Thanks dames...ik wou t eigenlijk niet weten.. Ik kreeg van Gerda, Sjoerd en Nick een hele mooie bos bloemen!Superbedankt Gerda! Taart Ik zou zeggen..neem een stukje.. Juffie..ik wil eigenlijk ook zoiets voor Mika..maar dan jongensachtig.. welke had jij gevonden? Ik wou eigenlijk uggs..maar die zijn hier nergens te krijgen.. Judith..geweldig filmpje! superleuk! Hier is de fysio geweest..t komt erop neer goed oefenen..speciale oefeningen gekregen.. En een ander speelkleed kopen..deze is te glad.. En de loopstoel mag de deur uit.. Lopen tussen de handen..ook uit den boze..eerst goed kruipen..en staan.. Nou voor de rest was t heel gezellig..alleen Mika lag tussendoor een beetje te brullen.. Nee hoor..goede adviezen gekregen! en ze komt met een paar weken weer langs om te kijken hoe t gaat.
Dames ik wilde even laten weten dat ik helaas het vruchtje ga verliezen. Ik heb wat krampen en ik verlies bloed. Ik ben even heel verdrietig, maar ben super blij met mijn mooie lieve meid. Ik voelde al vanaf het begin dat er iets niet goed zat. Dat zullen wel de moeder gevoelens zijn ha ha.
Sam.. wat vreselijke! Heel veel sterkte.. Gerda wat lief dat je miep bloemen hebt gestuurd Miep.. lekkere taart hoor En de fysio was streng zo te horen! fijn dat je goede tips hebt gekregen. Het is stil boven .. gaat vlug haar huis aan kant maken..
Goedemorgen allemaal Als eerste Miep van harte gefeliciteerd met je 31 ste verjaardag een hele fijne dag toegewenst. Britteke Goed dat je geslaagd bent met de test. Ook al kriebels nou begin ,,je weet maar nooit o ik lees al je wacht eerts op een ander huis. Dat huis klinkt wel leuk en spannend als je veel moet veranderen dan wordt het helemaal zoals je wil toch,het is wel even wat werk maar toch. Olga Knuffel voor Senna wat naar dat hij snotterig is. Maartjeh Wat een mooi stuk tekst wat je hebt geschreven bij je blog. Salapio Dat wordt dus een baby schommel kopen. Ik vind ook wel dat we soms recht hebben op bloemen we hoeven zoiets niet te verdienen toch. Maar ik klaag niet hoor ik heb een hele lieve man Komt vast omdat het een 40 plusser is( hahah) Ook al kriebels heb je toen ook op tv gezien als vaders ouder boven de 40 dat dat goed is voor een baby of zo( hahah) Miep Wat lief dat je mannetje thuis kwam met een bos bloemen ,, Wat heb jij veel gaatjes in je oren ik heb in ieder oor 2 en een boven in maar daar zit nu niets in. Sam Zelfverdedigings test gehaald gefeliciteerd. Moet even stoppen ben op blz 1208 Gerda
sam, heftig meid. Sterkte. Mijn collega dacht vorige week vrijdag hetzelfde, heftig bloedverlies. De vk kon geen vruchtje vinden op de echo. Woensdag is ze bij de gyn geweets en alles blijkt toch goed te zijn. Ik hoop voor jou dat het bij jou ook mee mag vallen. (maar als het voor je gevoel al niet goed zat, zegt dat meestal ook wel wat). Sterkte nogmaals, knuffie
miep van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst! lekkere taart sam wat vreselijk rot..idd je gevoel is hierin wel vaak leidend...sterkte voor de rest allemaal dikke zwaai!
Miep...meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Sam...jeetje wat erg meid...sterkte en een knuffel voor jou!
hallo dames MIEP GEFELICITEEERD Sam sterkte leuke filpje van esmee Bedank voor leuke reacties met me vriendin en de baby gaat goed. Liefs Ayse
@Miep en Miep: neh, zo'n 12km met de kinderwagen is me iets te ver wandelen. Ik zou evt. op de fiets kunnen gaan, maar ik heb geen buggy, dus da's nogal een gesjouw in 't centrum. Vanavond is het koopavond. Misschien dat ik dan ga. Poeh, Mika zo vroeg wakker. Hoe is het met de fysio gegaan? Ah, ik lees het al. Flink veel adviezen gekregen en oefenen maar! En jarig? Van harte gefeliciteerd! Hm... Normaal krijg ik toch een melding via Hyves als er iemand jarig is... Slagroomtaart! Ehm... lussik nie... Hihi... @MamavEsmee: pfff... lekkere buren zeg. Hm... Discussie met je man... Dat onderwerp komt bij ons ook regelmatig aan bod. Wij moeders hebben eigenlijk twee banen hoor! Jammer dat die mannen dat niet doorhebben... Onee, en Esmee ook al uit haar doen. Anders neem je haar in de kinderwagen mee om de honden uit te laten? Dikke knuffel! @Sam28: heej, nu heb je weer een andere banner... Het gaat toch nog wel goed? Aaaaaah, neeeeeej... Ik lees net dat het niet goed gaat... He, meis, wat vervelend. Hoe gaat het met je? Sterkte ermee hoor! Vanochtend zijn Annabel en ik na een heerlijke poepbroek lekker naar de markt gegaan. Heerlijk weer. Omdat we allebei niet zo fit zijn, hadden we allebei onze winteroutfit aangedaan. Ik zal later vandaag een foto van Annabel in mijn album zetten. Het fototoestel ligt beneden en ik zit op zolder. Zoooooo schattig, al zeg ik het zelf! Ons meisje viel na de "lunchborst" helemaal in coma. Tja, tot ik haar in haar bedje had gelegd. Nu ligt ze (nog) vrolijk te lallen. Ach, ik laat haar maar. Misschien rust ze zo ook wel. En nu gauw nog even een wasje ophangen en dan ga ik lekker relaxen op de bank. Als ons meisje tenminste rustig blijft...
