meeting ik snap dat het een geregel is maar we kunnen toch kijken hoe en wat en dan pas een datum! maar goed jammer lijkt me super om jullie te zien! Diego had gister ineens 38.5 dus zetpil gegeven en naar bed met een lekker avondpapje. Hij begint nu net weer wakker te worden dus ben eens benieuwd hoe hij zich nu voelt. hij stond gisterenavond ook te trillen op zijn benen en wilde alleen maar bij mij!
Goodmorning ladies, Anaïs werd vannacht ook wakker met flinke koorts en vanochtend was het 36,5. Raar.. Gelukkig heeft ze op een zetpilletje goed geslapen. Oh Aussie jij ook een creatiefje met de fles? Pfff Anaïs smeert alles onder met d'r drinken. Joss gefeliciteerd met je zus! Ik heb ook niet echt behoefte aan een meeting. Niet omdat ik jullie niet aardig vind, maar ik schrijf ook bij de september2006 mamma's (hebben nu een hyvesclub ipv hier) en daar meet ik ook mee. Ik ga recepten zoeken! fijne dag!
aussie: ooh 5 uur is helemaal vroeg zeg Nathan ligt er nu al weer ruim een half uur in. wat niet te genieten zo moe.. joss: lekker zeg even weg!! hoe gaat het met de beeb?? Alweer bijna op de helft zie ik. voel je hem/ haar al goed? Dimmel: en nog koorts?? ping: das ook gek opeens koorts. gelukkig vanmorgen dus niet meer. wat ga je voor lekkers koken??
Ben er alweer. Was gezellig, maar nu moet vince even slapen. Vanmiddag visite hier. Lekker dagje zo! Morgen nog even werken en dan gaan we lekker spullen inpakken 8) @juffie, voel de beeb al goed. Ben gister op controle geweest bij de vk. Alles was ok. Gaat snel. Hopelijk volg je me snel
Dimmel: Nathan heeft geen koorts. maar gewoon uit zijn hum. Echt uit het niets een driftbui Negeer het maar en dan gaat het op een gegeven moment wel weer over. net lekker samen met de duplo gespeeld en dat ging wel goed Maar alleen spelen wil vandaag niet. mama moet echt in de buurt blijven.
Goedemorgen! dimmel...zou kunnen een kies! Aussie...hier ook totaal geen ritme te bekennen op het moment. Juffie...zwemmen was heerlijk!! We hebben echt genoten!
@aussie, sjee wat weinig. Vermoeiend hoor! Net terug uit het werk. Nu lekker een week vakantie . Vince is gisterenavond met zijn ooglid op de rand van de salon tafel gevallen. Nu dus een mooi dik en blauw oog.... Hij wilde perse niet eten gisterenavond, alleen wat toetje en vlees. Wat moet ik hiermee? Hij moet toch gewoon eten??? Werd nu om 1 uur wakker met honger, dus een fles gegeven. Daarna weer om half 7. Wel goed geslapen. Hij is ook nog te klein om te snappen dat hij honger krijgt als hij niet wil eten, dat vind ik wel lastig.....
Hoi dames, Ben ik ook weer eens. Ik heb alles terug gelezen, maar bijna niets onthouden, wat grote lijnen. Hier ook steeds een dag koorts en dan weer weg, snotverkouden, en twijfel ook af en toe of ze een oorontsteking heeft, maar gaat nu gelukkig weer goed. Isis doet nog geen stapjes los. Wel zit (staat) ze op het fietsje van haar broer en gaat met haar benen lopen over de grond en op die manier voorruit. Heel grappig om te zien. Pinq: balen van die lekkage. Ik vind schade in het huis altijd grote stress! Leuk dat Anais met poppen speelt. Isis heeft alleen maar interesse voor auto's. Dimmel: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En leuke foto's, echt een guitig kereltje. Joss: fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. Nils was en is ook een slechte avondeter. Ik heb hem vroeger wel eens van die groentedrankjes van Knorr gegeven, dacht dan heeft hij toch nog wat vitamines binnen of wortel of bietensap van zonnatura. Nu doe ik dat niet meer, ook al eet hij niets. Geef hem nu wel een vitaminebeertje in de ochtend (tip kreeg ik ooit van Pinq). Ik ben zelf ook groot geworden op brood, begon pas echt goed avondeten te eten toen ik in de puberteit kwam, dus NIls zal het wel van mij hebben. Juffie: leuke foto van Nathan en een schattig stoeltje waar hij op zit. Waar heb je die gekocht? AUssie: wat goed dat JOe loopt! Ik lees ook veel gebroken nachten of een vroeg begin van de ochtend. Heel bekend, hadden wij ook altijd bij Nils. Nu bij Isis eigenlijk nooit, echt een klein molletje is dat die het langst slaapt van ons allemaal. Groetjes Victoria
Joss fijne vakantie. Hier eten ze ook ooit bijna niet maar maak me er niet druk om. Ze krijgen dan ook niet melk of zo in de plaats. Sneu dat hij zo hard gevallen is. Dimmel al een kies gespot? De eerste schoolweek zit erop, Bas vindt het super.. Max vermaakt zich prima zonder zijn drukke broer. Maar is wel helemaal blij als Bas weer thuis is
victoria: we hebben het stoeltje via marktplaats gekocht. 20 euro incl versturen en ziet er echt nog super mooi uit! Lekker zo;n langslapertje trouwens.. Sawi: fijn dat het zo goed gegaan is deze eerste week!! All: hier zit Nathan volgens mij midden in een sprong ofzo weet niet wat ik meemaak. Geen moment wil hij alleen spelen. Hij hangt echt aan me. Samen spelen gaat perfect maar als ik weg loop is het direct brullen. Ga er maar van uit dat het een sprong is en hopenlijk snel weer over gaat prettig weekend allemaal!
