Hoi Meiden, Het gaat hier gelukkig weer wat beter met Isis. Nog wel steeds hoesten, maar niet meer de hele nacht door. Vanochtend wel wakker om kwart voor zes en wilde vanochtend niet slapen, terwijl ze wel heel moe was. Uiteindelijk ben ik maar gaan wandelen en heeft ze een uur in de wagen geslapen. Nu ligt ze ook weer lekker. Dani: sterkte, een dubbele oorontsteking. De kids zijn toe aan een zonnetje zodat die snotneuzen eindelijk eens verdwijnen. Over oma's: zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder zijn overleden, dus ik mis het wel als ik een andere oma ongegeneerd hoor opscheppen. Dan denk ik toch 'niemand dan een oma kan zo onrealistisch positief naar je kinderen kijken'. Dimmel: leuke foto. En het beviel wel om met zo'n kleintje door zo'n grote stad te banjeren?
@vic, idd tijd voor de zon....Fijn dat ze weer een beetje opknapt. En slapen in de wagen wauw! Dat gebeurt hier nooit haha. Sjee geen moeder en schoonmoeder, tja dan heb je idd liever een opscheppende! @dimmel, jammer van je half in het water gevallen weekendje.....Wel een mooie stad he? Heb je veel kunnen zien? @dani, agossie een dub oorontsteking...sneu zeg. Fijn dat het al wel iets beter gaat @sawi, ohhh schrikken toch! Hij zal maar weg zijn brrr.... @dagdromer, wat heb je precies aan je knie dan? Je hebt het vast al eens verteld....sorry. Hopelijk kun je lekker paardrijden morgen. Had je lekker een dagje voor jezelf? @aussie, goeeeeeed plan!!!!! Heb je helga of piet al getroffen? Vandaag gewerkt, Vince bij de oppas opgehaald. Nou hij was nog niet eens uitgespeeld vond het haast jammer dat ik er was hahaha. Toen ik thuiskwam bleek dat ik de sleutel van de medicijnkast nog in mn broekzak had zitten zucht Kon ik weer terug.... Morgen nog een dagje werken en dan ben ik een week vrij Vince zegt waf waf als hij een hond ziet Lachen hoor op de fiets....om de haverklap hihihi waf waf.
@victoria het is natuurlijk niet je van het maar hij heeft zich goed gedragen en hij was echt superlief @joss ja echt mooi ja! en we hebben gezien wat we wilde maar hadden natuurlijk wel meer willen zien maar goed! @dani hopelijk wordt jarno snel beter!
Begin december is mijn knieschijf geluxeerd. (soort van uit de kom) Daarna 6 weken een brace gehad en toen aan de fysio. Het gaat eigenlijk heel goed en mijn knieschijf blijft nu goed op zijn plek maar heb bij bepaalde bewegingen nog veel pijn. Waarschijnlijk heeft mijn kraakbeen een flinke klap gehad. En dat heeft tijd nodig maar ik heb geen geduld . Mijn linkerknie hebben ze een aantal jaren geleden verbouwd en dat gaat nu best goed. Maar heb toen wel bijna een jaar moeten revalideren. En dat gaat nu niet met een kleine in huis dus zolang het niet vaker gebeurt stuntelen we nog even door. Zooo een heel verhaal....komt allemaal wel goed! Morgen gaan we lekker paardrijden. Al is het maar op zijn rug zitten en rondjes stappen maar dan ben ik in ieder geval weer lekker met mijn paard bezig geweest.
Erwin Kroll of Gerrit Hiemstra dan? Gewoon even onze vrouwelijke charmes in de strijd gooien bij die lekkere dingen hahaha
@dag, goh he balen zeg. Hopelijk wordt je knie snel stabieler. Ik heb ook nog vaak knieklachten na een kruisbandreconstructie, vorig jaar maart. Snap je frustratie dus wel. Zet m op morgen.
