Goedemorgen! @ dag oh dat komt omdat ik m`n album prive heb zal em ff openbaar maken voor een daggie.. Ik las hier op het forum eens een topic van iemand die foto`s op een pagina had staan en iemand deze gekopieerd had en gebruikt had voor iets dus vandaar dat ik em alleen prive heb. Als het goed is kun je ze nu wel zien! Jarno vanacht weer 3x wakker. We hebben toch strijd met avond eten! pff nu al een week word er soms zo boos van. Zodra hij in de kinderstoel moet dan begint hij al te protesteren. En als ik het eten opschep gaat hij huilen en zodra ik met de lepen maakt niet uit wat er op zit.. aardappelen/groente of pasta of yoghurt hiij doet z`n mond stijf dicht kijkt ons boos aan en zet het op een overstuur gillen! In het begin heb ik hem getroost op schoot geprobeerd wou niet. op bed gelegd.. hielp ook niet.. (dachten dat hij heel moe was) Gewoon laten spelen en wij eten.. helpt ook niet hij blijft krijssen.. Later heb ik hem een flesje melk gegeven en meneer dronk deze heel snel leeg en toen dacht ik je moet toch wat eten dus een broodje gesmeerd eerst wou Jarno deze niet maar later.. vreten joh! + karnemelk erachteraan! Misschien last van z`n tandjes dacht ik eerst maar hij eet de hele dag goed tot het avond eten. na 15:00 krijgt hij niks meer te eten en ook niet veel drinken.. dus het kan niet echt zijn dat hij al bommetje vol zit.. Iemand tips?? Liefss
@Dani: Ohhhhh hier ook zo erg met avondeten!!! Hij eet alles wat los en vast zit maar 's-avonds moet ik met hem vechten. Uiteindelijk lukt het (tot nu toe) wel maar vraag niet hoe!!!! Het slapen is hier ook een hel.......Hij wordt 's-nachts wakker en blijft wakker. Vannacht weer van 12 tot half3 !!!!!!! En dan gewoon om 0630 eruit hé????? Blehhhhhhhh. Het is weer een sprongetje hoor! Met 13 maanden en hij duurt extra lang..................... Sterkte allen!! p.s. was dinsdag jarig dus vanavond een feestje!!! p.p.s. Joe gaat dinsdag wennen op het kdv!!!!!!!!!!!! Ik dacht dat ik het nooit zou doen maar ben bang dat ik hem tekort doe dus vanaf 1 maart gaat hij op woensdagen heen! x Aussie
Hoi meiden, Alles gaat goed bij ons. Volgens mij kan je er niets aan doen het avondeten. Isis eet nog steeds goed, Nils een drama. Hij gaat soms zonder eten naar bed. Ik geef dan ook geen vervangend eten. Hij mag wel een toetje eten, maar dat wil hij dan soms ook niet. Blijkbaar heeft hij er nu geen zin in. Zegt ook steeds 'ik niet lekker'. bij alles wat hij voorgeschoteld krijgt. En waarom staat er 'Dani betrapt?'Ben niet nieuwsgierig..... Fijne dag dames.
Goeiemorgen! @Vic oh dat ik bij ballorig had gezegd dat Jarno nog geen 1 was zodat we gratis naar binnen konden! Hier heeft Jarno gister weer ineens heel goed gegeten, We hadden eters en aten patat dus denk doe eerst een half potje groenten en dan kan die wel met ons mee eten.. Eten ging op daarna yogurt, paar patatjes en een kiwi! Dus geen fles gegeven en meneer sliep gewoon van 19:30 tot 7:30 heerlijk!!! Die fles is er van mij part dus lekker af! Had hem gister een tuit met gewone melk warm gemaakt maar deze wou hij niet.. @ Dag ja t is heerlijk voor de kids klimmen klauteren en dus een speciale hoek tot 4jr dus niet van die grote kids die over de kleintjes heenwalsen! heb ik altijd zo`n hekel aan! haha @ Aussie nog gefeliciteerd! Leuk feesjte gehad? Brr wat een nachten hopenlijk is het snel voorbij!! Fijne dag! Liefss
Uhm.. leeft hier nog iemand?? Jarno heeft al 2 nachten doorgeslapen en ook nog eens zonder melkvoeding! fles is er dus af denk ik! Verders gaat t hier prima!!! bij jullie?
