December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Hier ook prima nacht gehad...heb zelf ook eindelijk weer eens goed geslapen maar ik blijf aan het rochelen, bah :( ga zo eff bij mijn ouders op de koffie die gaan woensdag (weer) op vakantie dus dan zie ik ze weer eff niet.

tot later vandaag! :)

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Net nu we naar het ziekenhuis moeten weigert Youri even te gaan slapen :( . Normaal slaapt hij 's morgens nog minstens 2 uurtjes...
    (zal wel het sprongetje zijn?)
    Dus zal leuk worden voor de dokter die hem moet onderzoeken haha, want tegen kwart voor 11 is hij natuurlijk doodmoe!

Salapio, ik dacht het wel te hebben gelezen in oei ik groei... maar dan zal het wel die van 8.5 maand zijn geweest... hij duurde iig wel lang?! zal vanmiddag nog maar eens goed kijken ;).
    Wat je verteld over verlatingsangst herken ik wel een beetje.. maar das gelukkig niet heel erg. En van het weggooien ook :) . En mama maar steeds weer oprapen hihi.

Autostoel, wij hebben ook een Tobi. Ook een zwarte (maar met grijs dacht ik?)

Britteke, als ik Youri op zijn speelkleed zet (met heel veel speelgoed) vind hij dat nooit goed. Hij kruipt dan naar vanalles waar hij niet aan mag en gaat zijn grenzen verkennen. En mama maar de hele dag NEE roepen hihi. Maar spelen met zijn speelgoed... nee, das saai :p

Alieke, jep dat heb ik ook. Maar goed de kindjes moeten ook leren om alleen te spelen he.... Wat lief van die vaas hihi kan me voorstellen dat je in een deuk ligt!

Bedankt voor alle succeswensen :D

Zo, jullie schrijven echt veel zeg :confused:
    Ik moet nu even de pc afsluiten en wat eten etc en dan moeten we al vertrekken want Youri zal nog wel een ponspasje moeten laten maken etc.
    Ik laat jullie straks wel iets weten!

3. voor dat ik bevallen ben schreef ik ook mee hier op zp, en sommige mensen van hier ken ik ook wel van naam, maar door omstandigheden,
    niets ernstigs hoor ;) ik had er een potje van gemaakt :oops: ben ik hier een hele tijd niet geweest.
    Vind het erg leuk dat ik mee mag schrijven bij de decembermama's

4. succes anita in het ziekenhuis !

hier ligt Nina ook in een slaapzak van 90 Cm, en in bed gaat het goed, maar ik zet ze dr ook wel eens mee in de box, en dan gaat er al gauw een been door het armsgat....das niet echt de bedoeling ;)

Maar mevrouwtje moet in bed wel een dikke slaapzak, want die ligt altijd dwars boven in dr bedje.
    Dan ligt ze dus zonder dekentje, dus zodra dat ze die slaapzak aankan met mouwen prop ik haar dr in ;)

Verder is het kleine dametje snot en snot verkouden, maar gaat het slapen goed!

Een maand geleden was ze ook al verkouden en ging het snachts helemaal NIET.

Televisie kijken doet ze bijna niet, want daar heeft ze geen geduld voor, als ze uit de box is, dan wil ze ontdekken, ontdekken, en nog eens ontdekken.

Alle stopcontacten heeft ze inmiddels gehad, en de hondebakken zijn ook niet veilig en van de week zat ze al op de trap :confused:

Dus ik moet vandaag het traphekje monteren.

Het is zo,n ondernemend dametje, heel anders dan onze oudste dochter.

Zal eens een fotootje van dr plaatsen ;)

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, thanks voor de tips. Je moet idd continue met ze bezig zijn op deze momenten. Hopelijk groeit hij snel uit deze fase :oops:

Jufffie, jou heb ik ook al een tijd niet meer gesproken zeg. X voor jou

MvY, hoe was het in het ziekenhuis?

Ninien, ben benieuwd naar je foto's!

Lindy, knuffel voor jou. Kom idd af en toe es naar ons zwaaien. We denken toch wel aan je hoor ;).

Misskeita, arme Hannah. Knuffel voor haar... Hopelijk wordt ze niet ziekjes.