Victoria erg dat je geen moeder en schoonmoeder meer hebt. Dagdromer dat duurt allemaal lang zeg met je knie Hoop dat iedereen een goede nachtrust heeft gehad
Nou meiden, van het paardrijden is weer niets gekomen. Het heeft hier nog best wat geregend vannacht en nu was de plek waar ik moet rijden dus nat en glad. Morgen poging 2 Ik ga nu snel aan het koken anders krijg ik het niet op tijd klaar.
Goeiemorgen @dag, succes dan vandaag. Om half`11 ga ik weer naar de vk voor controle. Was nu thuis vast op de weegschaal gaan staan en 3 kg aangekomen....in 1 maand dus....maar goed daarvoor was ik nog niets aangekomen, dus totaal 3 valt wel mee denk ik.
goeiemorgen, 3kg op ruim 21 weken vind ik goed te doen Joss. Bij Anaïs waren het er4 met 20 weken en bij Quinn waren het er al 16!! Dag hopelijk lukt het rijden vandaag wel. Het beloofd in ieder geval een mooie dag te worden! Dani hoe is het nu met Jarno? Slaat de ab al aan? IS niet de eerste keer dat hij oorontsteking heeft toch? Lastig hoor meis. Aussie hoe gaan je nachten nu? Sawi kan me voorstellen dat dat schrikken was. Speelt Bas al alleen buiten? Quinn wil wel graag maar durf dat nog niet zo aan. Juffie ik zag dat je een nieuwe ronde in bent gegaan. balen meid. Hopelijk is het raak de volgende ronde! Hier eigenlijk weinig te melden. Kindjes zijn erg happy dat hun pappa weer terug is(en ik ook natuurlijk). Anaïs zit steeds met dr vinger in 1 oortje dus ik denk dat het wat gevoelig is. Moet vrijdag voor een extra controle naar het cb dus zal het dan even laten nakijken. Ben zelf lekker veel aan het sporten. HEt afvallen gaat daardoor niet heel hard, maar in cm val ik wel goed af. Buiten dat vind ik het erg lekker. Ga nu wassen vouwen . Fijne dag!
Dagdromer succes met paardrijden, het wordt mooi weer Pinguin durf Bas nog niet alleen buiten de poort te laten. We hebben een pleintje achter, het buurjongetje mag rondjes rijden dus ben bang dat hij dan niet op het plein blijft. Gisteren was hij fietsen zonder zijwieltjes rakelings langs de muren af. Ik hou telkens mijn hart vast. Maar zal hem langzaam toch los moeten laten. Is jouw man ook vaak in het buitenland? Ik heb er nu meer moeite mee omdat Bas het erg vindt als papa weg is. Gebruiken jullie ook de webcam om met papa te skypen? Joss 3 kg netjes hoor, was alles goed bij de VK
Joss...succes bij de vk! Netjes hoor 3 kg. Ik was er al bijna 10 aangekomen met 20 weken. Uiteindelijk totaal 16 kg . In het begin ging het heeeeeel hard bij mij ondanks ik erg ziek ben geweest. Sawi...lijkt me moeilijk om los te laten. Ik ben een echte teut wat dat betreft. Succes daar mee! Een tijd terug was er iemand die ook in strijd was met luieruitslag/kapotte billen. Stan heeft het nu vrij erg. Het is gewoon kapot. Zit te denken aan een schimmelinfectie maar iemand had hier een goeie tip toch?? Wie en wat was dat ook alweer, ik ben het vergeten?? @mooie weer, poging 2 om paard te rijden gaat vandaag vast en zeker lukken! De rijbak is mooi opgedroogd dus we gaan er voor vanmiddag
dagdromer dat was ik en aussie gaf toen de tip van maizena. Werkt hier nog steeds goed. Daarbij ook even geen billendoeken gebruiken maar een washandje met water. Sawi mijn man is niet veel in het buitenland maar er zijn wel periodes dat hij veel in Amsterdam werkt. Dat betekent dat hij om 7 uur de deur uit is en om half 9 thuis is. Hij ziet de kindjes dan eigenlijk niet. Ik vind het loslaten ook moeilijk. ik woon op een woonerf met een speeltuin om de hoek, maar er is ook een slootje in de buurt enzo.. denk dat we het van de zomer wel gaan proberen, maar nu nog even niet.
