Joss echt heel leuk vooral dat het gezond is maar 2 jongens is echt leuk (en praktisch) Dimmel Grappig dat dialect. Bas praat soms dialect Max nog niet maar het zijn bij ons ook niet zoveel woorden. Parijs, veel plezier geniet ervan Pinguin osteopaat niet geweest, met beide jongens wel maar een manueel arts kan meer. Dat hielp wel iets krijg vandaag homeopathische pillen hoop dat dat helpt. Wow 6 kg is toch netjes, geeft niets als het langer duurt elke kilo is meegenomen. Ik wordt niet goed. Nu is Max week ziek vorige week had bas 4 dagen 39-40 koorts en nu heeft Max dit sinds 2 dagen. Mijn man is deze week in het buitenland. Zondag gegaan en is er nog vaag over wanneer hij terug komt. Morgen of toch vrijdag of misschien zaterdag. Voor mij geen ramp maar Bas wil wel weten wanneer papa weer terug is. Logisch! baal ervan..
@joss wow leuk een jongetje @sawi ja leuk he haha! ja parijs maar duurt nog 9dagen gaat me te langzaam en als je daar bent gaat het te snel!
@sawi, ja he? jij spreekt uit ervaring! @dimmel, dus je neemt diego mee? Wel heerlijk zon weekend parijs zeg!
Joss, Gefeliciteerd met je de mooie echo! Toch weer fijn dat alles goed is. En jongens zijn hartstikke leuk! Nou ben ik toch eens benieuwd of bij jullie het geslacht van jullie kindjes klopt met de chinese geslachtskalender van dit forum?? Bij mij, mijn schoonzus en een vriendinnetje klopt hij wel. Is natuurlijk beetje bijgeloof maar ben wel eens nieuwsgierig bij hoeveel mensen hij klopt. Nou ja, ik hoor het wel..... Dimmel, heerlijk weekendje parijs! Ben er helaas nog nooit geweest (wel vaak doorheen gereden) maar het lijkt me prachtig! Wij gaan altijd verder naar het midden van frankrijk. Daar woont de broer van mijn vriend.
@joss ja moet diego meenemen want mijn moeder heeft de 19e om 22.00u 'savonds mri scan dus! @dagdromer bij mij klopte de chinesekalender Zo nu me klaar maken en dan me me brommertje naar het werk...totaal geen zin maar goed
Dagdromer 2x klopte de chinese kalender niet hier, maar de bevalling is 2x ingeleid en niet spontaan begonnen dus misschien is deze uitslag niet eerlijk Mannetje komt morgenavond thuis. Gelukkig maar...
Bij de chinese kalender telt toch de leeftijd van de moeder en de maand van de conceptie?? Of heb ik het fout ? Ik ga er van uit dat het bijgeloof is maar als ik zo eens rondvraag klopt hij toch wel erg vaak. Maar ja....is natuurlijk ook 50/50.
Goeiemorgen! Waar is iedereen??? Ik heb gisteren een ledikantje besteld, van ijzer. Erg leuk! Fijne dag
Hey dames Zo ik ben uitgewerkt hoor voor deze week! @ Joss leuk leuk! een jongen! Fijn dat alles goed is! @ Dimmel he vervelende situatie. Succes! Oh lekker parijs!!! geniet ervan! @ Sawi beterschap met Max he vervelend eerst de ene dan de andeer ziek!! Gelukkig komt je mannetje vanavond thuis! @ Ping 6 kilo netjes hoor Wat voor dieet doe je? @ Juffie oh lekker dus Nathan slaapt ook 1x! Jarno red het op het kdv niet! slaapt ie 2x.. nou ja als ie thuis dan 1x red vind ik het prima.. --- Jarno loopt! nou ja bijna hahahaha hij doet steeds een paar stapjes los en gister ineens een heel stuk en dan loopt hij iets achterover hahah zo`n grappig gezicht!! En nu hebben net m`n ouders de camera duhh.. nou ja, maar ben zo trots!! Hi jis wel vroeg wakker al 2 ochtenden half 6.. en wil dan ook niet meer slapen, nog wel bij ons liggen maar vanmorgen ook eigenlijk niet. en dan vraag ik wil je eten? Zegt ie ete! haha dus denk dat ie gewoon trek heeft smorgens. Hij eet ook maar 3 happen avond eten en yoghurt.. dus niet veel, maar hij vertikt het gewoon. Het gaat enorm hard met z`n kiezen hij heeft bijna al z`n tanden en kiezen al. dr komt ineens heeel erg veel door. ik tel nu al 4 kiezen... Nou ik ga nog even wat schoonmaken. Jarno heb ik tegen 8:00 erin gelegd omdat hij zo vroeg wakker was en hij slaapt nog! Dus heb de hele douche al schoon onze slaapkamer ook bijna.. nu de rest nog Morgen komt de longverpleegkundige kijken voor de astma.. dus t moet wel een beetje stofvrij zijn he haha Liefss
hoi meiden, Moest even bijlezen hoor. een tijdje neit geweest hier Even een paar reacties: Joss: gefeli met de goede echo!! Dimmel: leuk zeg parijs!! Sawi: vervelend zeg zieke kindjes Beterschap! Dani: vervelend he dat vroege wakker worden. nathan kan er soms ook wat van. All: hier alles prima. Nathan heeft weer een kies erbij en een tandje. Nu 3 kiesjes en 7 tandjes Kwijlt ook nog steeds enorm dus komt vast nog wel wat door. Wij gaan morgen lekker een weekendje naar Centerparcs dus denk niet dat ik er dit weekend ben xxx
nog 7 dagen en dan gaan we naar parijs het enige wat kut is, is dat me moeder die dag door de mri gaat dus zal 's avonds wel even bellen ook al kost het veel! Hier gaat alles zijn gangetje, Diego heeft een heel sterk eigen willetje en als hij boos is gaat hij met zijn hoofd op de grond slaan! Praten begint heel langzaam maar mama zeggen nog steeds niks haha maar goed! Papa zegt hij de hele dag door als hij een auto hoort, de deur hoort of als ik hem uit zijn bedje pak alles is PAPA haha! Vanavond gaat hij bij mijn ouders slapen en wij gaan lekker met zun 2tjes naar de bioscoop ...en morgenmiddag halen we hem dan weer op! Verder niet zoveel te vertellen. @dani das vervelend vroeg wakker worden. ben blij dat diego altijd langer dan 8u slaapt. @juffie gaat snel he die tandjes.. diego heeft nu 4 kiesjes en 8 tandjes en is nu weer aan t kwijlen maar kan niks voelen!
