December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Goedenmorgen,

Nelly wat vreselijk..maar idd bij echt rood bloed schijnt het een slecht teken te zijn..dus nog niet direct de moed opgeven hoor. wat die ongiekrampen betreft die had ik ook in het begin van mijn zwangerschap..maar dochterlief doet het prima....kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor...dikke knuff meid.
    knap trouwens dat je je positieve test voor je man verborgen kan houden dat zou ik echt niet kunnen ;)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MIEP, maar jij staat vrijwillig zo vroeg op toch? Hier ook een ringetje door mn tragus. Goede tips dus van de fysio?

AMBER, ik moet op vrijdag om half 9 college geven en heb een uur reistijd ... Leuke avatar heb je!

NELLY, en? Nog wezen shoppen (hier wordt trouwens ook over blubbertje geaaid :))

JUDITH, Esmee bij kop en kont pakken ... in de wagen ... lekker gaan wandelen met je hondjes. Erwin ook bij kop en kont pakken ... dweil in de handen duwen of een poepluier in de neus wrijven en zeggen dat 40u werken geen excuus is om zich te onttrekken aan thuiswerk/klusjes. En zelf even lekker met de benen omhoog!

SAM, wat erg ... heel veel sterkte en een dikke knuf!

KELLY, wat een eikel van een baas! Ik zou lekker gaan uitkijken naar een nieuwe baan ...

SANNEKE gefeli! En succes geloof ik ;)

MISSK, das idd ongezellig thuiskomen ... en een bril ... bah (hier lenzen en bril: -6,5 en -8)

1213

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Luiers.. hier geen huggies.. zitten niet "mooi"bij Esmee.. wij gebruiken altijd pampers.

Nelly.. vreselijk om te horen meid..wel je man inlichten hoor! En 4-0 verloren.. volgende keer beter toch.

Britteke geslaagd voor een jas voor sam.. leuk! Oei.. geen snee in je lip o.i.d.? En een driewieler met duwstang is ook erg leuk i.d.

Misskeita.. joehoe op vakantie! Wat leuks in het vooruitzicht!

Miep en johanna.. goede morgen :D

Salapio.. thanx voor de tips ;)

Hier was het vroeg dag.. esmee besloot dat het om 6.30 tijd was.. de luiers houden het bijna niet meer.. gisteren was ze ook al erg nat.. verschoond en weer in bed.. tot half 8 geslapen.. heerlijk! toen nog een uurtje bij ons en gezellig samen naar beneden voor een croissantje.. esmee bruinbrood :)

Nu is esmee lekker op het speelkleed aan het spelen! Heerlijk zo zondags..

Fijne dag vandaag allemaal..

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo allemaal!

Mag ik bij jullie meeschrijven?

Ik ben ook een december 2007 mama! Mijn zoontje Youri is geboren op 14-12-07. Hij weegt nu ruim 10,5 kilo en is 76cm lang.
    Hij kan al goed kruipen en trekt zich overal aan op. Heeft intussen 2 (onder)tandjes en er zijn boven 1 of 2 tandjes door aan het komen. Verder is het echt een lieverd!
    Lijkt me leuk om met jullie te kletsen over onze kindjes.

Ik heb wat gelezen (niet alles want dat is veeeel te veel :confused: ) en zag dat iedereen flink aan het shoppen is :D
    Wij gaan vandaag ook weer even shoppen hoor. Ik heb nog geen winterjas voor Youri en aangezien het nu toch echt kouder aan het worden is moet ik er echt een hebben.
    Welke maat nemen jullie voor je kindjes? Youri heeft in zijn kleding nu maat 80. En waar krijg je leuke winterjasjes?

Oh en nog een vraagje ik las bij iemand over een vingertandenborstel, waar zijn die te koop? Want het tandjes poetsen wil niet echt lukken meestal... hij duwt zijn tong naar buiten en dan kom ik met geen mogelijkheid aan zijn tandjes! :)

Liefs van Anita

5. Hey meiden hartelijk bedankt voor jullie warme welkom.

NELLY ik had bij mijn oudste ook bruinverlies, en krampjes.
    Ik duim dat het goed blijft gaan, en ik zou het ook zeker tegen je man zeggen!

k heb voor de kleinste allemaal jassen gehad, dus ik heb keus genoeg, ik ga *nog* geen nieuwe halen.
    Ik moet ook nodig dr klerenkast uitmesten, want er ligt zoveel in, en alles ligt door elkaar :oops:

Nina heeft nu maat 74 en soms nog 68, en sommige dingen vind ik zo leuk dat ik dr geen afstand van kan doen ;)

Tanden poetsen is hier geen probleem, ze is zo verschrikkelijk nieuwsgierig dat ze gewoon toelaat wat mama doet.
    Alleen al om te zien wat er allemaal gaat gebeuren :D

Welkom mama van youri.
    Ik ben hier ook pas hoor, en ik probeer ;) het bij te houden!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    JOhanna..goedemorgen.. :D

Salapio..ja hoor..hier vrijwillig altijd vroeg uit bed..vindt t heerlijk.. ;)

Judith..lekker vroeg vanmorgen..en samen aan een croissantje..jammie!