hoi meiden, Joss: was alles goed bij de vk? 3 kg vind ik ook niet veel hoor. ben bij Nathan 20 kg aangekomen Maar is er ook weer allemaal af. Dag: veel plezier met paardrijden! Sawi: lijkt mij ook lastig hoor om los te laten. Ben misschien wel wat overbezorgd All: hier alles prima. Nathan eet alleen minder. 's ochtends en 's middags nog geen heel broodje. Verder avond eten ook niet heel veel. Avondpap is er wel weer af nu. tot nu toe niet heel vroeg wakker meer. Ach ze hebben ook minder nodig nu.. als hij echt honger heeft zal hij wel eten denk ik maar oh ja inderdaad ongi geworden. had het wel verwacht maar toch altijd balen. vooral omdat mijn cyclussen zo verschrikkelijk lang zijn. duurt dan allemaal zo lang
Ik denk dat je misschien mij bedoeld?!?! Mijn tip is maizena. Gewoon wat je gebruikt om bv jus of soep in te dikken. Joe heeft echt nog nooit luieruitslag gehad en als het lijkt op te komen dan doe ik wat maizena erop en het verdwijnt als sneeuw voor de zon.....was een tip van mijn kraamhulp. Overigens als het wel een schimmel is dan helpt het natuurlijk niet. x Aussie
Wij hebben de nachten en ons bed weer terug gelukkig. Mijn kleine grote vriend wordt hoogstens 1 keer wakker en gaat eigenlijk gelijk weer slapen als ik hem even een aai over zijn bol heb gegeven!! Ik ga volgende week weer beginnen met werk in eerste instantie 2 x 4 uur dus ben benieuwd..... Joe gaat het KDV steeds leuker vinden alleen hem achterlaten blijft verschrikkelijk hij huilt zo erg (en lang vertellen de leidsters) maar daarna heeft hij het naar zijn zin. Vanochtend heeft hij geschilderd hihihi x Aussie
Bij vk geweest en alles was goed. Bloeddruk blijft aan de lage kant (100/50) Maar ik heb er geen last van. Ze vertelde dat dat juist goed was voor de beeb, dat die daardoor veel zuurstof en voedingsstoffen via de navelstreng krijgt. Nou prima dan toch! Verder nog even bij tuinland geweest, nog wat plantjes opgehaald en de tuin verder opgeleukt. Vince zal zo wel wakker worden, dan nog even boodschappen doen. Heerlijk vrij met dit weer @aussie hahaha schilderen, hoe zag ie eruit? Hmm dat huilen is ook akelig, vooral als je hoort dat hij nog lang huilt....kunnen ze beter niet zeggen.... @dag, oeh naar he, die kapotte billetjes. Zoooo zielig om aan te zitten. Hier werkt bepanthen meest wel goed. @juffie, hmzzz zucht balen zeg van je ongi. Die lange cyclussen zijn ook zeeeer irri...je geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld daardoor. @ping, slootjes idd griezelig...wanneer gaat hij op zwemles? @
hmm haal Nathan net uit bed met 40,3 vorige week dinsdag de bmrprik gehad. heb het idee dat dat het is. Nathan is eindelijk niet verkouden meer namelijk. verder ook redelijk vrolijk. Wel erg rillerig en werd net met een kletsnatte slaapzak van het kwijlen wakker. Heb hem maar een zetpilletje gegeven kan de koorts wat naar beneden. want vind hoge koorts altijd een beetje eng Joss: fijn dat alles weer goed was!