December 2008 mama`s Deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Dani84, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

het zwemmen gaat helaas niet door! Jarno gister moe en hangerig voor dat hij naar bed ging er warm. 39.6 dus zetpilletje gegeven tegen 11:30 want hij was steeds wakker en huilen. Wel goed geslapen tot half 8 vanmorgen maar getempt en nog 39.6 dus tegen uurtje of 11 weer een zetpilletje gegeven hij eet en drinkt wel goed is ook wel redelijk vrolijk en beetje aan t spelen... Dus wat dit nu weer is?? gisteravond greep hij wel naar z`n oortjes, maar nu weer niet en ze stinken niet zijn ook niet rood.. Hij ligt nu lekker te slapen.

Maandag CB krijgt ie prikken, maar denk dat ik die anders uitstel..

Ik heb nog steeds zeurende nakiespijn en daar word je ook niet vrolijk van en dan de regen... bluh..

@ Joss. lekker weekend! Geniet ervan!
    Succes idd met uitzoeken tuinset! Tuinland?? ;)

@ juffie succes met schoonmaken ;)

@ Sawi Leuk!! fijn dat alles goed is! Er worden op moment veel meiden geboren. collega - Lotte, Vriendin - Lieke, ex-collega - Sophie.
    Zusje van een jongentje op kdv - sofie.. haha leuk!

@ Ping oei wat vroeg! Ja ben zelf ook wel blij met de keuze wat betreft gastouderopvang.

@ Moe wat vraag jij in een uur voor gastouder als ik vragen mag??

@ Victoria. Oei ook al vervelende nachten. Hopenlijk knapt Isis snel op. Ik heb voor Jarno bisolvon voor kids bij vastzittende hoest helpt heel goed! ook voor de kriebel na 2 en halve dag al resultaat. Die druppels van vsm tussikind hielpen hier niet!

Hier ook nog niet echt bankgeklim. Wel als hij op schoot op de bank zit dan klauterd hij wel maar anders nog niet echt..

Hier lag gister een dood veldmuisje op zolder.. jakkie!! M`n moeder heeft em weggehaald vanmorgen :) (scheiterd:p)

Liefss

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Dani: beterschap voor Jarno!

3. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net terug van een verjaardag van mijn man zijn hobby. Pas hadden we het over moeders onderling of dat soms bot er aan toe ging. Maar weet niet of je ooit een groep oma´s hebt gehoord. Nou net zat ik er tussen 10 in die kleinkinderen zijn ook rond onze zonen hun leeftijd. Ik vond het verschrikkelijk hoe hun opscheppen. Die van ons... o nee die kan allang lopen. Zeggen ze tegen mij; liep Bas ook zo laat? Laat? zei ik Nee 14 - 15 maanden is gemiddeld. Werd er gewoon niet goed van de een is nog beter dan de ander. Mijn schoonmoeder vindt Bas ook nooit iets fout doen. Nee, het is echt een voorbeeld kind. Je kunt het mooier maken dan het is maar ik ben altijd reëel: nobody is perfect. En alle kinderen hebben wel hun eigenaardigheden. Moest het even kwijt was benieuwd of jullie die oma's onderling ook zo'n opscheppers vindt;)
    Moet er ook wel om lachen eigenlijk:)

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Sawi: haha mijn moeder praat ook graag over Nathan hoor:D nathan is hun enige kleinkind dus een beetje opscheppen mag dan wel;)

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    wat een rust hier meiden:$ Allemaal aan het genieten van het mooie weer??? Echt lekker nu he?

6. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Vanacht had Jarno 40 graden koorts! Echt hoog en heet dat ie was, toch voor de zekerheid maar ff hap gebeld maar komen was gelukkig niet nodig. Hij wil alleen niks eten en heel weinig drinken.
    Geef hem maar steeds een zetpil want hij legt z`n handje op z`n wang en zegt auw.. en dan huilt ie een beetje dus we denken kiesjes..
    Als hij morgen nog koorts heeft moeten we ha bellen.

Ja echt lekker he juffie! Wij zijn net ook al ff een rondje wezen wandelen!

