December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

December mama`s 2008

Yorick en Peetje (8 okt, 1874gram); 8800 gram, 70 cm, maatje 68 (7 sept 09)
    Famke en Monique4 (26 nov, 3105 gram); 8360 gram, 72 cm, maatje 68/74 (13 nov`09)
    Max en Sawi (28 nov, 2660 gram); 8820 gram, 72,5 cm (31 aug 09)
    Jara en Marleen4683 (30 nov, 2800 gram); 8840 gram, 76cm, maatje 80 (4 nov `09)
    Diego en Dimmel (2 dec, 4070 gram); 10650gram, 74 cm, maatje 80 (09 dec '09)
    Jayden en Wolly (3 dec, 3320 gram); 9720 gram, 76,5cm, maatje 80 (25 nov`09)
    Lizz en Sandra (5 dec, 3440 gram); 9540 gram, 70 cm, maatje 74 (29 juli 09)
    kyana en Mama05 (6 dec, 3510 gram); 8355gram, 71.5 cm, maatje 68/74 (4 sept 09)
    Kian en Marije (8 dec, 3525 gram); 10595 gram, 80 cm, maatje 86/92 (16 nov`09)
    Anaïs Juliette en pinguin72 (9 dec, 5120 gram); 9280 gram, 74,5 cm, maatje 80 (6 nov`09)
    Lilly Barisa en acissej (10 dec, 4300 gram); 9450gram, 75 cm, maat 74 (10 nov`09)
    Stan en Dagdromer (10 dec, 3905 gram); 9000g ram, 75.5 cm, maatje 74/80 (3 nov`09)
    Dante en Hinkie (15 dec, 3440gram); 9340 gram gram, 69 cm, maatje 68 (24 sept 09)
    Alexander en AdrianaM (15 dec, 3320 gram); 9500 gram, 78 cm, maatje 80 (19 nov`09)
    Jarno Bart en Dani84 (20 dec, 3580 gram); 11.345 gram, 78.5 cm, maatje 80/86 (14 dec`09)
    Vince en Joss81 (21 dec, 4240 gram); 10.800 gram, 76 cm, maatje 80 (24 nov`09)
    Joe en Aussie (23 dec, 4110 gram); 9500 gram, 74 cm, maatje 74 (9 dec 09)
    R en Moe (27 dec, 3690 gram); 10500 gram, 76.5 cm, maatje 74 (4 dec`09)
    Nathan David en Juffie (5 jan, 3020 gram); 8620 gram, 72 cm, maatje 68/74 (18 aug 09)
    Isis en Victoria (6 jan, 3905 gram); 11400gram, 78 cm, maatje 80 (23 jan09)

8 meisjes & 12 jongens

agenda

Januari:
    30: Joe en Aussie CB (4e prikjes)`

Februari:
    22: Famke en Monique CB
    23: Diego en Dimmel CB (5e prikjes)

Maart:
    13: Joe en Aussie CB (5e prikjes)
    22: Jarno en Danielle CB (arts bmr/men.c)

Verjaardagen

4 Januari 1986 Dimmel
    14 Januari 1978 Mama05
    6 Februari 1988 Marije
    9 Februari 1973 Aussie
    25 Februari 1978 Adriana
    13 Maart 1979 Sawi
    16 April 1980 Acissej
    22 April 1978 Tijgerlove
    9 Mei1980 Hinke
    31 Mei 1981 Dagdromer
    4 Juni 1983 Marleen
    4 Juli 1984 Juffie
    4 Juli 1984 Daniëlle
    23 Juli 1988 Monique
    18 Augustus 1979 Victoria
    9 september1981Joss
    19 September1972 Pinguin
    31 Oktober1985 Moe
    10 November 1978 Wolly
    11 December 1978 Vis
    Ergens in Maart Peetje

Willen jullie nog iets veranderd hebben graag pb naar Dani of Dimmel. Thanx ;)

@ Victoria ik heb de gegevens van Isis aangepast!

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo meiden

Ik denk, wat is het rustig niemand reageert....dusssssss
    Maar goed, we zijn er weer en zal me even abbonneren.

@dani, schijnt gevaarlijk te kunnen zijn he? Mijn moeder legde ons vroeger altijd vast en ik ben er nog wel gelukkig ;) Fijn dat hij vannacht goed geslapen heeft.

