December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohhh ok ik snap hem ;) haha

Wat goed zeg, 2 flessen op! Ik gaf eerst 's middags een boterham en erna 200cc melk maar hij drinkt nu nog maar ong 120cc melk of ik nou een boterham geef of niet...

Hier ook 3 mk's gehad... :(

2. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    haalllootjes meiden en beebsjes

Ben weer terug van weekendje fryslan bij mijn paps en zusje.
    Migraine heeft vrijdag aaf nog heel goed doorgezet, misselijk, overgeven , niet tegen het licht/geluid kunnen.
    Dus ik lag er echt op tijd in maar in slaap komen was er niet bij.Sliep ik net , belt mijn man dat hij voor de deur staat maar er niet in kan . oops ik had uit gewoonte alles al op slot gedraaid, beetje vergeten dat hij pas laat ( lees 11 uur `s avonds) thuis zou komen met de vrachtwagen.

Slaapzak met lange mouwtje hier van de HEMA
    , kun je ook online bestellen is gewoon een witte en volgens mij kunnen de mouwtjes eraf.

Sam : toch een miskraam meis, hele dikke knuff!
    Nelly: gefeliciteerd meis en wat een leuk idee van het rompertje!
    Ik zag nog 2 nieuwe dec mama`s , gezellie!

uhmm verder is mijn vergiet weer aan het werk, sorry meiden.!

Ik ga zo heerlijk douchen en dan mijn bedje in met een goed boek!
    Manlief is alweer werken.
    Dochterlief ligt alweer uurtje op bed te dutten en ook de honden zijn moe van het weekend

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hai meiden,
    Ik kom ook nog effe zwaaien. Ik ben ontzettend moe namelijk dus ga het lekker kort houden.
    Sam kijkt trouwens wel tv maar meestal staat er een dvdtje op en is hij aan het spelen. Af en toe kijkt ie dan effe op zeg maar.
    Verder weinig nieuws. Vandaag niet zoveel gedaan.
    Een beetje gepoetst en geprobeerd de was in te halen. Wilde eigenlijik nog gaan shoppen maar geen puf voor. Ga misschien zo es online kijken ;)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, ik vind die Jesse spam altijd zo heerlijk!

Ninien, welkom hier bij ons gezellige kluppie!

Misskeita, wat leuk dat jullie naar Engelnad gaan! Heerlijk er even tussenuit. Hoe lang gaan jullie en blijven jullie dan bij die vrienden logeren?

Lisette, hier ook een probleem met het traphekjes voor de zoldertrap. Hij is nu op de eerste tree geplaatst en we moeten nog het laatste gat afdichten.

Britteke, dus je mag snel op kraamvisite, leuk! Wel knap hoor dat ze op haarr eigen verjaardag bevallen is. De naam Danisha hoor je tegenwoordig heel vaak volgens mij. Leuk om zomaar op zaterdag avond met je vent te gourmetten. Dat doen wij ook wel eens.

Nelly, lieverd....hier heb ik ook bruinverlies gehad aan het begin van de zwangerschap. (geloof met een week of 5) Het is, wat de andere meiden ook al zeggen, zo verschillend per zwangerschap. Ik had ook een erg ongie gevoel de eerste tijd. Het is in ieder geval wel heel speciaal en mooi dat je nu al weer zwanger bent geworden terwijl je nog steeds BV geeft. Heb je ondertussen al met je man gesproken? Je kunt het altijd nog op een spectaculaire manier aan je ouders/schoonouders gaan vertellen toch? Knuffel voor jou!

Miep, wat ben je goed geslaagd zeg! En nog allemaal gekregen ook, dat is helemaal lekker shoppen!

Anita, ook welkom hier....hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Alieke, heb geen advies voor je....helaas is geduld een schone zaak.

Even posten tussendoor...

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Mama van Youri: wat een heerlijk ondeugend kereltje is Youri! Leuke foto's!

@Sanneke: als Annabel overdag een shirtje met korte mouw draagt, stop ik haar (zonder broekje) in de slaapzak met lange mouw en als ze een shirtje met lange mouw draagt, in een slaapzak zonder mouw.
    Voor 's nachts krijgt ze een pyjamaatje aan en dan in de slaapzak zonder mouw.
    Ik heb alleen maar zomerslaapzakjes, want het is altijd dezelfde temperatuur op Annabels kamertje.
    Ze hoeft ook echt geen dekentje, een lakentje is voldoende om haar in te stoppen. Niet dat dat veel uithaalt, want binnen de kortste keren ligt ze andersom in bed.
    Fijn hoor, dat Niels weer wat beter in zijn hum is.

