Hoi dames, Hier even weer een snelle reactie van mij. We zijn weer op het CB geweest en Isis is nu 11.500 gram en 80 cm. Verder gaat het allemaal prima. Ze gaat steeds meer los staan en stapjes langs de tafel en gaat steeds meer brabbelen. Aussie: wij hebben soort gelijk slaapellende met Nils gehad. Wij hebben echt maanden van alles en nog wat geprobeerd. Uiteindelijk toen hij 2 1/2 was, waren we er helemaal klaar mee (ja zo lang zijn wij doorgegaan met de ellende, ook al zaten er ook goede periodes tussen) en toen zijn we methode van om de 10 minuten kijken, welterusten zeggen (meer niet), aai over zijn bol en weer weg. Volgens die methode zou je hem ook moeten neerleggen, maar hij hield zich tegen met zijn armen, dus dat hebben we niet meer geprobeerd. Het heeft binnen een week al super geholpen, maar wel consequent volhouden. En als het dan weer even minder ging, gingen we weer terug naar dit ritme. Moet weer gaan, Succes dames.
@Vic: Was dat met Nils ook midden in de nacht?? Joe gaat namelijk prima liggen rond bedtijd. Ik geef hem een kus, dek hem toe en loop zijn kamer uit en dan slaapt hij gewoon in. Het probleem ontstaat midden in de nacht als hij door weet ik veel wat wakker wordt. Inmiddels zijn we ook al drie nachten gestopt met verschonen en nog een flesje te geven. We waren bang dat het dan te gezellig werd of dat het om de fles ging. Dat mist hij blijkbaar niet. Afgelopen nacht werd hij al om 11 uur helemaal over zijn toeren wakker en toen zijn we gelijk gezwicht en hebben we hem tussen ons in gelegd. Dan slaapt meneer door tot 0715 ?!?!?! Het lijkt wel dat hij echt dat fysieke contact nodig heeft.
Ha meiden We zijn aan het einde van de middag teruggekomen. Was superleuk, mooi weer en genoten. Vince moest bij ons op de kamer slapen dus we hielden ons hart vast....maar het is goed gegaan. 1 nacht gespookt en de andere nachten goed geslapen. Vanmiddag zijn we nog even in Oberhausen Centro geweest, erg leuk en voor Vince nieuwe kleren gekocht. Hier op de foto staat hij met zijn nieuwe jas! Binkie he?! Ik reageer morgen even op jullie verhalen. Liefs Joss
wow stoer mannetje is Vince. Leuk hoor! Fijn dat jullie zo genoten hebben. All: goedemorgen en fijne dag!
Wat een geweldig stoer mannetje is Vince! Erg leuke foto! Wat is het trouwens rustig!!! Joss fijn dat de vakantie goed was! Waar ben je eigenlijk geweest? Jessica fijn dat het meeviel het verwijderen van de neusamandel. Bij Quinn is het ook gedaan. Zielig als ze dan bijkomen uit de narcose hè?! Victoria mooie cijfertejs van isis! Ook een lange meid dus! @Dani heb je gezien dat de eerste paar letters van de lijst zijn verdwenen? @ Moe wat jammer dat je zo weinig schrijft! Wel heel fijn voor je dat je taarten zo goed lopen!! Hier alles lekker. Zijn lekker een nachtje weg geweest en de kindjes hebben mijn moeder goed bezig gehouden(ook s' nachts!) Hier thuis slapen ze aardig goed dus dat is dan wel weer fijn. Anaïs heeft over dr hele huidje héle droge plekken zitten. Echt eczemerig, maar als ik er iets opsmeer wordt het alleen maar erger. Het gekke is dat het niet in dr gezichtje zit maar wel op dr handjes. Ze heeft er geen last van dus twijfel nog of ik naar de huisarts zal gaan. Ze zegt sinds een paar dagen bibi(baby) En ze kruipt dan in d'r poppenwagen om samen met haar poppen rond te worden gereden. ik merk dat Quinn toe is aan school, maar hij moet nog een half jaar wachten. Hij kan erg dwars zijn.. denk toch dat hij in een soort sprongetje zit. Had Bas dat ook sawi? Nhaja verder geen bijzonderheden hier. fijnw eekend!
@joss wat een geweldige foto hier niet veel te melden! gaan dalijk lekker wandelen is zo'n goed weer! Diego zei gister 2 woordjes achter mekaar hij zei: Papa ba=bal zo lief!