Hallo allemaal Ik leef nog hoor, dani! Hahaha. We hebben 3 dagen carnaval gevierd en het was heel leuk. Gisteren ben ik alleen nog overdag geweest. Manlief ging savonds ook nog en kwam om half 5 lazerus thuis. Die heeft dus op de bank geslapen. Ook nog in de gootsteen gespuugd, zucht! Vince sliep 1 nacht bij oma en had daar erg gespuugd= Nou ja, overdag was het weer goed maar gisteravond gooide hij weer al zijn avond eten eruit. Hij is ook heel rustig, vreem hoor. Vandaag diarree, dus ik denk dat hij een buikgriep heeft. @dag, hoe was jou carnaval, toch nog langer gegaan? @sawi, hoe is het met familie ridder? @aussie, oh dat sprongetje is een ware hel hahaha. Vince heeft hem inmiddels gehad, maar we zijn er een maand zoet mee geweest!Sterkte... Toedeloe!
Haha gelukkig maar dacht dat ik de enige was haha Net ff lekker met Jarno in bad en onder de douche geweest dus nu al lekker in pyama! Heerlijk @ Joss oei beterschap dan! Hier geen carnaval gevierd.. wel lawaai gehoord haha @ Aussie hoe zijn nu de nachten bij jullie?? Liefss
hoi meiden, lees wel steeds mee hoor maar steeds geen puf om te reageren sorry! Wij geven sinds gisteren geen avondpap meer. Hij krijgt nu na het douchen nog het toetje want na zijn avondeten lust hij die neit meer. Tot nu toe gaat het avondeten hier wel aardig. Vandaag aten we bietjes en het kon niet snel genoeg gaan Maar we hebben ook wel eens avonden dat hij niets wil hoor. broccoli vindt nathan niet lekker bijvoorbeeld. ach dan eet hij alleen wat aardappel Nathan hoeft trouwens geen helm meer op!! het slapen gaat gelukkig ook zonder helm weer goed. De eerste nacht 2 x wakker en nu gaat het gewoon weer goed Nou dat was een heel ego berichtje. De volgende keer zal ik weer proberen te reageren.
@ Juffie ook al gestopt met de pap fijn dat het goed gaat. Jarno vind bietjes juist niet zo lekker en broccoli .. nou dat gaat er in als koek, vandaag na half 3 niks meer gehad en half 6 bordje leeg hoor! zow wat eten en nog een bak yoghurt haha Heb een tuitje met melk warm gemaakt maar een paar slokjes en toen wou die niet meer maar merk wel dat hij behoefte heeft aan drinken voor hij naar bed gaat maar kan dus ook sap of water.. Wat fijn dat Nathan geen helmpje meer op hoeft. Hoe is het verder met je? Kun je het een beetje een plekje geven? Liefss
Hallo HIer nog steeds een ziek mannetje....de kleine dan he hahaha. Hij wilde gisterenavond geen warm eten en geen toetje. Is dus op een beetje sap naar bed gegaan. Om 22 uur een flesje melk gegeven en sliep tot 5 uur, maar wilde toen geen melk Om half 7 wel, maar wil nu weer niets eten. Gelukkig drinkt hij wel goed en heeft hij niet meer gespuugd of diarree gehad. @dani, oh wat fijn dat het met jarno weer lekker gaat qua eten dan enzo. Hoe gaat het met jou? Nog last van je kaak? @juffie, oh fijn zeg dat nathan zijn helm niet meer op hoeft en dat hij geen fles meer neemt. Ik ga vanmiddag aan het werk, moet nou wel echt werken hahaha. Groetjes!!
