December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik ben hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
    Sorry ben een beetje druk meiden.
    Manlief is vrijdag voor 10 dagen naar Oostenrijk vertrokken dus ik sta er helemaal alleen voor.
    Voor Quinn was het afscheid dramatisch. Hij was erg verdrietig:(
    Niet leuk om je kindje zo te zien hoor.
    Anaïs stapt inmiddels de hele kamer door. En ze begint zich écht goed uit te drukken. Kan heel duidelijk maken wat ze wil. Erg leuk!

En ik.. druk met studeren, en sporten en daarnaast ook nog een beetje sociaal leven proberen te hebben.

Zal proberen wat vaker hier te schrijven meiden, en ook weer te reageren.
    xxx

2. Moe

Moe Fanatiek lid

22 jan 2008
    1.319
    0
    0
    hey meiden

Ik lees wel mee maar zoals jullie weten een beetje druk
    en nu is het zo dat kleine R vanaf woensdag het Norovirus heeft
    ze houdt NIKS binnen, diaree en spugen wisselen elkaar af elke 2uur er is ook bijna niks meer van me meisje over..
    ze was 11.300 kilo gisteren waren we in het ziekenhuis en weegt ze 9.941 ze is bijna 1.5 kilo afgevallen in 4 dagen
    dus dat is echt vreselijk schrikken..
    In het ziekenhuis was ze gelukkig NOG niet uitgedroogd
    maar ze vroegen wel of ze een nachtje kon blijven terobservatie
    O.R.S van het ziekehuis meegekregen en nu lig ze lekker te slapen..
    Wat is dat schrikken als je kindje ziek wordt!!

Verder gaat hier wel zijn gangtje..
    3x raden wie ik tegen kwam bij het taartenforum..
    HANNEKE!!! (vis1978) was zoooo leuk ze maakt blijkbaar
    ook taarten..
    Anyway lieverds take care
    en een dikke bakkerd van ons voor jullie

Groetjes Moe

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hier ook weer iemand online....:)
    Gisteren drukke dag gehad. Huis gepoetst, voor het eerst sinds december weer paardgereden :D en een feestje gehad. Nu net lekker gegeten en na het slaapje van Stan naar een kinderfeestje. Kom morgen wel verder kletsen.

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Jeetje moe, dat is niet mis meid!
    Hoop dat ze snel opknapt. Vaak is het zo dat als ze eenmaal weer goed gaan drinken ze ook weer snel aankomen, maar leuk is anders!
    Sterkte meis en een hele dikke knuffel voor je kleine meidje!

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Moe jee das schrikken!! En zoveel afgevallen ook!
    Beterschap!
    Leuk dat je Hanneke ook nog eens tegen kwam!

@ Dag gezellig drukke boel bij jullie dus!

---

Zag dat Jarno een stukje van z`n ondertandje af heeft, hij stopt ook alles in z`n mond en dan trekt hij het er heel hard uit terwijl hij z`n kaken nog op elkaar heeft.. ;) kan ook gekomen zijn door een val.. nou ja gelukkig zijn t melktanden en ist een klein stukje.. maar schrok toch wel ff!

Ga nog ff lekker bankhangen en vroeg naar bed.. ben niet helemaal fit!
    Morgen gesprek met 2e ouders van gastkindje.. en dan keuze maken.. pff lastig hoor!

Liefss

6. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    #406 Aussie73, 15 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
    Ik ben er ook nog!!!!
    Heb niet zoveel te vertellen.
    Joe stapt heel mans in de rondte echt heel leuk. Maar wat ben je het weer snel gewend zeg! Pas 3 weken en ik kan me haast niet herinneren dat Joe niet kon lopen ?!?!

Het slapen blijft een crime. Vannacht tussen 11 en half twee wakker. Terwijl hij bij ons mag maar sinds een paar nachten wil hij dan praten en zingen, spelen. Enne....dat willen wij niet 8)
    Heb ook weer het laten huilen geprobeerd en jullie raden het al dan gaat hij gelijk al in een breath holding spell en dat wil je niet 2 keer achter elkaar 's-nachts......Dus wint meneertje het weer!

@Moe: Hoop dat R snel opknapt zeg wat een schrik!
    @Ping: Moet jouw man voor zijn werk zo lang weg??
    @Joss:Hé fijn!!! Zo'n goede echo!!!

Joe had afgelopen zaterdag weer prikjes moeten krijgen maar ik hoor om me heen dat bijna alle kindjes er na een weekje wel ziek van worden dus ik heb het verplaatst. WIj hebben zaterdag a.s. namelijk een GROOT feest!!! Mijn tante wordt 50 en dat wordt heel groots aangepakt. Dat willen we natuurlijk niet missen dus het risico dat Joe ziek wordt van de prikjes wilde ik echt niet nemen. Nieuwe datum is 8 mei!!!! Ver hé???

x AUSSIE

7. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Goedemorgen Dani, ik zie dat je online bent!

8. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hier ben ik weer met goed nieuws..
    hebben gister eindelijk de knoop doorgehakt en stoppen eind mei met de pil :D...kriebelt zo erg hier!

