December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80/86 (09 dec '09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09)

6 meisjes & 8 jongens

agenda

Februari:
    23: Diego en Dimmel CB (5e prikjes)

Maart:
    13: Joe en Aussie CB (5e prikjes)
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

April:

Mei:

Juni:
    07: Max en Sawi CB

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Zo heb de lijst even aangepast. Willen jullie even kijken of alles nog klopt?
    Monique hoe was het gister bij CB?

Ik kreeg net een telefoontje dat ik dus de blijde doos had aangvraagd toen ik zwanger was en of ze boekjes van de disney boekenclub toe mocht sturen wel grappig een boekje van winnie the pooh en cars en je zit nergens aan vast, Je kunt de boekjes kosterloos terugsturen of 8,50 betalen . je word niet automatisch lid maar ze sturen je dan wel steeds wat toe en als je dit niet wil en als je niet lid wil worden oid moest ik ff een belletje of mailtje naar klantenservice doen. word over 3 weken toegestuurd ben benieuwd!
    Meer mensen hier benaderd??

@ Sawi ik heb me ook ingeschreven voor dr Frank ben benieuwd! ;)

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hey meiden,

Fijn dat het weer beter gaat met Jarno Dani!
    Rotavirus heerst ook bij ons op het kdv geloof ik of het RS virus een van de twee.

Peetje Anaïs noemt pappa ook mamma. :D
    Ik vind het ook leuk als je af ent oe van je laat horen!

sawi hoe is de tweede schooldag bevallen? Gaat hij iedere dag nu of eerst halve dagen?
    Merk dat Quinn er ook wel aan toe begint te raken, maar ja hij moet nog een half jaartje wachten!

Ik moet vrijdag weer met mijn mopje naar het CB.
    Ze was weer erg onrustig vannacht. Tussen 4 en 6 flink liggen spoken om daarna als een blok in slaap te vallen. Helaas voor mij moest ik er rond half 7 uit want manlief vertrekt om 7:00 en Quinn was al lang wakker.
    Hij heeft de laatste tijd veel nare dromen.
    Van de week eentje waar hij mij is kwijtgeraakt ofzo en nu heeft hij erg moeite met afscheid nemen. Of ik hem nou naar bed breng of het kdv.. hij wordt heel verdrietig.:(

Donderdag stuurt onze verzekering een expert langs die de lekkage gaat opsporen/doormeten.

Zal blij zijn als het allemaal achter de rug is!

4. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani: dat is inderdaad erg besmettelijk. Maar hopen dat hij nu bergopwaarts gaat en snel weer de oude is.

Pinguin; dromen daar had Bas ook erge last van nu hebben we een dromenvanger (stom veertjesding vindt ik) en een spooklampje (ikea) en sindsdien geen dromen en angsten meer.

Peetje; knap hoor ook al aan het lopen. Hoop toch nog vaak van je te horen als je ergens tijd vindt.

2e schooldag (4 weken alleen de morgens naar school) ging weer perfect. Hij moet alleen nog leren wat wel en niet mag in de klas;). Hij was ook wezen gymmen dat zag ik toen hij thuiskwam. Schoenen verkeerd om en trui achterstevoren:D. Ik zei loopt dat handig. O ja hoor mama zit best fijn.;) De juf zegt dat hij het echt prima doet.
    Er zijn nog 2 nieuwe kindjes meer en hun ouders stonden vandaag niet op tijd aan school zo sneu.. Ze stonden bij de juf heel beteuterd want alle andere ouders waren er wel.

5. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    #285 Aussie73, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    Joe loopt!!!!!!!!!!!!!!!!

Een paar stappen deed hij al een paar weken maar nu echt heel mans de kamer door hahaha
    Echt heel leuk om te zien!!!
    Het lijkt wel of hij het nu pas "doorheeft" want hij loopt steeds te grijnzen als hij het doet en dan gaat hij klappen. Hahaha

x Aussie

p.s. precies 14 maanden vandaag dat zal het wel zijn .....

6. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden,

sorry voor mijn afwezigheid! weet soms gewoon niet wat ik moet schrijven en nu dus ook niet haha! zijn vanmiddag bij het cb geweest en hij heeft de bmr en menigokokken prik gehad en huilen dat hij deed en daarna heel erg aanhankelijk en last van zijn rechterarmpje. Hij weegt nu 11650gram en is 78cm is wel klein maar wij zelf zijn ook niet groot. Verder was alles goed en ze vonden het goed dat hij al liep en hij zegt genoeg woordjes voor zijn leeftijd!

Even een rare vraag maar als jullie naar de baby foto's kijken, hebben jullie dan ook zo'n kriebels van ja nog eentje??? ik heb dat de laatste tijd zovaak en toch wil ik nog ff wachten want diego zit nu in de fase waar hij alles ontdekt en gaat praten en wil hem die aandacht geven! maar aan de andere kant wil ik zo snel mogelijk nog zo'n grummeltje haha!

@dani fijn dat het met jarno beter gaat!

@aussie oh leuk! wankelt hij ook nog? haha diego wel en is zo grappig haha!

@sawi oh sneu man! maar wel fijn dat het hem zo goed bevalt.

woordje mama wil diego helemaal niet meer zeggen wel papa en mma is dan oma en voel me dan zo buitengesloten...kan dit omdat hij mijn moeder iedere dag ziet? ben zo bang dat hij denkt dat mijn moeder zijn moeder is...sorry maar doet me soms best pijn!

Vandaag mijn oma 5jr geleden overleden maar alleen nu even moment om er bij stil te staan zo erg! :(

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    December mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 11650gram, 78 cm, maatje 80/86 (23 febr '10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09)

6 meisjes & 8 jongens

agenda

Februari:
    23: Diego en Dimmel CB (5e prikjes)

Maart:
    13: Joe en Aussie CB (5e prikjes)
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

April:

Mei:

Juni:
    07: Max en Sawi CB
    08: Diego en Dimmel CB

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

Even diego zijn gegevens aangepast

8. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Dimmel: Je hoeft je niet buitengesloten te voelen hoor!!!
    Joe zei maanden geleden oma, opa, mama en papa en nu noemt hij iedereen MAMA....Daarnaast als mijn moeder hier is kan ik geen goed doen en als ze weg gaat gaat hij hartverscheurend huilen. Het hoort er gewoon bij. Diego weet ECHT wel dat jij mama bent!!!!

Hij stapt heel stevig dus eigenlijk helemaal niet wankel !?!? Ik denk dat hij gewacht heeft tot hij het gewoon kon hihihi

Hoe gaat het met jouw dieet? Jij was toch ook bezig??

@de rest: SVEN !!!!!!! Wat een hel, ik ben geen echte schaatsfan maar ik kon wel janken. Ik ben ervoor opgebleven want normaal slaap ik dan al. Wordt Joe aan het begin van de rit wakker, toen hebben we heel slecht hem uit bed gehaald.......Daar zijn we ook voor gestraft want hij ging pas tegen 1 uur slapen!!!!!!!!!!!!!!!!! En dat terwijl de wekker moest want hij moet om 9 uur op het KDV zijn.

@voor de rest alles okidoki hier, klein ploegje blijft er over zo.

x Aussie

9. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ aussie ja wat een L*L he die Sven!! Wij zijn ook geen enorme fans maar Arie vind schaatsen nog wel eens leuk, dus wij wakker gebleven gaat die de fout in!!!! duhh.. Nou ja hihi
    Wat goed dat Joe loopt!! knap hoor ook al zo stevig wat voel jeje dan trots he?!

@ Dimmel och meis voel je niet buitengesloten. Jarno roept de hele dag papa en als ie thuis is is het alleen maar mama en als ie bij opa en oma is.. nou dan zwaait ie gewoon al terwijl we gewoon op visite gaan. En als we dan weggaan gaat ie ook huilen.. dan zeg ik wel eens hallo! Stel je eens niet zo aan! hahaha
    Heeft ie nog last van z`n armpje?? en van de prik??
    Ook al lopen knap hoor!
    Je hoeft toch niet elke keer iets zinnigs neer te zetten? haha van mij part vertel je een mop! hihi maar wel blijven komen hoor anders word het hier zo ongezellig en leeg! :D

@ Sawi fijn dat Bas het zo goed doet op school haha en schoenen verkeerd om! Let de juf daar niet zo op?
    Ach sneu he als die kindjes dan zo zonder ouders staan! Denk ik ook van huh ze zijn nieuw die ouders staan er dan vaak toch als eerst??

