves blog van vandaag laten lezen ...
    Voor wie er zin in heeft hoor ;)

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Maartjeh.. wat kun je mooi schrijven zeg! Prachtig!

Juffie.. zo flink geshopt zie ik en lekker koken en eten vanavond..

Loessie.. lekker weer om te wandelen he!

Sanneke.. mooie vraagstelling? Denk nog even na over wat ik ben.. :rolleyes: En lekker aan het snoepen geweest.. ik denk niet dat Sonja heel blij van jou wordt als ze dit leest :)

Nelly.. jij bent ook wel een komiek met je grapjes..

Ayse.. wat bijzonder dat je bij de bevalling mocht zijn.. prachtige naam!

Buggy.. ik heb de titaniumbaby.. vind hem erg fijn!

Hier vanmiddag lekker even het dorp in geweest.. geneusd tussen de nieuwe collecties.. even bij de intertoys binnen gewipt en de bubble ballen van woezel en pip gehaald.

Bij de blokker hadden ze het fp little people huis i.d. aanbieding.. ik heb nog getwijfeld of ik het mee zou nemen.

Nog een oud klasgenootje gesproken.. zeker 20 minuten aan het kletsen geweest.. ze zullen in de winkel wel gedacht hebben.. :)

Ik moet rennen.. esmee uit bed ( slaapt ze eindelijk een keertje) en naar de garage om erwin op te halen.. Zijn auto wordt gemaakt.. morgen dus een autoloze dag voor mij..

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Gerda..vervelend dat Nick niet kon slapen vannacht!
    Is je man alweer terug? Ik hoop t hoor!

Nelly..lekker die spekkies! :D
    en gezellig met z’n allen aan t snotteren!

Essebes..fijn dat je het hebt ontvangen!

Alieke..anders gooi je er zaterdag even zo’n digitale van clear blue tegen aan..? :rolleyes:

Salapio..gezellig gehad bij je vriendin?

Nannaf..fijn dat Jonathan zo lekker gegroeid is! :D

Dee..een heel fijn weekend hoor!

Iloon..alle verjaardagen tegelijk..wel gezellig!

Maartjeh..fijn dat Lot zich heeft vermaakt!
    Dikke kus op haar zere pink!
    En wat heb je t mooi beschreven..dikke knuff!!! [​IMG]

Judith..lekker aan de gehaktballen gezeten..hier ook!
    Fijn dat de snot los komt!heeft ze t niet meer zo benauwd..
    En lekker geshopt..leuk! :D

Loessie gezellig naar de markt geweest! :D
    en aan de wandel!

Lisette..geen tips qua buggy..hier de maclaren quest mod..maar vondt t veel te zwaar op de fiets.. :rolleyes:
    He gets..en Bram zo ziek geweest! Dikke knuff!

Ayse..wat mooi om bij de bevalling geweest te zijn!
    Mooie naam!

Sanneke..gezellig gehad met je zus en nichtje!
    Enne wat ik ben? Geen idee..voel niet een bepaalde overeenkomst..ik lust geen van allen.. :)

Kelly..en is t nog een keer gelukt?
    Op de film zetten?

Juffie..goed geshopt!leuk! :D

Hier vanmorgen de stad in geweest met mams..mocht oorbellen uitzoeken..
    dus effe een mooi paar uitgezocht.. ;)
    Lekker bakje thee gedaan in de stad en vanmiddag in huis gerommeld..

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gekkie, gewoon ons op de hoogte houden van al je kwaaltjes, schopjes en ander nieuws! Vind ik in ieder geval leuk hoor.

6. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Zwaai zwaai.
    Druk en pijn (stijve rug, nek: AU! :evil: ), dus kom alleen even zwaaien :D

7. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Hoi allemaal

Daar was ik nog even na een drukke dag man Sjoerd is gelukkig weer thuis hij was zo blij om Nick te zien was erg lief om te zien.
    Hoe blij die met elkaar zijn , en ik was ook heel erg blij hoor.
    Gelukkig is alles weer klaar en kan hij weer lekker thuis blijven.
    Nick ligt al op bed, we gaan douchen en dan lekker tv kijken op bed.
    Even bijkomen van de drukke dagen.

