@Miep en Miep: shopse vandaag! @johana79: beterschap... Hier is het ook niet veel beter. @augustus: leuk om weer wat te lezen. Ja, veel digiklets he! Wat leuk dat Rosalie's wendag goed ging! Wanneer gaat ze voor het echhie? Aaaah, lekker ingeslagen voor Rosalie. Leuk he, dat shoppen voor de kleine! Foooootoooooooo! Van Rosalie in de speelgoedla! Zien, zien, zien! @Jufffie: wij hebben de Tobi. Volgens mij maakt het niet zoveel uit hoor. Er zit overal een keurmerk op. Lekker uit eten vanavond. Hopelijk gaat dat goed met Jayda. Wooow, dat zijn wel erg schreeuwerige kleurtjes. Wel errug leuk voor een meid. Wij hebben alles neutraal gehouden. Ik zou nu trouwens nog geen nieuwe kleertjes voor december kopen. Altijd zo lastig met de maten. En misschien hebben ze tegen die tijd leukere kleding en prijsjes... Wel een erg leuk setje van Tommy! @Alieke: nou, dan zal ik de volgende keer niet gaan shoppen, maar naar Popstars gaan kijken! Hihi... @misskeita: agossie, Hannah's lievelingsknuffel kwijt. Meteen maar een reserve erbij kopen, is wel slim jah! Gelukkig geen ongewenst gepluk aan mijn kind! Dat vind ik echt verschrikkelijk. Gelukkig is onze kinderwagen een goeie afleiding. Hihi... Ik ben vanochtend vroeg al met Annabel boodschappen gaan doen. Ze wilde na de borst niet meer gaan slapen... Ik had dat wel graag gewild, want ik was vannacht tussen 03.00 en 05.00 uur klaarwakker. Geeeeeeen idee waarom, kon gewoon echt niet meer in slaap komen. Met als gevolg dat ik nu echt hartstikke brak ben. Net even gepowernapped, want ik kan ook niet slapen op de bank. Brrr... Vanmiddag heb ik de eerste wedstrijd van het seizoen en we zijn met te weinig mensen. En nu ben ik echt niet fit en megamoe... Balen hoor.
zo boodschapjes weer binnen..manlief is bij schoonzus aan het helpen met verhuizen..vindt het altijd zo vervelend als hij er op zaterdag niet is..vindt ht gezellie om dingen samen te doen dan..maar goed mijn man is te goed die helpt iedereen hier twee maal de maxi cosi priori als autostoel, bevalt prima wij gaan vanaaf tapas eten met alle vrienden echt helemaal zin in! mijn ouders passen op dani
Goedemorgen Ladies, Wat kunnen jullie kletsen zeg... en shoppen Ik doe OOK mee.... ( zou t aan het weer liggen ofzo?) Gisteren effe in de stad geweest. Voor Sam een vest gehaald bij de V&D prijzencircus en een leuke trui van Benetton (die hebben ook leuk spul hoor!). Vandaag nog effe terug voor een winterjas voor Sam. Ik wilde nog steeds die Timberland jas halen maar omdat ik twijfel over de maat vind ik het helemaal moeilijk om online te bestellen. Gisteren ook een hele leuke gezien van Benetton en nog 20 euro goedkoper ook. Daarom zo effe kijken, kan ie gelijk passen. Bij de Bijenkorf ook leuk spul zien hangen, dus daar ook langs en voor mezelf laarzen kijken. Oh ja en manlief moet nieuwe sneakers.. en oh ja.. ons geld is eigenlijk ook al op Sam ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen. Zodra hij wakker is effe wat eten en dan gaan we. Jufffie, wat een leuke TH set! Vooral dat rokje... 2 cute!
autostoel; wij hebben het nieuwe model ferrari, heerlijk ding! lekker zacht! buggy; hier de maclaren quest ook erg fijn! sam; sterkte meid.....knuf! alieke; nieuwsgierig! getest? vandaag mijn vader en moeder opwachten op rotterdam airport, komen terug van twee weken turkije....hebben evan dus twee weken niet gezien, ze wten van niks dus leuk!
wij hebben de tobi. volgens mij zijn ze beide wel goed, maar wij vonden de tobi mooier en iets degelijker eruit zien. Ook de harnasgordel vinden we handig.
