December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nelly, hoe ging je wedstrijd?

Judith, geslaagd met shoppen? Ligt Esmee niet onder een dekentje?
    Sam heeft een mouwloze slaapzak aan en een dekentje erover heen.

French, druk he bij V&D. Pffff wij waren er ook vandaag. Die doen goed zaken. Lekker gegeten?

Slaapzak, hier al een tijdje in 90cm hoor. Sam rolt alle kanten op maar gaat echt niet door de armgaten.

Johana, dat *moederalsslons* idee gaat hier eigenlijk ook op. ik ga mezelf morgen ook maar es in het nieuw steken ;)

Olga, lekker gegeten? Niet te heftig voor je man?
    Senna weer wat beter in zijn hum?

Jufffie, burberry is leuk :D ZIEN :)

Kado kerst/sint; sam krijgt een sprekende bumba. :D Verder wat klein spul denk ik.. vooral van de opa's en oma's

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    traphekjes; (nog) niet nodig. Wonen in een flat :D

Judith, arme esmee. Beetje ziekjes dus? Sam ook al een paar dagen rode wangen en licht koortsig.
    Grijpt ook naar zijn oortjes. Hoop niet dat het doorzet.

Ninien, welkom. Gezellig nog een mama erbij ;)

Amber, wat een heerlijke foto's weer van Jesse. Ga straks even op je Hyves kijken hoor.
    Goed geslaagd bij dus bij de prenatal. Ik ben nie meer geweest. Balen eigenlijk!

Misskeita, lekker zeg om even weg te gaan. Waar gaan jullie heen in Engeland. Wij zijn in april met Sam naar Engeland geweest met de boot. Ging supergoed en je hebt goede kindervoorzieningen aan boord.

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Alieke, hier ook geen mama meer. Alleen papapapa, jajajajaja ennuh whaaaaaaaaaa
    ;)

Luiers, hier altijd pampers. Niks anders.

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Vandaag geslaagd voor een winterjas. Een camouflageprint van benetton in (italiaanse) maat 82. Ideaal toch voor iemand die twijfelt tussen 80 en 86 hahaha :D
    Ook nog nieuwe adidas schoentjes gehaald.

Leuke dag gehad in het zonnetje.
    Vanavond met manlief gegourmet met een wijntje erbij. Heerlijk zeg. Sam lag al op bed.
    Zo nu nog effe wat tv kijken

Ooooh ja.. die vriendin van me is bevallen vandaag, op haar eigen verjaardag. (hoe krijg je t voor elkaar)
    haar vliezen zijn gisteren gebroken (bijna 2 weken over tijd) en vanmorgen is ze dan toch bevallen van een gezonde meid, Danisha.

Zoo nu ga ik echt tv kijken
    Knuffel en xje

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..beterschap! ;)

Augustus..fijn dat t goed ging met Rosalie op t kdv! :D

Juffie..lekker geshopt!
    Hier hebben we t Romer stoeltje..leek ons ook prettiger als de maxicosi tobi of priori ;)

Misskeita ook lekker geshopt! ;)

Nelly..vroeg erbij vanmorgen..en nog een beetje lekker gespeeld? :rolleyes:

Britteke..en nog geslaagd voor een jasje?
    Gaaf..die jas heb ik gezien..ik weet welke je bedoelt! ;)
    Wat fijn dat je vriendin is bevallen!leuke naam!

Judith ook nog geshopt.?!
    Fijn dat Esmee weer in haar hum is!
    Balen van de slaapzakjes! :(

French ook geshopt? Balen van die lange rijen! :(

Olga..beterschap voor je mannetjes!
    En zelf lekker geshopt..leuk! ;)

Lisette maatje 80 al schoon in de kast?
    Lekker van de week shoppen leuk! :D

Verjaardagscadeau..spul van little people erg leuk..of misschien iets van duplo of zo..ik weet t ook nog niet.. :rolleyes:

Ninien..welkom! :D

Amber..leuke foto’s!
    En ook al zo lekker geshopt! :D

Alieke..spannend..laat je t wel meteen even weten morgen..ik duim! ;)

Pampers voor de nacht gebruik ik altijd baby-dry..die nemen meer vocht op..
    Overdag hier de active-fit van pampers..

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden,

Ik heb zitten dubben of ik dit nu wel of niet op ons forum zet, maar mijn man is vanavond niet thuis en ik zit er even helemaal doorheen. Ik word gek van mezelf.

Om meteen maar met de deur in huis te vallen...
    Ik vermoed dat ik binnenkort een miskraam krijg.
    Omdat ik nog geen regelmatige cyclus heb en mijn menstruatie niet echt doorzette (bruinverlies op zondag en woensdag), heb ik gisteren overdag getest. Op die test verscheen een heeeeeeeeel licht tweede streepje. Vandaag weer getest met ochtendurine en het tweede streepje was donkerder dan bij de eerste test.

Het voelt alleen zo anders dan de zwangerschap van Annabel. Ik heb last van buikpijn (krampjes?/menstruatie-achtig gevoel) en vanmiddag had ik ook ineens bruinverlies met stukjes. Sorry voor de onsmakelijke bewoording.
    Ik ben bang dat dit een miskraam wordt. Ik heb alleen geen idee hoe je zoiets herkent en of je daarop kan testen ofzo.

Ergens heb ik ook de stille hoop, dat ik nu dus last heb van de beruchte zwangerschapskwaaltjes. Tijdens de zwangerschap van Annabel had ik helemaal nergens last van. En ja, iedere zwangerschap is anders.