Verder gaat alles zijn gangetje lekker rustig

@moe ohjee 1,5kilo das veel heel veel beterschap

@aussie das irri dat niet willen slapen. Diego is niet ziek geweest van de prikjes is al bijna 3 weken geleden

9. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Hoi dames,

heb nog niet teruggelezen, ga ik zo doen als het lukt. Isis zit momenteel en slecht slapen fase. Elke nacht van 12.00 tot 02.00 wakker, wordt er gek van. En ze sliep altijd nog twee keer op een dag. Op het moment ook drama. Zoals net is ze niet te genieten, wordt dwars en gefrustreerd en gaat dan met haar hoofd op de grond bonken (deed mijn zoontje vroeger ook) en denk dan leg ik haar maar op bed, maar vervolgens wil ze absoluut niet slapen. Toch red ze het ook nog niet op 1 slaapje, want ze stort dan echt in om elf uur, half twaalf en slaapt dan vervolgens tot 13.00 uur, om daarna niet meer in slaap te kunnen vallen. Echt vermoeiend. Ik moest direct aan jullie denken en vroeg me af hoe het bij jullie gaat.
    Als het even kan, ga ik zo bij lezen en even reageren (als Isis gaat slapen...).

10. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Oooooooooooooh Victoria, hier dus hetzelfde!!!! Vannacht zelfs van 11 tot 2 !!!! Afschuwelijk, ik weet het ook echt niet meer.

@Dimmel: Spannend meis!!!!!

11. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Dimmel: gefeliciteerd met jullie voornemen. Spannend! Was je de vorige keer snel zwanger?

Aussie: heel herkenbaar dus, hier ook. Wij proberen Isis niet bij ons in bed te nemen, want dan gaat ze ook alleen maar kletsen en het hele bed doorkruipen. Wij gaan om de tien minuten bij haar kijken. Maar zij krijst ook niet echt, maar jengelt/ gilt de hele tijd met weer stille tussenpozen. Ook om gek van te worden, want je valt dan bijna weer in slaap en opeens begint ze weer.

MOe: jeetje, dat is schrikken. Beterschap voor de kleine (nou ja ,zo klein zijn ze niet meer).

Pinq: wat leuk dat Anais loopt. Isis laat nog even op zich wachten. Sterkte, want is best pittig alleen met twee van die kleintjes.
    En wat goed al zoveel kilo eraf!

Dagdromer: hier klopte de chinese kalender beide keren.

Joss: gefeliciteerd! Wat leuk weer een jongen.

Dit was het. Nils wil dat ik kom helpen met kleuren. Ik ga proberen weer vaker te komen, want was nu toch echt te lang.

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey hey

@ Aussie goedemorgen! had je net gemist haha
    Oei ook al zo`n vervelende nacht. Nee als je em laat krijssen en je krijgt dan breath holding spell, dan doe je dat ook weer niet. lastig he?!

@ Dimmel spannend! Succes!

@ Victoria.. Ik heb het met Jarno ook een tijdje gehad.
    Vooral 2 weken terug dat we hem savonds niet in bed kregen hij bleef maar gillen dus over na 1 slaapje maar ja red hij vaak net niet. Vandaag weer 1 slaap proberen.. hij ligt er net in dus ff kijken hoelang hij slaapt straks!
    Irritant he snachts ik word er ook zo kriebelig van! ben wel eens heel boos geworden maar toen begon Jarno zo hard verscheurend te huilen dat dit ook geen beste aanpak was haha
    Vervelend dat ze tussendoor ook stil is.. Slaap je idd bijna en dan komt er weer een gil.
    Wij hebben Jarno wel een tijdje in bed genomen, geen lampen aan en niks zeggen gewoon uit bedje pakken en bij ons in en dan ging hij slapen en sliep hij tot de volgende ochtend.. en elke avond gewoon weer in eigen bedje en na 4x sliep hij weer door!
    Sterkte ermee want je bent gebroken overdag!

--

Ik heb gesprek met moeder van gastkindje gehad.
    Kindje van 2 errug leuk! Denk dat ik voor deze ga op de vrijdag 8 - 17:30
    Andere is een jongentje van 5 voor 2 middagen van 15-18 uur..
    Lastig hoor ze moeten het vanavond weten!!

Vanmiddag heb ik een gesprek met iemand van de arbo over mij ziekteverzuim.. ? zovaak ben ik ook niet ziek geweest maar met die astma enz heb ik een paar dagen verzuimd omdat onderzoeken niet op een vrije dag kon enz.. nou ja ga dr wel eens mee praten.
    maar nu wast nog zo.. hun zitten in hardewijk! Toen zegt ze ja ik kom niet richting Deventer en jij denk ik niet deze kant wat dacht je va nde midden?
    Dus nu moet ik naar t harde bij een AC restaurant.. weet niet eens of we buiten of binnen afspreken.. nou ja ik zie t wel!

Liefss

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel...wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Veel succes!

