December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Victoria Jarno doet dat ook haha op z`n knieen met z`n handen los en dan helemaal overeind haha dat doet ie ook achter een loopkarretje!! :D leuk leuk!

Fijn dat het goed gaat met jullie. Meer uitdagende dingen voor hem een uitdagend bouw / iets anders hoekje in de kamer alleen voor hem? weet niet of het helpt succes ermee!

Liefss

2. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Victoria heb pas op MP 2e hands speelgoed gekocht. Echt uitdagings speelgoed waar kleine Max ook echt niet mee mag spelen. Dmv timmeren in houtenblokken met gaatjes mooie figuren maken, lego, playmobil en inderdaad knutselen, bakken etc. Hier komt er volgende week eindelijk genoeg uitdaging voor hem ... de basisschool. Maar dat overbruggen en genoeg uitdaging vinden is lastig.

Ga weer verder met de fotoboeken van de jongens lig 1 jaar achter:$. 1 is er bijna klaar gelukkig.

3. Monique4

Monique4 Niet meer actief

Hallo dames,

Sorry dat ik niet meer reageer, maar was t topic kwijt en had totaal geen zin om te zoeken of zo..
    K zit nog volop in t regelen van de scheiding.. Hij woont nu sinds de 30e ergens anders. Maar ja nu begint t allemaal, alles alleen doen en meneer laat me zitten met de financiële dingen waardoor k dus nu totaal niets heb..
    K zit er enorm mee, maar uiteindelijk komt dat wel goed.

Ook zit Famke in de 15 maanden sprong, nog nooit zo'n heftige sprong meegemaakt zeg.
    Ik dacht eerst wat is er met haar, maar op internet las ik al dat t normaal was.
    Drift buien, zin doordrijven en totaal niet luisteren als k NEE zeg, enorm krijsen om alles, expres dingen of mensen slaan??? Nee roepen tegen alles, alles zelf willen doen.
    Ik wordt er echt GEK van, hoop dat deze fase heel snel voorbij is.

Sorry voor mn ego berichtje!!

xxx

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Monique..heftig hoor! Dikke knuffel!

Aussie..heb me aangemeld en de intake ingevuld. Ben benieuwd! Neem jij ook shake's of echt alleen een dieet. Ik wil niet aan de eiwitshake's want dat werkt voor mij echt niet. Moet wel het idee hebben dat ik gegeten heb.

5. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @dani, hahah grappig dat je zoiets had uitgezocht. Heb je ook nog een beetje kunnen relaxen vandaag? Of ben je alleen maarf druk geweest....

@aussie, whow niet normaal zeg 8 kg...Als ze er dan ook maar afblijven wanneer je stopt met het dieet! Daar heb ik nl niet zulke goede ervaringen mee....Maar wel super hoor!

@vic, lijkt me ook druk hoor met 2. Fijn dat het met isis goed gaat. Voor nils heb ik geen tips... zit totaal niet in de levensfases verder dan onze ukjes...

@monique, sjee wat een lul zeg! Ongelovelijk. Sterkte de komende tijd. Ik kan me goed voorstellen dat je hoofd niet staat naar kwebbelen op dit moment.

@dag, succes met lijnen.

Vince heeft eindelijk geen diarree meer, maar het is nog wel zon raar stopverfkleurtje...nou ja zal ook wel bij gaan trekken. Hij weigert nog steeds warm eten, maar we moeten er nu voor gaan waken dat het geen gedrag is ipv ziekzijn....

Vanavond gaat hij lekker uit logeren. We zouden romantisch uit eten gaan, maar vooralsnog heeft manlief een buikgriep...dus ik weet niet of het er nog van gaat komen.

Oeops er valt hier iemand

Toedeloe

6. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Dag, ik doe idd ook geen shakes gebruiken. Alleen 1 keer toen ik onderweg was en een andere maaltijd onhandig was. De shakes zijn overigens bedoeld als ondersteuning en niet als maaltijdvervanger!! Succes!!!

@Joss, Dat is idd een risico maar als je op gewicht bent worden er beetje bij beetje meer khd toegevoegd. En tijdens het dieet eet je nog wel iets van khd tussen de 20 en 30 gr per dag. Aan de andere kant worden sommige mensen eerder dik van khd dan van vetten ( ik dus!!!) Daarnaast denk ik dat het makkelijker is om je gewicht te behouden dan 17 kilo te moeten afvallen.
    Laat mij dus eerst maar op gewicht komen en dan zie ik dat wel weer hihihi

x Aussie

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

@ Monique heftig zeg! Heel veel sterkte.