Ik heb mijn man trouwens nog helemaal niets verteld, omdat ik de zwangerschap eigenlijk wil aankondigen een leuke tekst op Annabels rompertje. Maar ja, als het dus een miskraam wordt...
    Misschien is het nu toch maar beter om hem gewoon de tests te laten zien en erbij te vertellen wat ik voel.

Dus lieve meiden, willen jullie het ook nog even voor je houden?

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo..ik ben er weer...t was wel een dagje uit zeg.. :)
    We zijn om 11 uur weggegaan..en waren om half 7 weer thuis..
    Ben naar koopman mode geweest in tilligte..eindje rijden vanaf hier..
    maar wel de moeite.. ;)
    Heb 2 spijkerbroeken van Esprit en een trui en jas van Mc Gregor gekregen.. ;)
    En voor Mika nog een blouse een bodywarmer en een trui en sokjes van BFC gekregen.. :)
    Pa en ma zijn weer een rib kwijt.. :)
    Mijn zus en mams waren ook goed geslaagd!
    Daarna gezellig hier allemaal gegeten.. ;)

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Oja, ik heb niet echt teruggelezen.

Wel gezien dat er een nieuwe decembermama bij is gekomen. Welkom Ninien. Hopelijk kun je ons een beetje bijhouden.

Volleybalwedstrijd ging redelijk, maar ik vond het helemaal niet erg om de laatste twee sets langs de kant te zitten. Ik was ook niet echt met mijn hoofd bij de wedstrijd...
    Oja, we hebben met 4-0 verloren. Maar ja, we hebben dit seizoen zo ongeveer een nieuw team en we zitten in een hogere klasse. Laten we maar zeggen dat het een goeie oefening was.

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Och meid..dat is niet niks..dit moet je wel delen met je man hoor..
    Ik hoop dat t allemaal goed blijft gaan..net als je zegt..elke zwangerschap is anders..
    Misschien even de dokter bellen..volgens mij kunnen hun t hcg gehalte meten toch of zoiets?
    Hele dikke knuffel meid..

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nelly, wat vreselijk. Niet elke zwangerschap hoeft natuurlijk hetzelfde te verlopen. Helder rood bloed is geloof ik helemaal niet goed, maar bruin en ongikrampjes zou ook een kwaal kunnen zijn.
    Ik kan me goed voorstellen dat je je hier heel erg rot bij voelt. IK zou het zeker wel aan je man vertellen. Misschien iets minder spectaculair dan je in gedachten had maar een beetje steun in deze periode is wel gewenst lijkt me. Veel sterkte meid. Knuffel van mij en Sam

Miep, wooow zoveel nieuws :D Mika wordt echt wel verwend door opa en oma haha.
    Koopman mode ken ik niet. Zijn daar meer fillialen van?
    Leuk is die jas he? Wilde eerst die van Timberland halen maar wilde hem toch wel even in mijn handen houden vandaar toch maar die Benetton geworden.

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke...ja lekker hè..we worden allemaal zo verwend hier.. ;)
    Koopman mode..kende ik ook niet maar daar waren mijn ouders een keertje geweest..vandaar dat we daar zijn geweest..
    Volgens mij is er maar 1 filiaal..maar wel ontzettend groot.. ;)
    Die jas had ik ook gezien..erg leuk!
    Volgens mij heeft Nick van Gerda 'm ook! ;)

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Oh wat grappig. Sam en NIck in hetzelfde jasje ;)
    Jammer, maar 1 filiaal :(

Ik ben een wijtnje aan het drinken en mijn glas brak net af in mijn mond. Gelukkig nix aan de hand maar ik schrok wel hoor.

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
  14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    oh ziet er leuk uit. Leuke merken ook.

Ik denk dat wij voor Sam trouwens een fietsje halen voor zijn verjaardag. Een driewieler met duwstang. OP de kinderboerderij hier hebben ze ze ook en hij is er helemaal kapot van dusss

15. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lieve Nelly, wat lijkt die onzekerheid me naar. Hele dikke KNUFF! Zoals al gezegd, elke zwangerschap is anders. Ik zou denk ik ook direct gaan vergelijken hoe het de eerste keer is gegaan, maar anders hoeft dus niet meteen foute boel te betekenen. Bruinverlies maakt je natuurlijk nog onzekerder. Kan me herinneren van onze begintijd op het bevallingsforum: meer meiden hadden dat.
    Volgens mij zijn er geen tests om te zien of het mis is gegaan/gaat. Zelfs als het mis is gegaan heb je nog enige tijd die zwangerschapshormonen (zeg ik dat goed? Ben de naam even kwijt!) in je urine. Dus je kunt nog een poos positief testen.
    Ik zou het in ieder geval WEL met je man delen hoor. Het is toch niets al die onzekerheid in je eentje te dragen.
    Nogmaals: grote KNUFFEL

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Oja..die dingen zijn ook erg leuk! :D
    Ik weet t ook nog verder niet hoor..en hij zal t zelf niet in de gaten hebben of ie t nou in december krijgt of in januari of februari..toch? :)

klopt..ze hebben mooie merken.. ;)

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
  18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik ga slapen zzzzzzzzzzz
    truste ladies

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke..leuke link.. :D
    ik ga ook afsluiten...weltrusten... ;)

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ik kom effe snel goedemorgen zeggen..want ik hoor net Mika wakker worden..dus..GOEDEMORGEN..
    en tot laters.. :)

Deel Deze Pagina