Zo hier ben ik weer terug van weg geweest! het was super! alleen erg kort maar goed! Diego loopt sinds de vakantie alleen wel nog wankel en valt nog redelijk vaak maar hij doet het! zijn de 17e naar de huishoudbeurs en 9mndbeurs geweest en was zo super daar! volgend jaar weer haha! @dagdromer ik had je gegevens aangepast maar volgens mij heeft dani het over het hoofd gezien dat ik die keer heb aangepast maar maakt niks uit kan gebeuren! @foto's wat leuk allemaal!! Bah vandaag weer werken na 9dagen vrij! Diego begint te huilen! zal vanmiddag weer plaatsen!
Dani: hier hebben ze dit 2 maanden geleden ook gehad. Als het jeukt kun je er evt calendulan opsmeren (staat hier in de koelkast dat geeft verkoeling. ORS met sap mengen weet ik niet of dat kan. Juffie: grappig mannetje Pinguin: knap hoor! Max stapt alles mee aan de hand, soms zonder erg een pasje los. Maar daar houdt het hier nog mee op. 14 - 15 mnd is gemiddeld dat ze lopen. Ben een beetje misselijk. Bas net voor de eerste keer alleen achter gelaten op de basisschool. Vindt er niets aan en ben zo bang dat hij weg loopt in de pauze. Zijn vriendje is heel vrij en die sjokt gewoon aan en Bas gaat vaak met hem mee. Heb goed gezegd al loopt heel de klas weg jij blijft achter het hek totdat mama of de juf zeggen dat je mag komen. Hoezo bezorgde moeder? Ga Max wassen die gaat zo mee naar het CB, brrrr de BMR prik
hey dames @ Dimmel en Dag sorry dan heb ik de verkeerde lijst gekopieerd.. stonden er meerder nl.. Leuk dat Diego loopt! Werkse vandaag! @ Sawi je bedoeld voor de vlekjes? hij heeft er geen last van jeukt niet. Heb net weer ha gebeld als hij moet plassen gilt hij het uit slaat met z`n hand op z`n knie en huilt een beetje auwuuauw.. Dus ik dacht blaasonsteking. Volgens assistente moet het allemaal weer op gang komen dus vandaag goed doorspoelen evt van die plaszakjes bij de apotheek halen en vanacht om z`n piemeltje doen zodat ik plas op kan vangen en morgen na kan laten kijken.. Jarno vanacht weer bij ons geslapen dus ben zo moe! kan me ogen niet meer open houden en ben echt niet fit... Arie zei al je kunt voor morgen toch geen vervanging regelen.. dus als het zo blijft meld ik je vanavond wel ziek. Maar zoals ik me nu voel (slap als een vaatdoek) denk ik ook niet dat ik zou kunnen werken. en buikpijn, misselijk dus denk dat Jarno me aangestoken heeft.. Liefss
Dimmel...kan gebeuren toch? Was al bang dat ik weer eens wat verkeerd gedaan had . Ff ego hoor...ik zit echt met een kind waarvan ik niet goed weet wat ik er mee aan moet. Hij wil helemaal niets, niet eten, drinken, aankleden, uitkleden en spelen is een drama. Als ik hem negeer en het hem zelf laat doen (eten en drinken) dan gaat er mondjesmaat wat in. Maar zodra er ook maar iemand in de buurt komt gaat hij drammen, stampvoeten, grommen en heel hard huilen. Het lijkt om echte woede-aanvallen. Heb gehoord dat je hem dan het beste kan negeren maar hij houd het heeeeeel lang vol. Word er moe van. Gelukkig slaapt hij 's nachts wel gewoon goed. Iemand tips??
Sawi...heel normaal dat je bezorgd bent bij de eerste schooldag! Hoop dat het mee gaat vallen en hij netjes op je blijft wachten. Succes bij het CB met de BMR prik. Juffie...lees dat jij met Nathan in dezelfde fase zit. Werk negeren bij jullie het beste? Hoe lang blijft hij dan zo boos?
@dani, oh wat balen als je zooo moe bent....hopelijk is jarno een beetje in zn hum vandaag... @dag, heftig hoor zoals je die buien omschrijft. Vince heeft het soms ook wel eens, maar als ik hem dan afleid of negeer is het snel weer over. Gisterenmiddag was hij heel lief en hij heeft ook goed geslapen (op drie happen warm eten en een toetje ) Vandaag is hij ook weer de oude, leuk hoor. Ik begon me al zorgen te maken maar hij is echt weer lief vandaag. Niet zo huilen en lekker brabbelen en kusjes geven!
