December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx meiden!

@box hier is die sinds de kerst al weg hij wilde er niet meer in dus ja waarom dan laten staan!

nou wordt gek hier. mannetje zou 25e feb zijn loon krijgen is nu 1e en nog steeds niks en hebben genoeg rekeningen hier liggen bah bah! zit al de hele dag te kijken maar komt maar niks binnen!

2. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ Juffie ja hij staat hier meer als straf plekje haha
    Als Jarno echt iets doet wat niet mag zet ik hem ff in de box
    hij wil er niet meer echt in spelen. Van Arie mag hij nog niet weg haha
    Heb boven een tafeltje met 2 stoeltjes staan rood met geel ;) die wil ik schuren en dan wit lakken of gewoon eiken als het kan en dan in de kamer zetten zodat hij daarop kan zitten bouwen ofzo..

@ Dimmel Oei vervelend als je op geld zit te wachten en het zo hard nodig hebt!
    Hopenlijk is het snel binnen!

Net heerlijk een eind gefietst! :) word helemaal blij van dit weer haha
    Langs de eendjes en de kinderboerderij Jarno huilt gewoon als we daar wegfietsen haha

Liefss

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    De box staat bij mij nog gewoon. Stan speelt er ook nog wel in. Vind het erg handig als ik aan het koken ben. Kan hij mooi veilig in de box spelen. Anders komt hij steeds naar mij toe bij de kookplaat en de oven.

4. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ik probeer Jarno nog wel eens in de box als ik aant koken ben maar als hij me dan niet ziet gaat ie heel hard huilen dus denk dat ik em binnenkort maar weg doe naar zolder.. :)

5. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Zolang Stan het nog pikt maak ik er dankbaar gebruik van :D

Mooie foto trouwens!!

6. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dimmel balen zeg. Kan door het weekend komen vaak maandag aan het einde van de middag staat het er hier normaal dan op. Hoop het voor je dat het vandaag nog komt.

Box al een half jaar op zolder, hij is vorige maand ook alvast naar mijn beste vriendin verhuist. Max is waar Bas ook is en dat is niet in de box:D

Dani leuk zeg gezellig op de fiets. Kinderboerderij is natuurlijk ook erg leuk om naar toe te gaan.

Max is net wakker en is soms nogal chagrijnig als hij wakker is. Nu krijst hij ook.... Bas zegt...stil ik ben ziek hoor Max;). Zelf heeft Bas al genoeg praatjes de koorts lijkt weg. Ga nog wat poetsen en weer koken.

7. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje al meer dan 24 uur niemand iets geschreven.......

Joe is vandaag voor het eerst een uurtje alleen gebleven op het KDV en dat is gelukkig goed gegaan!
    Mama had wel hoofdpijn maar die moet zich maar niet zo aanstellen hihihi. Morgen gaat hij de hele ochtend dus ben benieuwd......

x Aussie

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Aussie oooh spannend !!

Jarno deed het vandaag prima op t dagverblijf zwaaide me gewoon uit en at tussende middag 2 boterhammen! :D
    Avond eten 4 happen wat dat toch is... en yoghurt ging er in als koek!
    Thuis nog maar wat vla gegeven hij vind die perzik mango yohurt zo lekker haha

Fijne avond!
    Morgen om 7 uur beginnen dus vroeg eruit!!

xx

9. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Joe slaapt zo slecht!!!!!!!!!!!!!!!! Hij wordt standaard rond 11 uur wakker, gaat dan krijsen als een speenvarken net zolang totdat hij bij mij in bed mag. Nou vind ik het prima dat hij in bed komt maar dan gaat hij prompt 2 uur (!!!!!!!!!!!!) zingen, praten, lallen om rond 1 uur in slaap te vallen. IK heb hem vannacht laten huilen maar na een half uur werd ik er helemaal gek van want het is echt krijsen wat hij doet alsof ie mishandeld wordt. Ik hem weer bij me genomen en weer 2 uur spelen......Dan zeg ik steeds Joe, ik doe je in je eigen bed hoor en dan zegt ie nee nee en gaat snel liggen met zijnn oogjes dicht!?!?!? (helaas vind ik dit heeeeeeeel grappig) maar dat duurt dan een paar minuten en dan herhaald het zich weer.
    Ik ben gesloopt inmiddels en weet het effies niet meer. Ik vind het ook wel zielig voor hem want hij lijkt oprecht bang.
    We hebben de vorige 2 weken ook geprobeerd om bij hem in de kaner te gaan liggen op een 1 persoonsbedje naast zijn ledikant maar dat hielp maar 2 nachtjes.....