@MamavEsmee: ow, was dat "gereserveerd" kaartje op die slaapzak voor jou bedoeld? Hihi...
    He, bah, Esmee koorts. Beterschap! Ik hoop dat de tandjes snel doorbreken...
    Ah, een lekkere lome zondag gehad. Zo hoort het! Hihi...
    We zetten Annabel niet bewust voor de tv. Als wij 's avonds tv kijken, nemen we haar lekker op schoot tot ze moe is.

@Me2: dankje. Ik heb de hoop nog niet opgegeven, maar ik ben benieuwd wat de arts/vlos te zeggen heeft.
    Hoe gaat het eigenlijk met jou/jullie?

@maartjeh: pfff... jeetje, wat heftig die migraine-aanval van afgelopen vrijdag. En balen dat je uit bed moest om de deur van slot te halen. Heb je regelmatig last van zulke aanvallen?
    En vanavond lekker relaxen met een goed boek. Goed plan!

@Britteke: nee, niet online gaan koekeloeren, maar lekker gaan slapen!
    Morgen is er weer een dag! Hihi...
    Ow, ik had even gemist dat je vriendin bevallen was op haar verjaardag. Gefeliciteerd!

@olga: lekker aan het bijlezen. Tja, wij zijn echte kletstantes he!

Hier zit de laatste was in de trommel.
    Nu alleen beneden nog even opruimen en spullen klaarzetten voor morgen en dan "moet" er niks meer.
    Dat wordt dus lekker ongegeneerd bankhangen, als ik tenminste niet bij de tv in slaap val. Hihi...
    Hmmm... Annabel heeft nu wat moeite om in slaap te komen. Manlief had haar er net nog even uitgehaald om te kalmeren en daar bedankte ze hem voor met flinke klodder spuug. Dat had haar gewoon dwars gezeten. Nu maar hopen dat ze weer kan slapen.
    Ik ga nu in ieder geval weer naar beneden. Misschien dat ik nog even het forum check voor ik ga slapen.
    Bai bai!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, ik had ook niet mee gekregen dat je een MK hebt gehad. Wat ontzettend rot voor je zeg. Hoe voel je je verder; heb je er erg last van gehad?

Me2, hoe gaat het verder met jou? Last van kwaaltjes of niks aan het handje?

Hmmm, beetje raar dat deze twee berichtjes zo achter elkaar aan staan....sorry

Lang niks van Aisca gehoord. Zij was ook al bezig voor een tweede te proberen geloof ik.

Met al die nieuwe mama's en zwangeren erbij is het misschien wel een idee om weer even een nieuwe lijst te maken met verjaardagen en bijzonderheden?
    De verjaardagen misschien maar uit de bevallingslijst kopieren (voor de nieuwe meiden: ons vorige topic van toen we zwanger waren). Dan de bijzonderheden er aan toe voegen ofzo en de mensen die nooit meer mee schrijven misschien ertussenuit halen. Of is dat raar?

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen kwamen mijn broertje en vriendin op visite, erg gezellig. Over en weer foto's laten zien en Senna heeft flink geshowd wat hij kan.

Omdat Senna redelijk laat wakker was, hebben we hem vandaag maar 1 keer naar bed gedaan en hij heeft lekker van twaalf tot drie geslapen! Super dus. Daarna naar kinderverjaardag geweest.

Beide mannen zijn weer beter in hun doen gelukkig!

Het eten was gisteren lekker en gezellig. Vriendlief heeft niet al te veel gegeten en inmiddels heeft hij bijna geen last meer.

Ik ga er vandoor, dag dag lieve meiden!

Liefs Olga

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Anita.. een snel afgeleid mannetje dus.. leuk hoor als ze zo aan het ontdekken zijn! Bij jou ook al klim en klauter gevaar. Ik denk dat ze koorts heeft van de doorkomende tanden. Wij fietsen al wel 2 maanden denk ik.. esmee zat al vrij vroeg heel stevig... dit wel langzaam opgebouwd hoor ;).. hoe vind youri het?

Sanneke.. soms zijn mensen echt ongelovelijk.. dus je moet je kleine man dan maar in een te kleine slaapzak proppen.. sorry niels je mag er pas vanaf een jaar in.. nog even wachten dus :( :)

Me2.. zwaai.

Flessen.. hier krijgt ze nog 2 flessen opvolg melk.. ze vind er eigenlijk niets meer aan.. S'morgens geven we nu ook brood. Ze leek aan alleen een fles niet meer genoeg.. er gaat met smaak een broodje in.. ik bied haar 200 cc melk er bij aan en vaak gaat er 150cc op.. S'middags krijgt ze melk of karnemelk. S'avonds een papfles. en natuurlijk haar fruit en warme hap ;) .. Ze doet het er prima op.. en de opvolgmelk heeft ze voor de caloriën niet nodig met haar 10,5 kilo en 75cm :D Weet iemand tot wanneer ze zeker nog opvolgmelk nodig zijn?