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ninien, mooie foto's! Knappe meid hoor. Ben ook wel benieuwd naar je oudste dochter :oops:

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ben net terug van CB

Jayda weegt egwoon 8,5 kilo. Evenveel als vroige maand. ze is wel ziek geweest natuurlijk!

Ik zit net te surfen opzoek naar een leuke hoes voor de Tobi. Die ene die ik gister heb gehaald is niet bestemd voor de Tobi.
    Ik kom elke keer die ene van koeka tegen maar die kosten 40/45 euro en dan nog 5 euro verzendkosten. Ik vind ze wel duur zeg!

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Jufffie, Wat vonden ze van haar gewicht op het CB? Ze is toch niet te licht lijkt mij?
    Wij hebben een hoes van MaxiCosi zelf maar die zijn er volgens mij alleen in effen kleuren

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ze vonden haar wel oke.
    Ik liep daar weg voordat z egingen zeiken. Mn man bleef nog praten.
    Hij vertelde mij dat ze vonden dat Jayda vaak ziek is de laatste tijd.

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb zo'n koppijn en ga zo ff wat opruimen hier.
    Jayda slaapt, dus ik kan nu ana de slag.
    tegen half 1 gaat ze ff naar KDV en ik ga racen naar de gyneacoloog.
    Ik wil haar graag meenemen maar ze gaat daar de boel op stelten zetten!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    pfff ze kennen haar historie toch ook? nix van aantrekken hoor. Het lijkt wel of ze altijd wat te zeiken moeten hebben.

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    succes vanmiddag! en rustig aan hoor.
    Knuffel en x voor jou en Jay

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    sam slaapt nog.. ik ga effe bankhangen met een kop thee en een boek.

14. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Dank je wel lieverd!

Ik maak me echt zorgen om Jay.
    Ze licht te slapen maar ze hoest zo erg!
    Pfffffff het is niet eens 3 weken geleden dat we 't ZH hebben verlaten.

PS Koeka heos wel niet bestellen. Pffffffffffffff E50!

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb 'm alsnog via villa-vrolijk.nl besteld.
    leuke site trouwens. Had veel dingen van daar besteld voor het kamertje van Jayda destijds!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Juffie, 8,5kilo is prima. Geen gewichtsverlies, wel ziek geweest. Mirre zit ook al een tijdje te schommelen rond 7,5 ... hier door meer bewegen.
    Dat hoesten zou ik me wel zorgen om maken. Ik snap dat je niet weer het hele circus in wilt, maar ik zou toch even bellen met de arts ... (KNUF)

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ennuh ... ik zou m niet bestellen ... maar ben al te laat geloof ik :)

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Juffie; Gewicht is toch prima?! Loïs weegt ietjes meer maar net geen 9kg. Jayda doet het toch harstikke goed :)

**

Hier druk dagje, boodschappen doen ect. ect. ect.
    Ohja en kruitvat test halen, hoor daar veel positieve reacties over en die schijnen minder hcg nodig te hebben. Pffff kom op met die duidelijkheid!

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. werkse vandaag!

Bipat.. Schrikken zeg.. maar wel lekker geslapen vannacht! Hoe is het nu met Evan? Wij denken ook aan tandjes.. worden ze dan vroeger wakker?

Miep.. z8 is i.d. erg leuk! Had er nog nooit van gehoord..hier de boodschappen ook weer binnen..en ook gerommeld in huis. Heerlijk! :D

Juffie.. het zit jullie ook niet mee zeg! En het cb zou toch beter moeten weten lijkt mij. :rolleyes: Succes bij de gyn vanmiddag!

Alieke.. bekend gevoel hoor.. Soms zit Esmee zo lekker te spelen dat ik het zonde vind om haar te storen.. dan begint ze juist te jammeren en te grijpen dat ze bij mij wil. En Loïs gilt wel als ze aandacht wil.. Hier doen we .. liedjes zingen.. kijken bij de lampen.. schilderijen.. raamboompjes.. voelen aan de muren.. kietelen.. masseren.. in bad.. fietsen enz. enz.. :D

Britteke.. sam ook vroeg maar wel weer lekker gaan slapen! Esmee bleef maar huilen.. na een halfuurtje er toch maar aan toegegeven. Ik heb Esmee haar speelgoed in een grote bak met deksel ik zet haar dan met de bak op haar kleed en ze vind het prachtig om alles er uit te halen.. in de bak te klimmen alles er weer in te doen.. misschien een tip! ;)

Misskeita.. joehoe.. de leerlingen onder de duim! Ik kan me niet herrinneren dat mijn leerkrachten een computer in het lokaal hadden.. luxe hoor! Ook al een spookje s'nachts.. gelukkig wel weer lekker gaan slapen.. en tuurlijk vertroeteld oma haar! :D

Lindy.. leuke vakantie gehad dus! Hopelijk ben je na de operatie snel van de pijn af! Nog even meid!

