effe een vraag tussendoor mogen onze kindjes eierkoek? Sam heeft net een stukje van me gepikt en zit het heerlijk op te smullen
Anita...ook welkom meid! Gerda...vervelend dat Nick zo spookt 's nachts... Nicky is hier tegenwoordig ook iedere morgen rond 5 uur wakker! ppff...word er niet goed van... ga denk ik toch maar us proberen 's avonds pap te geven i.p.v. alleen opvolgmelk... misschien dat ze dan wat langer kan slapen....
Anita..fijn dat alles goed ging in t ziekenhuis! En hoop dat de oogsterkte bijtrekt hoor! Nelly..ik zou ook de vlos opbellen..wat Judith zei..dan mag je vast eerder komen en heb je misschien eerder duidelijkheid.. Judith..ik een lekker ding..hoe weet jij dat nou.. Enne shopse! Ik zag bij de hema wel wat leuks hangen.. 1e verjaardag nog niet mee bezig..wel aan t denken voor cadeautjes.. En een echt groot feest wordt t toch niet..alleen mijn familie komt denk ik.. Dus thema..? niet echt nodig.. Loessie..ohjee wat balen van je mannetje! Moet je nog in de bediening ook! Enne..hier krijgt Mika altijd nog een klein beetje avondpapje biscuit.. 5 uur is idd wel vroeg.. Salapio..have fun bij je vriend.. Hoop dat mirre m kan opvrolijken! Gerda..hè bah..Nick niet lekker..en allebei niet geslapen..wat vervelend! Hoop dat de tandjes snel doorkomen hoor! Dikke knuffel! Britteke..eierkoek..mag vast wel..
Oei Gerda, das niet zo goed dat Nick al 3 nachten wakker is he je zult wel doodmoe zijn he... Eierkoek... geen idee? Loesie, dat hebben wij ook een tijdje gehad. Is nu weer over... Gebruik je geen Nutrix? Youri slaapt de laatste dagen ineens tot half 8 terwijl hij zijn fles vaak niet eens leeg heeft! Maar vanaf morgen moet hij weer vroeg op helaas... Zo, even ramen gewasen, gestofzuigd, gedweild etc
Oja over verjaardag, dat doen jullie dus niet uitgebreid... Hier komt ook alleen wat familie maar was wel aant denken om alles op elkaar af te stemmen. Dus alles (slingers, servetjes enzo) van Bob de bouwer of van Nijntje of Bumba ofzo. En dan ook de uitnodigingen en taart in die stijl...
Anita....wij gebruikten eerder wel rijstebloem, maar zijn daar mee gestopt omdat Nicky vaak last heeft van harde ontlasting.... en al druk aan de poets geweest! Miep....Mika krijgt een klein beetje avondpapje? hoeveel is een klein beetje
mijn moeder belde net op vanuit de V&D dat ze zo,n leuk jasje zag. het is een jas van nijntje, ik heb hem niet gezien , dus ben benieuwd. dat wordt dan de zoveelste winterjas dan kan Nina iedere dag van de week een andere jas aan. Ik ben bewust niet naar het prijzencircus van V&D gegaan, anders was mijn salaris voor komende maand al op geweest. Ik vind gewoon alles leuk, en voor 1 meid gaat nog wel , maar voor 2 dan gaat het aardig in de papieren lopen.... Maar goed 1 okt kinderbijslag, die ga ik eens goed gebruiken
Anita..thema is wel heel leuk! en al lekker gepoetst! Loessie..ik doe dan 100ml water en daar wat schepjes bij zodat t een papje wordt..hij krijgt t van een bordje..maar t kan ook in een flesje.. Ninien..leuk nog een jasje! nooit weg joh! altijd handig!
Hier over de hele dag heen, lekker volstoppen met fruit en brood en vooral karnemelk vind ze heerlijk. Af en toe een lange vinger of een liga. savonds een lekker potje eten, en dan een half uurtje later een lekkere warme fles, met nutrix, en mevrouwtje knort vanaf half 7 tot de volgende morgen een uurtje of 7 door. Voor dr verjaardag ben ik van plan een activity loopwagen te kopen. ik wilde een loopwagen van disney kopen, maar die hadden ze pas bij het kruitvat, dus die heeft ze al En voor de rest, doe ik een leuke taart, en een halve slagroomtaart van de aldi ofzo die ze zelf op mag smullen. En slingers en dergelijke heb ik allemaal al. En gewoon een gezellige dag ervan maken, het is op zaterdag dus het zal wel lekker druk worden
Hier ook nog geen grootse plannen voor 1e verjaardag....wil wel zelf een kaartje gaan maken. Wat we geven weet ik ook nog niet...mischien storten we wel gewoon geld op haar rekening..kado's krijgt ze die dag ontgetwijfeld genoeg.