@Dani, Jarno gaat vanzelf weer eten hoor!!!! Joe heeft ook weleens zo'n periode dan eet hij de hele dag prima en van het avondeten wil hij 2 happen. Als het eten koud is wil hij soms wel wat meer en anders maar niet. Dan ineens eet hij zijn hele bordje weer leeg. Ik zou me er niet druk om maken komt vanzelf weer goed!

x Aussie

10. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Aussie hoop voor jullie dat hij weer snel door gaat slapen. Weet geen tips. Wij halen hem alleen nooit naar onze kamer wij gaan er dan gewoon vaak uit. Tut geven, neerleggen en meteen gaan. Sterkte..
    Succes met het kinderdagverblijf. Hij zal zich vast vermaken. Maar het blijft moeilijk merk dat nu Bas naar de basisschool is, ik heb er meer moeite mee dan hij:)

Dani gelukkig gaat het wat beter

Hier zijn Bas en Max beide ziek. Best zwaar 2 zieke jongens kom nergens aan toe. Maar goed Bas blijft thuis van school totdat hij koortsvrij is en geen koortsaanvallen meer heeft. Bas heeft de laatste maanden veel moeite dat papa niet thuis zou komen, hij is al een jaar voor zijn werk niet naar het buitenland gemoeten maar nu moet hij as zondag 3 a 4 dagen weg. Hoop dat Bas er niet al te veel moeite mee gaat hebben. En dat de jongens beter zijn want nu gaan we er ´s nachts om de beurt uit.

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @voor de ziek kindjes veel beterschap!

de spuitluiers waren toch van de 4e kies gister was hij ineens door :D...dus nu heeft boefje al 12 tanden auw muk!
    Met mij gaat het vandaag eindelijk wat beter. Gister aan de dunne en naar de dokter geweest en blijkt dat ik dus een spierontsteking heb en daarnaast dan een virus. Moet nu pillen slikken en niet teveel eten (alsof ik dat kan haha)...Heb gister op de hele dag 2 boterhammen en 2 crackers gegeten das alles. Maar goed!
    Het geld was maandagavond binnen gelukkig....

@aussie das niet zo fijn he! wil je graag helpen maar diego slaapt sinds hij 1,5mnd is al de nachten door is eigenlijk nog nooit wakker geweest (afkloppen)...sterkte meid!

Verder niet veel te melden sorry!

12. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    hey meiden,

Aussie ik zou hem laten huilen, want het lijkt erop alsof hij een loopje met je neemt;)
    Dan maar even mpord en brand schreewen, maar denk dat je alleen op die manier resultaat gaat boeken.
    Of je moet het gewoon op zijn beloop laten en hopen dat hij ooit lekker door gaat slapen.
    Vind dat soort dingen moeilijk..

Hou het verder kort. Hebben momenteel geen internetaansluiting dus zit nu mee te surfen op een verbinding van de buren:)
    Gaan morgen lekker een nachtje met zijn tweetjes weg. Heerlijk even rustig eten en uitslapen. Heb er zin in.
    Hopelijk binnekort weer wat beter online!

xx

13. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    @Ping, Laten huilen hebben we vorig weekend gedaan......
    Na 3 uur en 20 minuten viel hij compleet uitgeput in slaap en onderwijl 3 keer een breath holding spell. Dat gaan we dus niet meer doen :(
    Vannacht was redelijk. Hij werd pas om 3uur wakker en toen heb ik hem gelijk bij me genomen en na een halfuurtje sliep hij weer. Net een half uurtje wakker dus dat was wel lekker!
    Maar thanks voor het meedenken!
    Geniet van elkaar!!!!!!

x AUssie

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames!

Zijn vanmorgen bij de appie heijn geweest. Ze doen samen met porfiportret (ofzo) een actie.
    Kindjes voor 2,50 op de foto en dan krijg je 1 foto gratis en de rest kun je bij bestellen. erg leuke en afwisselende foto`s maakte ze! Net als in een studio!
    Alleen Jarno was heeeel erg afgeleid door al die mensen die boodschappen deden.. ;)

Verder gaat het hier wel goed. Jarno is vrolijker en speelt weer. 2 daagjes op kdv hebben hem wel goed gedaan!
    Hij heeft alleen sinds gistermiddag mega rode billen en balzakje zo zielig als hij poept schreeuwt ie het uit!
    Te lang in de zure poep denk ik. Nu goed smeren!

@ Ping geniet lekker!!

@ Aussie jee wat gedoe snachts. Jarno slaapt hier sinds 2 nachten in z`n eigen bed gelukkig!
    Warm eten.. gister heb ik het erin gepropt en zodra t in z`n mond zit eet hij het wel op. Hij had 1 3e van een potje gegeten..
    Hij probeerd ons ook gewoon uit hoor want brood en koek eet hij wel! en yoghurt ook!

Toenstraks gelachen.. had de koek trommel op tafel en Jar had al een koekje gehad gaat ie spelen loopt ie langs de trommel doet hem open. pakt een biscuitje, neemt een hap en zegt: hmmm! :D hahaha ach nou dan kan ik niet boos worden hoor! Heb wel gezegd nee niet zelf pakken eerst aan mama vragen.. maar of die dat gaat snappen hahaha denk het niet!