--

Jarno heeft vanacht voor t eerst weer beetje doorgeslapen en gelukkig weer in eigen bed. van 18:30 tot 5:15 ongeveer Daarna wou hij niet meer slapen.
    Had een beker drinken voor hem mee genomen naar boven en die tankte die helemaal leeg! had echt dorst en we hadden ook nog een biscuit liggen (in en doosje) van dat ie spuugde enz gaven we em snachts een paar hapjes die at ie ook nog lekker op! haha
    Dus wel weer terug gelegd wou die niet schreeuwn! dus bij ons gelegd wel eventjes gelegen maar beetje jammeren enz dus lekker naar beneden aan tafel.. wil ie geen brood haha nee want hij had al wat op! en een beker karnemelk ging er wel in.

Jarno vertikt het de laatste anderhalve week om fruit te eten :( prop het erin en dan spuugt ie het uit en gaat ie kokken.. heb het net gepureerd en verdund en in een drinkbeker gedaan maar wil die ook niet.. straks nog eens proberen..
    Nog tips?? haha

@ Ping weet je al meer over de lekkage?

Fijne dag! Ga ff douchen!
    Liefs

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hihi nee weet nog niets dani... morgen komt de expert langs!

Fijn dat Jarno redelijk doorgeslapen heeft! Maar wat was hij vroeg vanochtend!

Wat gaaf dat Joe loopt Aussie!
    Hier ook een meisje wat gisterenavond even bij ons heeft gezeten.
    Ze lag zo ontzettend te hoesten.
    Heb d'r een paracetamol geven en ze heeft tot na 7 -en geslapen.

Wat een blunder van kemkers zeg. Kan het Sven niet eens kwalijk nemen. Heel sneu.. zeker als je zo'n goede race rijdt, maar aan de andere kant.. misschien zet dit hem wel weer even met zijn voetjes op de grond, want hij begon knap arrogant te worden.;)

Mijn meisje staat bij d'r poppenwagen d'r popje uit te kleden en nu probeert ze het poppenshirtje zelf aan te trekken:D

Ik ga boven aan de gang.. we krijgen van het weekend logees, dus even aan de poets boven.

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @aussie hij heeft altijd mama gezegd vandaar maar goed als het bij jullie ook zo is dan zal het de leeftijd wel zijn! Nou ik doe geen dieet maar wil het op eigen kracht doen alleen vorige week zijn we die week weggeweest en heb ik er niet echt opgelet dus ja nu ben ik ongi en heb nog niet op de weegschaal gestaan maandag weer ben eens benieuwd!

@dani sorry haha maar ik vind het zo stom maar goed zoals ik al bij aussie zei zal dan wel de leeftijd zijn want als ik mama zegt komt hij papa of dada maar als ik oma zegt komt mma...och ja! ben blij dat hij dol is op zijn oma en opa.
    Ik weet niet hoe het met zijn armpje gaat hij begint nu net wakker te worden dus zometeen even kijken.
    haha ben niet zo goed in moppen vertellen haha! ja maar wil liever iets zinnigs vertellen dan 1 zin ofzo haha! nee weggaan doe ik al helemaal niet is veel te gezellig...

wat vinden jullie van een meeting? lijkt me zo leuk om jullie eens te ontmoeten en de kleintjes....

ff foto van de vakantie!

Bekijk bijlage 53839

12. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
  13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dimmel leuke foto`s!
    ha dan verzin je er maar wat bij ;)
    Meeting is leuk maar ja dan zitten we weer met tijd en reizen e.d. he?! Was de vorige keer ook zo`n gedoe?
    Ben benieuwd wat anderen vinden?

