December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ow juffie :( domme vraag ook van mij :(

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Je kan het niet weten dus het geeft niks!

Ik heb een gecompliceerde zwangerschap gehad en een helse bevalling.
    verder zit ik mete en kind wat vaak ziek is. Dus geen 2e voor mij!

Ik heb tijdens zwangerschap last eghad van veel bleodingen en het is nooit getopt tot de dag van vandaag.
    Zelfs de artsen weten het niet. Ik slik nu hormonen en hopelijk stopt het bloeden ooit!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ow, vandaar dat je naar de gyn moet natuurlijk...
    Wel heftig hoor als je dat allemaal moet meemaken.. Maar zie in je banner ook dat je meisje te vroeg geboren is he. Jullie zullen een zware tijd hebben gehad.
    Dikke knuffel

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ja ze is geboren met 26 weken en met 25 weken had ik al 9 cm ontsluiting en moest plat liggen in het zh.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Loessie.. werkse..En ik geef hier ook s'avonds pap.. anders trekt ze het echt niet.. nu zelfs niet met pap. :rolleyes:

Salapio.. oei wat vervelend dat je vriend ( niet je echte) je snapt me wel.. het uit heeft gemaakt met zijn vriendin.. hadden ze al lang verkering? Tuurlijk vrolijkt Mirre hem op! :D

Gerda.. jakkie.. nick al 3 nachten niet slapen.. sterkte meid! Hoe gaat het verder met je?

Britteke.. ik denk niet dat eierkoek voor een keertje kwaad kan hoor! mmm lust ik ook wel!

Anita.. lekker aan het poetsen geweest! Heerlijk he, alles ruikt dan weer zo lekker.. en wat zei de arts? Thema zoals bumba of nijntje is i.d. wel leuk ja..

Ninien.. wat lief van je mams! Kan me voorstellen dat je voor 2 kindjes helemaal een kapitaal kwijt bent.

Johanna.. leuk hoor zelf een kaartje maken.. Ik ga denk ik een foto laten bewerken en dat versturen naar vrienden en familie.. Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis?

Lisette.. Esmee wordt ook helemaal wild als ze de baby in de zon ziet.. schaterd dan net zo hard mee! Oei.. oor problemen is altijd vervelend.. en mooie cijfertjes hoor! De oplossing.. mmm ik heb een badring gekocht.. zitten zuignappen onder en zo kun je hem lekker douchen ff linkje..

http://www.babyboardrent.nl/catalog/pop ... c0bb072a81

French.. zo flink geshopt zeg! En Angelina al weer 9 maanden!

Juffie.. hoe gaat het nu? En miep had een paar pagina's terug een link van z8 gezet.

Miep.. tuurlijk ben je een lekkerding!

Niet geslaagd voor kleertjes voor Esmee helaas! Wel een paar laarzen gekocht.. liep er zo tegen aan.. normaal ben ik weken aan het zoeken.. ze dus nu aan, kan ik ze inlopen.. erg stug leer maar ze zijn super! :D

Ook het cadeau voor Esmee haar 1ste verjaardag gekocht.. ik liep langs de blokker en dacht.. even kijken naar het huis van little people.. Hij was 20 euro goedkoper dan bij de Intertoys enz.. krijgt ze nog een uitbreidingsset er bij. Heb hem al uit de verpakking gehaald en in elkaar gezet.. Esmee vond het geweldig.. helemaal wild!
    Strax maar even inpakken. ;)

Boerenkool staat op! Mmm strax komt manlief al weer.. en wederom.. lekker bankhangen vanavond! haha. :)

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik ga nu richting de keuken en alvast wat klaar maken voor vanavond.
    Mn man en ik vasten vandaag! We hebben nog 1 dag te gaan!

* Marokkaanse soep krijg ik van mam's
    * Broodjes met groentje en kip
    * Minni pizaatjes met tonijn
    * dadels en zelf gemaakte shake

7. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh ja over het gewicht!

Jayda is nu 13 maanden oud en weegt 8,5 kg!
    In principe wel goed alleen ze woog vroige maand precies hetzelfde. Ze is NIET aangekomen maar gelukkig ook niet afgevallen!

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

mama van Esmee, heb het al hier neergezet hoe het was gegaan in het ziekenhuis! Dat van de Little People lijkt mij ook erg leuk, is dat nu in de reclame bij blokker dan?
    Super dat je laarzen gevonden hebt!

Lisette, wij hebben dezelfde badring als mama van Esmee en Youri vind het geweldig. Ik laat altijd het bad vollopen (nouja niet vol maar totdat hij met zijn kont onder water zit ;) ) en dan kan hij lekker spetteren en spelen.

Pff ben net ongesteld geworden en dus ook ineens mega buikpijn! Dacht dat ik pas over een paar dagen weer aan de beurt was maar helaas :cry: Auw!

9. ik ga ook richting keuken, vandaag maandag van week 5 uit het boek van Sonja :confused: :confused:

Dus hier geen lekkere zelfgemaakte pizzaatjes :(

En dan ga ik een vriendinnetje van Nienke naar huis brengen, en dan langs mijn moeder om nina dr nieuwe jasje op te halen :D :D

Daarna eten, en badderen met de meiden, en misschien vanaaf nog ff hier loeren :)

En lekker bankhangen, csi en bones vanavond.

see you all.......