@ Dimmel hoe is het nu?

Liefss

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    @dani ja t gaat al stukken beter alleen eten kan ik nog niet goed eet veel weiniger dan normaal maar goed! is wel goed voor het afvallen he haha! wat leuk van jarno haha!
    Als ik me een koekje pak en diego heeft zijne net op blijft hij huilen tot ik het op heb! en ja ik geef niks als hij huilt want dan denk hij dalijk als ik huil krijg ik toch wel iets en dat wil ik niet.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    @aussie dan zou ik dat ook niet meer doen en het gewoon nemen zoals het komt.
    Fijn dat het vannacht beter ging!

Anaisje doet mee aan de baby van de maand verkiezing.. willen jullie op dr stemmen?

tot later!

17. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo meiden

Weer lang niks van me laten horen.
    Ben bang dat ik ook bij de dames ga horen die af en toe komen.
    Ik heb gewoon geen fut om achter de comp te gaan zitten aan het einde van de dag.
    Binnenkort krijgen we een laptop en dan zal ik weer wat vaker komen denk ik.

Deze week een beetje hectisch gehad want Lilly haar neusamandel is eruit gehaald.
    Ik keek er zo tegen op.
    Maar het viel nu als ik er op terug kijk wel mee maar op de dag zelf wat heb ik gehuild.
    Ze ging onrustig onder zeil en ze zeiden kom maar ze slaapt al maar ik hoorde haar nog heel zielig hum hum zeggen.
    Ik moest zo huilen toen ik weg moest maar ze kwam al snel naar de uitslaap kamer.
    Ik stond te wachten voor een raam en hoorde haar al van ver komen. Ze was zo aan het huilen in haar slaap.
    Ze zette haar naast me en ikw ilde haar meteen oppakken. Ze had helemaal onder het bloed en ze zag er zo klein uit in dat bedje.
    Na 5 min werd ze iets wakker en ze kwam meteen zitten en wilde in mijn armen. ik mocht haar gelukkig meteen oppakken en heb haar bijna doodgeknuffeld.
    Toen moest ze eigenlijk in haar bedje weer om terug naar de zaal te gaan maar de zuster zei meteen hou jij er anders vast.(en erachter aan zeggen wel goed vasthouden hoor alsof ik haar zou laten vallen!!!!!!)
    Ze heeft nog een uur gehuild in mijn armen ze wilde slapen maar het lukte haar niet. Ze ging steeds anders liggen dan met haar neus in mijn borsten en toen weer op mijn schouders uiteindelijk haar maar in bed gelegd en haar blijven strelen en toen viel ze eindelijk in slaap.
    Na 1 uur wakker gemaakt en wat eten willen geven maar ze wilde niks en toen wilde ik haar zo graag mee naar huis nemen want ik wist gewoon dat het thuis beter zou gaan. Toen ik net wilde vragen mag ze mee kwam de zuster zeggen als je wil neem haar dan maar mee naar huis.
    Zodra haar jas aan was begon ze weer te lachen en wilde ze naar buiten zelf lopen.
    Thuis was ze zo hyper en sliep ze pas weer om 17.00 even in.
    Ze was meteen weer de oude. Lekker eten en drinken en wel heel erg snotterig maar vandaag al geen bloed meer bij.

Lilly groeit zo hard vind ik hebben jullie dat ook.
    Ze leert ook elke dag weer wat nieuws. Ze loopt nu met sleutels naar de deur en gaat op haar teentjes staan en doet dan net of ze de deur op slot doet. Ze weet precies waar de telefoon voor is en pakt hem op en doet hem aan haar oor en zegt dan hi.
    Ze weet haar oren en neus aan te wijzen en zegt steeds oh-oh en wouw. Ik vind het steeds leuker worden moeder zijn.
    Al zijn er ook wel momenten vooral als ze niet luistert en zich dramatisch op de grond laat vallen als ze iets niet mag(wat eigenlijk alleen maar grappig is).

Nou dames ik ga weer even stoppen want ik moet nog even wat aan mijn huis doen helaas.

18. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    @ sawi wat een leuke foto`s vooral die met de mayo. Ziet er erg lekker uit haha

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

mber mama`s 2008

Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9055gram, 75 cm, maatje 74/80 (4 maart`10)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 11650gram, 78 cm, maatje 80/86 (23 febr '10)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 10.700 gram, 80 cm, maatje 80/86 (27 febr`10)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09)

6 meisjes & 8 jongens

agenda

Maart:
    13: Joe en Aussie CB (5e prikjes)
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)
    26: Anais en Pinguin CB

April:

Mei:

Juni:
    07: Max en Sawi CB
    08: Diego en Dimmel CB

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

@ Monique ik heb het aangepast!

Deel Deze Pagina