@ Dag succes met je dieet!

@ Aussie ga zo door ;)

@ Joss ja heb ook nog wel ff gerelaxed en gewandeld haha daar maken we tijd voor!!

--

Nou hier een vreselijke nacht! Jarno houd niks binnen spuugt alles eruit. maar de koorts was gister 38.4 dus nog niet eens echt koorts.
    Vanacht en vanmorgen wou hij drinken heeel veel dorst maat na een paar tellen kwam het er net zo hard weer uit! Gisteravond voor t eerst weer goed (bloemkool) gegeten sinds dagen en dat heb ik er ook niet uit zien komen alleen dun slijmerig water.. :(

Ga straks een ors halen tegen uitdroging. Hij is ook ontzettend moe en had net geen koorts..

Liefss

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Net toch maar ff hap gebeld want hij houd echt niks binnen zelfs een slokje water komt eruit,.. en hij wil zo graag drinken.
    Moet nu met ors beginnen

maar hij moet per lichaamsgewicht drinken
    dus 10 kilo is 100 - 200 ml per uur!!
    Krijgt ie toch nooit weg.. zelfs als 1 slokje er al weer uitkomt..
    Probeer gewoon maar een paar slokjes straks als hij wakker word..

Wat is het hier rustig..:(

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani ik gaf een half zakje per keer, 1 zakje per dag in totaal gewoon in een 3 kwart gevulde tuit. Hij dronk wanneer nodig. Sterkte!

Monique heel veel strerkte hopende op snel betere tijden voor je.

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Haha hij nam een slok en schudde heel hard nee sinds dien hoef ik echt niet meer met die beker aan te komen! Hij vind het echt goor!
    Kun je t ook mengen met sap??

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hoi allemaal

Het is weer uitgestorven hier :(.

@dani, hoe is het nu met Jarno? Heeft hij de ORS nog gedronken? Lachen zeg dat hij zo schudde met zn hoofd.

Vince is constant aan het jammeren, geen idee wat het is. Maar het is wel vreselijk vermoeiend. Vannacht wel goed geslapen maa om 5 uur kreeg hij honger. Nog gerekt tot half 6 maar toen was het echt gedaan. Om 7 uur alweer wakker. En als ie dan vrolijk is.....maar neee hoor. Sorry, even spuien. Hij ligt nu lekker op bed en ik ga op de bank. Heb nog een late dienst straks. Gisteren ook. Wel lekker af en toe een weekend werken hahaha.

Groetjes!

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Joss...ik heb hier ook een kleine man die aan het mopperen is. Niets is goed en avondeten is bij ons sinds een paar dagen ook een heel groot drama! Hopelijk is het tijdelijk en zijn ze snel weer vrolijk.

Aussie..heb nu 2 x een recept ontvangen van Dr. Frank maar het is niets voor mij hoor! Heb me gelijk weer afgemeld. Ik ga toch maar weer aan het E.G.A. dieet. Mag je gewoon alles eten maar dan wel of/of en gaat het dus echt om de combi. Is ook wat makkelijker voor de rest van mijn tafelgenoten. Hoef ik ook geen 2 dingen te koken. Maar voor jou werkt het dus gewelig! Ga zo door!

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

ben hier ook al weer een tijdje niet geweest. Druk met werken enz... Nu lekker een weekje vakantie dus ga proberen weer wat meer mee te kletsen.
    Reageren wordt wat lastig wat is nogal veel..
    Even kijken wat ik onthouden heb.

Monique: stekte de komende tijd nog!

Dani: hoe gaat het nu met Jarno?

Aussie: wow.. 8 kg dat gaat goed zeg!!

Joss: vervelend dat gejammer. Nathan kan er soms ook wat van.

Nathan viel net vlak voor we thuis waren in de auto in slaap. Wilde natuurlijk toen geen broodje eten en ligt nu in bed maar slapen ho maar. Hele ritme voor hem in de war. Wil graag over naar 1 slaapje. gisteren ging dat super maar denk dat ik hem er straks maar uit haal en dan na zijn fruit er maar weer in doen.

