Hey dames Hier was ik weer wat een rust! @ Adriana nog gefeliciteerd!! Zag dat je jarig bent geweest! Waar ben je eigenlijk? @ Ping hoe was het met de lekkage monteur? Krijg je wat vergoed? Jarno heeft 2 nachtjes bij opa en oma (mijn ouders) geslapen. Hij vond het prima en zelfs raar dat we hem weer op kwamen halen. We zijn daar blijven eten en toen hebben we hem mee genomen hij moest thuis gewoon weer wennen haha. Hij is al wel aardig opgeknapt. Eetlust komt langzaam aan terug vooral het snoepen en brood. Warm eten nog minder en fruit nog niet.. maar goed dat komt waarschijnlijk vanzelf wel.. Gister ff met m`n zusje geshopt in Zwolle was gezellig We hadden allebei wat ik 2 rokjes en een shirt. Voor Jarno een spencer en shirtje en voor Arie een blouse en trui haha ach ja.. af en toe moet dat gewoon ff. Als je opzoek gaat vind je niks en ga je zo een keer spontaan dan slaag je gewoon! Nou ik ga ff eten maken! Liefss
Wat is het rustig, zijn jullie weggewaaid door de storm of is het alleen hier. Bas is ziek dus ben thuis. Helaas alleen noodweer hier. Deels afdak buurman wel weggewaaid. Heb vlug wat spul onder het afdak gegooid. Nu droog binnen
Dank je voor eht aanpassen van de lijst Dani. Ze heeft alleen nog steeds maatje 74/80. 86 is nog te groot De lekdetectie man is vrijdag geweest. Gelukkig is er verder niet sprake van lekkende leidingen, maar het blijkt wel dat zo goed als de hele badkamervloer én een gedeelte van Quinn zijn kamer zijn vloer helemaal verzadigd zijn. Zitten volgezogen met vocht door de eerdere lekkage. Dus.. maar hopen dat het snel heel warm weer wordt zodat we alles open kunnen zetten om de boel te laten drogen. Kon wel anderhalf jaar duren zei de man. Ik denk dat we de dingen wel vergoedt krijgen eigenlijk. Poeh sawi 3 kiesjes tegeleijk? Pittig! Quinn heeft van de kiesjes eigenlijk nooit last gehad. Lekker dat jullie even het rijk alleen hadden Dani. Anaïs is dit weekend voor t eerst uit logeren geweest. Samen met d'r broer. Wij een gezellig dinertje hier thuis Met haar is het heel goed gegaan. Lekker geslapen alleen héél vroeg wakker(5.15). Quinn werd gisterenavond al weer wakker en zei tegen mijn moeder dat hij zijn kleren ging pakken zodat ze hem weer naar mij kon brengen. Ah gossie toch?! Uiteindelijk mocht hij bij mijn moeder in bed(haar man ging in het logeerbed) Dus mijn moeder zat om 6:00 met 2 kids beneden. En ze moet vandaag de hele dag werken. Donderdag gaan ze weer bij mijn moeder logeren want dan gaan Manlief en ik een nachtje naar Drenthe. Heb een hotelletje geboekt via vakantieveilingen. Lekker even weg met zijn tweeën, want over 2 weken is hij 10 dagen weg Zal zo mijn meidje nog even spammen
Hey @ Sawi ja hier ook storm!! aah vreselijk de hele dag ook al regen! @ Ping oh nog een klein maatje dus! Ik zal het de volgende keer met de lijst mee aanpassen als ik er aan denk Fijn dat het nu geen lekkende leidingen zijn maar je zit nog wel met de rotzooi. Hopen dat het snel wegtrekt! lekker he om af en toe even met z`n 2tjes te zijn. Moet het wel af en toe plannen zeggen ze is beter voor je relatie.. Vind het wel fijn maar als Jarno terug is vind ik het ook wel weer lekker hoor @ Joss hoe is het met jou?? @ Moe hoe is het met je taarten?? liefss
hoi meiden, Dani: Fijn dat Jarno weer beter gaat eten en super zeg dat het logeren zo ging! Lekker even met zijn tweetjes dus. Ping: mooie foto's!! Sawi: beterschap voor Bas! En hier ook storm hoor en de hele dag regen. hier gaat het allemaal prima. Nathan is weer een stuk gezelliger en zelf spelen gaat ook weer wat beter. hij wijst nu zijn buik aan als we vragen: waar is Nathans buik?? Zo schattig! Ook wijst hij mijn neus aan als ik vraag waar is mama;s neus.. Hij probeert ook dieren geluidjes na te doen. brullen van een leeuw bijvoorbeeld of de boe van een koe Goed dat was weer een heel verhaal zo Fijne avond!
Ha juffie! Fijn dat het bij jullie ook goed gaat! Jarno wil niet slapen.. huilt alleen maar wat dit nu weer is.. pff.. geen koorts maar heb em toch een zetpil gegeven.. hij slaapt nu volgens mij bijna.. Duiken er zelf zo ook maar optijd in.. want als meneer weer zo vaak komt vanacht.. Liefss
Haai meiden Even snel hoor. Ben druk geweest vandaag en heb niet bijgelezen. We gaan morgenochtend weg en komen vrijdagavond weer, dus mij zul je niet zien deze week Hier alles ok. Vince heeft naast zn blauwe oog nu ook een dikke lip en een bult op zn voorhoofd, zucht...Hij denkt namelijk dat hij kan rennen....maar dat kan hij dus niet! hahaha Vandaag hebben we een babykamer gekocht. 2ehands. Landelijke stijl erg leuk. Het is de bedoeling om de kast en commode te verven in pasteltinten en te pimpen. Goeie deal gemaakt, 150 euro en het was een duur kamertje geweest! Heb ook al dit behang besteld oor 1 muurtje. https://www.basiclabel.nl/image_loader/ebird_white_2.jpg Wel leuk hoor om er nu meer mee bezig te gaan. Meiden ik taai af en duik lekker mn bedje in. Morgen vroeg dag. Liefs en tot snel.
