Leuk om te lezen dat het met de kindjes goed gaat wat betreft eten en slapen. Fijne dag allemaal genieten van het zonnetje
Hey dames Hier ook alles prima.. nou ja op de pijn en verdoving in m`n mond na dan.. auwie!! maar verdoving zit er nog in .. een uur en kwartier met m`n mond open gelegen.. nou hopen dat de napijn meevalt! Was vandaag afhaaldag van de kids profi portrait maar wat een prijzen wat een geld!! Dus ik denk oh een paar wil ik er en een paar bijbestellen was ik 169 euro kwijt!!! zag ik thuis.. dus Arie boos.. nu moet ik zo ff terug om te kijken of ik kan annuleren!! Voel me zo`n domme gans!! *schaam* *schaam* liefss
nou ik verheug me zo erg op morgen ...heb al een beetje dingen klaargelegd en al wat boodschapjes gedaan haha! Om 08u vertrekken we ... fijn dat het al beter gaat met slapen! Hebben jullie ook als jullie iets getypt hebben dat er dan een fout aangegeven wordt en je weer helemaal opnieuw moet typen? Diego ligt nu van 10 voor 1 in bed maar hij is nog aan het spelen nou ja zal wel zo in slaap vallen. Ik ga zo even wat opruimen en dan dvdtje kijken! En als diego wakker is al wat spullen inpakken want we gaan vanavond even lekker met zun 3tjes de stad in aangezien ik al vrij heb ... @dani sterkte met je tanden
Zo aantal foto`s geannuleerd.. Jarno slaapt vanaf 12:45 en slaapt nu (15:05) nog! Lekker!! oh.. hij word nu net wakker haha Ben zelf net ff lekker in de voortuin bezig geweest schoffelen onkruid wieden. pff en we hebben een mega voor en achter tuin!! En tuinieren is niet helemaal m`n hobbie maar net vond ik het wel ff lekker. Heb de schommel weer buiten gehangen.. kijken of Jarno dat nog net zo leuk vind als vorig jaar zomer dat ie een maand of 7 was! straks anders nog ff fietsen heerlijk! @ Dimmel heeeeel veeeeel plezier!! Liefs, Danielle
Ha, kom net uit mn werk! Ga zo lekker onder de wol, maar ben altijd nog zo wakker na een late dienst. @aussi, ahh schatje Joe...duim voor je voor weer een goede nacht! @dani, au au. Pijnlijk die kiezen. Profiportrait, erg duur idd. Ik heb toen zon pakket aangeschaft van 99 euro. Duur zat eigenlijk! Maar wel erg leuk.... @dimmel, ohhh spannend over 8 uurtjes ga je al! Heel veel plezier en geniet ervan hoor. Heb je nog lekker gewinkeld vanavond? @moe, fijn dat het weer goed gaat met R. Heb vanochtend ook even heerlijk in de tuin gewerkt en ik ga morgenochtend even inkopen doen bij het tuincentrum. Lekker viooltjes kopen en zo. En we moeten echt nodig een nieuwe tuinset....maar die ik mooi vind zijn zoooooo duur (2000 euri!) Das me echt te gek, maar weet je...800 euro voor een veel minder mooie vind ik nog meer zonde van mn geld hahaha. Nou ja we kijken wel even. Slaap lekker en tot morgen of van het weekend! Oh ja Adriana waar zit je toch????
Yeahhhhhh weer goed geslapen!! Mama is weer de baas!!!!! 7 uur erin om 0100 even speentje gegeven, Om 5 uur flesje en mijn liefste werd pas wakker na 8 uur!!!!!!!!!!!!!!!! Joepppieeeeeeeeeeeeeeee Goed weekend allemaal!!!! xxxxxxxxxxxx
Aussie...fijn zeg! Joss...word jij ook zo vrolijk van viooltjes? Ik in ieder geval wel! Heb het voorjaar in mijn bol @all, gisteren echt de hele dag buiten geweest. Opa kwam Stan al vroeg halen voor een wandeling en heb ik lekker in de tuin kunnen werken. Daarna nog lekker naar de speeltuin/kinderboerderij geweest en lekker genoten van het zonnetje. Heb echt alles uit mijn handen laten vallen en ben leuke dingen gaan doen. Maar goed ook want vandaag is het zonnetje hier nergens te bekennen.
Dani hoe gaat het, hopelijk heb je geen pijn. En vond hij het schommelen leuk? Max heeft gisteren wel 1 uur geschommeld wilde er niet uit Joss weet niet of je iets in de tuin hebt om op te zitten maar na de zomer geloof sept-okt zijn de tuinsets pas echt goed in de aanbieding. Dan heb je een luxe tuinset met vaak 40 / 50 % korting. Aussie; gelukkig zijn je nachten weer goed
Hey @ Sawi ja Jarno vond het schommelen heerlijk! @ Dag Ook wij zijn lekker naar de speeltuin geweest! lekker op de glijbaan leuk is dit he?! idd lekker in de tuin gewerkt, hier ook geen zo alleen maar mot regen bah! @ Aussie jeej!!! Fijn hoor!! Vanmorgen al even boodschapjes gedaan nu even een wasje vouwen en aanzetten. Morgen gaan we lekker zwemmen!! Al zou ik di pas ongie moeten worden.. ben ik t nu al.. jasses! Maar goed hopen dat het morgen middag minder is want we zwemmen al zo weinig!! Liefss
Sawi/Joss...wij hebben ons tuinset ook na de zomer gekocht. Scheelde een hele hoop geld! Nu wil ik alleen nog een mooie ligstoel zodat ik deze zomer vandaar uit Stan mooi in de gaten kan houden met een glaasje drinken en een boekje Onze tuin wordt binnenkort compleet aangepakt. Volgende week gaan we alles slopen en kort daarna komt de tuinman alles aanplanten en een mooie nieuwe stoep leggen. Heb nu al zin in de zomer. Dani, inderdaad is het genieten als die kids zo lekker aan het spelen zijn! Wordt er zelf bijna weer kind van, haha!