@sawi, hoe gaat het nu met Max, krijg je er al weer wat in?

@adriana, wanneer hoort je mannetje of het rond is dan?

@aussie, sjeeeeeeeeeeee wat veel tanden! Hier nog maar 4.

Verder weet ik het niet meer, sorry!

Vince heeft nu al iets minder ontstoken ogen. Hij voelt zich al weer wat beter. Maar vannacht om 3 uur was hij klaarwakker en bleef huilen. Nou toen om 4 uur maar een fles gegeven...zucht en daarna sliep ie lekker door tot half 9, gelukkig.
    We zijn vanochtend even de stad in geweest, naar de carnavalsbeurs en lekker koffie met gebak gehad. Verder nog even wat nieuw ondergoed gescoord. Vince was moe en viel in de auto in slaap. Thuis gauw een broodje en hups naar bed. Nu slaapt hij lekker.

Ik ga zo mn kast eens uitruimen.
    We moeten namelijk gaan verbouwen voor de nieuwe spruit er komt en daarvoor moet de kastenwand op onze kamer deels gesloopt.
    Onze kamer wordt namelijk weer in oorspronkelijke staat teruggebracht (helaas) en dat betekent dat we van 1 hele grote kamer, een kleinere ouderkamer en een babykamer gaan maken.

Nog veel te doen dus!
    X

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    oeps vergeet ik nog te abboneren.

4. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Ik denk, mn abbonnement doet het nog niet...maar het is hier gewoon uitgestorven! We stonden op pagina 2.
    Waar is iedereen?!

5. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

Met Max gaat het wat beter. Wel nog steeds diarree. Fijn 's morgens om 6 uur alles onder. Gelukkig was hij vanmorgen een keer om 7 uur wakker. Hij huilt snel is hangt erg aan mij. Maar hij eet weer wat en drinkt weer goed.

Bas slaapt al in zijn halfhoogslaper, beetje eng maar goed hij vindt het geweldig. Nu de aankleding nog wil het over 3 weken af hebben dan is hij 4 jaar.

Aussie: wow wat veel tanden en kiezen:$

Sorry, Max is weer aan het krijsen kijken of hij z'n 3e poepbroek heeft

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

wat een rust hier weet iedereen dat we over zijn?
    Jarno heeft lekker doorgeslapen gisteravond. Hij lag alleen weer dubbel en elke keer als ik hem terug legde dan krijste die alles bij elkaar!
    Savonds toch teruggelegd en toen ging het goed!

Krijgen zo nog wat visite dus ik ga koffie zetten!
    @ Sawi fijn dat het iets beter gaat! Oei een hoogslaper zou ik ook eng vinden!

Liefss

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

AAH Schrok me net rot! Jarno hoorde ik huilen met hele rare geluiden en ik ren dus naar boven zit ie te kotsen! en benauwd dat ie het had. Dus ik gelijk Arie roepen stom he.. Maar hij gooide al het fruit van vanmiddag 2 uur eruit nog helemaal niet verteerd enz.. Ook nog gewoon heel.. dus hij kauwt echt helemaal niet!
    Waren echt gewoon hele stukken. Hij lacht nu wel weer dus misschien iets verkeerd gevallen?? zo eens kijken of hij koorst heeft..

De 1e keer dat ie echt overgeeft

Liefss

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Naar he dat kotsen@Dani
    Mijn meidje afgelopen week 2 keer en beide keren in de auto. YUK

BEn een beetje weinig aanwezig op het moment.
    Manlief is veel weg en de kindjes zijn druk! Dus ik ook druk;)

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani schrikken zeg, zeker de eerste keer. Bij ons hoeven ze dat bijna nooit. Max beetje teruggeven en Bas echt overgeven nu voor de 3e keer en hij is bijna 4:$

Pinguin best druk he 2 kids.;) Vind ik tenminste vaak tijdens eten koken gaan ze elkaar pijn doen, alles doen wat niet mag. Maar ook wel erg gezellig samen mama plagen:D, samen lachen, klussen, zingen so cute.:)

10. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen

ja was ff schrikken maar de hele nacht doorgekotst! en slokje water of sap en hoppa de hele rit kwam er weer uit.. tot een uur of 3 en toen heb ik em tussenons in gelegd wou niet slapen dus campingbedje op gezet bij ons op de kamer daar in gelegd en toen zijn we nog ff in slaap gevallen tot 7:15..