Juffie Anaïs had dat vorige week ook. Constant op me aan me hangen. AARGH! frustrerend! Volgens mij is het inderdaad een sprong. Victoria wat heerlijk dat Isis zo lekker slaapt. Kan me nog herinneren dat de eerste maanden best turbulent waren qua nachtrust toch? sawi wat fijn dat de eerste schoolweek geslaagd was! Scheelt toch wel wat zorgen. Geeft het jou ook een stukje rust of niet? Vandaag naar het cb geweest voor de 14 maanden check. Bleek bij de verpleegkundige op de lijst te staan ipv de arts. Ze heeft nu de 4e dktp & pneu gehad. En ze was BOOS! Kleinpittig dametje Omdat ze nogal met d'r linkerbeentje sleept als ze Langs de tafel loopt, of achter een karretje ofzo moeten we over een maandje weer terug en nu naar de arts om d'r heupje na te laten kijken. Wat avondeten betreft eet ze de ene keer wel de andere keer niet. Ik doe er niet te moeilijk over want het heeft nog totaal geen zin nu met haar in ' gevecht' daarover te gaan. Quinn zijn dietiste zei altijd dat we beter over een langere periode konden kijken dan 1 dag. Als we over een week genomen kijken eet ze best heel aardig. Buiten dat is het knoeien met eten/niet willen eten zo aan deze leeftijd gerelateerd. Ik ga lekker bankhangen. Morgen organiseren wij een" kerstdiner". Doen we jaarlijks met 4 stellen en we koken om en om. We hebben een stoofpotje van everzwijn op het menu staan. Fijn weekend!
@sawi ja maar die zit er al langer maar hij begint nu wel door te komen maar verder nog niks dus! hij heeft nu 3 kiezen en in totaal 11 tanden auw muk!
Hier zijn zijn eerste kiezen door aan het komen en dan 3 tegelijk. Maandag huilde hij even en vanmorgen ook ruim een uur. En Max huilt nooit dus even tanden check en jawel op 3 plaatsen zijn van puntjes door van de kiezen. Wat chamodent en hij is weer stil en vrolijk. Pinguin inderdaad het heupje in de gaten houden. Beter dan een extra check, hoop nu wel bij de goede arts-vp kundige Is in huis wel heel rustig als Bas naar school is. Stiekem toch wel erg fijn voor Max en ook voor mij,kan nu echt wat doen in huis. Maar ben wel elke dag weer blij als hij weer zingend uit school komt gerend en over zijn dag verteld. Ik merk nu al dat hij veel meer praat en duidelijker. Snel zeg.. Juffie vervelend dat hij zo hangerig is. Ben je trouwens moe of is je lijf alweer helemaal opgeknapt. Sterkte met Nathan
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 11650gram, 78 cm, maatje 80/86 (23 febr '10) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 10.700 gram, 80 cm, maatje 80/86 (27 febr`10) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09) 6 meisjes & 8 jongens agenda Maart: 13: Joe en Aussie CB (5e prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) 26: Anais en Pinguin CB April: Mei: Juni: 07: Max en Sawi CB 08: Diego en Dimmel CB Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx @ Pinguin heb het aangepast!