Ayse...fijn dat het met je vriendin en kindje goed gaat! Nelly, lekker naar de markt geweest...en allebei niet zo fit?! Dikke knuf meid!
ik ga Nicky zo naar mijn paps brengen! die past op nu mijn ma nog op vakantie is.... ik moet straks werken tot vanavond 23.00! en morgen de hele dag en zondag ook werken! dus allemaal een fijn weekend!
Nieuwe foto van Annabel in mijn album. Ze was de hele tijd aan het lachen. Dit is de minst debiele foto. Hihi... Tja, de timing van mama... @loessie22: zwaar weekend voor de boeg dus. Werkse!
@Sam heel veel sterkte meid ..*knuff* @miep miep Proficiat!!!!waarom krijgt mika eigenlijk fysio?? (ik ben al lang niet meer hier geweest dus ik ben niet meer zo heel erg op de hoogte) @Nelly Leuke fotos van Annabel lekker moppie is ze Pff zo ben net klaar met de fruithapjes van Bjorn te maken, heb ongeveer voor de komende 2 weken wel genoeg gemaakt (ik had iets te veel fruit gekocht) Nou net mijn afwijzing binnen gekregen op mijn sollicitatie ach ja ik had toch al niet verwacht dat ik er überhaupt door zou komen. Het was zo`n groot opgezette campagne (had gesolliciteerd als examinator) maar ja wie niet waagt wie niet wint toch? En ik kom er net achter dat ik een stomme blunder heb begaan bij mijn nieuwe bijna baas. Ik loop stage bij een rijschool hier in de buurt en heb daar ook baangarantie, net na de bevalling heb ik gewacht tot februari en ben toen pas verder gegaan met stage ..dat vond de baas schijnbar te lang want hij dacht dat ik er geen zin meer in had omdat ik zolang op me liet wachten. Dus toen kreeg ik te horen dat ik mijn stage nog mocht afmaken maar de baan kon ik op mijn buik schrijven, wel zei hij erbij dat hij wist dat hij spijt ging krijgen van zijn besluit omdat ik in mijn stage tijd altijd mijn best heb gedaan enzo. Net voor de bouwvak moet ik weer op het matje komen toen kreeg ik te horen als dat hij er spijt van had en dat ik toch gewoon bij hun mag komen werken. Hoezo wispelturig De bouwvak hebben hun me illegaal in de auto gezet alleen met een leerling maar dat was natuurlijk voor hun lekker goedkoop (van de leerling het volle lesgeld krijgen en mij niet te hoeven betalen want ze vonden dat het bij mijn stage hoorde, ja doei een stage heb je met een gediplomeerd instructeur erbij). Vlak daarna heb ik mijn ogen laten lazeren, en daarna ben ik vies ziek geworden van de griep Nu ben ik al zeker 2 weken mijn baas aan het proberen te bellen, om uit leggen dat na het lazeren ik ziek ben geworden en dat ik hun niet ben vergeten. Nou kreeg ik zojuist telefoon van de secretaresse dat ik gisteravond de vergadering ben vergeten. Nu zit ik dus weer helemaal in de rats en ben bang dat ik die baan wel op mijn buik kan schrijven. STOM STOM STOM ach ja volgende week maar weer proberen te bellen *zucht*
kelly, balen. en volgens mij krijgt miep fysio en mika niet Niels is vandaag 9 maanden (en hangerig en ongezellig)
@sanneke dat dacht ik eerst ook maar miep zal toch niet meer in een loopstoeltje lopen en niet meer op de speelmat spelen ? hahaha
halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wij zijn er weer m'n labtop heeft het begeven en we hebben sinds vandaag een mooie computerkast incl nieuwe computer er zat 4 weken levertijd op de kast nou ik heb niks gelezen...heb ik iets gemist? ik zal even een update geven... angelina heeft al 7 tanden. ze kan zelf gaan zitten en blijft zo de hele dag zitten ik heb eergisteren telefoon gehad van het modellenbureau en ze word ingeschreven en...ze heeft misschien al een opdracht! er zijn meer baby's gekozen en daar moet de klant uit kiezen...even afwachten dus 8) het is voor een electronica folder...spannend!
@Sam: Knuff! @Miep: Gefeliciteerd! Bedankt voor de taart @Sanneke: Niels alweer 9 maanden. Gefeli. @French: hey, daar ben je weer! Wat leuk dat Angelina waarschijnlijk al een opdracht heeft.