Hij heeft geen koorst maar brr wat vies.

@ Ping aah bah in de auto vind het zo zielig dat ze t zo benauwd krijgen en dan zo`n angstig gezichtje.. krijgt zelf ook benauwd als ik moet kotsen.. bah

@Sawi zo nog maar 3 x nou ja hopen dat het ook niet vaker gebeurd :)

Liefss

11. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo

@sawi, fijn dat max zich weer iets beter voelt. Jakkie vies he die diarree luiers... ik had er hier vanochtend ook weer 1...

@dani, ah arme Jarno zo spugen. Wat raar dat er nog hele stukken terugkwamen na zon tijd.

@ pinq, het lijkt mij ook wel heel erg druk 2.... haha, maar gelukkig heb ik nog even om te wennen ;)

Ik zit hier achter onze nieuwe laptop! :D We hadden er geen 1 prive.... Heerlijk, zit nu dus aan de eettafel ff te tikken. Normaal moest dat altijd op zolder....en dat ging niet als Vince wakker was.... Nu dus wel! Joepie, ik word helemaal verslaafd hahaha.
    Alleen dat typen op zon ding blijf ik onhandig vinden...

Nou ik ga Vince molt de kat....oeps

12. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    dani oh wat zielig is dat he!!! kyana had ook van weekend 1 keer overgeven!! maar verder gelukkkig niet!!

aussie hier 6 tanden en 4 kiezen!!! ze had eerst 4 tanden en 4 kiezen maar nu de andere twee ook al door gelukkig!!

Nou doorslapen ik weet niet eens meer wat dat is!!! ik word er echt een beetje gek van!! kyana wordt echt elke nacht wel 3 keer wakker en ze wil dan gewoon wat drinken anders blijft ze maar huilen!!!
    Ze lag gisteren om 19.30 in bed en om 1.00 uur huilen dus wat drinken gedaan toen sliep ze weer toen om 3.15 weer!!! dus weer klein beetje drinken en toen bleef ze maar huilen omdat ze denk ik niet genoeg had gehad heeft ze gehuilt tot 4.30!!!!!!!!!!!!!!
    Nou ik ben er helemaal klaar mee en ze krijgt vannacht NIKS meer!!
    we zijn vrijdag ook na de dokter geweest omdat ze het zo benauwd heeft en hij zei dat ze astma heeft (alleen mag je het geen astma noemen) omdat ze er nog over heen kan groeien!!
    Maar vind het wel heel erg vermoeiend anisha was nachts ook altijd zo!!! Nou wij willen misschien nog wel een derde!!!!! zo als ik er nu over denk NIET!!!!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Nou behoorlijk gezeik om m`n werk. Ik belde dat Jarno weer ziek was of ik evt vervanging kon krijgen voor morgen toen kreeg ik me toch onder uit de zak: Ik was te bezorgd ik hield Jarno onnodig thuis en ik had al zovaak verzuimd en was zovaak ziek bla bla bla.. Ja of wij er iets aan kunnen doen dat we ziek worden! :$ Ik moest morgen gewoon komen en Jarno maar een zetpil geven.. nou ja zeg..

Ja want dit kon zo niet en ze moest / ging maatregelen nemen omdat ik zovaak ziek was en collega1s gingen klagen ( nou sorry hoor maar moeten ze bij mij komen als ik vraag dan zeggen ze er ook niks over) Dus ik heb besloten ik ga m`n ontslag indienen!! Ik ben daar helemaal klaar.
    Als ze niet kunnen begrijpen dat als m`n kind ziek is ik geen oppas heb ik zelf thuis wil blijven en wat dan van hun niet mag en kan.. nou basta!
    Ja want hun situatie was vervelender.. ja moeten ze maar inval aanemen maar owee als je daar iets over zegt.. nou nee was niet nodig... nee blijkt wel weer. bah bah bah

heb net ingeschereven bij 2 gastouder bureaus en ga zo nog een ander kdv bellen via m`n pa een collega die z`n vrouw of die nog mensen nodig hebben..
    Financieel redden we t niet als ik thuis blijf..
    Zo moest het ff kwijt!

@ Mama haha nee die gebroken nachten dan is het uitzicht naar een 3e wat minder he?!