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik ga nog even mijn tweede wasje ophangen, eten maken>roerboekgroenten met krieltjes en schnitzel en daarna lekker paardrijden :D

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Pff hier een heel lastig mannetje.. Niks is goed :(
    Heb hem net zijn fles gegeven en in bed gelegd (zal toch geen kwaad kunnen he een dag wat vroeger?) maar hij wil gewoon echt niet slapen...

12. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Heb hem weer eruit kunnen pakken.... :)

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Lisette…wat fijn dat Bram weer lekker gegroeid is!
    Wat naar dat t vocht nog niet minder is!
    Foto’s zijn leuk maar wel erg klein hoor..
    Mika ligt nog steeds in z’n badje..beetje dubbelgevouwen..maar t lukt..

French goed geslaagd!super!
    Speciaal merk? Wat je zocht?

Juffie..hier de link http://www.z8-kids.nl/categorie/363/top ... girls.html
    Aan de zijkant kan je verder klikken op allerlei soorten..

Judith..das handig die badring!
    En lekker geslaagd voor laarzen!top!
    Ook alvast een cadeautje gekocht! Toe maar weer!klinkt erg leuk!

Anita..balen van je ongesteldheidspijn!
    Dikke knuff voor Youri!

Ninien..fijne avond!

Johanna..paardrijse!

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Lisette; Wouw wat is Bram groot zeg! Loïs is pas 70,5 cm :)

1e verjaardag; hmmm niet zoveel plannen maar wel alle 'belangrijke' mensen uitnodigen natuurlijk ;)

**

Loïs ligt hier al op bed, ze was zo aan het jammeren en aan het gapen. Morgen ochtend moet ze er toch ook weer vroeg uit en een druk dagje op het kdv dus vind het best :)
    Mannetje is naar school dus lekker rustig hier.

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    effe snel een tussenstop
    heb het allemaal druk met die kleine draak hier.
    vandaag was sam best te doen. lekker gespeeld.
    Sam is helemaal gek op een houten puzzel die ik voor 1 euro bij t kruidvat heb gehaald. Hij haalt de stukjes er stuk voor stuk uit.
    Mijn vriend is vandaag laat dus ik mag Sam op bed leggen. Meestal doet papa dat hier.
    Wij eten pas laat omdat manlief pas laat thuis is.
    Wij eten een groente/aardappeltortilla met chorizoworst en sla :D.

Zo ben weer effe weg.. de puzzelstukjes vliegen door de kamer hihi.
    x

16. MamavEsmee

Juffie.. wat eten jullie toch altijd lekker en uitgebreid! Heerlijk.. En het is toch prima dat ze niets is afgevallen.. op een gegeven moment groeien ze ook niet meer zo hard hoor! Al wat gehoord van je sollicitatie.

Anita.. Hier in het filiaal hadden ze een aantal dozen staan afgeprijsd.. ik heb het niet in de folder gezien.. ff linkje..

http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st= ... &pid=41059

zie dat het online ook nog ruim scheelt op de winkel prijs bij de intertoys.
    Jekkie.. ongi geworden.. het hier net weer gehad :rolleyes: En Youri niet helemaal in zijn hum.. hebben op het moment hier veel kindjes last van!

Ninien.. aan het sonja bakkeren..lijkt me erg saai.. ik kan veel beter.. niet snaaien.. veel bewegen.. dat laatste gebeurd dagelijks maar dat snaaien :)

Johanna.. lekker paardrijden! Veel plezier.. was ophangen.. blegh heb ik echt zo´n hekel aan.. ik hang alleen de kleren maar op.. de rest hup in de droger!

Aliek.. belangrijke mensen.. de koning in soms.. ;) Hier krijgen ook de belangrijke mensen een uitnodiging. En je meisje al weer op bed! Lekkere lange avond voor je zelf.. Loìs is i.d. een klein popje.. esmee is 75 cm :confused:

Britteke.. sam dol op puzzelen.. leuk hoor! En fijn dat hij weer beter in zijn hum is! Het klinkt erg lekker wat jullie gaan eten.. jammie..

Esmee ligt al weer een half uurtje op bed, flesje ging er wel in.. wat wil je ook als je niet warm wil eten en geen toetje wil! :rolleyes: .. haar om half 6 naar bed gebracht ze lag zowat te snurken in de kinderstoel.. de buren vonden het nodig om een wedstrijd wie slaat er het hardst met de deuren te doen.. ik word hier soms zo moe van! We hebben er al eens wat van gezegt.. dan verwacht je toch dat ze een beetje rekening houden... de huizen zijn erg gehorig.. aan de andere kant.. zullen ze vannacht om 5.15 ook wel wakker zijn geweest van Esmee :evil: Wij zeggen dan altijd God straft snel! haha..

17. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hihi hallo
    dames
    zo heb ff een stuk of 20 pagina`s bijgelezen, ook nog wat van het weekend..
    stelletje kletsklopjes!
    ga dus ook lekker niet reageren maar wel alle mama`s een hele dikke knuff geven

en ojaa Judith graag gedaan hoor van het slaapzakje :lol

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0

*zwaaizwaai*

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ja tuurlijk! Komt bij jullie de koning niet dan?

:)

*ik ga me banner maar eens veranderen :rolleyes: *

20. MamavEsmee

Alieke.. haha gelukkig niet zeg pff..wil het wel `gezellig`houden ;)

Ben je ongi geworden alieke.. omdat je banner op 6 dagen staat..

Essebes .. zwaai..

Deel Deze Pagina