Maartjeh.. fijn dat jullie een leuk weekend hebben gehad! En getver de migraine doorgezet. Wat voor boek ga je lezen? LAs dat jij een hema slaapzak hebt met lange mouw.. ikke meteen kijken.. joeppie.. die moet ik ook hebben! thanx voor de tip :D

Britteke.. Lekker toch een dagje niet zo veel doen! En online shoppen is toch ook leuk! :D moet ook nog op zoek naar een paar winter truien voor esmee!

Olga.. alles goed bij jullie? Hoe is Senna te pas?

IK ga nog ff op internet snuffelen naar wat leuke kleertjes en dan bankhangen met manlief.. heeft ook een beetje aandacht nodig :) ..

TOt morgen meiden!

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nelly, bedankt voor het compliment! Veel plezier met bankhangen :D ben ik ook aan het doen, heerlijk!

Maartjeh wat rot van die migraine zeg...

Poeh, wat word hier veel geschreven zeg ;) maar als ik het dus goed begrijp schrijven jullie al vanaf de zwangerschap met elkaar? Dat is wel heel leuk zeg! Zullen jullie wel een goede band hebben he :D

Vind het heel leuk dat ik zo hartelijk word opgenomen in de groep!

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, ik ga hier ook even aandacht aan mijn vriend geven. (d.w.z. samen bankhangen met een bakkie koffie)

Senna krijgt nog drie flessen melk. Brood eet hij nog niet zo veel van.

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wow mama van Esmee, is ze 10,5 kilo en 75cm? Dat is veel voor een meisje he.. Youri is 1cm langer en iets zwaarder en hij ligt dan ook al op de bovenste curves, maar dacht dat het bij meisjes normaal is dat ze minder wegen toch?
    Volgens mij is die opvolgmelk tot 1 jaar? Maar weet het niet zeker....

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, bedankt voor het compliment! Veel plezier met bankhangen :D ben ik ook aan het doen, heerlijk!

Maartjeh wat rot van die migraine zeg...

Poeh, wat word hier veel geschreven zeg ;) maar als ik het dus goed begrijp schrijven jullie al vanaf de zwangerschap met elkaar? Dat is wel heel leuk zeg! Zullen jullie wel een goede band hebben he :D
    Hi hi, dan had je ons niet mee moeten maken toen we allemaal verlof hadden....gerust 15 pagina's op een dag volgekletst hoor.
    Vind het heel leuk dat ik zo hartelijk word opgenomen in de groep! Tuurlijk, maar we zijn wel enorm verslavend hoor!

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ja mvy (kort het even af hoor ;) ) we kletsen al sinds de zwangerschap met elkaar er zijn al veel mensn afgehaakt...en nieuwe mensen altijd welkom ;) :D

hier fietsen we ook al sinds 7mnd..danielle zat met een maand of 5/6 al stevig dus....ze stapt tegenwoordig stevig door langs de tafel n staat af en toe al los...ben benieuwd wanneer madame loopt :)

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mooie foto's hoor van youri! en hoe meer mama's hoe gezelliger toch? Sommigen schrijven al vanaf het eerste moment van de zwangerschap
    (http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39899&start=0)

claartje is de eerste die daar mee ging kletsen. Al weer een poosje niks van gehoord, alles goed claartje?

en kellly was er ook al vroeg bij
    dan juffie
    frederike, malaika , arka, hairdresser (momhairy) enz. enz. grappig om het allemaal eens terug te kijken. Er staan ook een hele bult waarvan we nooit meer wat horen of van wie het niet goed is gegaan

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja verslavend is het zeker.... :) hahaha

Ik dacht dus tot voor kort dat het fietsen pas vanaf 1 jaar mocht :oops: hihi.
    Youri vind het wel geweldig hoor. Hij trekt en bijt steeds op het windscherm haha.

Johana, kort maar gerust af hoor hihi. Je mag ook Anita zeggen als dat makkelijker is ;)

Sanneke, ik zal eens gaan kijken op die link :D

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hebben jullie elkaar ook al eens ontmoet of dat niet?

17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja, sommigen wel, maar t is erg lastig om een geschikte datum en plek te vinden. ik ben 2x naar een meeting geweest en olga en ik zijn nog 2x apart bij elkaar geweest

ik zit terug te kijken in de bevallinglijst. grappig, er komt er steeds weer eentje bij, ik lees niet alles, want dan ben ik volgende week nog bezig, maar toch leuk.

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    pfff ik ga afhaken...ben al een paar dagen grieperig maar het zet niet echt door...bah :(

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    kussie voor jou

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ikke ben ook heel snotterig en verkouden
    heb steeds het idee dat ik moet niezen maar dan zet hij net niet door... irri

ik ga niels nog ff een fles geven
    laterzzz

Deel Deze Pagina