Joss ziet er erg gezellig en kleurrijk uit. En wat een leuk pakje van Vince. Lekker warm voor buiten. Hier ook wat foto´s met familie de ridder gaat het goed zoals je ziet op de foto´s http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3509-picture17078.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3509-picture17077.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3509-picture17076.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/17750-albums3509-picture17075.jpg Wel wat carnaval gevierd maar niet veel hoor. Max loopt nog niet dus is het dragen geblazen. Hij geeft minder om de herrie als zijn grote broer. Optocht vond hij geweldig vooral de vele snoepjes. Bas had zijn kroon op omdat hij 4 werd dat zorgde voor extra snoep. Juffie wel fijn dat hij geen helm meer hoeft ik was ook heel lang moe na de miskraam, gun jezelf rust en tijd. Sterkte.. beterschap met de zieke kindjes
Hey dames Zullen we de lijst niet eens aanpassen? Er staan er veel in die hier niet komen. Geloof dat ik ze eerst een mail doe zoals tijgerlove, sandralizz, marijee enz en dan de lijst ad hand van reacties aanpas. Vinden jullie dit oke? Morgen om 7 uur beginnen dus ik duik m`n bedje in!! toedels!
Carnavallers: het ziet er enig uit!!!!!! Wat enig die ridderpakjes voor die kleintjes! Het is inderdaad erg rustig, ik schrijf niet vaak maar laat wel af en toe wat horen maar het lijkt wel of er nog maar 5/6 meiden schrijven?!?! Joe is gisteren wezen wennen op het kdv en dat is eigenlijk wel erg goed gegaan. Woensdag weer wennen maar dan langer. Vannacht heeft JOe bij Opa en Oma gelogeerd want ik moet al vroeg op pad. Heeeeeeeeeeeeeerlijk een nacht doorslapen zonder ook maar 1 keer wakker te worden! X Aussie
Goedemorgen! HEb al even niets geshreven, lees wel mee hoor! Wat een leuke foto's van het carnaval. Sawi die foto van je kleine man dat hij op de bank? leunt is écht geweldig! Kleine knapperd is het! juffie wat fijn dat nathan zijn helm niet meer op hoeft. Hoe vind je zijn hoofdje geworden? Joss hoe is het met vince? Nog ziek? Aussie leuk voor Joe dat hij ook n dagje op het kdv gaat spelen. En fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad! Helemaal lekker dat je een nacht door hebt kunnen slapen! Dani fijn dat de laatste fles eraf is. Ik geef hem geloof ik al sinds een maand of 11 niet meer. Maar Quinn heeft hem bijv wel heel lang gehad(tot anderhalf) Anaïs krijgt soms nog een beetje sap voor het slapen, maar eigenlijk zit ze na het eten + toetje wel vol geloof ik. Denk dat eht goed is de lijst aan te passen. Hoe is de sfeer nu op je werk? Hier gaat alles lekker. Mijn mopje slaapt weer heerlijk door en lang ook! Moet haar vaak na 8 uur wakker maken. En ze ligt er ook al vaak om half 7 in. Ze heeft hele heftige luieruitslag, al een paar weken. Ik gebruik geen luierdoekjes meer en smeer met daktarin op aanraden van de huisarts maar het helpt nog niet echt. Ze heeft sowieso veel eczeemplekjes over d'r lijfje. Ze lijkt er geen last van te hebben trouwens. ikzelf ben hard aan de studie. Zit veel 's avonds en sowieso als de kindjes er niet zijn met mijn neus in de boeken. Gaat goed! Voor de rest weinig bijzonderheden. Vind het jammer dat er nog maar zo weinig meiden actief zijn. Sjonge toen we nog zwanger waren waren het volgens mij een stuk of 90! decembermamma's.
Goedemorgen! Denk dat het over het algemeen rustiger is geworden op het forum. Niet alleen hier maar ook op een ander topic waar ik meeklets is het rustiger. Heb zelf ook niet elke dag tijd om mee te lezen. Is wel erg jammer. Ik heb ook een ziek mini-mannetje. Het zal wel van de BMR prik komen maar het is en blijft zielig.