December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    nelly..lekker geshopt..leuk!
    traphekjes..hier nog niet naar gekeken..dus nog geen oplossing voor je..weet zelf ook nog niet zo goed wat we gaan nemen.. :rolleyes:

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ja echt waar..ook in grote-mensen-maten.. :)

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oja, Miep, word jij ook zo enorm nagekeken als je met de kinderwagen rondloopt. Ik word daar zo ontzettend simpel van. Iedere keer weer (positieve) opmerkingen en vragen... Pffff... Mensen, laat me toch lekker mijn boodschapjes doen.
    Ach, ik bedenk me maar dat ze in dit dorp maar niet zo modern zijn. Roddel-de-roddel-de-roddel. *zucht*

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :) yep...klopt hier ook...ook heel vaak..ik vond die wagen ook zo mooi maar te duur.. :)
    ach ik vind wel je went er wel aan..maar je moet niet effe incognito over straat willen lopen..want dat gaat je niet lukken met die wagen.. :)

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij zijn het meestal oudere mensen die zowat midden op straat stil gaan staan om te kijken wat er nu voorbij komt wandelen. En af en toe van die scheve gezichten van moeders, zo van, moet je kijken, die wagen is duuuuuur! Ehm. Nee dus, niet als je hem als showroommodel gekocht hebt! Duh. [​IMG]

Maar ik ga nu trouwens mijn bedje opzoeken. Mijn darmen liggen weer lekker overhoop. Dan had ik ook maar niet ineens een overdosis koffie moeten nemen vandaag. Wel twee mokken koffie en een cappuccino... :confused:
    Is best veel voor iemand die bijna nooit koffie drinkt. Ik ben echt een gelegenheidsdrinker. Hihi... :)

Maar goed... Ik was onderweg naar mijn bedje.
    Weltrusten!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nelly..ik moet zeggen dat de ouderen hier er toch ook wel veelal positief op reageren.. ;)
    hier geen showmodel..maar ze blijven natuurlijk best prijzig.. ;)
    trusten hoor..ik ga ook afsluiten..even opruimen hier..en dan lekker naar bed..
    Morgen gaan we shoppen op paps kosten..altijd leuk.. :D

slaap lekker. ;)

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!
    Wat een rust hier.. :)
    Ik ga straks shoppen..dus zal weinig online zijn vandaag..
    mika blijft thuis bij mijn vriend.. ;)
    misschien kom ik nog even binnenwippen voordat we weggaan..en anders alvast een fijne dag! ;)

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Goedenmorgen!

Zo iedereen weer rise and shine :D

shopze vandaag miep.

wij zijn hier thuis allemaal aan het rochelen..blijkbaar een virusje ofzo..:(

Ik ben hier ook niet onder mijn eigen naam trouwens ;)

9. augustus

augustus Niet meer actief

Goedemorgen, ik heb weer een beetje bijgelezen...

Ik kan jullie helaas echt niet bij houden door de weeks. Heb het zo druk met mn werk en daarbuiten met Rosalie.

Rosalie is gister gaan wennen bij het KDV, gelukkig ging dat zoo goed. Vandaag nog even kleding kopen voor haar.

Fijn weekend!

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Morgen,

Mn man en ik gaan zo shoppen. eest ff naar prenatal en darana de stad in. Hij wil een outfit hebben voor suikerfeest. En dat betekent dat ikook laarzen wil en een jas en winterkleding en jayda moet óók zovéél hebben hahahaaha!

We vragen nu ons af. welke autostoel is beter;
    Maxi cosi Tobi of Romer King Plus?
    Vandaga hebben ze 25% korting!

Vanavond gaan we met vrienden uit eten en Jayda gaat gewoon mee!

@ augustus, wat fijn dat Rosalie het leuk vindt op KDV. Welke? van Triodus, Dak of 2samen? Ik DAK!

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    GoOoOodmorning!

Nelly; Ja ik ben ook nieuwschierig maar mijn angst houd me tegen :( Enne nee het waren andere auditie's. Ik had gehoopt op de theater ronde's want daar was zij wel weer. Volgende keer denk.