December mama`s 2008 Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 9055gram, 75 cm, maatje 74/80 (4 maart`10) Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 9780 gram, 76,5 cm, maatje 80/86 (22 febr '10) Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 11.650gram, 78 cm, maatje 80/86 (23 febr '10) kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09) Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 10.700 gram, 80 cm, maatje 80/86 (27 febr`10) Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9830gram, 80 cm, maat 74 (9 febr '10) Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9600gram, 78.5 cm, maatje 74/80 (9 febr '10) Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09) Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09) Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09) Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09) R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10.500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09) Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09) Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11.500gram, 80 cm, maatje 80/86 (5 maart`10) 6 meisjes & 8 jongens agenda Maart: 13: Joe en Aussie CB (5e prikjes) 22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c) 26: Anais en Pinguin CB April: Mei: Juni: 07: Max en Sawi CB 08: Diego en Dimmel CB Verjaardagen 4 Januari 1986 Dimmel 14 Januari 1978 Mama05 9 Februari 1973 Aussie 25 Februari 1978 Adriana 13 Maart 1979 Sawi 16 April 1980 Acissej 31 Mei 1981 Dagdromer 4 Juli 1984 Juffie 4 Juli 1984 Daniëlle 23 Juli 1988 Monique 9 september1981Joss 19 September1972 Pinguin 31 Oktober1985 Moe Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx @ Vic heb de gegevens van Isis aangepast @Ping nee had ik niet gezien bedankt!
Hey dames! Zo wat een lekker weer! Ik heb vrijdag nog gewerkt en Arie heeft opgepast en gister zijn we een hele dag familiebezoek in Dordt wezen doen. Was gezellig! Jarno bij m`n ouders geweest want gesleep met kind is niks! We krijgen Jarno savonds moeilijk in bed en de methode van Victoria proberen we ook, maar t helpt weinig hij krijst zich zo verschrikkelijk overstuur elke keer.. We zijn vandaag van 2 slaapjes naar 1 gegaan eens kijken hoe dit gaat. misschien dat hij dan savond wat makkelijker inslaapt? Als we Jarno smorgens tegen 10 a half 11 in bed leggen slaapt hij anderhalf uur en smiddags ook nog een uur. Eens kijken of hij nu een lange slaap doet hij slaapt vanaf half 1. Vanmorgen op verjaardagsvisite geweest dan speelt hij en is makkelijker wakker te houden.. Ik ben benaderd door 2 gastouderbureaus waar ik ingeschreven sta. Donderdag belde de ene kindje bso 5 jr werd er zo moe van dus ma en do middag bso gastouder en prompt belt vrijdag de andere kindje van 2 voor op de vrijdag. Nou dan ben ik 5 dagen in touw want de di en wo werk ik dus! Ik moet nu een keuze maken.. denk dat ik voor t kindje van de vrijdag ga.. @ Joss heerlijke vakantie gehad dus? Wat een lekker stoer kereltje die Vince! hihi @ Ping Ook al zo lekker een nachtje weg! Ik had niet gezien dat de letters weg waren maar vorige keer met aanpassen Jarno op schoot gehad en die vind het super leuk om op toetsenbord te rammen haha @ Dimmel ja lekker wandelweer he?! Wind is hier wel fris hoor brrr.. Voor de rest weinig bijzonders hier! Liefss
Dani: Nathan slaapt nu zo'n 2 wk ook nog maar 1 x . Gaat er om half 1 in en slaapt dan tussen de 2 en 3 uur.