@juffie, ah lekker centerparks! Geniet ervan. En ik zie aan je banner dat je cyclus nogal op zich laat wachten? Zucht...naar hoor. Ik leef enorm met je mee! @dimmel, aj dat wordt een dure rekening! Krijgt ze meteen de uitslag? Ik ga zo op kraamvisite! Lekker babyknuffelen hahaha. Fijne dag allemaal!
Hey hey allemaal zo de longverpleekundige is geweest. Op zich deden we t aardig! Ventileren met kachel aan anders slaat vocht neer e.d een paar tips meegkregen. Vloerbedekking slaapkamer moet eruit, maar dat wisten we en waren we al van plan, Dus laminaat en ik ga dan gelijk bebruik maken om hele kamer te doen. Staan 2 rotan stoeltjes die moeten weg! ach waren toch van mp.. 3 jr terug gekocht haha en afzuigkap aanzetten een kwartier voor je gaat koken scheelt ook een hoop vocht enz enz.. Had jij dit ook Sawi als adviezen?? @ Juffie oh heerlijk centerparks waar gaan jullie heen? @ Joss oooh ik wil ook babyknuffelen vriendin van me loopt al 9 dagen overtijd! Ze baalt als een stekker!! Collega is net bevallen meisje Lotte, en de ander moet nog 4 weken! spannend allemaal! @ Dimmel welke film gaan jullie? Ai door de mri, hopen dat alles goed is! Jarno zegt ook op veel dingen papa! haha als de klok slaat bim bam is papa, wij bidden voor t eten zeggen we amen, zegt hij papa. en noem maar op! Nou fijne dag dames!! Liefss
@joss nee dat niet maar wil toch wel even weten hoe het is gegaan @dani haha diego zei net sinds hele lange tijd mama eindelijk! haha we gaan naar valentijn's day is de enige normale film wat speelt vind ik!
Hallo ben ik weer. Heerlijk geknuffeld hahaha. Wat een buffeltje al. Was ook 8,5 pond bij geboorte en nu bijna 4 weken oud. Had een noppiespakje gekocht met felgroen, viel in goede aarde. Anders had ikhet zelf gehouden, hahaha, maar helaas. Net even naar prenatal geweest. Zucht zoveel leuke pakjes voor debeeb gezien. Maar niets gekocht! Goed he? Heb nog veel van Vince en zal ook nog wel veel krijgen dus wacht nog even met kopen. Voor Vince zon klein fauteuiltje gekocht, een groene. Hij is er helemaal happy mee hahaha. Ook nog een leuk t-shirt gekocht voor hem en een nieuwe tuitbeker . Heerlijk dat shoppen hahaha
Joehoeeeeeeeeeeee waar zijn jullie? Ik ben op m'n werk nu, het is rustig. Nog 1,5 uur en dan ben ik vrij. Vanavond niet veel doen. Ben moe joh, heb slecht geslapen vannacht. Vince hield ons na een week van rust weer even goed bezig, zucht. Maar hij heeft ook veel last van zijn tanden... Ajuus!!
Haai @dani, wat heb je met je haar gedaan? @all (nou ja all...) vannacht lekker geslapen 8). Tis weer rustig hier op het werk, wel lekker hoor maar wel een beetje saai. Morgen nog 1 dienstje en dan 2 dagen vrij. Moet ineens veel werken, ben ook wel veel vrij geweest dus tja....maar mn rooster is niet ideaal momenteel. Ik hoop wel dat het weer wat aantrekt om hier te kletsen hoor! Er is weinig meer aan zo....sorry !
Hey joss Flink de punten eraf en weer in laagjes.. wel iets te kort naar m`n zin haha en weer een bruin kleurtje erin met wat highlights voor speels effect Waar is iedereen nou toch????? Liefss