Morgen reageer ik wel weer even oke,, mag wel toch.

Ben trouwens nog even naar het Cb geweest over het spugen ,ze weten niet wat het precies is Nick is waarschijnlijk gewoon een baby die gauw kokhalst we bekijken het over 3 weken weer, hij groeit goed dus dat was , het gewicht klopt maar bij hun na 2 x meten was Ncik al 81 cm groot he er zat nog een baby 5 dagen ouder en die mevrouw zei ook een mooie leeftijd he als ze een ander half zijn ik zei ja maar duurt nog even ze zei ja ik zei ja zij had maar een heel klein mannentje .

En Nick heeft continu sjans steekt naar alle vrouwen de hand om hoog .
    Ook bij de kassa's en zeggen ze ook nog van dat hij van die mooie grote blauwe ogen heeft , wat kan zoiets je opvrolijken he, hebben jullie dat ook bij complimentjes.

Nou ik ga nu echt stoppen tot morgen

Groetjes

Gerda

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi meiden, daar ben ik weer!

Nannaf; Ik heb geen idee, ik heb voor de zekerheid die snijbonen niet meer gegeven. Gelukkig heeft ze nu nergens meer last van. Enne wat lekker zeg dat Jonathan zo goed gegroeid is :-D

Dee; Fijn weekend & geniet ervan :-D

Iloon; wat leuk dat de meiden samen gaan spelen, lijkt me zo geweldig om te zien! Straks zijn ze lekker aan het tutten en als ze aan het puberen zijn pikken ze elkaars kleding :)

Buggie op de fiets; hmmm nee dat zie ik mezelf niet doen. En ik heb ook geen fiets op het moment :rolleyes:

Ayse; Wouw wat super zeg! Is het goed verlopen? Wat een super leuke naam :)

Juffie; shop untill we drop 8)

Miep & MamavanEsmee; die clearblue test is dat goed dan? Als een andere zw.test geen eens een streepje aangeeft, dan is dat toch niet genoeg om die clearblue positief te laten worden? Waar kan ik die halen?

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Kelly, weer zwanger zou super zijn zeg! Heb je nog geen test gedaan dan? Je buikje ziet er wel zwanger uit. Ik duim voor je!

Ayse, wat gaaf en bijzonder dat je bij de bevalling van je vriendin mocht zijn! Hoewel ik niet zou weten of ik dat zelf wel zou willen. Leuk speelvriendinnetje voor Tucge later.

Juffie, zo lekker geld uitegeven weer! Je vriendin ook bevallen. Was ze uitgerekend en is alles goed gegaan? Wel gek voor jou lijkt me. Haar kindje is natuurlijk lang niet zo klein en kwetsbaar als Jayda toen.

Maartjeh, he wat goed dat je zo te spreken bent over het sporten! Lekker zo doorgaan.

Nannaf, leuk dat je te horen kreeg dat Jonathan lekker snel is. Je trots weer een stukje gegroeid he!

Gerda, wat heerlijk dat je man weer thuis is en inderdaad ontroerend om je man en kind zo blij te zien met elkaar he!

Daphne, geniet ervan in Sevilla en sterkte met afscheid nemen van je meisje. (ook al slaapt ze als jullie weggaan)

Salapio, dat is niet niks voor je vriendin. Zwanger, ongelukje met glasscherven en een verbouwing. Ik zou er niet blij van worden....Maar wel heel lief dat jij haar even bent gaan opvrolijken samen met je mooie meid!

Nelly, he stop eens even met strooien van al dat lekkers! Doe de volgende keer maar komkommers, eierkoeken en fruit!

Tot zover weet ik het uit mijn hoofd.....

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hey Girlzzzz

Hier ben ik ook weer even. Wel globaal gelezen maar het was veeeeeeeel. Ga daarom ook maar niet reageren.