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey ladyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy's sjooooooooooooooow ik was jullie kwijt zeg!!! en wat is het rustig hier!!! zo'n kleine lijst nog hoe is het met de kiddo's? hier wel zn gangetje.. onze dreusmes is echt een pittige tante begint te krijsen als ze der zin niet krijgt en 1 keer heeft ze het gepresteerd om der nichtje te slaan :O daar schrokken we wel van, dus hier even weer in de boeken gedoken voor een snelle opfriscursus straffen & belonen... Sjonge jonge ze begrijpt niks van op de bank zitten (voor straf) verder alles prima rent erop los en vind het leuk om met de kindjes te spelen.. met de taarten ook ONTZETTEND druk.. ik ben min of meer een bedrijfje aant beginnen... dus dat is wel spannend en tijdrovend allemaal... Pinq ik las iets over de heupjes van anaïs ik hoop dat het niets ergs is ... Joss hoe issie met je zwangerschap?? mooi behang hoor... krijgen jullie een meisje?? Vic heel veel strekte ik las het tussendoor... Aussie hoe is het met je mooie bengel? verder is niet veel blijven hangen sorry... nog even een kiekje van die kleine... dan ben ik ook vantussen.. ik beloof niet dat ik heel veel ga schrijven maar ik miste jullie wel Groetjessss
Oem!!! Leuk om je weer te zien. Zag dat je had gereageerd en dacht, snel nog even checken hahaha. We weten niet wat het wordt! Maar dachten dat dit behang ook best kon voor een jochie... Meiden ik ben WEG!!!!! HIIIIHAAAA
@ping wat een schatje @moe welkom terug en fijn dat het goed gaat met je taarten sorry ben er hele weekend niet geweest maar zaterdagmorgen ineens vet misselijk (nee ben niet zwanger ..kreeg die vraag van me schoonmoeder en vriendin direct haha) niks kunnen eten de hele dag alleen maar drinken. koud, moe, slap en toch naar me schoonouders geweest was blij dat ik thuis was. 's avonds had ik 38.3..hele nacht misselijk geweest dus ook niet goed geslapen en gister ging het beter. Wel nog slap, keelpijn, moe en koud maar wel kunnen eten (crackers met jam). Nu veel last van me rug en nog beetje misselijk maar verder gaat het alweer beter. Stond vanmorgen weer eens op de weegschaal en ja hoor weer anderhalve kilo eraf (kan ook zijn door dit weekend, maar eraf is eraf) dus in totaal sinds jan nu 5 kilo kwijt zo trots... Met diego gaat alles goed. Heb gister een klein puntje bij de rechterkies boven gevoeld dus vandaar misschien de spuitluiers.
Hey @ Moe ha daar ben je Fijn dat het zo goed gaat bij jullie en met de taarten! @ Joss heeel veel plezier geniet ervan!! @ Dimmel oei beterschap dan nog! Maar idd eraf is eraf! Ga zo door! @Ping lieve foto`s! Ik had ook wat beloofd maar kom er steeds niet aan toe! --- Hier een moeilijke nacht. Jarno ging pas tegen 9 uur slapen na een zetpil alleen maar huilen en niet in bed willen liggen. Nu regende en waaide het ontzettend hard en dit staat precies op zijn raam.. maar weet niet of het daar wel van was. Om 23:00 weer wakker en hij bleef huilen. Eruit bij mij sliep hij gelijk, dus hup terug in z`n eigen bed en ja hoor wakker en huilen. Dit tot 3x toe dus ff flink laten huilen.. maar hij viel maar niet in slaap. Tussen ons in gelegd en meneer heeft de hele nacht geslapen tot vanmorgen 7:15! Misschien bang om alleen te zijn? Kan dit nu al? Hij is ook wel ziek geweest en gelogeerd maar de nacht ervoor ging ook goed.. Wil hem er eigenlijk niet aan wennen zo tussen ons in.. slapen we zelf ook niet zo heel goed.. maar ach als hij dan slaapt haha slapen wij ook nog een beetje.. Heerlijk die zon!! Heb speelgoed van Jarno eens met een sopje gedaan.. weer lekker schoon! Liefss
Goedemorgen allemaal! Dani...zon??? hier geen zon te zien hoor! Grauw en grijs hier Ik wil ook zon!!! Stuur je wat zonnestralen deze kant op??? Dimmel...bah flink ziek geweest dus! Rustig aan en ziek een beetje uit! Joss...ook ik ben waarschijnlijk te laat maar VEEL PLEZIER!!
Mooi!! Hier ff een kiekje van onze kanjer! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/18750-albums1297-picture17669.jpg ff mp afspeuren naar leuk speelgoed! Liefss
Dani: leuke foto! Zag bij Dani de box op de foto staan en nou vroeg ik me af, spelen jullie kindjes nog in de box? Nathan eigenlijk nooit meer. De box staat er nog wel er ligt alleen maar speelgoed in.