Ninien en mama van Youri. Welkom ! Luiers; ik gebruik de baby dry van de Pampers de gehele dag door. Bevallen me zo goed, dat ik geen anderen heb geprobeerd. Maar dan heeft Bram net zoals mama een gevoelig huidje. Hij heeft nu trouwens maatje 4+ TV kijken; 's ochtends kijkt meneer naar de Teletubbies, reageert hier errug leuk op en kraait zo een half uurtje met ze mee. Vooral als die babyzon er voor is. Fietsen; vorige week net alles gemonteerd op de moederfiets. 1ste keer gefietst..en nu nog niet weer. Hij vond het geweldig vooral dat het windscherm omklapt en dan boven in de rand bijten. Vanochtend weer naar het CB geweest, ons manneke doet het goed. Hij had alleen nog steeds vocht achter de oren. Volgens onze huisarts moest dit naar een weekje al minder zijn door de medicatie. Maar helaas..is dit dus schijnbaar nog niet zo. Maar we hebben nog 2 weken te gaan voordat die oordeelt...en ons doorstuurt. Verder woog hij 9289 en was 76,4 cm lang. Britekke, hoe je het voor elkaar krijgt om op je eigen verjaardag te bevallen. NO IDEA..Maar mij is het ook gelukt. Ik heb wel steeds gedacht en gezegd...niet op mijn verjaardag, kom maar met de kerst ! Ach..is het dubbel feest en hebben we dubbel taart.
hahaha lisette, knap van je hoor! Het is misschien niet altijd handig maar een mooier kado had je niet kunnen krijgen
wat een grote knul heb jij! Nina was de laatste keer 71 cm, en woog ze 8,6 kilo. Dat scheelt 5 en halve cm. Hij zit ook bovenin met zijn lengte zeker?
Ja, hij steekt letterlijk met zijn kop en schouders boven de lijntjes uit qua lengte. Maar wat wil je...paps is 2.03 en ik ben 1.73. Zijn geschatte lengte is 1.85 Tja...dan moet je wel...groeien ! Ik heb wat foto's geplaatst in album (stonden al in de computer) Trouwens hoe doen jullie jullie kleintjes in bad/douche. Deze man is veels te lang voor zijn badje, en ging dus al een poosje met een badstoel onder de douche.(Zie album) Maar eeh..hij blijft nu dus niet meer zitten met het gevolg dat hij op zijn buik in de douchebak ligt te spatteren. Enne niet meer lekker de soppen is... En zitten op een anti-slipmat is ook al niet zo succes.
wat hebben jullie veel gekletst! @nieuwe decembermama's: welkom! @nelly: knuf van mij! gisteren naar beverwijk geweest...goed geslaagd ik heb 5 verschillende tunieken voor 120 euro 8) angelina heeft van mijn moeder een super gaaf naambordje gekregen vor op haar slaapkamerdeur...met 101 dalmatiërs en dan haar naam in het midden met een roze randje eromheen zal er nog wel een foto van maken. ze heeft ook een chinese pyama gehad...leuk voor op de foto ik had opzich niet veel nodig maar die tunieken hebben ze op bevewijk goedkoop en alleen daar verkopen ze het merk...hier in debosch ook wel maar dan betaal je 10 euro meer moeders was ook goed geslaagd. het was 's-morgens super misstig en de a2 was ook nog eens afgelsoten heb er 11/2 uu langer opgereden...
@mama van Youri, Ik ben ALLES behalve zwanger! Straks zitten de decembermama's met 3 kids en ik ben nog steeds niet zwanger vane en 2e. LEES; TRAUMA! @ Miep Ik wil kleding van z8 kopen voor Jay. Geef mij een link met de nieuwste/gehele collectie