Anita..Welkom..gezellig dat je mee komt kletsen!
    Ja shoppen zijn we wel goed in hier.. :)
    Winterjas heb ik hier in maat 80 genomen..86 viel toch wel erg groot uit..
    Heb er eentje van Jeep en eentje van Name it.. ;)
    Vingertandeborstel..geen idee.. :rolleyes:

ninien..wat lekker dat je jassen hebt gekregen! :D
    en jammer is dat hè..dat kleine spul wat je uit de kast gooit..
    :rolleyes:

Hier vanmorgen ook even Mika's kast uit geruimd..de zomerspullen een beetje opgeruimd..is toch alweer 2 tassen vol..
    Leg t maar op zolder neer..dan zien we bij de volgende wel wat we ermee gaan doen.. ;)

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hoi Nienien,

Dankjewel! wat fijn dat het tandjespoetsen bij jou zo goed gaat!
    Het is inderdaad moeilijk om afstand te doen van bepaalde kleren :oops:...
    Het lijkt me inderdaad een druk topic hihi en ga het ook proberen bij te houden...

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    mama van youri, welkom! Hier ook een zoontje van 14-12, Sam!

9. Miep, ik heb van mijn oudste dochter ook veel bewaard, die was altijd heel rustig, dus die kleren zijn nog als nieuw.

En ik vind het erg leuk om de jongste er nu in te zien :)

En er zitten zoveel dingen bij die ik van een speciaal iemand gehad heb, dat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om ze weg te doen.

En zeker nu omdat dit de laatste keer is ;) bewaar ik wel de luierhemdjes van maatje 50 en de eerste pakjes, en de eerste schoentjes

Ik maak voor allebei een koffertje met hun eerste spulletjes.
    Is leuk voor later!

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Britteke en Miep, bedankt :D

Britteke oh wat leuk, nog een jongetje geboren op 14-12 8)
    Hoelaat is hij geboren? Youri is om 6.54uur geboren

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Ik ben pas een uurtje wakker :oops: :-D

Ninien&Mama van Youri; Welkom en klets lekker mee zou ik zeggen :-D

**

Heb vanmorgen de test gedaan en was weer negatief :( Ik baal niet eens om het feit dat die negatief is maar gewoon omdat ik nogsteeds geen duidelijkheid heb! Laat me gewoon ongesteld worden of een positieve test hebben :mad: Ik ga kijken of ik vandaag nog een andere soort test kan halen en die morgen ochtend te doen. *zucht*

12. dus je bent dan 5 dagen overtijd?

klote is dat he, die onzekerheid, want je houdt toch hoop dat het raak is, om vervolgens weer ongesteld te worden.

Maar ik las pas ergens dat iemand pas na 10 dagen een positest had, dus dat kan wel.

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..wat een leuk idee om zo'n koffertje maken! :D
    dat ga ik onthouden!

Alieke..wat balen zeg.nog geen duidelijkheid.. :(

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alieke, wat balen zeg... Maar ik heb ook een keer gehad dat ik pas na 2 weken positief teste :eek: dus het kan altijd nog...
    Maar die onzekerheid he.. daar word je gek van!

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    MamavanYouri, Sam is om 14:25 geboren.
    Youri is dus iets ouder ;)

Meiden, ben aan het poetsen, wassen etc....
    Kom later meekletsen :D
    xx

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Welkom mama van Youri

De vingertandenborstel kun je bij prenatal kopen voor 1.99

@nelly meid wat naar ! Maar geef de hoop nog niet op. Ik had bij Jesse ook bloedverlies en dat was wel rood. Bruin is meestal innestel bloed.
    De krampjes komen veel voor in de zwamgerschap. Ik zou het even afwachten en anders VK bellen dan kunnen ze evt een vroege echo maken. Heel veel succes dikke knuffel van Jesse en mij

@alieke balen meid een negatieve test. Nog steeds geen zekerheid.
    Miss een kruidvat test ertegen aan gooien ? Die meten het kleinste beetje hcg al. En je moet wat middenurine nemen. Dus eerst een beetje plassen en dan die stick gebruiken. Succes meid !

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @miep weer lekker verwent ! Leuk hoor.
    En ook de kast uigemest. Doe ik hier regelmatig. Maar echt wedoen doe ik nog niet. Deze emo doos klan dat nog niet.
    Zijn eerste pakje hangt nog steeds op zijn kamer.

@mama v Esmee
    Ze was lekker vroeg zeg ! Ik haal Jesse altijd met een hele dikke luier uit bed. Maar zijn rompertje is gelukkig nooit nat. Ik gebruik altijd pampers baby dry. Overdag ook wel eens activ fit.

@britteke
    Handig zo'n tussenmaat jas. Ik heb voor Jesse twee maatjes 80. Maar Jesse zit nog niet zo heel lang in 74 dus die zal van de winter wel 80 dragen. En anders koop ik lekker nog twee jasjes erbij.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    We zijn net lekker in het bos geweest met de hond en de kids. Die vinden dat heerlijk. Eigenlijk doen we dat bijna iedere week. Als het droog is tenminste.

Straks naar een verjaardag. Mijn nichtje Tessa word 4 jaar. Dus drukke verjaardag.

Vanavond lekker languit op de bank.

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja dan is hij inderdaad een paar uurtjes ouder ;)

Amber, ik heb ze nog nooit gezien bij Prenatal maar goed dat je het zegt :D ga ik straks eens zoeken ;)

Deel Deze Pagina