Liefss

7. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    nou we zijn dus dagje eerder terug gekomen waren gister om 21.30 thuis! We kwamen aan bij het hotel zei die man we zitten vol u moet naar een ander hotel, nou ok 1 ster meer. Wij erheen voor dat hotel stonden steigers (nou ja af en toe moet opgeknapt worden) inchecken kon de kinderwagen niet in de lift zo klein was die. dus naar boven nou ja de kamer op zich viel wel mee, in de badkamer geen douchegordijn of douchecabine verder wel mooi. En gistermorgen sloeg alles bij het ontbijt kon je alleen kiezen uit croissant of hard broodje en brood beleg was boter of jam...wilde je vlees moest je bijbetalen ...en diego had zich van vrijdag op zaterdag onder gescheten flinke diarree en ik was stom om maar 1 pyama mee te nemen dus hebben we besloten om vandaag naar huis te komen...zijn om kwart voor 4 vertrokken en waren om half 10 thuis. foto's volgen snel.... We hebben de reisorganisatie gebeld en ze belde terug zeiden ze ja we hebben contact gehad met het hotel en u bent overboekt omdat er dit weekend een grote voetbalwedstrijd is (hotel was als in sept geboekt). Ja we kunnen geen ander hotel regelen dus zegt u het maar ik zeg ja daaag we gaan naar huis!

Verder is de reis goed gegaan diego heeft zich lekker beziggehouden en natuurlijk ook geslapen en verder daar vond hij het geweldig om naar de mensen te zwaaien haha!

@dani ohjee 40 koorts dan niet zo fijn beterschap!

@mooie weer nou wij hebben al de hele dag regen :(

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey

Nou wij komen net terug van de huisartspost. Jarno dubbele oorontsteking en flinke koorts dus een kuurtje

@ Dimmel jee wat vervelend!! krijg je wel een deel van je geld terug dan?
    Diego ziek geworden?

liefss

9. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dani beterschap. Au dubbele oorontsteking hoop dat de anti antibiotica snel aanslaat

Dimmel het zit jullie ook niet mee. :(
    Hoop dat je in ieder geval nog wat tegemoetkoming kunt krijgen. Duim voor je. Maar wel balen want zo valt een leuk weekend weg in het water.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Beterschap voor Jarno!

Jammer Dimmel dat je weekendje zo afliep.
    Ik heb meer dan 20 jaar in een hotel gewerkt en helaas kwamen overboekingen ook wel eens voor.
    In het buitenland is het regelmatig zo dat ontbijt alleen uit brood met jam bestaat.
    Ik hoop voor je dat je nog wat geld terug krijgt, ligt een beetje aan de voorwaarden. Meestal is het zo dat er instaat dat je overgeboekt mag worden.
    En als dit hotel een ster meer was hebben ze je waarschijnlijk een goed offer gedaan en heb je grote kans dat je niets krijgt.

Maar kan me goed voorstellen dat het balen is meis!

Manlief is weer thuis. Mijn kleine man was zo intens blij zijn pappa weer te zien. Bracht mij natuurlijk weer tot tranen.
    Anaïsje heeft de hele middag op pappa geklommen en gedaan.
    Vanavond tijdens het eten begon ze opeens heel hard te huilen.
    Naar dr wang te grijpen, vinger in d'r oortje.
    Zelfs d'r yoghurtje wilde ze niet.
    Nah ja hopelijk een goede nacht.

ik ga mn bedje zo in. Kindjes zijn zo vroeg op t moment and i kom echt slaap tekort!

11. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey dames

Hier een brakke nacht.. pff ook ik kom al een paar nachten slaap te kort! Jarno heeft goed geslapen tot 00:00 uur. Toen werd hij wakker zetpil was ook uitgewerkt. Dus nogmaals antibiotica en zetpil (had ie beide om 17:00 gehad) en denk weer lekker slapen maar helaas om het uur huilen en dus maar tussen ons in.. heeft ie wel even geslapen tegen 4ren was het zo`n beetje elk half uur mieperen en mopperen en niet lekker liggen.. Dus half 7 zaten we aant onbijt! maar Jarno wou alleen abkuur haha en een slokje karnemelk 1 stukje brood en 1 hapje van de cracker. Dus hij ligt nu in bed te zingen vanmorgen 36.4 zo een heel verhaal hahaha (waarom weet ik ook niet)
    Ik duik nu ook nog ff m`n bedje in, ff kijken of ik nog een uurtje kan meepakken ;)

@ Pinguin hoe is het bij jullie? Anais toch niet ziek geworden?
    Ontroerend he zo`n aangezicht vader - zoon!

@ Sawi Dankje er staat 3x daags dus gister gelijk om 17 en 00 uur gegeven en vanmorgen 7 dus straks weer 13 en 19 uur ofzo.
    dan slaat het hopelijk snel aan. Koorts was vanmorgen al weg gelukkig..

Fijne dag!

Liefss

12. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Goedemorgen!