Hey Nou Jarno gister van half 1 tot 3 uur geslapen en gisteravond weer pas laat gaan slapen,. Heeft een half uur beneden gezeten toen legde hij z`n hoofdje tegen Arie`s schouder en die heeft hem er toen ingelegd.. ga t vandaag gewoon weer proberen! Liefss
Ha meiden Ben een beetje druk dus heb niet veel tijd.... @dani, fijn dat jarno het op 1 slaapje lijkt te redden. Heb je zelf ook wat meer je handen vrij om op pad te gaan met hem. @ping, we zijn in Winterberg wezen skien, met mijn ouders, zusje en haar vriend en kindje. Erg leuk, al ben ik niet gaan skien dit keer.... Waar zijn jullie geweest? Lekker even zonder kids er tussenuit! @aussie, oei lastige situatie als je niet precies weet wat het is. Lijkt wel alsof er niet heel iets ernstigs aan de hand is, aangezien hij wel tussen jullie in slaapt. MIsschien toch doorpakken, zoals vic omschrijft?! Moeilijk hoor, want laat zon kleintje maar eens liggen als je weet dat ie stil is bij je....sterkte! Vince ging vandaag weer naar de oppas, na 2 weken. Komt altijd hyper terug....rennen, gillen, onvoorzichtiger zijn. Hij heeft me zelfs weer gebeten ! 2e keer al deze maand. En ZEER dat dat doet zeg aj aj. Hij wilde nu ook weer niets eten en is op een vrijwel lege maag om 18.15 naar bed gegaan. Ben benieuwd hoe het vannacht gaat....moet morgen weer vroeg werken en hij weer naar de oppas... Woensdag 20 weken echo om 9 uur....spannnend! Moet gaan, visite staat voor de deur! Fijne avond
nou hier zit ik dan met last van me bekken nog steeds van de zwangerschap...kan niet liggen,zitten,lopen, staan bah bah! morgen maar weer fysio bellen! en ik denk dat ik het werk toch moet gaan neerleggen want sinds nov heb ik er meer last van en toen ben ik daar begonnen met werken. eens bespreken met de fysio om me ziek te melden ofzo want stoppen kan gewoon niet dan komen we in financiele problemen...moet gewoon een baan hebben waar ik bij kan zitten... heb net me goed uitgehuild!! sorry voor mijn ego berichtje om 10 na 12 :S
Slapen meestal slaapt Max 2x in totaal slaapt hij meestal 2 a 2,5 uur per dag. Dani leuk dat je nu kunt kiezen uit de gastopvang Kan niet wachten tot de baby van mijn vriendin hier komt voor 2,5 dag in de week. Maar dat is pas in oktober. Joss stoere kerel jullie Vince. Au bijten...ja soms leren ze dingen die wat minder zijn. Spannend de 20 weken echo. Succes morgen Dimmel vervelend bekkenpijn, je hebt ook speciale bekkenbodem theraphie. Heb ik ooit gehad in Waalre. Hier nog steeds pijn aan mijn buik weten niet wat het is.
succes met de 20 weken echo joss! @ Dimmel.. Ik heb na mijn eerste zwangerschap bekkeinstabiliteit gekregen. Heb toen heel lang cesartherapie gehad. Ben na deze zwangerschap naar een osteopaat gegaan en die helpt me nog steeds erg goed. Mijn bekkenproblemen waren na 1 behandeling al over! Zeker een aanrader dus! @ Dani hier ook 2 slaapjes. allebei van minimaal 2 uur. Ik heb Quinn ooit 1 x 45 minuten lang laten huilen omdat hij dus merkte dat ik steeds terugkwam als hij ging huilen en dat vond hij blijkbaar leuk. Daarna heb ik nooit meer problemen gehad met het slapen gaan(gelukkgi) @ sawi nog steeds buikpijn meis... jij wel eens bij een osteopaat geweest? Je weet maar nooit! Anaïs heeft haar eerste echte stapjes gezet. Het is nog heel onzeker en echt waggelen als een eendje maar het lukt haar toch een stap of 6-10 te zetten. Ik ben sinds eind januari aan het lijnen en nu 6 kilo kwijt.. gaat niet hard maar het blijft er wel af hopelijk. Nog 14 te gaan! Dus ga gauw naar de sportschool nu. fijne dag!
@ping ja osteopaat helpt ook wel maar moet je ineens betalen he en krijg je erna pas terug en dat hebben we nu even niet dat is het hem nou juist...de fysio heeft me wel geholpen ben er 5 weken vanaf geweest maar nu sinds gisteravond veel pijn...heb van half 1 tot half 8 geslapen en nu nog steeds veel last
Goedemorgen! Stan is vandaag 15 maanden. Wat gaat de tijd toch snel. Pinquin, wat goed dat ze lekker stapt! Hier nog steeds niet. Als je hem loslaat als hij aan de hand loopt dan loopt hij gewoon door totdat hij in de gaten heeft dat hij niet vast gehouden wordt. Dan gaat hij gelijk op zijn billen zitten. Ach ja, dat vertrouwen komt vanzelf denk ik dan maar. Joss, hoe was het nu bij de oppas gegaan? Weer hyper? Ik ga even aan het werk. Misschien tot straks!
wat wordt er weinig gekletst...heb vannacht weer goed geslapen en doe door de dag rustig aan! probeer zoveel mogelijk de trap te vermijden... Met diego gaat het super...begint nu ook met tellen 1,2,3 in maastrichts ei,tie,dei haha zo lief! de hele dag roept hij papa maar mama nog steeds niet als ik dan zeg mama lacht ie de kleine boef... Over 9 dagen lekker weekendje parijs we zijn dan 6jr samen! Wilde met zun 2e maar kan het niet om diego zo lang te moeten missen haha!
Hallo! We hebben de echo gehad. Alles was goed. We krijgen weer een jongen Superleuk, en praktisch!!!!! Waren toch nieuwsgieriger dan verwacht....wilden het gewoon weten. tot later