Juffie; Ik zou voor de tobi gaan. Ik ga ook voor de tobi alleen dan een andere kleur want me mannetje wil geen bloemetjes in zijn stoere auto hebben :)

Ik wil oooooooook shoppen. *$&# nuon, ze pikken al het geld van ons :mad:

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Zo, een echte shopdag vandaag! En ik doe lekker mee. Haha :)
    Zometeen even naar de Prenatal. Mamoudou heeft namelijk Hannah's Nijntje-knuffel op het terras achtergelaten en ze is er nogal aan gehecht. Haal er maar meteen 2. Daarna even naar het Prijzencircus van de V&D. Moet gewoon de CD van Marco hebben, anders kan ik over 3 weekjes niet meebleren op het concert. Verder gewoon even wandelen. Was eigenlijk van plan om heeeel vroeg te gaan, maar mijn wekker heeft uitgeslapen ;)

@Kinderwagen: grappig Nelly en Miep, dat jullie wagen zo'n bezienswaardigheid is. Hier in Rotterdam zie je'm zoveel. Vooral onder de jonge Antilliaanse mama's. Leuk om te zien. Ik kan ook niet meer normaal winkelen: niet vanwege de wagen zelf, maar vanwege de inhoud! Hebben jullie dat ook, dat mensen gewoon voor je wagen gaan staan en aan je kind beginnen te plukken? Ik zou daar zelf echt noooooit opkomen, maar het overkomt ons elke keer weer.

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: wahahaha, je lijkt mij wel. Zo durf ik ook nooit op MijnPostbank te kijken. Net alsof mijn financiele situatie dan rooskleuriger is. Weird me 8) Maar als ik jou was zou ik er echt even een testje tegenaan gooien. Als je volgende week opeens ongi zou worden is de teleurstelling er ook. Ennuh, ik ben gewoon ook heel nieuwsgierig of je zwanger bent.
    Nuon heeft ons dit jaar veel terug gegeven.

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Essent heeft ons niet veel teruggegeven maar gelukkig hoeven we ook niet te betalen en kunnn we een voorschot overslaan dus dat is wel lekker.

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Hhahahaha MissKeita;
    je ehbt egwoon een mooie inhoud in ej wagen!

Ik heb dat heel vaak vooral omdat Jayda helemaaaaaaaaaaaal niet op mij lijkt en wat donkerder is.
    Toen ze net thuis wkam nam ik haar vaak me ein de daagzak en iedereen vroeg naar hoe oud ze was. Ze was toen al 4 maanden maar woog maar 3 kilo. Dus mensen dachten dat ze te maken hadden met een pasgeboren kind. Heel vaak vroegen ze naar haar leeftidj en dan gaf ik altijd de gecorrigeerde! Anders mag je weer het hele verhaal gaan vertellen!

Vraaaaaaaaaaaaaagje;
    Ik wil zoe en outfit halen voor Offerfeest voor halverwege december en gelijk ook een outfit voor kerst. Jaja rood/blauw!
    Jayda past nu goed in maat 74. Ze heeft alw at kleding in maat 80 en die zijn echt groot oa van mexx en noppies. En dat terwijl noppies klein valt.
    Moet ik maat 80 kopen of 86? Kunnen ze lang mee met maat 80? En jayda is ook niet zo groot 8.5 kg en 70 cm.

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Misskeita;

Doen jullie ook mee aan suikerfeest?

18. augustus

Juffie,

Rosalie zit bij de blauw dieren (SKON).
    Wij hebben vorige week een auto stoel gekocht. We gingen voor een Romer, maar zijn met een maxi cosi tobi thuis gekomen. De riempjes springen vanzelfd open en het plaatsen vond ik makkelijker. Wij hebben een zwarte genomen.

Schattige kerstoutfit. Moeilijk qua maat.

Ik mag niks meer kopen voor Rosalie.
    Net nog ff 2 spijkerbroekjes, 1 roze broekje spencertjes, jurkje, schoenen, rompers, sokjes, sinterklaas kado's gekocht..

19. augustus

AAAh Rosalie is in haar speelgoed la geklommen en zit nu in de la te spelen..ZO LIEF!

Deel Deze Pagina