Alhoewel ik lees dat het niet voor iedereen een goeie morgen is :(. Hopelijk zijn de kindjes weer snel beter!
    Als het goed is wordt het mooi weer vandaag! Heb Stan naar opa en oma gebracht op de fiets en daarna hup door naar kantoor. Dat is ook maar een paar straten verderop dus niet echt een prestatie maar was wel lekker even op de fiets. Mijn knie voel ik nog steeds op de fiets dus daar baal ik wel van. Morgen wil ik toch weer proberen om op het paard te stappen. Die lentekriebels willen maar niet uit mijn lijf ;).

13. Aussie73

Aussie73 Actief lid

15 jan 2008
    494
    0
    0
    Hoorn
    Ahhhh Dani, hier ook weer een rot nacht. Wij zaten ook al rond half 7 aan het ontbijt en Joe wou allleen maar appelsap en idd helemaal niets eten! Sowieso eet hij al een paar dagem niet veel/goed. Waarschijnlijk geen smaak? Joe is verkouden dus wordt hij steeds wakker van zijn verstopte neus. Zielig!!! Jarno aan de ab kuur dus! Hopelijk gaat het snel weer beter!!

@Dag, ik heb de lente kriebels nog niet maar wel de zomer in mijn bol ;)))))) Vanaf vandaag 25 graden oplopend tot rond de 30 en dan rond 10 december een dalende temp en een witte kerst en vanaf half januari weer 30 graden ?!?!?! Goed plan toch?? Ik zal eens bellen met de weermannen/vrouwen en kijken wat ik kan regelen ha ha ha ha

Fijne dag allemaal!!! x Aussie

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Aussie...lijkt me een goed plan! Hopelijk krijg je het geregeld met de weermannen/vrouwen ;)

15. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    ja we willen toch kijken wat we kunnen doen geld terug ofzo maar vind het niet normaal dat ze zo maar overboeken je betaalt toch! maar goed ondanks dat was het toch een leuk weekend

@dani nee diego heeft alleen van vrijdagnacht op zaterdag een spuitluier gehad erna niet meer!

ff foto van diego bij de eifeltoren
    Bekijk bijlage 60456

verder is alles hier rustig niet veel te melden

16. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Dimmel stoere foto!!

@ Aussie ook al er lekker vroeg bij dus! Ja als je verkouden bent heb je idd weinig smaak!
    Jarno at net wel een liga dus heeft iig wat binnen. Hij ging toenstraks niet slapen dus nu nog ff proberen.
    Is gelukkig al wat vrolijker!
    Hopenlijk beter nacht voor ons!!

@ Dag, ja heerlijk he die lente kriebels, ben ook alweer aant schoonmaken stoffen,zuigen en dingetjes veranderen haha beetje voorjaar in huis! vrolijke kleurtjes enz!
    Werkse!

Liefss

17. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dimmel, mooie foto! Jammer dat het weekendje een beetje in het water is gevallen zo.

Dani, voorjaarsbloemen word ik ook zo blij van! Heb al een week tulpen in huis staan :D

18. Dani84

Dani84 Niet meer actief

een week nog maar ;) ik al wel een maand hahaha en voorjaarsbolletjes heerlijk!

Jarno knapt gelukkig lekker op! Alleen t drinken moet ik erg stimuleren.

Waar blijft de zon??? t is hier nog koud!!!
    Als de zon doorkomt en het is lekker wou ik ff wandelen maar zo als t er nu uit ziet... zit dat er niet in!

Liefss

19. sawi

sawi Bekend lid

20 mrt 2008
    912
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier is de zon:D Lekker warm kids hebben zomerjassen aan

Bas mocht net voor de eerste keer heel de dag naar school. ´s morgens mag je ze mee in de klas brengen. ´s middags mogen ze buiten spelen en worden dan binnen geroepen. Waren ze Bas kwijt, ik zag hem ook nergens, was hij al naar binnen toe. Poeh, kreeg het even benauwd. Ze weten je soms wel te laten schrikken zeg!

Dimmel leuke foto zeg

Aussie vervelend zeg.. Hoop dat hij morgen langer slaapt en weer zin krijgt in wat eten.

Dani sneu hoor, een handdoek onder het matras leggen zodat het hoofdeinde wat omhoog ligt haalt ook wel wat uit.

20. Dani84

Dani84 Niet meer actief

@ Sawi ja hier standaard een handdoek onder matras omdat hij zo vaak verkouden is.
    Nu een kussen eronder maar dan gaaat hij dus heel makkelijk zitten en valt voorover in slaap..
    Jee das schrikken dat ze Bas kwijt waren! Gelukkig was hij al binnen!

Net ff gewandeld Jarno muts over z`n oren gedaan heerlijk ff een klein blokje rond!

Liefss

Deel Deze Pagina