augustus gefeliciteerd met je baby van de maand !... deze maand staat mijn kanjer er ook tussen hint hint hint
Carnaval in brabant ! Een brandweerman, Sneeuwwitje en Babysmurf Gefeliciteerd Augustus ! met baby van de maand Als het goed is staat Jesse er deze maand ook bij
frederike.. zat ook net te kijken haha. mooie foto! Sam staat er ook tussen dames!! Augustus Gefeliciteerd!
Mooie foto Britt van Sam Rubin is ook een schatje frederike Ze zijn allemaal baby van de maand vind ik dan
Zag thirza van kreeftje er ook al tussen staan en mika van momhairy wat een strijd hahaha.... dan bombarderen we ze idd maar allemaal als baby van de maand!
Nog ff een vraagje zo tussendoor..... Ze hebben tegen mij gezegd dat beebs `s nachts 6 uurtjes tussen hun voedingen mogen hebben daarna moeten ze echt weer gevoed worden.. Maar vanaf wanneer veranderd dit?
bij menu en dan baby van de maand en als baby;'s snachts slapen ga je ze toch niet wakker maken ? Ikke niet hoor. Heb dat van die 6 uur nog nooit gehoord
oke dan ga ik daar ff kijken Ja dat hebben ze in het ziekenhuis gezegd en de kraamverzorgster ook ! En van het CB moet ik ook nog steeds een nachtvoeding geven
Jesse slaapt tussen de 6 en 7 uur snachts OP CB hebben ze gezegd dat ie 5 voedingen nodig heeft voor zijn gewicht dus snachts hoeft niet persë Jesse komt wel 6 keer , waarvan 1 keer snachts
als je kindje genoeg binnenkrijgt, zou ik me niet druk erom maken al shet langer duurt dan 6 uur. Volgens mij is dat vooral in het begin zo. Niels komt 7x per dag nog en ook middenin de nacht. zal blij zijn als ie door gaat slapen! Hij maakt wel een lange slaapruk, maar als het aan hem ligt begint hij daar na z'n avondflesje al aan en dat kan maar zo om half 8 al beginnen... dus om half 11 maken we hem nog wakker en geven nog een fles in de hoop dat hij vanaf dan aan zn lange slaapje gaat beginnen, maar tot nu toe is dat nog niet echt gelukt... nou ja, de aanhouder wint.