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Jarno spuugt nog steeds houd niks binnen geen plasluiers meer je ruikt wel wat sterks maar luier is droog.. geen koorts maar kreeg net wel rode vlekjes op z`n buikje en rug.
    Proberen steeds drinken te geven maar hij wil bijna niet. en het komt er dus steeds weer uit.
    Denk je dat het goed gaat komt het na 2 uur er toch nog uit.. dus we hebben net de HAP weer gebeld moeten 14:45 komen.. want dit duurde toch wel lang.
    Moest ziekenfondspasje meenemen.. hoop zo dat ie niet opgenomen hoeft te worden maar goed.. als dat beter voor hem is wel natuurlijk!

Ik hou jullie op de hoogte!
    Liefss

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani...succes!! Hoop dat hij snel beter is!

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jeetje Dani wat een gedoe meis!
    Hopelijk wordt je kleine man gauw beter!
    Beterschap!

Dat klinkt bekend Juffie, in de auto in slaap vallen maar daarna niet meer.

@dagdromer & Joss.. jullie kids ook al aan het jammeren.
    Hier ook.
    Gelukkig eet ze wel goed, maar de nachten zijn zéér onrustig en overdag wil ze alleen op schoot, en dan juist weer eraf en de hele dag door" aan je rok " hangen.
    Vanochtend flink gedeelte van dr papfles er weet uitgespuugd.
    En vannacht bleef ze maar huilen :(
    Hoop niet dat het weer een oorontsteking is maar vermoed dat dat wel het geval is. Daarbij lijkt tandje nummer 6 op doorbreken te staan.
    Haar luieruitslag lijkt wel zo goed als over te zijn. Nog bedankt voor de tip Aussie!
    BEn met maizena én de nieuwe zinkzalf van Zwitsal aan het smeren en het gaat nu goed.

Mijn meidje heeft zojuist d'r eerste pasje gezet. Werd tijd! ;)

17. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Nou we zijn alweer terug gelukkig.
    Volgens de arts hebben we het ergste gehad. De vlekjes duiden op een virusinfectie hij weet niet wat. Maar hij zei als de vlekjes komen komt het eruit dus dan knapt hij al het goed is op.
    Jarno heeft ook nog wel genoeg vocht gelukkig

@ Ping. Jee zeg weer ooronsteking. jullie blijven ook kwakkelen?
    Hopenlijk is ze snel beter!

Jarno heeft nu 4 tanden en 1 kies links onder andere rechtse kiesje begint. zit dus nog een tand tussen die er niet is aan beide kanten zal nog wel komen.
    boven heeft ie ook 4 tandjes. al een aardig bekkie vol haha

Liefss

18. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo allemaal

Weer even een tijdje niet geweest net als Victoria heb ik er niet aktijd tijd voor en niet altijd zin omdat hij op zolder staat.
    Lilly is weer/nog steeds erg in de mama fase. Soms mag echt niemand iets doen voor haar en komt ze naar mij toe dan zet ze me echt in de houdgreep met haar handjes om mijn benen heen.
    Ik word er soms helemaal gek van dus mijn man is op visite gegaan zonder me. ik heb dus even 3 uurtjes voor mezelf. heerlijk.(verveel me nu al een beetje haha).

Op mijn werk is het noro virus en overal om me heen hoor ik dat kindjes overgeven en diarree hebben dus zal wel echt rond gaan.
    Heb het tot nu toe nog niet mee naar huis genomen gelukkig.

Verder weinig te melden.

@ Monique
    Wat een lul van een vent is je ex toch. Gelukkig ben je van hem af en misschien is de 15maanden sprong wel heftiger omdat ze nu zonder papa thuis is?? Ze merken toch altijd wat en misschien uit ze zich op deze manier??

@ Dani
    Nou gelukkig heb je het ergste gehad misschien 6de ziekte?? Die is toch met vlekjes erbij??
    Sterkte nog wantz al wel moeilijk zijn geweest om te zien dat hij zo verzwakte.

Ik ga even beneden the tudors kijken heb ze nu allemaal op dvd en vind het een super serie.
    Gr

19. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: gelukkig maar dat Jarno waarschijnlijk het ergste al gehad heeft!

Nathan kan ook niet veel hebben. Echt om niets een driftbui:( en brullen:$ We negeren het maar en dan is het gelukkig wel snel weer over.

Nathan heeft allemaal plekjes net boven zijn bilnaad en in zijn liesjes. Weet eigenlijk niet of het echt luieruitslag is. Het lijkt wel wat exceem ofzo.. Smeer het nu in met bepanthen maar helpt nog neit echt.

nog even spammen hoor.

[​IMG] lekker op de bank met een paar chipjes. :D

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ping: de eerste stapjes!! jeeeeej!

Deel Deze Pagina