hoi meiden, Dag: leuk viooltjes Heb pas ook een mand volgezet met viooltjes. staat zo gezellig! Dani: lekker zwemmen. hopenlijk is de ongi minder dan. zo vervelend als je tig keer naar de wc moet lopen wij hebben ook een schommel trouwens maar Nathan vindt het dus echt niets. brullen als hij er in gezet word. ook samen op de schommel vind hij eng. joss: wij hebben ook een tuinset na de zomer gekocht. Scheelt echt enorm! Aussie: fijn een goede nacht!! Sawi: las dat Max ook loopt!! Super! Lief trouwens dat je voor me duimt.. Heb in iedergeval weer een eisprong gehad aan mijn temp te zien dus daar ben ik blij mee.. nu afwachten Moe: en nog de prik gehaald?? fijn weekend allemaal!!
Meiden bedankt voor de tuinset tip...maar weet je het gaat bij ons al 3 jaar zo dat we van plan zijn om in het najaar een set te kopen en dan schiet het er weer bij in! Dan is het ook helemaal niet leuk om zoiets aan te schaffen...Helaas voor ons de hoofdprijs want de set die we nu hebben is echt helemaal verroest. Ben nu op mn werk, het is erg rustig maar ik kan ook niet even buurten bij een andere afdeling ofzo, dan laat ik 6 clienten achter. Saai dus, want ze hebben ook nergens zin in. Duss..... Moet nog tot 22.45 en dan heb ik weekend Lekker hoor! Goed weekend.
Hoi dames, heb snel alles teruggelezen. Bij de meeste gaan de nachten weer beter, maar bij ons helaas nog niet. Isis die hoest momenteel nogal. Echt zo'n kriebel, vastzittende hoest. Dus ze hoest zichzelf 's nachts wakker en ligt dan nog wel een uur te hoesten. Heb al tijmsiroop geprobeerd, bedje wat omhoog, maar helpt allemaal niets. Dus als iemand nog een tip heeft. Ze heeft er nu al een week last van, dus hopelijk is het snel over. We gaan dus steeds op tijd naar bed omdat we 's nachts om de haverklap wakker zijn. Dimmel: veel plezier in Parijs! Sawi: nog van harte! Joss: werkze nog even. Ik ga binnenkort ook op een avond werken. VInd het toch wel raar, want dan breng ik mijn kinderen niet zelf naar bed. Ik heb de afgelopen periode ook al een tijdje voor een aantal weken 's avonds gewerkt, maar vanaf april ga ik een vaste avond in de week werken. Voordeel is dat ik dan pas laat begin, dus weer lekker een ochtend bij mijn kindjes ben.
Goeiemorgen. Nou ben uiteindelijk nog wel druk geweest op het werk want er gebeurde weer van alles hahha. @vic, ik vind de onregelmatigheid ideaal. Voordeel als ik laat heb is dat Vince maar een paar uurtjes naar de oppas hoeft. Ook zie ik hem dan veel langer dan wanneer ik een dagdienst heb...Maar ik zou ook niet alleen maar avonden willen werken. Al is het voor de ORT natuurlijk helemaal niet verkeerd. Misschien kun je andere hoestdrank proberen met broomhexine. Voor vastzittende hoest, thijm verzacht alleen. Bij Vince hielp dat toen wel beter tegen die hoestbuien.
goedemorgen meiden, Nathan liet ons vanmorgen slapen tot half 9 lekker hoor!! Wel vannacht even wakker voor een speentje maar sliep meteen weer verder. Fijne dag allemaal. Nu regent het hier nog Zal wel soppen worden dus xxx
hallo Allemaal, Dimmel hoop dat jij beter weer hebt dan wij hier! Lekker genieten in Parijs meid! Oh lekker juffie.. half 9? Hier besloot mevrouw dat het om 4!!!! uur wel genoeg was. Heb ik dr bij me genomen maar dan ligt ze alleen maar te woelen. Gelukkig nog wel even geslapen toen ik dr om 5 uur heb teruggelegd. Maar ik jammer genoeg niet meer:x Sterkte met de verkoudheid van Isis Victoria. Kan het me voorstellen dat dat een raar gevoel is je kindjes niet zelf naar bed te brengen. @ Dani fijn dat je een goede keuze hebt kunnen maken mbt het gastouderschap. Veel plezier met zwemmen vandaag. Moe fijn dat R weer een beetje is opgeknapt. Volgens mij heerst het virus want de dochters van mijn nichtje hebben het ook.(en daarbij ook de waterpokken) @Aussie wat lekker dat je nachten een stuk beter zijn! voel je je ook een stuk beter @ sawi.. leuk he dat stappen! Hier ook flink aan de wandel hoor! Mijn meisje klimt inmiddels ook op de bank. Ben daar niet zo heel blij mee. Ze vindt het lopen erg leuk en ook dansen als ze staat is een feestje voor d'r En nu moet ik er snel vandoor want ze is mijn handtas weer eens aan het plunderen!
Bank klimmen gebeurt hier nog niet dit omdat Max korte beentjes heeft Wel klimt hij op zijn lage stoeltje en op de trap als ik het hek vergeet dicht te doen. Pinguin hoop voor je op betere nachten. Dat is wel erg kort. Knap zeg dat ze al zo goed loopt. Joss succes met het tuinset kopen. Een vriendin van mij is gisteren bevallen van een zoon Mika. Ben benieuwd ze had de voice mail ingesproken. Alles was goed en mochten vandaag uit het ziekenhuis naar huis.