Joss...fijn dat hij weer de oude is. En lekker weer wil knuffelen. Hier inderdaad af en toe erg heftig. Hij houd zo'n bui makkelijk een half uur vol. Weet dan soms gewoon echt niet wat ik moet doen. Hij wil niet getroost worden en negeren is na zo'n lange tijd erg moeilijk. Wanneer doe je het dan goed he? Ze moesten er een gebruiksaanwijzing bij leveren, haha
goeiemorgen meiden, Dani ik ken het gevoel wat je hebt. En helemaal als hij tussen jullie in slaapt. Dan slaap je zelf gewoon niet echt lekker. Sterkte meis! Dagdromer klinkt heftig meis. Geen idee wat je er aan zou kunnen/moeten doen. Als hij getroost wil worden lekker troosten, en als hij niets wil.. lekker in zijn eigen sop gaar laten koken. En je hebt gelijk.. kwamen ze maar met gebruiksaanwijzing. Hier na 3 onrustige nachten weer een rustige nacht. Vanochtend werd ze pas tegen 8 uur wakker. Had ik wel nodig zon nachtje. Wij hebben al een tijd een lekkage. 3 weken terug is daarom de douchevloer eruit gedrilled en vernieuwd en is een leiding vervangen en nog steeds lekt het. Een muur van Quinn zijn kamer is ook flink nat en nu begint het laminaat in zijn kamer ook al omhoog te komen. PFFFFFFFFF ben er al zo klaar mee. Manlief heeft de verzekering gebeld en op hun kosten komt er nu een expert en die gaat bekijken hoe of wat. Hopelijk vergoedt de verzekering de hele boel als de vloer er helemaal uit moet. Nahja we wilden Quinn zijn kamer van de zomer toch al gaan opknappen, denk dat een nieuwe vloer dan ook wel handig is Ik ga aan de studie meiden. Fijne dag!
Pff ben moeoeoeo Jarno dramt de hele morgen al en hangt aan m`n broek dan wil hij op schoot zit hij op schoot wil hij eraf, probeer hem steeds af te leiden maar niks is goed.. Hij houd gelukkig tot nu toe alles binnen. eet haast niet (hoeft ook niet) maar drinkt wel had net ook al weer iets plas in z`n luier.. zouden jullie je kind zo morgen wegbrengen?? Ik wil het niet hoor vind hem nog zo zwakjes.. maar ja aangezien dus de situatie vorige keer denk ik er echt over om me vanavond ziek te melden.. @ Dag pff heftig.. geen tips voor je.. @ Ping succes met de studie en oh wat balen zeg lekkage. Hopenlijk vergoeden ze de boel! @ Joss Fijn dat Vince weer de oude is... Ja Jarno at ook wel eens weinig en sliep goed.. dan hebben ze t gewoon niet nodig.. liefss
@dani, gewoon ziekmelden hoor....het is niet anders! Zou hem ook niet zogauw wegbrengen als ie nog zo zwak is. Sterkte met je keuze @ping , sjee wat frusterend dat je het lek nog niet hebt gevonden. Hopelijk wordt alles vergoed idd... @dag, hmmm lastig hoor. Misschien kun je is met het CB overleggen? Wellicht hebben die nog wel een handige tip...you never know. Wie weet vinden ze wel een gebruiksaanwijzing hahaha
Hey allemaal, Dimmel: goed van Diego dat hij los loopt! en werkze weer vandaag.. Dani: als je zelf ook niet fit bent zou ik me gewoon ziek melden. misschien vanmiddag al vast bellen?? Dan hoeven ze ook niet op het laatste moment vervanging te regelen. Of werkt dat neit zo bij jullie? Ping: wat een gedoe zeg met die waterschade. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent dan. Dag: Nathan is het meestal snel weer vergeten. Paar minuutjes brullen en dan stopt hij weer. Als hij dan weer stil is, krijgt hij een dikke knuffel Merk bij Nathan wel dat wanneer hij moe is hij veel minder kan hebben en dus van de ene brulsessie in de ander beland. Als het dan nog te vroeg is om te gaan slapen, net voor het eten ofzo, zet ik nog wel eens een dvdtje aan. vind hij heerlijk en dan kan ik rustig koken. Joss: fijn dat het weer goed gaat! Sawi: bezorgde moeder zijn mag best hoor Maar zal vast wel goedkomen. Kindjes kunnen niet zo maar weglopen op school hoor.