Juffie.. leuke kleertjes zeg! En al weer shoppen bij de prenatal Miep.. voor een niet jarige ben je i.d. goed verwend! En kom je nog even vertellen wat voor leuks je allemaal gekocht hebt vandaag met je mams... lieve pa en ma heb je dat je op hun kosten mag shoppen Alieke.. wij hebben een maxicosie priory ( roze met bloemetjes ) voor in erwin zijn auto en die van de hema voor bij mij in.. ik gebruik de mijne hooguit 1x per week. vind het een fijne stoel trouwens.. En al getest? Misskeita.. ook al shoppen.. en je gaat naar marco.. leuk zeg! Stokke.. vind hem ook niet zo mooi Maar gelukkig ieder zijn smaak.. anders wordt de wereld ook zo saai. Britteke.. ook al geshopt en goed geslaagd zo te lezen.. Bipat.. wat leuk dat je je ouderd gaat opwachten op schiphol Maartjeh heeft je migraine niet doorgezet? Verder weet ik even niet.. Hier op schoenenjacht geweest.. wil leuke laarjes voor de winter.. vind de collectie niet zo leuk eigenlijk.. nog maar een paar weekjes wachten.. lekker visje opgehaald bij de markt.. mmm Als esmee haar brood op heeft gaan we naar hengelo daar heb je de prenatal..toys'urus .. ikea.. mediamarkt zitten.. leuk.. Esmee moet echt een slaapzak met lange mouwen hebben voor de winter.. de wind staat vol op haar slaapkamer raam.. ondankt dubbele beglazing is het er altijd erg koud.. verwarming stoken boven ben ik geen fan van dus dan maar lekker dik inpakken. Ik ben benieuwd hoelang Erwin het bij de prenatal volhoud.. Esmee is weer in haar hum .. ze slaapt weer goed en heeft het vanaf vanmorgen 8 uur tot 12 uur volgehouden zonder te miepen! Ze was trouwens drijfnat vanmorgen.. haar verschoont en ze heeft nog weer even een halfuurtje geslapen.. vonden papa en mama niet erg.. ook nog bij een kameraad van erwin op de koffie geweest.. een leuke/drukke zaterdag.. Ik ga Esmee uit bed halen en dan shoppen kom vanavond nog wel even updaten.
zo lekker geshopt allemaal...ik ook bij de v&d stond je met de benen buiten...pfff half uur in de rij gestaan...zie ik toen ik uit de rij kwam dat je de shirtjes nog een maat groter waren...moest ik weer in de rij om het te ruilen bij lief! een badjasje gehaald...zoooooooooo schatig! kleding heb ik genoeg voor angelina...ongeveer 23 setjes maat 80 en 80 past ze al...tja wee een goed excuus om 86 te gaan halen vanavond gaan we uit eten met de zaak...lekker bij de griek dat word de 1e keer dat we met z'n 2en uiteten gaan sinds angelina er is. morgen ga ik met m'n moeder naar beverwijk 8) lekker shoppen en handelen @slaapzak: ik heb ook maat 90 gepakt...sinds donderdag slaapt ze er al in 1.
wij gaan morgenvroeg evn naar de v&d dan is het hopelijk iets rustiger zo vroeg op de ochtend. danielle vindt het vreselijk als het ergens druk is..ik ook trouwens...moet echt nodig wat nieuwe kleren voor mezelf hebben..dochterlief heeft een zeer ruim assortiment maar moeder loopt er bij als een slons..tijd om dat even aan te gaan pakken
Senna is erg verkouden. snottebellen druipen zijn neus uit. Net bij prenatal traphekjes gehaald met verlengstuk.....zijn ze nog te smal, dus nu is mijn vriend een groter verlengstuk halen. hij was er al helemaal klaar mee... gisterenavond voor mezelf geshopt. rokje, lang vest en drie shirtjes. Heerlijk, maar helaas niet geslaagd voor een broek. vanavond uit eten met schoonzus en zwager nog omdat we getuigen/ceremoniemeesters waren op hun huwlijk. Naar een tapasbar, maar vriendlief kan nog steeds niet veel hebben (heeft maag/darminfectie) dus houdt hij het maar bij stokbrood!