@gebroken nachten...ik weet gelukkig niet wat dat is dus kan jullie helaas niet helpen. Kan me heel goed voorstellen dat jullie ontzettend moe zijn. Hopelijk hebben jullie snel weer goeie nachten!!!

Hier is het alweer aardig donker aan het worden. Zal wel weer flink gaan regenen. Ik wil 25 graden en zon!!!

Vic...dus Isis loopt ook nog niet? Ik krijg vaak de vraag hoe oud hij is en als ik dan 15 maanden antwoord kijken ze me raar aan dat hij nog niet loopt. Of ze zeggen...ow, dan praat hij al zeker goed. Nou ook niet dus! Ik denk dan echt zoiets van GRRRRRRR. Laat ieder kindje toch in zijn eigen tempo en waarde! Stan heeft gewoon nog geen vetrouwen. Hij kan wel los lopen maar durft nog niet zelf aan te lopen. Komt vanzelf, kan toch niets dwingen.

Moe...hoop dat R snel beter is. Is erg schrikken en ook veel afgevallen! Beterschap!

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dag, Jarno begint ook net pas te stappen hoor.. Hij loopt hele kleine stukjes los maar durft ook nog niet heel goed.. t gaat wel steeds beter, maar t komt allemaal van zelf!
    lekker laten kletsen! ;)
    Iedereen z`n eigen tempo..
    enne dat kletsen.. lekker rustig toch?!
    Hier is het alleen wat getetter en gekwetter :D
    dadadaad en boe voor een koe! tutoo is auto!
    bah en ba=bal ete! papa en mama en verder ook niet veel hoor..
    Komt vanzelf meis!

15. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dani...zo denk ik er ook over. Ik merk goed aan stan dat hij heel veel begrijpt maar het zo ook wel prima vind. Als hij van mijn moeder koekjes aan de honden mag geven en je noemt de naam van welke hond hij het koekje aan mag geven heeft hij altijd de goeie hond te pakken. Hij kan ook duidelijk maken wat hij wel en niet wil dus hij vind het zo ook wel best.
    Maar gisteren kwam ik bijvoorbeeld een moeder tegen van een kindje dat 6 dagen ouder is als Stan en die zegt dan doodleuk...O onze...loopt al maanden! En dan merk ik van mezelf dat ik in de verdediging schiet. Tuurlijk vind ik dat knap van dat andere kindje maar het werd op zo'n manier gezegd die niet echt leuk overkwam.

16. acissej

acissej Bekend lid

17 jun 2007
    674
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Velsen
    Hallo dames

Even een berichtje van mij.
    Lilly is het hele weekend erg ziek geweest. Spugen en ernstige waterdunne ontlasting en hoge koorts. Gelukkig vanochtend voor het laatst overgeven en nu net niet op het randje van uitdrogen. Ze moet nu wel snel wat drinken volgens onze ha anders is ze dat vanavond wel.
    Ors gekocht en met een spuitje wat naar binnen gedaan onder protest want ze wil absoluut niks drinken en ze spuugde alles weer uit dus had ook geen zin.
    Volgens ha rota virus.
    Vanochtend met Lilly in mijn armen op bed gelegen 2 uur zodat ze ging slapen want ze wil me nu helemaal niet loslaten.
    Is wel heel lief steeds een moppie op schoot liggen maar ook wel erg vervelend als je ziet wat je nog moet doen(stofzuigen enz).

Maar ik heb ook leuk nieuws. Ik ben weer zwanger. Ik was 8 dagen overtijd en de 4de test gaf eindelijk een klein plusje aan.
    Maar het is nu wel overduidelijk.
    Voor zover ik het zelf heb kunnen rekenen ben ik 12-11 uitgerekend. Precies een maand voor Lilly. Kan dus alles weer opnieuw gebruiken haha.

Verder niks gelezen sorry kwam alleen even dit snel melden en dan ga ik weer naar beneden.

Gr Jessica

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Jessica.....van harte gefeliciteerd!! Wat een leuk nieuws! Beterschap met je kleine meid!

18. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Jessica, Gefeliciteerd!!!!!
    En wat naar dat Lily zo ziek is, ik hoop dat ze snel weer opknapt!
    x

19. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

@ Jessica leuk! Wat goed nieuws!! Waren jullie bezig voor een 2e? leuk leuk.. al die zwangere meiden hier.
    Kindjes kort op elkaar.. wij wachten nog ff hoor! :D

@ Dag ja kan me voorstellen dat je in de verdeging schiet ik ken het!
    Ach ieder z`n eigen tempo moet je dan maar denken haha makkelijker gezegd dan gedaan!

Liefss

20. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hoi meiden,

ik ben er ook weer even. Heerlijk weekend gehad in de huttenheugte. Nathan vond het zwemmen heerlijk en elke avond uit eten was ook prima:D

Jessica: gefeliciteerd!!! Leuk hoor!

Dimmel: wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan!

Jessica en Moe: beterschap met de zieke kindjes.

victoria en aussie: sterkte met het slechte slapen. hoop voor jullie dat het snel beter gaat!

Deel Deze Pagina