hey dames Arie heeft vanmiddag ff gebeld en me ziek gemeld. Oh zegt ze wat heeft ze dan? Arie zei dus leugentje om best wil dat ik moest spugen e.d. ze moet altijd alles weten hoeveel koorts je hebt of je aan de diaree bent alles! raar.. Oh zegt ze dan komt ze woensdag weer? Nou zegt Arie dat denk ik dus niet nou zegt ze bel dr morgen zelf wel even.. raar mens hoor.. Maar zo breng ik hem dus echt niet weg! Hij eet nauwelijks slaapt veel en kan nog niet eens fatsoenlijk op z`n benen staan.. @ Juffie leuke foto van Nathan wat een kereltje! @ Joss ja lastig hoor maar dan maar een keer een leugentje om best wil. Hou er niet zo van maar goed t is ff niet anders.. liefss
Dani: sterkte, zou het ook zo doen als ze zo moeilijk doen als je kind ziek is. Dimmel; knap hoor dat stappen Pinguin: balen zeg van die lekkage's Dagdromer; driftbuien Bas had ook dat ook al erg vroeg. Zette hem even op de mat om af te koelen. En negeren... Dat hielp hier beide erg goed. School ging perfect hij had wel in de zandbak gespeeld wat niet mocht Maar deed het perfect. Prikken Max gaf geen kik. Ben trots op mijn kerels.
December mama`s 2008 Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09) Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10) Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80/86 (09 dec '09) Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09) Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10) Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09) 8 meisjes & 12 jongens agenda` Februari: 22: Famke en Monique CB 23: Diego en Dimmel CB (5e prikjes) Maart: 13: Joe en Aussie CB (5e prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) April: Mei: Juni: 07: Max en Sawi CB Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 6 Februari 1988 Marije 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 22 April 1978 Tijgerlove 9 Mei1980 Hinke 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juni 1983 Marleen 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 18 Augustus 1979 Victoria 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe 10 November 1978 Wolly 11 December 1978 Vis Ergens in Maart Peetje Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx @sawi de gegevens zijn aangepast!
Hey hey Nou ben zelf ook niet helemaal fit.. maar Jarno knap gelukkig wat op! Hij had vanmorgen een redelijke plasluier gelukkig en at alweer een hele boterham! Heeft ie volgens mij nog nooit smorgens gedaan haha hij liet bijna altijd wel wat liggen! Hij heeft vanacht ook in `n eigen bed geslapen!! jeej! hij werd wel om 22:00 en 5 uur wakker en daarna half 7 dus op zich netjes. Hij slaapt nu alweer vanaf 9:00 merk wel dat hij met slapen opknapt als hij niet fit is slaapt ie veel. Ik zal als ik tijd/zin heb de lijst aanpassen heb van 2 of 3 mensen maar wat gehoord helaas.. Liefss
Ik kom mij even afmelden. Ik lees zo af en toe nog mee, maar ik kom er niet meer aan toe om te reageren. Je mag me ook wel van de lijst halen, Dimmel. Ik heb geen idee hoe groot ons boefje is of hoe zwaar hij weegt en het duurt nog wel een tijd voor we weer naar het CB gaan. @Dagdromer, hier zijn dat soort buien (maar dan korter) vaak het gevolg van net te weinig slapen. Ik moet zeggen dat het wel een fase lijkt te zijn, want het is hier al weer minder. Meestal proberen we het voor te zijn en leggen hem in bed, maar dat kunnen we ook omdat er dan toch wat kleine signalen zijn. Verder negeren of afleiden met positieve aandacht. Dan ga ik in zijn speelhoek zitten en met zijn speeltjes spelen, dat is niet te negeren en komt meestal meespelen, waarna het ook over is. @Ping, succes met het water. @Dimmel, lekker aan de wandel. @Sawi, bas alweer naar school. Wat gaat de tijd toch snel. Met onze kleine boef gaat het goed. Hij schijnt gisteren op het KDV een paar stappen los gezet te hebben, dus ik ben benieuwd wanneer wij ook mogen meegenieten. Verder is het een mannetje met een eigen wil en dingen moeten gedaan worden zoals het hoort. Hij wil zijn avondeten niet eten zonder vork, op de viltstift hoort een dop, als hij diksap krijgt hoort hij in de kinderstoel etc etc. Het is gelukkig niet te dwangmatig, het lijkt meer te zijn dat hij wil laten zien dat hij weet hoe het moet en natuurlijk ons nadoen. Erg schattig. Alleen is papa een beetje zielig, als hij wat gedaan wil hebben van zijn vader dan zegt hij mama i.p.v. papa, terwijl hij best weet dat papa papa is. Het woord mama betekend kennelijk ook ik wil aandacht, til me op, help me etc.
@ peetje jammer, ik haal je van de lijst maar je komt toch nog wel zo af en toe even kletsen? @ all. Ik hoor net dat 2 kindjes op t kdv op Jarno z`n groep zijn opgenomen in t ziekenhuis met Rotavirus. Spugen diaree.. misschien is dit het ook wel wat Jarno dus heeft gehad?? brr.. Nou ja hij slaapt ontzettend veel dus nog maar verder gaat t steeds beter gelukkig! Liefss