ja, overal gekeken en nergens te krijgen ook niet 2e hands Ach zorgen dat hij deze die hij heeft niet kwijtraakt
Hahaha ja dat is een goeie, niet kwijtraken! Daarom had je de reserve....hahaha Misschien vindt je hem eerdaags nog wel eens op MP. Ik zag net in mn agenda dat ik Vince morgen al om half 11 bij de oppas breng en ik hoef pas om half 3 naar m'n werk! Heerlijk even relaxen!!! Vind het altijd alleen zo naar dat hij zon verdriet heeft als ik daar wegga...
Hallo meiden Ik vind het ook gewoon een normaal gewicht en postuur hoor. Ik neem dan ook haar adviezen niet echt aan. Lilly eet en drinkt prima en als het aan haar ligt een heel hoop. Ze is gewoon actief en ze is net 6 weken aan het lopen dus dan gaan het gewicht denk ik ook niet zo snel meer. Ze had vandaag bij het cb gewoon 2,5 boterham op tussen de middag echt niet normaal. maar later hoorde in van mijn man dat ze vanochtend geen boterham had gehad want hij had geen tijd gehad. Dus dat arme kind moet een honger hebben gehad. Zo leuk ze weet nu echt precies wat een koe doet maar als je een dier vraagt wat ze niet goed weet zegt ze ook boeee. Ze doet nu het eendje na dat is kwaa kwaa en ze gromt bij een varken ipv neus ophalen. Mijn man belde vandaag dat hij een aanrijding heeft gehad met zijn werk. Hij is buschauffer en heeft een vrouw aangereden met een scootmobiel die niet goed keek bij oversteken(lees niet keek) hij heeft haar en stukje meegesleept maar ze heeft niks ernastig omdat hij heel snel reageerde. hij was helemaal overstuur en is naar huis gestuurd en zit nu op de bank stil te zitten. Hij was net 30 min aan het werk. Nou ga weer even kijken bij hem.
Hey dames Jarno heeft nu weer ontstoken oogjes.. zitten haast dicht en vuurrood. echt zielig om te zien. Is gisterochtend begonnen. Eergister en gister op t kdv geweest en daar hadden 2 of 3 andere kindjes het ook overgenomen dus denk ik .. jakkie. Nou ja maar goed schoonmaken met gekookt en afgekoeld water.. of heeft er nog iemand bv over? geintje hahaha (zeggen ze toch dat dat hielp) Ik zelf ben gister naar de longverpleegkundige geweest, kreeg nog wat info over astma en wat dit inhield. En er komt dus binnenkort iemand bij ons thuis. die gaat alles nakijken. Gordijnen vloerbedekking/ kleden ventilatie en temp in huis, hygiene enz enz.. Vanmiddag moet ik naar de tandarts. Ze = bijzondere tandheelkunde CBT denken dus dat ik een verstopt 4e wortel heb bij een kies die al een tijd geleden is gedaan denk 2 jr ofzo en nu moet ik naar een endodontoloog en die is daar expert in en die moet kijken of het ook zo is.. maar nu wil de tandarts mij eerst zelf nog zien, omdat hij dit gemist heeft ze dachten ook dat er gaatjes zaten en ook dit heeft hij niet gezien. Dus vandaag weer ff langs. Ze benadrukte me wel om dit echt NIET door m`n eigen tandarts te laten doen.. ben benieuwd wat ie vanmiddag zegt! Jarno liep vanmorgen door z`n bedje te wandelen haha en dan zo`n grijns als je binnenkomt heerlijk!! lekkr in t grote bad gestopt met klein laagje water. Heerlijk vind ie het terwijl hij 2 dagen geleden het doodeng vond om er in te moeten hihi ik deed em altijd onder in de douche bak en dan sproeier erop.. Ik liep net ff naar zolder om de wamachine aan te zetten klimt ie zo de 1e paar treden op.. had t hekje niet dicht gedaan omdat ie dit nooit eerder had gedaan.. dus ik kijken schrok hij valt ie zo achterover naar beneden! schreeuwen dus.. maar goed gelukkig vloerbedekking en hij stond niet hoog.. maar schrok toch best wel.. Moeten onszelf echt gaan drillen zodra we boven zijn hekjes dicht!!! @ Jessica oei wat vervelend voor je man! Kan me voorstellen dat ie shakie is. Vandaag wel weer aant werk? @ Joss geniet je lekker van je vrije uutjes? Hoe is het verder met je? Groei je al? @ Sawi ook ik kan je niet aan de knuffel helpen.. Andere werkt niet?? Hier heb ik er gelijk 3 gehaald.. Nou heel verhaal.. ga ff poetsen.. Liefss
Gister had diego bloed bij zijn plas en kwam uit zijn plassertje heb ik om half 5 direct de dokter gebeld en moest de nacht zijn plas opvangen en dan vandaag langs om 10 voor half 10...nou we zijn geweest zijn urine rook heel sterk en zat nog bloed in. toen ze keek deed ze het voorhuid naar achter en die was het vuurrood dus heeft antibiotica kuur gekregen! Gister zijn 11e tandje ontdekt linksboven de kies en vanmorgen liep hij helemaal alleen van tafel naar tv en zijn toch al gauw un 20 passen .... sorry voor geen reactie maar het stinkt hier haha