Mijn werkweek zit er weer op. Heerlijk om weer effe aan het werk te zijn.
    Woensdag had ik mijn WFT toets. Ik had een score van 87,7%.
    Erg bijzonder want 85% van het personeel zakt voor deze toets. Ik had de hoogste score van locatie Breda. Erg fijn idee! hahahaha
    Verder hadden incl. mij maar 3 van de 20 collega's hem gehaald. Ik ben blij!
    Verder gaat alles hier goed. Sam spookt nog wel een beetje snachts maar gaat over het algemeen direct weer slapen als ik zijn tut geef.
    Sam probeert trouwens op te staan vanuit zitstand. Gekske... dat kan echt nog niet hoor.

Zo nu ga ik effe een bakkie koffie drinken met mannetje en so you think you can dance kijken :D

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, de testen hier van de site zijn prima en heb je snel in huis! Ik had toen ovultietesten en zwangerschapstesten van matcare.

Miiep, wat een leuk kado van je moeder. Zomaar? Ik heb geen gaatjes in mij oren; nergens trouwens.
    Wil wel heel graag een mooie ring, die vraag ik maar voor mijn verjaardag aan mijn vriend. (ik had hem eigenlijk vorig jaar al gehint maar toen kwam Senna er tussendoor)

Judith, mijn vriend heet net zo als de jouwe!

Senna is trouwens ook erg snotterig. Nu begint hij het ook door zijn gezicht te wrijven als je het niet snel genoeg weg haalt....

Maartjeh, wat een mooi stukje in je blog van vandaag.

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MAARTJE, toingtoingtoing ;)

JUDITH, lekkere vrije middag gehad?

LISETTE, wij hebben er een van prenatal. Prima ding :D. Leuke update ... wel vervelend dat Bram nog een beetje kwakkelt, hopelijk helpen de medicijnen.

NELLY, jummie ... lekker droppie :D

AYSe, gaaf dat je daarbij mocht zijn!

SANNEke, lekker uitgeslapen dus!

JUFFIe, lekker geshopt en lekker eten

MISSK, zwaaizwaai!

MIEP, lief oorbellen!

GERDA, fijn hoor! Sjoerd weer thuis :D. Ik word ook altijd blij van complimentjes!

BRITTEKE, yeahyeahyeah test gehaald :D

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, jij bent lekker bezig zeg! Super dat je de toets zo goed gemaakt hebt! Senna doet ook allerlei rare trucjes rondom staan, zitten, optrekken, kruipen. Hij wil zooooooo veel, mooi he!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Was erg gezellig bij mn vriendin. Mirre vond het ook erg leuk. Er was daar in de buurt een hele leuke stadsbinnentuin/speeltuin met een babyschommel ... Mirre vond het helemaal te gek. Zal een fotootje plaatsen in mn album, wel gemaakt met mn tel dus geen goeie kwaliteit, maar geeft wel een goeie indicatie :D

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita..beterschap!

Gerda..fijn dat Sjoerd weer thuis is!
    lekker weer samen genieten!
    en goed dat je even naar t cb bent gegaan!
    Nick allemaal sjans..leuk!

Alieke..ik zou die digitale halen..en dan smorgens vroeg doen..bij je 1e plasje.. ;)
    Die geeft meteen duidelijkheid aan..zwanger of niet zwanger..en is vrij gevoelig... ;)

Britteke..lekker joh ..gefeliciteerd!

Oja..mannetje kwam thuis met een bosje bloemen..lief hè..
    dat is in geen jaren gebeurd.. :)

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen stress voor ik op mijn werk was. Vriend is echt nog ziek en heeft de hele nacht lopen spoken. (voornamleijk op de wc) Dus vanmorgen moest ik even alles zelf regelen en ik werd te laat wakker. Maar het is gelukt. Manlief is nog net niet aan het uitdrogen omdat ik hem opdracht had gegeven maar even wat norit of iets dergelijks te gaan halen. Vanavond probeerde hij wat te eten, maar 10 minuten later stond hij weer boven de wc.
    Ga dus nu maar even een kopje thee voor hem zetten....

Kus Olga

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beterschap voor je man Olga.

Lief van je man Miep!

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihihi ... Olga ... dat hoef je toch niet te verdienen :) ;)

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat zit Mirre te glunderen in de schommel, leuk zeg!

Deel Deze Pagina