@ Ping aah schattig! Zo met dr popjes bezig bijdehante tante of niet? :D leuk leuk!
    Nou succes morgen dan.
    Ik ga ook ff aan de poets!

Liefss

Oh en zal vandaag nog ff foto maken!

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Hier was het vanmorgen ook vroeg. 6 uur. Nathan was helemaal nat. Ook na een droge luier en pyjama wilde hij niet meer slapen.

Dani: fijn dat Jarno weer een beetje doorgeslapen heeft.

Dimmel: Nathan zegt alleen maar mama. Ook bij de oppas enz.. Eerst zij hij steeds papa. Nathan zegt zowiezo nog niet zo veel. probeert wel steeds meer na te doen. leuke foto!!

ping: geweldig! :D Nathan speelt ook graag met poppen bij de gastouder:D

Peetje: alleen meelezen en af en toe een ego berichtje is ook goed hoor!

Meeting: hoeft van mij niet zo:) schrijf al langer bij een ander topic mee en daar hebben we het wel al een paar keer gedaan. was wel erg leuk.. inderdaad altijd lastig om te regelen met locatie en reistijd.

fijne dag allemaal!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel...wat een leuke foto's!

Meeting hoeft van mij ook niet zo. Zit met hetzelfde als Juffie. Met het andere topic waar ik mee schrijf hebben we wel eens een meeting. En dan ook nog af en toe nog met de meiden van de zwangerschapsgym. En niets ten nadele van jullie hoor, maar het is lastig met afstanden etc dat ik me daar niet al te vaak aan ga wagen. Overigens lijkt het me van de andere kant ook wel leuk om jullie en de kids in levende lijve te zien.

Juffie...bah wat vroeg! Gelukkig slaapt Stan prima!

Pinquin...wat lief :D Wij hebben geen poppen want alle kleinkinderen bij opa en oma zijn jongens maar ik denk dat hij daar ook wel veel mee rond zou sjouwen.

16. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    O ja, vanmiddag lekker zwemmen bij center parcs. Mijn broertje is daar met zijn gezinnetje en nu gaan wij vanmiddag lekker zwemmen daar! Heb er zin in!!

17. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Meeting lijkt mij enig maar het is zo'n geregel aangezien we door het hele land wonen.

x Aussie

18. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen meiden,

Hier weer vroeg helaas:( Nathan krijgt geen avondpap meer, zou het daar aan liggen??;)

Dag: lekker gezwommen gisteren???

Fijne dag allemaal!!

19. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ha die juffie, wij zaten om 5 uur al met de tv aan................
    Joe had gisteren ineens 39 graden koorts. Tussen 6 en 8 uur gisteravond steeds heel zielig huilen dus toen met zetpil bij ons in bed. Mijn man verbannen naar de logeerkamer en toen werd boeffie om kwart voor 5 wakker. Ik heb nog met een fles geprobeerd hem in slaap te krijgen maar helaas. Hij zit nu te "schilderen" met zijn drinkfles......
    Hij lijkt weer helemaal lekker. vreemd hoor ?!?!?!

x Aussie

20. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Goeiemorgen

Meeting, tja hoevaak hebben we het nu eigenlijk al geprobeerd. En er blijven er weinig over voor een meeting....haha. Voor mij hoeft het ook niet zo, sorry. Vind jullie heel leuk hoor! :D

@aussie, sjee wat vroeg! Ben je mooi klaar mee. Dan doet Joe toch vast nog wel 2 slaapjes als ie zo vroeg is? Vreemd van die plotselinge koorts.

@juffie, zou best van de pap kunnen komen toch?

@ping, ben benieuwd wat de expert ervan zegt...

Vince sliep gisteren heel veel dus was ik bang dat het een slechte nacht zou worden maar hij sliep goed! En kwam pas om 7,15. Wilde niet meer slapen daarna maar heeft nog wel tot half 9 in bed gespeeld. Dat was wel fijn, kon ik mooi even douchen enzo.

Ga zo naar mn zusje, die is jarig.

Maandag vertrekken we trouwens voor een midweek naar winterberg :D Heerlijk!

Deel Deze Pagina