Nou meiden, de zwangerschapsdementie is echt al flink toegeslagen.... Kom ik net op mn werk om een late dienst te draaien, zeggen mn collega's 'wat doe jij nou hier'.... Bleek dat ik helemaal niet hoefde te werken! Nou ja! Waarschijnlijk is een tijdje terug het rooster veranderd, maar waarom??? Geen idee. Dus ik maar weer op mn fietsje naar huis... Best balen want ik was alweer 1,5 week vrij geweest en nu hoef ik dinsdag pas weer te werken (soms vraag ik me af of ik wel aan mn uren kom..., werk voor mn gevoel zo weinig.). Maar goed ook wel weer lekker om een vrije middag en avond te hebben hoor. @dani, ik groei gestaag, net als bij Vince. Denk dat mn buik nu ietsje groter is dan rond dezelfde tijd toen, maar niet veel. Wat heb jij een slechte tandarts dan?! Oei ja die trappen zijn link hoor! @dimmel, Diego loopt gewoon joh! Super toch. Ik duik lekker even op de bank. OM half 6 Vince ophalen, hmmmm
Hey dames @ joss jee wat vervelend dat je voor niks op je werk kwam, ook wel lekker dat je nog vrij bent. Hoe doen ze dat dan als je uren te kort komt?? Ja ik weet t ook niet meer met mn tandarts hoor.. @ Dimmel ah jakkie bloed! Gaat het nu wat beter of plast ie nog bloed? Wat goed dat ie al zoveel zelf loopt! Knap hoor! -- Vandaag dus bij de tandarts geweest. Gelijk 2 kleine gaatjes gevuld.. jakkie!! Maar hij zegt bij die kies al 4 kanalen te hebben gevuld dus er kan geen verborgen 4e kanaal zitten! ja nou weet ik het ook niet meer! Hij nog een foto gemaakt uit andere hoek.. zegt ie nu zie ik geen ontsteking.. Dus ik: :x nou sorry hoor maar ben hier nu echt eens goed klaar mee! Hij:Ja.. ik.. Ik:zeg maar gerust ik ook hoor! Ja zegt ie ik ben ook klaar met jou! En nu?? haha Nou ja hij gaat nu overleggen met de bijzondere tandheelkunde en de endodontoloog want hij vind en ik ook dat we achter de feiten aanlopen.. In de loop van volgende week hoor ik er meer van! Ben benieuwd. Word hier langzamerhand niet goed van! Ik vroeg dus wat ie met dat gat wou aan de andere kant wil die ook overleggen want hij durft in z`n uppie geen beslissingen meer te nemen het moet echt duurzaam zijn want bij mij is er zo weer wat! Nou fijne avond en tot babbels!
Dani; balen zeg zo dat gedoe met je tanden, zou er behoorlijk geïrriteerd van worden. Letterlijk en figuurlijk dan. Dimmel; ow bloed, niet zo mooi. Hoop dat de antibiotica aanslaat Lopen knappe kerel die Diego.. Joss: balen zeg, maar ja nu kon je wel even lekker rusten. Jessica: geen tijd voor een boterham te geven Wel erg zo'n aanrijding geloof goed dat hij wat van slag is. Erg hoor. We gaan vandaag bakken en versieren. Poeh een riddertaart valt ng niet mee. Moe waar ben je tips??
Ook goedemorgen!! De boodschapjes zijn binnen en opgeruimd en Jarno was vannacht maar 1x wakker. en vanmorgen 8:00 Heerlijk dus! Liefss
JOEHOEEEEEEEEEEE VANAVOND CARNAVAL JA!!! Heb er zoooon zin in.... Lekker in de schmink en feesten hihi
Ik ook maar wij gaan alleen vanavond op stap en zondag naar de optocht. Maar vanavond ff lekker gek doen
Hier geen carnaval hoor.. Zijn hier net terug van ballorig! Was echt leuk!! tot een jaar is gratis. Dus ik zo ze zijn nog net geen 1 oh zegt ie je wil spelen maar niet betalen ik zeg precies! haha nou zegt ie loop dan maar door! erg he haha De kids vonden het leuk joh! Was samen met m`n vriendin haar zoontje 3weken ouder.. echt schattig en Jarno deed zo ff 2 stappen LOS!!! AAAHH!! echt gaaf! Liefss
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3462-picture16855.jpg Mijn bezigheid van vandaag deze taart. Bas is er helemaal blij mee
sst! Mooie taart!! @ Joss ja er is hier in wijhe speciaal een 0 - 4 jr hoek! Wij gaan volgende week maandag weer in de voorjaarsvakantie, met de meiden van de zw. gym! erg leuk hoor!!
Hier een paar foto`s van vanmiddag: ballenbak met Milan (vriendje) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture16865.jpg ballorig 0 - 4 jr hoek http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture16867.jpg ballenbak hmm lekker die bal hihi http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture16866.jpg
Dani was erg benieuwd naar de foto's maar ik krijg niets in beeld. Zal wel aan mij liggen, ben niet zo handig met computers. Sawi...prachtig die taart! Begin er van te watertanden. Joss...hoe was je eerste carnavalavond? De mijne errug gezellig. Nu heb ik eigenlijk zin om meer dagen te gaan. Misschien woensdag toch nog ff haringhappen