Word echt een beetje gek van Senna vandaag, is zo snel uit zijn doen de hele dag....pffff. Heb niet bijgelezen, want geen tijd. Sorry dames! (o nee dat mocht niet!) Kus Olga
hoi olga, 2 mannen thuis die niet in hun doen zijn... hmmm sterkte! niels is ook niet in zn doen; jankt snel en wil weinig (ook niet slapen, was vanmiddag met 3/4 uur klaar...) hij ligt er nu al weer een half uurtje in, maar slaapt nog niet. Zo maar ff in de wagen boodschappen doen.
Ik ben terug van de stad en het was zo druk en we hebben heerlijk zitten shoppen. Morgen gaan we pas naar Prenatal. Ik heb niks van tommy gehaald maar wel van burberry! Zo'n lief jurkje voor suikerfeest!
Hé dames, Wat een geshop allemaal, heerlijk hé. Ben bezig met maatje 80 te wassen en te strijken..het wordt hier hoog tijd voor een inwisseltruc. Woensdag ga ik met mijn mams shoppen en dan heb ik inderdaad een smoes voor maatje 86. Want 80 ligt dan in de kast.... Maar ik ken het ook hoor, kind genoeg in de kast en mams loopt er bij als een slons. Dusse..ook even shoppen voor mezelf. Ik las iets over de speelgoedwinkelmagazine, hier ook nog niet gehad. Hebben jullie al enig idee wat te geven voor de verjaardag-sinterklaas-of kerst ?
Autostoel: Wij hebben de Römer King Plus. Bevalt erg goed. We gingen ook voor een Tobi maar vonden deze net iets steviger en de gordeltjes wat flexibeler en zachter rondom de schouders. En we hebben een tweedehandse römer voor bij paps in de auto (deze wordt stuk minder gebruikt). Traphekjes: Trap naar boven zitten ze er al aan, maar de zoldertrap moet nog. We hebben een open trap met daarnaast een opendraaiende badkamerdeur. (Hoezo hebben ze daar ooit overnagedacht, in de bouw?) Nog even zien hoe we dit op gaan lossen. Ruimte is te krap om hem te bevestigen zoals het hoort. Misschien een of andere constructie op de 3e tree en dan de 1ste en 2e tree afschermen en dichttimmeren !
French... lief heeft zulk leuk spul! Ben ook helemaal fan.. Oh en lekker uit eten.. griek is hier ook favourite. Johanna.. ook al naar de v&d.. hier geen in de buurt. En mams loopt er bij als een slons.. soms vergeten we ons zelf i.d. Olga.. senna nog niet in zijn hum... En bellen uit zijnneus.. heb je een neuspompje? Werks super tegen slijm en snot.. zelf wordt je er ook een beetje prikkelbaar van he! En je man nog niet helemaal lekker.. veel plezier vanavond.. enne stokbrood is ook lekker Sanneke.. niels ook al niet zo te spreken vandaag.. sterkte. Juffie.. flink geshopt weer.. Leuk hoor! Lisette.. hier ook al in maat 80.. eigenlijk nog niets in 86 gekocht.. ik heb zo het idee dat ze in maat 80 wat langer kan.. en woensdag lekker shoppen.. Verjaardagscadeau.. ik ben nog steeds erg in dubio wat wij gaan geven.. ik vind little people erg leuk.. een houten poppenwagen met pop... blokken.. Vanmiddag eigenlijk niets bijzonders gekocht.. erwin een race spel voor de wii.. Bij de prenatal hadden ze alle slaapzakjes uitverkocht.. kon het wel bestellen maar dan moet ik er alsnog heen rijden en dat is zeker een half uur heen en terug.. waar kun je nog meer slaapzakjes met mouwen halen? Voor een leuk prijsje.. Esmee is vandaag super goed te pas.. maar is wel koortig..toen ik haar om 16.00 naar bed bracht 38,5.. ook heeft ze rode wangen en oren.. Ze slaapt nog dus maar even wachten met warm eten voor haar.. Erwin is nu patatjes ophalen... mmmm Misschien nog even tot vanavond.
Hoi, hier nog een december mama. En wel van een lief babymeisje Met de naam Nina Ik ga me hier eens goed inlezen En nog een dochter van 5 die is in maart geboren, met de naam Nienke!