@ Joss aah ik wil ook! haha Ik zit nu ook boven in de kouw te tikken..

Liefss

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    hallo dames!

Mama..wat vervelend die gebroken nachten. Kan me voorstellen dat je er even klaar mee bent.

Dani...met tegenzin naar je werk gaan of een niet zo'n leuke sfeer is niet fijn. Hopelijk vind je snel wat anders zodat je daar weg kan.

@all..niet ver terug gelezen. Zit op mijn werk even illegaal een berichtje te typen. Morgen mijn nieuwe auto ophalen! Yes!! Ben helemaal blij :D

15. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

Alle zieken @ beterschap. Hier een dame die constant zure, stinkende, dunne poepbroeken heeft, YUK, ik denk dus tanden of kiezen, want verder heeft ze nergens last van. Die poepbroeken verschonen van twee kids word ik soms toch wel erg zat, blegh, ik heb het idee dat mijn handen soms blijven ruiken naar poep ook al heb ik ze tien keer gewassen ;).

Dani: Vervelend dat je werk zo reageert. Hopelijk vind je snel een nieuwe baan, succes met zoeken.

Dagdromer: veel plezier bij het ophalen morgen!

Joss: alleen maar gezellig als je vaker komt. En wel zo makkelijk als straks de tweede er is.

Mama05: succes met de slapeloze nachten. Bij Nils werkte het heel goed, door om de tien minuten te gaan kijken, weltrusten zeggen, neerleggen en weer weg gaan. het is de eerste keren even doorbijten, maar uiteindelijk werkte dat bij ons super en ging hij eindelijk de nachten doorslapen. Nils was toen wel al ouders, maar ja, misschien werkt het bij Kyana ook.

Pinq: succes met de twee kids.

Moet gaan, eten koken...

16. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Moest me nog abonneren.

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi allemaal,

Even snel een berichtje. ga zo mijn bed in want ben erg moe. gisteravond lag ik er ook al om half 9 in:)

Dani: naar het overgeven. Nathan een tijd geleden wel een wek lang overgegeven. zo;n naar gezicht:( Wat vervelend zeg dat gedoe op je werk. Ik kan me trouwens ook niet zo maar ziek melden als Nathan ziek is. Mijn man kan het wel soms maar we hebben Nathan ook al eens naar mijn schoonouders gebracht of mijn zusje oppassen bij ons thuis. Wel vervelend werken als je kind ziek is maarja kan soms neit anders.

mama: vervelend die slechte nachten:( hoop dat het snel beter gaat!

Dat was het weer even.

xxx

18. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Huh, is er nou echt de hele dag niemand geweest? Vreemd.

@dani, hoe is het nu met je? Wat een toestand op het wer kzeg. Denk je er nog over om ontslag te nemen? Kan het me wel voorstellen hoor!. Ik vind het nogal wat als er zo met je omgegaan wordt... echt k*t!

@mama, oh wat balen zeg zulke gebroken nachten met 2. pfff...

Vince knapt wat op want hij heeft niet zoveel troep meer in zijn oogjes. Verder ook iets beter te pas. Ik pakte oei ik groei erbij en snapte ineens wat die onrust de afgelopen 2 weken was.....de 13 maanden sprong! Zucht, hoop dat hij er snel doorheen komt.

Vanochtend bij de vk geweest. Alles was goed. Krijg al echt weer een buikie nu. Leuk hoor!

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joss fijn dat alles goed was bij de VK. Lijkt me geweldig weer dat groeiende in je buik.

Dani balen van je werk. Hebben je collega´s geen kleine kinderen :(
    En hoe was dat vandaag met werken en een ziek kind? Lijkt denk ik behoorlijk frustrerend om zo te moeten werken.

Mama05 vermoeiend.. die nachten. Gaat het nu wat beter.

Max heeft maar 1x gepoept en redelijk normaal. Dus een dieetje van witte rijst en droge beschuit doet wonderen. (tip van mijn man):)
    Hij eet weer en veel:$ Maar goed hij moet ook veel aankomen.

20. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!!
    Rustig hier.

Sawi...fijn dat max weer goed eet en dat het dieet van rijst en beschuit heeft gewerkt! Die mannen weten af en toe nog wel raad ;)

Gisteren mijn nieuwe auto opgehaald. Hij rijd heerlijk!

Deel Deze Pagina