Beter te koud... hoor en lees het overal vandaar.. snorry! Maar wollen rompers lijkt me i.d. wel wat te veel van het goede.. waar kun je die trouwens kopen.. Miep? hahaha.. ;)

Salapio..Loopstoel.. hahaha klinkt erg grappig. Uitslapen.. ik weet het dat het niet ongewoon is dat kindjes vroeg wakker zijn.. maar als je anders gewend bent is het een hele omschakeling. Mirre weer lekker doorgeslapen! Heerlijk hoor.

Johanna.. heerst er griep of zo? Beterschap meid! En even gezellig bij je pa en ma langs.. gezellig.

Anita.. en heeft de dokter youri overleefd? haha.. :)

Ninien.. tuurlijk is het leuk dat je meeschrijft.. en je hebt zeker een ondernemend dametje! Mooie foto's hoor! En ik ben ook wel benieuwd naar je oudste ( nienke toch?)

Joehoe.. eindelijk een slaapzak met lange mouwen gevonden.. ze hadden ze bij de Hema zaterdag binnen gekregen..Vanmorgen meteen om 9 uur er heen na het boodschappen doen.Ook nog extra slabben gehaald.. ze kwijlt zo, dus standaard een slap voor anders kan ik haar elk half uur omkleden. Wel niet zo charmant maar ja.. :rolleyes:

Hier is een slaapzak met lange mouw wel nodig.. het weer staat vol op haar kamertje en ze slaapt niet onder een dekentje.. Thanx Maartjeh.

Esmee ligt nu al weer 1,5 uur te slapen.. Ze was dood op.. wat wil je ook als je vanaf 5.15 wakker bent. Ze was wel heel vrolijk.. ik snap soms echt niets van haar hoor! In de supermarkt ook.. hele verhalen tegen iedereen die het maar horen wil.. :)

Vanavond lekker boerenkool met spekkies en worst.. mmm.. aardappels en boerenkool zitten al in de pan.. straks even spekkies bakken..**** kwijl**** :D

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..hoop dat Jay niet ziek wordt hoor..
    En snap niet dat ze lopen te zeuren op t cb! Bah!
    Succes vanmiddag bij de gyn..
    Leuke hoes besteld..altijd leuk!

Alieke..dat gevoel heb ik ook wel eens..maar dat zal er wel bij horen..toch?
    Enne nog even een testje halen..succes meid!ik duim!

Britteke..ehm..tja..ik heb hier wel een aardig tevreden kereltje..
    Kan uren in de box zich vermaken..op de grond ook..Ik leg wel elke keer t speelgoed in de lade.
    En als ie in de box gaat geef ik m vaak wat anders..niet elke keer tzelfde speelgoed,,
    Ik ga ook elke dag wel even eruit..boodschappen en zo doen..
    Rondje fietsen..

Misskeita..ach arme hannah ziekjes..dikke knuff!

Lindy..succes vanmiddag in t ziekenhuis!hoop dat je snel geholpen wordt hoor!

Tv kijken..tja als ik thuis ben staat de tv altijd aan op tmf party..dus Mika kijkt soms een beetje mee..als ie in de box zit..kan ie geen tv zien..dat scheelt!

Salapio..fijn dat mirre zo lekker doorgeslapen heeft!

Johanna..veel plezier bij je ouders..

Anita..hoop dat t allemaal lukt bij de arts in t ziekenhuis!

Ninien..mooi poppetje!lieff!

Hier zijn de boodschappen weer binnen..
    Mika ligt alweer even op bed..
    ik moest ook nog even met de accountant bellen en de tandarts..bah!
    En daarna gelijk paps natuurlijk of die wel kan op dat tijdstip want die moet met mij mee. :)

Deel Deze Pagina